Jau beveik įsivaizduočiau reklamos maketą Kauno soc. reklamų stiliumi "Kaunieti, nepasiduok pirk juodąją naktį". Arba "Kaune neperka nuolaidų, o taupo". Lauksim vaizdų, galėtų internetu transliuot gyvai, būtų tikras VEKS vertas reginys, apvainikuotas fejerverkais. Vartojimas juk irgi šiuolaikinės kultūros dalis..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Defliaciniai išpardavimai
Collapse
X
-
Į temą apie sandėlių iššlavimą tiks vieno tinklo reklama:
Nuolaidos vazonams, šepečiams, buitinei technikai 37-42 proc.
www.norfa.lt
Comment
-
Pardavėjų žaidimai nuolaidomis gresia vartojimo duobėmis
Andželika Lukaitė lrt.lt
Ekonomistai įspėja, kad žaisdami nuolaidomis prekybininkai gali patekti į vartojimo duobę, Lrt.lt kalbinti ekonomistai netiki prekybininkų kalbomis, kad skelbdami nuolaidų akcijas jie beveik nieko neuždirba.
Prekybos centrų atstovai tikina, kad įspūdingos, net iki beveik pusės prekės kainos siekiančios nuolaidos taikomos tik tam, kad sunkmečiu pavyktų išlaikyti ir taip praretėjusias klientų gretas, o pelno tokiu būdu neuždirbama.
Tačiau ekonomisto Gitano Nausėdos teigimu, vargu ar laikinai dirbtinai pakeltą prekybos apyvartą pavyks išlaikyti ilgą laiką. „Nereikia apsigaudinėti, kad laikinai pakėlus prekybos apyvartą, galėtų būti pasiekta ilgalaikė tendencija. Kaip tik po tokių masinių išpardavimų po to keletą savaičių gali stoti visiškas štilis, o vartojimo duobė gali būti labai gili. Žmonės nusiperka tai, kas jiems yra reikalinga, nusiperka ta kaina, kuria jie nori nusipirkti ir po to sprendimą pirkti atideda neribotam laikui, ypač jeigu pirko ne maisto produktus, kurie būtini kiekvieną dieną, o tokias prekes, kurių pirkimą galima atidėlioti“, – teigia ekonomistas.
Tačiau prekybos centrų atstovai neigiamų padarinių nesibaimina ir sunkmečiu sulėtėjusią apyvartą gerinti bando esą nepelningomis, bet nuolatinį klientą padedančiomis išsaugoti priemonėmis.
Pasak „Maxima LT“ atstovės ryšiams su visuomene Renatos Saulytės, tokių akcijų, kaip prieš keletą dienų vykusi sostinės prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ esančioje „Hyper Maxima“ parduotuvėje (naktį pramoninės prekės pardavinėtos su 40 proc. nuolaida – lrt.lt) priežastis – siekis paskatinti vartojimą. R. Saulytė pripažįsta, kad po tokių akcijų mažesni pardavimai fiksuojami netgi iki pusmečio. „Mes atsisakome savo pelno – visos šitos akcijos daromos mūsų pelno sąskaita“, – aiškina ji.
„Tiesiog dabar mes esame priversti griebtis tokių metodų vien tam, kad paskatintumėme vartojimą, kuris gerokai kritęs tiek maisto sektoriuje, o dar labiau – pramoninių prekių sektoriuje. Kai kurių kategorijų prekių pardavimai yra net kelis kartus mažesni, nei buvo praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. Be to, niekam ne paslaptis, kad dalis tautiečių važiuoja pigesnių prekių į Lenkiją“, – sakė R. Saulytė.
„Maxima LT“ atstovei antrino ir maisto prekių parduotuvių tinklo „Norfa“ atstovas ryšiams su visuomene Darius Ryliškis. Pasak jo, „prekybos centrai tikrai nedarytų akcijų, jeigu jos nebūtų reikalingos“.
„Esmė ta, netgi jeigu ir išeitų tas minusas, tai reikia manyti, kad jis būtų mažesnis negu kad nedarant akcijų. Šiaip ar taip, akcijos yra reikalingos, nes pritraukia pirkėjų. Lietuva išgyvena ekonominį nuosmukį, žmonės labai stipriai reaguoja į kainas. Jie įdėmiai stebi, kada vyksta akcijos, kada – nevyksta“, – teigė D. Ryliškis.
Prekybos centrai savęs nenuskriaudžia
Tuo metu „DnB NORD“ banko vyriausias analitikas Rimantas Rudzkis mano, kad didieji prekybos centrai pirkėjų neviliotų didelėmis nuolaidomis, jei dėl jų iš tikrųjų tektų patirti nuostolių. „Didieji prekybos tinklai vykdo labai apgalvotas kampanijas ir, aš manau, kad jie visus šio sprendimo pliusus ir minusus tikrai apsvarstę“, – teigia R. Rudzkis. Anot jo, įvairios akcijos vilioja žmones įsigyti ne pirmo būtinumo daiktų, o prekybos centrams padeda atsikratyti nepopuliarių prekių
„Šiuo metu be tokių tikrai stiprių stimuliavimo priemonių suaktyvinti pirkėją yra labai sunku. Nereikia galvoti, kad jie čia kažkokius didelius pelnus uždirbs, bet sau padėtį palengvins. Sunkmečiu žmonės pradeda taupyti ir tikrai ne pirmo būtinumo prekių pirkimus dažnai nukelia vėlesniam laikotarpiui, o informacija, kad tam tikros prekės kainuos ar 40, ar 50 proc. pigiau, dažnai priverčia pakeisti sprendimą.
Antra, prekybininkai tokiu būdu sugeba realizuoti ne pačias populiariausias prekes, kurių šiaip jau gal ir išvis nepavyktų parduoti, pavyzdžiui, kokias radijo elektronikos prekes, televizorius, kompiuterius ir panašiai. Jeigu televizorius užsiguli lentynoje pusę metų ir ilgiau, jis morališkai pasensta ir tada jau reikia verstis per galvą, kad tokią prekę parduotum“, – pasakojo R. Rudzkis.
Anot jo, netgi priėmus sprendimą kai kurias prekes parduoti su nuostoliu, prekybos tinklai vis dėlto iš tokių akcijų išlošia, o sunkmečio sąlygomis tokios akcijos pasiteisina.
Ekonomisto R. Lazutkos nuomone, „prekės, kurias buvo gaila atiduoti taikant 40 proc. nuolaidą, iš tikrųjų galėjo būti nuneštos nuo prekystalio akcijos dienai ir dabar vėl grąžintos“. „Manau, buvo apskaičiuota ir nuolaida pritaikyta toms prekėms, kurios iki tol gulėjo parduotuvėje, nesulaukdamos pirkėjų dėmesio. Juk jų laikymas kainuoja, o ateitis visai neapibrėžta...
Kai žmonės ateina vieno dalyko pirkti, jie perka ne tik tai. Mes sakome, kad užsuksime nusipirkti pieno, bet kai užsukame nusipirkti pieno, tai prisidedame pilną krepšį visko. Su tokiomis akcijomis irgi panašiai. Žmogus važiuoja kokios konkrečios prekės, bet kai pamato, kad tų prekių kaina sumažinta gerokai daugiau, tai visko prisiperka“, – kalbėjo R. Lazutka.
Comment
-
Sandėlių ir lentynų valymai čia yra esmė. Pinigų apyvartumo greičio klausimas, o ne apyvartos didinimas, Gitanai. VPM'as tiesiog peržiūri užsakymų kiekius, dažnius, atlaisvina įmerktus pinigus, ir, vienareikšmiškai, keis asortimentą. Kai pinigų masė sąskaitoje mažėja, reikia priversti ją greičiau suktis, pvz. kad ir 30 proc. apyvarta mažėja, bet jei ta apyvarta vėliau yra naudojama į lentynas patiekti labiau greito ir kasdienio apyvartumo prekes ir dar pigesnes, ko dabar labiausiai reikia, ir apsisuka tie patys pinigais 2 kartus greičiau, jau yra visai kitas finansinis rezultatas.Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Gražu buvo pažiūrėti šiandien Panoramoj:
- "Čili" siūlo picas (14:00-17:00) už kainą nuo 1 euro (3,45-4,45Lt), bet mažas alus - 5 Lt
- Ruskoje selo (ar Carskoje radijo) - panašios kainos, bet triukšminga muzika,
- Fortas siūlo dienos pietus.
- Kybinlar - kainos per pusę
Dar "Panoramoj" trūko tik "Cancan picos" - mažos picos po 3,69 Lt, o turėdamas nuolaidų kortelę gali normaliai pasirinkti net miesto centre už 7,00 Lt (akcijinės prekės - 20 proc.)
Į Braziliškas pilvo šventę (29 Lt) ar į Irmanto siurbas, žinoma, skaičiuoti mokantis žmogus nelabai ir žiūrės
http://www.panorama.lt/uploads/File/dienos_pietus.pdf
Comment
-
Bet tai kaip žiauriai tai Panoramai viskas susiklostė.. Pasistatė brangiausiais satybų piko kaštais, sukišo n milijonų į didžiausią požeminį parkingą Baltijos šalyse, iškasė požeminę perėją, net su numatymu, kad ten praeis ufonautų prafinansuotas ir pastatyas metro, statybos užtruko metais ilgiau, atsidarė per pačią didžiausią krizę visų laikų po Nepriklausomybės, kai žiauriai aukštos palūkanos, spaudžia bankai, spaudžia nuomininkai kainas mest, fondai investiciniai aplenkia regioną, ir dar taikė į aukštesnį vidutinį segmentą, kuris sparčiai nyksta.. Total kashmar..
Beje, Gedimino 9 adresu jau išduotas leidimas rekonstrukcijai.. įdomu įdomu, kas gi ten bus dabar daroma? Užsidaryt remontui/rekonstrukcijai/reformatavimui dabar iš tiesų išmintingiausias jiems sprendimas, jei tik bankai nepasmaugs. Nes ten tai chebra sukišo kosminius pinigus į kvadratą..
O kaslink viešojo maitinimo, tai iš vienos pusės smagu, kad vėl galima papietaut už tokią pinigų sumą, kurią išleisdavau kokiais 2005 m., kita vertus, labai žiauriai kenčia ten dabar visi verslai. Iš vienos pusės smaugia kainos ir žmonių polinkis valgyti maximinį šildytą maistą ar iš namų atsineštą, iš kitos dar ir maisto PVM sukilęs, kiti mokesčiai, VMI medžiotojai (kaip žinia VM sektoriuje - vokeliai valdo ir leidžia išsilaikyti bent su minimaliu pelnu).. Bus aukų ir čia, jei užsitęs, ir daug bedarbių, su specifine ribota patirtim ir kvalifikacija..Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Kol viename fronte "Maxima" ir "Norfa" kariauja vazonais ir šluotkočiais, kitame fronte susigrūmė "Iki" ir "Rimi". Šiedu kariauja kaip kokie islandai - dėl žuvų.
Pirmiausiai iššovė "Iki" - upėtakiai po 10 ar 11 Lt. Kadangi šoviniai pasibaigė dar penktadienį, tai dabar tenka vietoj upėtakių mosikuoti menkių uodegomis.
www.iki.lt
"Iki" ginklą (upėtakius) į savo arsenalą pasiėmė "Rimi".
Matosi, kad "Rimi" turi ir kitų stiprių ginklų - pvz., tualetinio popieriaus, kuris buvo pagrindinė juodo naktinio "Maximos" išpardavimo "nešmena"
www.rimi.lt
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBeje, paskutinis "Rimi" šūvis "Gritės" rulonėliais galėjo būti taikomas net į Suvalkijos pusę.
"Gritės" 8 vnt. lenkų "Kauflande" kainuoja 6,99PLN (5,25Lt). "Rimi" šį sykį pataikė ne į Augustavo kanalą, o beveik į "Kauflando" parkingą.
Kad tik šovinių nepritūktų
Matome beveik vadovelini pavyzdi apie laisvos konkurencijos poveiki prekiu kainoms.
Ir tuo paciu irodyma, kad lietuvos mazmenines prekybos tinklai yra de facto oligopolija be realios tarpusavio konkurencijos.
Dabar istikro didziausias klausimas, ar visam sitam procesui uzteks soviniu tam kad "akcijos" pavirstu i normalias kainas. Tam reikes dar kuri laika pasivazinet i suvalkus.
Comment
-
Čia problema gali būti ir tame, kad lietuviai dabar perka akciją, o ne pigią prekę, kažkoks psichologinis marketingo aspektas susidarė. Ta pastebi nemažai prekybininkų. Pvz., sake alkoholio importuotojai, kad jeigu parduodi kažką be nubrauktos kainos ir "akcijos" pardavimai beveik nuliniai. Todėl reikia iš karto imti ir pardavinėti su "nuolaida", nes tik tada vyksta pardavimai, ir jie būtent taip ir daro. Lietuviai perka nuolaidą! O ne pigią prekę. Tą parodo ir Maximos išpardavimų performansai.. Todėl, ko gero, šito proceso pasėkmė bus akcijos ir nuolaidos kiaurus metus (faktiškai, taip jau ir yra), o gal net iki krizės pabaigos, nebent kažkas keistųsi lietuvio psichologijoje. Ir todėl, man atrodo, visos šitos akcijos viena po kitos nėra konkurencija, o tiesiog prisitaikymas prie vartotojo mąstysenos pokyčių, o konkurencijos čia tik tiek, kad na va, tie daro, tai kad mūsų žuvis nesušvinktų, nes visi nubėgs ten, o tada savaitę žuvies nepirks, darom ir mes, tada, realiai, vartotojas nesiblaškys tarp parduotuvių ir bus status quo. O didžiausia konkurencija, be abejo, su lenkais. Net per radiją girdėjau kažkokią IKI reklamą Andžėjaus balsu, "pygeu nei Liankijoj, susiciksime IKI"..Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Kad jau tokia situacija susidariusi, kai žmonės perka ne prekę, bet akciją, tai gali būti puiki proga kokiam nors mažesniam tinklui (kokiam "cento" pvz.) pradėti atsakomąją kampaniją, kurios pagrindinė mintis būtų kažkas tokio: "Kam reikalingos akcijos, kai kainos ir taip mažos?". Bet kokiu atveju, įdomiais laikais gyvenam
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąKad jau tokia situacija susidariusi, kai žmonės perka ne prekę, bet akciją, tai gali būti puiki proga kokiam nors mažesniam tinklui (kokiam "cento" pvz.) pradėti atsakomąją kampaniją, kurios pagrindinė mintis būtų kažkas tokio: "Kam reikalingos akcijos, kai kainos ir taip mažos?". Bet kokiu atveju, įdomiais laikais gyvenam
Vakaruose pilna reklamu is serijos "Musu parduotuvese rasit zemas kainas. Visada!" ir t.t..
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąČia problema gali būti ir tame, kad lietuviai dabar perka akciją, o ne pigią prekę, kažkoks psichologinis marketingo aspektas susidarė. Ta pastebi nemažai prekybininkų. Pvz., sake alkoholio importuotojai, kad jeigu parduodi kažką be nubrauktos kainos ir "akcijos" pardavimai beveik nuliniai. Todėl reikia iš karto imti ir pardavinėti su "nuolaida", nes tik tada vyksta pardavimai, ir jie būtent taip ir daro. Lietuviai perka nuolaidą! O ne pigią prekę. Tą parodo ir Maximos išpardavimų performansai.. Todėl, ko gero, šito proceso pasėkmė bus akcijos ir nuolaidos kiaurus metus (faktiškai, taip jau ir yra), o gal net iki krizės pabaigos, nebent kažkas keistųsi lietuvio psichologijoje. Ir todėl, man atrodo, visos šitos akcijos viena po kitos nėra konkurencija, o tiesiog prisitaikymas prie vartotojo mąstysenos pokyčių, o konkurencijos čia tik tiek, kad na va, tie daro, tai kad mūsų žuvis nesušvinktų, nes visi nubėgs ten, o tada savaitę žuvies nepirks, darom ir mes, tada, realiai, vartotojas nesiblaškys tarp parduotuvių ir bus status quo. O didžiausia konkurencija, be abejo, su lenkais. Net per radiją girdėjau kažkokią IKI reklamą Andžėjaus balsu, "pygeu nei Liankijoj, susiciksime IKI"..
Na ok, lietuviai nera labai iprate prie "akciju", bet tuoj ipras. Visgi tikrai yra ir tokiu, kuriems tokios akcijos gali zenkliai palengvinti gyvenima (dideles seimos ir pan.). Kaip bebutu, vyksta tai, kas ir turi vykti, nes kainos vis del to yra mazinamos. Na pavyzdziui raudoni Ikrai dabar Maximoje kainuoja 11Lt. Na tikrai nepamenu tokiu kainu paskutiniais metais. Iskart begciau nusipirkti
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
Beje, Gedimino 9 adresu jau išduotas leidimas rekonstrukcijai.. įdomu įdomu, kas gi ten bus dabar daroma? Užsidaryt remontui/rekonstrukcijai/reformatavimui dabar iš tiesų išmintingiausias jiems sprendimas, jei tik bankai nepasmaugs. Nes ten tai chebra sukišo kosminius pinigus į kvadratą..
.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąGirdėjau, kad Gedimono 9 bus ten Rimi statoma, dėl to ten visokie remontai prasideda....
Comment
-
„Kauno diena" 2009-03-27, 11:59
Kultūringas naktinis apsipirkimas „Europoje“
Ketvirtadienį mados ir stiliaus namuose „Europa“ vyko naktinė apsipirkimo akcija. Drabužius, avalynę, buities reikmenis žmonės pirko gyvai grojant valstybiniam simfoniniam orkestrui.
Nuolaidos – ne ką didesnės nei įprastinių išpardavimų metu, tačiau neatsispyrusių jų pagundoms netrūko.
Comment
-
Naktinis apsipirkimas "Europoje" 2009.03.26
Šioje temoje dedu tik apsipirkimo nuotraukas.
Kadangi PC Europa graži pati savaime, didesnę dalį nuotraukų dedu į atskirą temą skiltyje "Miestai ir architektūra"
Europoje šis renginys vyksta jau trečius metus iš eilės.
Nemažai žmonių, turėjusių pakvietimus į "Europos" naktinį apsipirkimą neatėjo vien dėl to, kad "Akropolis", bekopijuodamas svetimas idėjas, jas gerokai sukompromitavo. Žmonių buvo daug, bet ankstesniais metais jų buvo kiek daugiau.
Įvažiuojant žmonių nebuvo daugiau nei darbo dieną 8:30
Parkinge buvo nedidelė spūstis. Ten kai kurie tautiečiai parkuoja mašinas bet kaip - kaip prie savo tvarto
Atidarymas 22:00
10-15 min. po atidarymo
Po 20 minučių visi norintys (ir turintys korteles ar pakvietimus) galėjo laisvai į eiti į "Europą"
Įdomu, kas būtų buvę, jei "Akropolis" prieš "juodą išpardavimą" būtų uždarytas ir ten visa 7000 žmonių minia (+?000 netilpusiųjų) bandytų šturmuoti įėjimą?..
Comment
-
Naktinis apsipirkimas "Europoje" 2009.03.26
Ten kur paprastai 10-20% nuolaidos, tą vakarą buvo 30-40% nuolaidos.
Krizė į "Europą" ateis turbūt vėliau nei kitur.
Drabužių ir batų parduotuvėms sekėsi skirtingai
Drabužių rinkos lyderio parduotuvėje pirkėjų buvo nedaug
Batų išpardavimas buvo populiarus
Kavinėms ir restoranams sekėsi skirtingai
"Maximoje" buvo riebios nuolaidos kavai, šampūnams, šluotkočiams ir dar kažkam. Nuolaidos mėsai atrodo juokingos lyginant su lenkiškomis kainomis.
Numetus 30%, šampūnai kainavo dar šiek tiek brangiau nei Lenkijoje, o didelis kavos pakelis už 9,00 Lt jau buvo visai patraukli prekė.
Dar vienas dirigentas už kadro
Apibendrinant galima sakyti, kad "Europa" užsidėjo didelį pliusą.
Pirkėjai skaičiuoja pinigus, bet geros kokybės prekėms jie dar negaili savo pinigų.
Buvo eilutės prie drabužių kasų ir matavimosi kabinų, batų, kvepalų.
Kai kam nepadėjo ir naktinis išpardavimas.
Comment
Comment