Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Defliaciniai išpardavimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Mes čia visad buvome realybėje. Tai jūs ten per smarkiai pakylot
    Tai kad pas mus kainos (iskaitant maisto) eme pamazu kristi dar 2008 antroje puseje, emus kristi naftos kainoms ir pasigirdus kalboms, kad bus krize... tik Lietuvoje viskas branGo iki pat dabar

    Tai panasu, kad dabar, nori nenori, teks "atsigriebti" uz viska ir greit... o dar plius pervertintas litas (lyginant su RU, PL t.y. svarbiais musu partneriais), kas reiskia, kad kainu balansavimas turetu buti dar ziauresnis.

    Comment


      #22
      Pora įdomesnių citatų iš "Vilniaus dienos"

      2009-03-22, 02:47
      Gintautas Degutis, Kęstutis Cemnolonskis
      Juodasis „Maximos“ išpardavimas okupavo Vilniaus „Akropolį“

      (...)
      Pavargę vairuotojų veidai rodė, kad jie toli gražu nėra įsitikinę, ar nori ten važiuoti. Tačiau daugelyje automobilių, keleivio vietoję sėdėjusios antrosios vairuotojų pusės atrodė nusiteikusios kur kas entuziastingiau.
      (...)
      Sekmadienio naktį vaizdo ir garso technikos bei buitinės chemijos ir kūno priežiūros prekių kainos "Maximoje" iš tikrųjų buvo mažesnės nei kitų prekybos tinklų parduotuvėse.
      Tiesa, tai verčia susimąstyti, kokius antkainius iš tikrųjų taiko prekybininkai, jei leidžia sau išpardavinėti prekes 40 proc. pigiau. Šis klausimas ypač aktualus dabar, kai netyla diskusijos dėl prekybininkų antkainių ribojimo.
      http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...paign=rss_feed

      Comment


        #23
        Skaitau, kaT čia buvo geriausias VEKS2009 performansas EWA*.

        * - ever

        Comment


          #24
          Palyginus neblogos kokybės filmukas.

          „Maximos“ sumanymas pažaisti žmonių emocijomis baigėsi nevaldoma sumaištimi
          http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12377129421236394531

          Jei nežinotum, atrodytų, kad olimpinių čempionų sutiktuvės - tokie laimingi iš to pastato išeina žmonės, mosikuodami rankomis.
          Tik jie laiko ne medalius, o popieriaus rulonėlius
          O tie susigrūdę prie įėjimo žmonės nelabai troško filmuotis - tik policija apsaugojo operatorių.

          Comment


            #25
            Kiek atsiprašant š... reikia, kad tiek tualetinio popieriaus pirkt. Prisipirko kiniškų ir išbrokuotų daiktų ir laimingi.

            Comment


              #26
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Palyginus neblogos kokybės filmukas.

              „Maximos“ sumanymas pažaisti žmonių emocijomis baigėsi nevaldoma sumaištimi
              http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12377129421236394531

              Jei nežinotum, atrodytų, kad olimpinių čempionų sutiktuvės - tokie laimingi iš to pastato išeina žmonės, mosikuodami rankomis.
              Tik jie laiko ne medalius, o popieriaus rulonėlius
              O tie susigrūdę prie įėjimo žmonės nelabai troško filmuotis - tik policija apsaugojo operatorių.
              Šitas klipas pats geriausias:

              http://tv.delfi.lt/video/pg2hry6k

              Comment


                #27
                „Tai yra bandomasis projektas, nieko panašaus dar nedarėme. Mes norime pasiūlyti žmonėms kitokį būdą sutaupyti kažkiek koreguojant jų pačių pirkimo įpročius, kad jie galėtų ateiti ir ramiai apsipirkti.
                Dieną žmonės įprastai tvarkosi savo būtinus reikalus, o naktį gali sau ateiti apsipirkti“, – apie akciją kalbėjo „Maxima LT“ atstovė spaudai.

                Jėga. Aš naktį linkęs miegoti o ne po parduotuves bastytis. Aplamai, man tokios žmonių "isterijos" (apsipirkimai) pasibaisėjimą kelia, ant kiek tu turi būti vergas kad taip elgtumeisi.

                Comment


                  #28
                  Parašė jeesus Rodyti pranešimą
                  ant kiek tu turi būti vergas kad taip elgtumeisi.
                  Dalį tų pirkėjų tai aš pilnai suprantu - pvz., turintys mažus vaikus ir perkančius kokius nors pampersus pusei metų. Tie dalykai tikrai nemažai kainuoja. Kita dalis pirkėjų - visokių kioskų ir smulkių krautuvėlių savininkai - taip pat suprantama. Aišku, yra ir trečia pirkėjų grupė Reklamos aukos.

                  Comment


                    #29
                    Gerbiamieji, tik nereikia pradeti "smerkti" ir "juoktis" is tokiu akciju. Paziurekit, kas darosi tame paciame Londono Oxford street'e per Sausio ispardavimus... ne ka blogiau viskas atrodo

                    Taip jau suredyta, kad jei gali kazka is tikro nusipirkti zymiai pigiau, tai bet kur ir bet kada (tiek skurdziausiose, tiek paciose turtingiausiose visuomenese) pritrauks mase zmoniu. Tai normalu. Nenormalu butu, jei butu kitaip. Jei kazkam tuo metu reikejo mikrobangines ar LCD teliko, tuomet visai normalu, kad kai kurie pabande sutaupyti simta kita LTL.

                    Kitas dalykas, kad Lietuvoje tokiu ir panasiu akciju tiesiog nera buve arba buve labai nedaug, todel tai gali sukelti papildoma zmoniu susidomejima. Tai irgi visiskai normalu.

                    Comment


                      #30
                      Vaziuojam sau ramūs taksu į klubą, o priešingoj Ukmergės gatvės pusėj eilės nesveikos mašinų
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        #31
                        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                        Dalį tų pirkėjų tai aš pilnai suprantu - pvz., turintys mažus vaikus ir perkančius kokius nors pampersus pusei metų. Tie dalykai tikrai nemažai kainuoja. Kita dalis pirkėjų - visokių kioskų ir smulkių krautuvėlių savininkai - taip pat suprantama. Aišku, yra ir trečia pirkėjų grupė Reklamos aukos.
                        Na aš tai visai nesuprantu tų, kurie vidurnaktį su savimi tempė dar ir mažus vaikus. Yra "Maximoj" tokios kasos, kur aptarnauja tėvus su mažais vaikais, bet vis tiek man tai atrodo iškreiptai
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          #32
                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Na aš tai visai nesuprantu tų, kurie vidurnaktį su savimi tempė dar ir mažus vaikus. Yra "Maximoj" tokios kasos, kur aptarnauja tėvus su mažais vaikais, bet vis tiek man tai atrodo iškreiptai
                          Na taip, vaikams tokių dalykų nereikėtų matyt Bet vėlgi, kiekvienas vertina pagal save ir sprendžia kas svarbiau - ar ramus vakaras namie su vaikais, ar sutaupytas vienas kitas šimtas litų ir pusė nakties kankinimosi su tais pačiais vaikais. O jei sutaupytas ne šimtas bet tūkstantis litų? O vaikų nėra kam palikti? Žodžiu, daug dalykų, kurių mes nežinom. Bet atrodo tikrai ne kaip...

                          Comment


                            #33
                            Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                            Na taip, vaikams tokių dalykų nereikėtų matyt Bet vėlgi, kiekvienas vertina pagal save ir sprendžia kas svarbiau - ar ramus vakaras namie su vaikais, ar sutaupytas vienas kitas šimtas litų ir pusė nakties kankinimosi su tais pačiais vaikais. O jei sutaupytas ne šimtas bet tūkstantis litų? O vaikų nėra kam palikti? Žodžiu, daug dalykų, kurių mes nežinom. Bet atrodo tikrai ne kaip...
                            Video puikiai mačiau du tėvus su mažais vaikais. Tai nejaugi nesumąstė, kad mama liktų su vaikais, o tėvas keliautų apiprekint? Na man visiškai nesuprantamas toks naktinis apsiprekinimas SU VAIKAIS. Juk jiems seniai laikas miegot. Manau tai vaikų kankinimas.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #34
                              „Maxima“ per naktį susižėrė 1,5 mln. Lt
                              Ieva Barauskaitė | Alfa.lt

                              Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ esantis prekybos centras „Maxima“, organizuotas naktinis išpardavimas naktį iš šeštadienio į sekmadienį sutraukė apie 7 tūkst. pirkėjų, kurie per 6 valandas išleido 1,5 mln. litų – dvigubai daugiau, nei dieną.

                              „Dieną tokios akcijos surengti nebūtų įmanoma, nes susirinktų per didelė masė žmonių. Tai sukeltų ir transporto spūstis“, - Alfa.lt sakė parduotuvių tinklo atstovė spaudai Renata Saulytė. Ji patikino, kad po išpardavimo buvo apgadintų prekių, tačiau rimtų incidentų ir sužalojimų neužfiksuota.

                              Anot R. Saulytės, organizuoti masinį pramoninių prekių išpardavimą nuspręsta dėl sulėtėjusio vartojimo ir siekiant parodyti žmonėms, kad akcijos sąlygomis galima apsipirkti ir Lietuvoje – nebūtina važiuoti į Lenkiją.

                              Didžiausios Lietuvoje prekybos centrus valdančios bendrovės atstovė spaudai teigė, kad ateityje tokius išpardavimus planuojama rengti ir kituose Lietuvos miestuose.

                              Banko „DnB Nord“ analitikė Jektarerina Rojaka daro prielaidą, kad pagrindinės priežastys tokioms akcijoms – ypatingas vartojimo smukimas mažmeninėje prekyboje.

                              „Nuo 2008 – ųjų pabaigos matėme smarkų vartojimo sulėtėjimą. Ypač tai galioja ilgalaikio vartojimo pramoninėms prekėms, kurios ir buvo parduodamos per akciją“, - sakė analitikė.

                              Anot J. Rojakos, mažmeninei rinkai jaučiama didelė grėsmė iš Lenkijos, kur per pastarąjį pusmetį trečdaliu nuvertėjo zlotas.

                              „Tendencijos mūsų rinkoje neaiškios, žmonės stengiasi pirkti taupydami, o tokia akcija jiems yra proga tai padaryti dar pigiau“, - sakė J. Rojaka.

                              Analitikė atkreipė dėmesį, kad prekybos centrams atsižvelgiant į sunkmetį taip pat reikia keisti prekių asortimentą, o šį savaitgalį buvo pasinaudota galimybe išpardavimo būdu „išvalyti“ lentynas.

                              Jos tegimu, šiuo atveju patenkintos liko abi pusės- ir verslininkai, ir vartotojai.
                              Šaltinis: http://www.alfa.lt/straipsnis/102651...09-03-23_10-56
                              Sekite savo banknotus

                              Comment


                                #35
                                /\ Neaišku, ar moraliniai didvidendai bus panašaus dydžio ir krypties, ypač siejant "Maximą" su šios dienos "Leo" CEO istorija

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Nesuprantu tik vieno, kodėl internetinis pardavimas tebemerdi
                                  Internetinė prakyba bujoja. Elektromarktas su TC taip pat patyliukais savo e-shop'us paleidinėja, nes žmonės gudrėja ir pačiupinėję parduotuvėje, tą patį modelį užsisako internetu. Tiesą pasakius, net neatsimenu kada pats ką nors iš buitinės technikos būčiau offline pirkęs.

                                  Anksčiau, ar vėliau, viską, kas nėra mirtinai būtina čia ir dabar, ir kas greitai negenda, pirksime internetu - kaip ir kitose normaliose šalyse. Ir krizės sąlygomis tai atsitiks gerokai greičiau, nei daugelis galvoja.

                                  -------

                                  Kas liečia temą, tai net girdėjau gandų, esą Maxima iššniukštinėjo apie artėjančią lito devalvacija ir taip nori mikliai išsiparduoti sandėlius ir pasiversti litus į EUR. Kliedesiai, aišku, bet mintis įdomi
                                  Kaip po dykumą blaškiausi

                                  Comment


                                    #37
                                    Nuolaidos – ir nauda, ir grėsmė

                                    Nuslūgus emocijoms po Vilniuje surengtos "Juodojo apsipirkimo nakties", pirkėjai prekybininkus atakuoja klausimais, kada panašios akcijos bus surengtos kituose miestuose. Tačiau rinkodaros specialistai įspėja apie tykančias grėsmes.
                                    Išjudino prekybą
                                    Prekybos tinklas paskelbė, kad akcijos, kai naktį į sekmadienį "Maxima" pramoninėms prekėms taikė 40 proc. nuolaidą, rezultatai pateisino lūkesčius. Prekybininkai pagal pirkimo kvitus suskaičiavo, kad apsipirkimo akcija pritraukė 7 tūkst. pirkėjų. Per šešias prekybos valandas pardavimo apyvarta siekė 1,5 mln. litų – tai maždaug du kartus didesnis rodiklis nei įprastą darbo dieną.
                                    "Šios akcijos tikslas nebuvo siekti pelno. Norėjome paskatinti vartojimą, pirmiausia – pramoninių prekių sektoriuje, kuris pastaruoju metu beveik merdėjo. Be to, norėjome žmonėms parodyti, kad ne tik Lenkijoje, bet ir Lietuvoje galima įsigyti tų pačių prekių pigiau", – sakė prekybos tinklo "Maxima" atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė.
                                    Spaudimo nepatyrė
                                    Kol kas prekybininkai neskuba paskelbti, kuris kitas miestas sulauks panašių juodojo apsipirkimo akcijų.
                                    "Dabar skaičiuosime ir žiūrėsime, kuriuose miestuose verta tokiu būdu paskatinti vartojimą. Dabar sulaukiame nemažai pirkėjų priekaištų, kodėl tokia akcija daroma tik Vilniuje ir kodėl tik vienoje parduotuvėje. Jaučiamės šiek tiek pirkėjams įsipareigoję", – sakė R.Saulytė.
                                    Ji pakartojo, kad per šią akciją pelno atsisakė pats prekybos tinklas, o tiekėjai tik turėjo iš anksto parūpinti didesnį prekių kiekį.
                                    Dienraščio kalbinti tiekėjai taip pat tikino nepatyrę didžiojo prekybos tinklo spaudimo per akciją taikyti dar palankesnių kainų.
                                    "Mes esame iš anksto suderinę akcijų grafiką ir pagal jį kai kurios prekės buvo parduotos su nuolaida. Tačiau dėl papildomų nuolaidų su mumis prekybininkai nekalbėjo ir nederino. Apie apsipirkimo naktį mes sužinojome tik prieš savaitę ir stengėmės atvežti daugiau prekių, kad nepritrūktų", – sakė Darius Mažeika, bendrovės "Grigiškės" rinkodaros ir popieriaus pardavimo direktorius.
                                    Bendrovės "Eugesta", platinančios "Colgate" ir "Palmolive" prekės ženklų produkciją, vadybininkė Aušra taip pat informavo, kad akcija buvo surengta prekybos tinklo iniciatyva ir dėl papildomų finansinių sąlygų tartasi nebuvo.
                                    Gamintojams naudos mažai
                                    Tačiau patys gamintojai šios akcijos naudą linkę atiduoti prekybininkams. Ieva Bieliūnaitė, lietuviškos kosmetikos gamintojos "Bio Laboratorijos" rinkodaros vadovė, abejojo, ar įmonė pajus kokius nors pranašumus: "Didelės nuolaidos gamintojams naudos neatneša. Mūsų produkcija bei kainos ir iki šiol buvo patrauklesnės nei užsienio gamintojų, taigi prekės buvo lengvai prieinamos ir be nuolaidų."
                                    "Mums, kaip gamintojams, tai naudinga tik tiek, kad pirkėjai, kurie iki šiol nepirkdavo mūsų produkcijos, per tokias nuolaidas turėjo galimybę pigiau tas prekes įsigyti ir įvertinti", – pridūrė "Grigiškių" atstovas D.Mažeika.
                                    Plačiai išreklamuota akcija nesidžiaugė ir "Eugestos" vadybininkė: "Reikia palaukti ir pažiūrėti, ar po tokios akcijos prekyba iš viso nesustos. Kyla klausimas, kada žmonės vėl ateis į parduotuvę pirkti tų prekių, o gal tik lauks nuolaidų."
                                    Mindaugas Lapinskas, rinkodaros specialistas:
                                    Vertinant tokią prekybininkų akciją, galima prisiminti Seimo norą sumažinti prekybos antkainius maisto prekėms iki 20 proc. ir paskui kilusį triukšmą. Tuomet prekybininkai aiškino, kad yra prekių, kurioms taikomas vos kelių procentų antkainis, tačiau buities prekėms paprastai skaičiuojamas didesnis antkainis nei maisto produktams.
                                    Prekybos tinklo pranešimų, ar ši akcija pelninga, už gryną pinigą nepriimčiau. Galima parduoti produkcijos taikant mažesnį antkainį, tačiau su tiekėjais atsiskaityti po trijų mėnesių – per tą laiką galima ir algas sumokėti, ir net naują pastatą pastatyti.
                                    Gebėjimas daug parduoti per trumpą laiką, kad ir per naktį, stiprina vieno prekybos tinklo derybines pozicijas konkurentų atžvilgiu. Taigi po tokių akcijų "Maxima" tiekėjams gali atrodyti mielesnis klientas. Tačiau panašios nuolaidų akcijos gali atnešti ir praradimų, pavyzdžiui, atskleisti mažas pardavimo sąnaudas. Taigi vartotojai, gavę 40 proc. dydžio nuolaidą, susimąstys, kiek uždirba prekybininkai. Be to, džiaugsmas dėl pigiai įsigyto daikto greitai išblėsta, o prisiminimai apie bemiegę naktį, stumdymąsi ir laiką, praleistą už durų, lieka ilgam. Tad nuolaidos, dėl kurių reikėjo pasimušti, nauda gali atsisukti prieš pačius prekybininkus. Dar labiau nusivylę prekybos tinklu yra tie, kurie net nepateko į parduotuvę ir negavo jokių nuolaidų. Viena tokia akcija, žinoma, neigiamos reakcijos nesukels, bet po kelių kartų vartotojams gali susikaupti daug blogų asociacijų.

                                    Šaltinis:
                                    http://kauno.diena.lt/dienrastis/eko...-gresme-208327
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                      Internetinė prekyba nesuklestės tol, kol virtualiose parduotuvėse kainos nebus bent 20-30 mažesnės nei visokiose Topocentruose. Čia ir durniui aišku Pirmas teisingas projektas šita linkme yra pigu.lt, kur kartais (deja, ne visada) įvairios prekės tikrai būna pigesnės. Be to, teko kažkur skaityt, kad provincijose masiškai užsidarinėjant įvairioms parduotuvėms, vietiniams žmonėms vienintelis būdas apsipirkti nevažiuojant kažkur toli - internetu. Tuoj susidarys gana paradoksali situacija, kai kaimo vietovėse internetinė prekyba bus populiaresnė nei miestuose Ir viskas labai logiška.. nes nu, jei tau reikia kokio puodo, o artimiausia parduotuvė yra už kokių 20 km, tai 5 Lt už pristatymą gaunasi mažiau, negu kelionė iki parduotuvės.
                                      Matosi, kad esi visiškai "atšokęs" nuo internetinės prekybos. Kainos ir yra apie 20% pigesnės. Beje tavo nurodytas pigu.lt yra vienas brangesnių internetinių prekybos taškų...
                                      "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                                        Matosi, kad esi visiškai "atšokęs" nuo internetinės prekybos. Kainos ir yra apie 20% pigesnės. Beje tavo nurodytas pigu.lt yra vienas brangesnių internetinių prekybos taškų...
                                        Na tai galėtum tokius "atšokusius" kaip aš atvest į doros kelią ir parodyt kas kur ir kaip

                                        Comment


                                          #40
                                          Show must go on...

                                          Kauniečiai sulauks „Maximos“ juodojo išpardavimo

                                          Po „juodojo išpardavimo nakties“ Vilniuje „Maxima“ sulaukė daugybės prašymų surengti tokias akcijas ir kituose Lietuvos miestuose.

                                          „Pastebėjome, kad į Vilniuje vykusį išpardavimą buvo atvykę nemažai pirkėjų ir iš Kauno bei arčiau sostinės esančių miestų. Po akcijos į mus kreipėsi ne vienas gyventojas, prašantis surengti tokias akcijas ne tik Vilniuje“, - portalui pasakojo „Maximos“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė.

                                          Ji patvirtino, kad jau svarstoma galimybė surengti didžiulius išpardavimus Kaune bei Klaipėdoje.

                                          „Kol kas konkrečių datų įvardinti negaliu, tačiau kauniečiai sulauks nuolaidų lietaus“, - pažadėjo prekybos tinklo atstovė.

                                          Jau rašėme, kad prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Vilniuje įsikūrusioje „Maximoje“ visoms nemaisto prekėms tą naktį - nuo vidurnakčio iki 6 val. ryto - buvo taikoma 40 proc. nuolaida.

                                          „Juodojo išpardavimo naktį“ pirkėjai galėjo įsigyti pramoninių prekių: nuo sėklų, knygų ir parfumerijos iki buitinės chemijos, drabužių ir kompiuterinės technikos. Norinčius apsipirkti visą naktį iš įvairių Vilniaus vietų vežė nemokami autobusai.

                                          Prekybininkai pagal pirkimo kvitus paskaičiavo, kad apsipirkimo akcija pritraukė 7 tūkst. pirkėjų. Per šešias prekybos valandas pardavimo apyvarta siekė 1,5 mln. litų - tai maždaug du kartus didesnis rodiklis nei įprastą darbo dieną.
                                          Šaltinis: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...rdavimo-208409
                                          Sekite savo banknotus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X