O MANPAD'us jau leidžiama Lietuvai įsigyti ? Aš kaip senas prieštankistas, esu už Javelin ar kitus VPTRK ( dar trūksta didelio nuotolio, tipo TOW). O mažo nuotolio (Eryx ir pan) nėra labai efektyvus, jų vietoje geriau daugiau AT4 turėti.
Tow galima su tokiais turėti:
, net manau ne ką mažiau efektyvu būtų ant visureigių montuoti.
Žinau tik tiek, kiek tam straipsny parašyta. Neradau paminėto modelio.
Dėl LT: kažkada minėjo, kad nauji šarvuočiai/IFV bus ratiniai. Kodėl taip nuspręsta?
Ministras daro prielaidą, kad Lietuvai turint bent keliasdešimt karių iš užsienio galime jaustis saugesni, nes juos nužudžius NATO neabejotinai stotų į karą ir mus gintų.
Esą jei Lietuva turėtų savo naikintuvus, juos Rusija ar kitas agresorius sunaikintų, ir viskas tuo greičiausiai baigtųsi. Visai kitaip istorija rutuliotųsi, jei priešas turėtų sunaikinti JAV ar kitų valstybių naikintuvus, kurie dislokuoti Lietuvoje.
Nu pravdu glagolit... Sąjungininkai kaip gyvasis skydas.
Resursas taip pat didesnis ir geresnis manevringumas ant kelių.
Greitis ant kelių tikriausiai, bet didžiąją laiko dalį tektų praleisti ne ant kelių? Dėl manevringumo, tai vikšrinis daiktas gali suktis vietoje (apsisukimo spindulys ~0), o ratinis -- ne, nebent pavara kaip pas "Bobcat".
Greitis ant kelių tikriausiai, bet didžiąją laiko dalį tektų praleisti ne ant kelių? Dėl manevringumo, tai vikšrinis daiktas gali suktis vietoje (apsisukimo spindulys ~0), o ratinis -- ne, nebent pavara kaip pas "Bobcat".
Visiškai nesu susipažinęs su Lietuvos kariuomenės strategija, todėl nežinau, kaip jie ruošiasi kariauti. Jei jau ratinius perka, tai tikrai ne pelkėse.
Kai kurie gali suktis, ne BTR-80, aišku. Nelabai to ir reikia.
O MANPAD'us jau leidžiama Lietuvai įsigyti ? Aš kaip senas prieštankistas, esu už Javelin ar kitus VPTRK ( dar trūksta didelio nuotolio, tipo TOW). O mažo nuotolio (Eryx ir pan) nėra labai efektyvus, jų vietoje geriau daugiau AT4 turėti.
, net manau ne ką mažiau efektyvu būtų ant visureigių montuoti.
Sakyčiau visureigiai gal geriau, šarvai ne prastesni gali būti, o eksploatacija paprastesnė. O šitie būtų dar viena neunifikuota rūšis kariuomenėje, tai jau didelis minusas.
Senas Lietuvos prieštankistas ar dar anksčiau teko kokias "Maliutkas" ar "Fagotus" naudoti?
O MANPAD'us jau leidžiama Lietuvai įsigyti ? Aš kaip senas prieštankistas, esu už Javelin ar kitus VPTRK ( dar trūksta didelio nuotolio, tipo TOW). O mažo nuotolio (Eryx ir pan) nėra labai efektyvus, jų vietoje geriau daugiau AT4 turėti.
, net manau ne ką mažiau efektyvu būtų ant visureigių montuoti.
o su tokiais aparatais būtų tinkamas būdas kariauti partizaninį karą?
Nes kaip įsivaizduoju partizaninį karą - šauni ir bėgi. Jei tokius tankiukus suburtum į grupę, juos lengvai sudorotų naikintuvai atskridę į pagalbą?
На сегодня у Литвы 8,45 тысяч солдат, 6 тыс. резервистов, около 2 тыс. гражданских сотрудников и 350 тысяч мобилизационных резервистов. Около 25 тысяч из них могут привести в состояние готовности в течение 72 часов. Поддержкой для ВС выступают 5 тысяч сотрудников пограничной службы. У Литвы сухопутные, морские и воздушные силы. На вооружении у сухопутных 310 бронетранспортеров. 200 внедорожников, 35 транспортеров, около 60 гаубиц, 110 минометов.
Противотанковую оборону составляют около 400 единиц безконтакного орудия, а прововоздушная оборона состоит из 50 ракетПереносного зенитного ракетного комплекса (ПЗРК) "Стингер" и двух радаров. На вооружении ВВС Литвы находятся 5 транспортных/тренировочных самолетов, 5 транспортных самолетов, два учебно-боевых L39C Albatros (находятся на хранении) и 1 самолет учебно-боевой L-39ZA Albatros (другой такой разбился в 2011 году во время столкновения с французским истребителем Mirage 2000 из миссии Baltic Air Policing дислоцированном в Литве). А нескольких литовских военных аэродромах находятся 7 учебных самолет а и 6 вертолетов Mи-8. На вооружении ВМС Литвы находятся 12 единиц различного назначения: миноносцы, патрульные корабли, вспомогательные корабли и спасательные суда, а также Корабль управления и обеспечения N42 Jotvingis.
Ar aktyviai naudojamas vienintelis likęs L-39? Nes kyla klausimas ar pilotai nepraranda kvalifikacijos pastaruoju metu. Ir nesuprantu ar sunku nupirkti analogišką lėktuvą vietoj sudužusio.
Ar aktyviai naudojamas vienintelis likęs L-39? Nes kyla klausimas ar pilotai nepraranda kvalifikacijos pastaruoju metu. Ir nesuprantu ar sunku nupirkti analogišką lėktuvą vietoj sudužusio.
Manau net pirkti nereikia. Yra nurašomi atitarnavę naikintuvai, kurie tikrai tinkami mokymams. Tik klausimas kam bus pigiau atiduoti mums, nei išrinkti gabalais.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Mokymams ir ne tik tinkami, bet kadangi jie naikintuvai, tai ir išlaikymas atitinkamai kainuotų.
Tiesiog aš akcentuočiau, jog tikrai neverta pirkti L-39, nes šis modelis yra atgyvenęs ir jo jau atsisakoma, ir jeigu visgi reikia jo, tai tik nemokamai, žinoma neįskaitant išlaikymo.
Geriausia būtų įsigyti gal net ne vieną(gal ne iš karto visus) bet naujesnius, tarkim čekiškus L-159 arba amerikietiškus t-38.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Esu matęs, kaip tokie desantuojasi iš CH-53 ir pabėga į mišką, vaizdas nerealus. Kaip bitutės kokios dirba.
Įdomu, kokios techninės charakteristikos. Kokiu greičiu važiuoja, nuotolis, pravažumas, keleivių skaičius. Įtariu, į atvirą kovą su tankais neinama, per mažas šarvas. Skirtas apsisaugoti nuo kulkų ir skeveldrų.
Tarp medžių ir kalvotoje vietovėje lengviau judėtų, tankas kažin ar pasivytų. Jei pulti nedidelėmis grupėmis, visų nespėsi subombarduoti.
Įdomu, kokios techninės charakteristikos. Kokiu greičiu važiuoja, nuotolis, pravažumas, keleivių skaičius. Įtariu, į atvirą kovą su tankais neinama, per mažas šarvas. Skirtas apsisaugoti nuo kulkų ir skeveldrų.
Tarp medžių ir kalvotoje vietovėje lengviau judėtų, tankas kažin ar pasivytų. Jei pulti nedidelėmis grupėmis, visų nespėsi subombarduoti.
Comment