Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonomikos naujienos (archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar Gauname siek tiek daugiau pinigu "ipurskimo" is uzsienio, labai geras dalykas siais metais ko gero bus didesni nematomi eksportai negu planuota

    Turistai Lietuvoje perka pigiau, bet daugiau

    http://vz.lt/4/straipsnis/2010/08/12...u_bet_daugiau2

    Šiemet sausį – liepą užsienio turistai pirkiniams Lietuvoje išleido 6% daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, tačiau pirkinių kiekis išaugo 23%, praneša Lietuvoje PVM grąžinimo paslaugas užsienio turistams teikianti bendrovė “Global Blue Lietuva”.


    Vidutinė vieno pirkinio suma sumažėjo 14%, nuo 968 Lt iki 831 Lt.

    „Nuo gegužės pastebėjome akivaizdų rinkos atsigavimą, paskutiniuosius kelis mėnesius Vilniuje ir Klaipėdoje gausu pirkėjų iš Baltarusijos ir Rusijos“, - teigia Robertas Kogelis, „Global Blue Lietuva" generalinis direktorius.

    Šiemet Lietuvoje pirkinius įsigijo turistai iš 51 valstybės, daugiau nei 80% jų atvyksta iš Baltarusijos ir Rusijos.

    Pono Kogelio teigimu, šiemet populiariausiomis parduotuvėmis tarp turistų Vilniuje išlieka prabangos prekių segmento salonai ir tarptautinių tinklų prekes, tačiau mažai poilsiautojų domisi jiems menkai pažįstamais lietuviškais prekių ženklais.

    „Global Blue Lietuva" prognozuoja, kad šiemet PVM grąžinimo operacijų kiekis Lietuvoje išaugs daugiau nei 15%, palyginti su 2009 m.

    Comment


      Parašė Raptor Rodyti pranešimą
      Per savaitę Lietuvoje registruotų bedarbių dar šiek tiek sumažėjo

      http://vz.lt/2/straipsnis/2010/08/13..._dar_siek_tie2



      Zodziu musu ekonomika galima sakyt jau visiskai atsigavo, tik kad dar mums pakeltu atlyginimus siek tiek daugiau...
      Nedarbingumas dabar yra vienintele labai rimta problema
      Kurgi nesumažės, kai pilni lėktuvai išskrenda...
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Kurgi nesumažės, kai pilni lėktuvai išskrenda...
        Tikra tiesa, reiktų geriau žiūrėti į darbo vietų ir atlyginimų statistiką.
        Flickr

        Comment



          Nors Lietuvoje „madingiau“ ieškoti artėjančio galo ženklų (kitokių dažniausiai net neieškoma), vis dėlto kai kurie požymiai rodo, kad mūsų tunelio gale pasirodė šviesa. Žinoma, didžiulė valstybės skola dar ilgai temdys mūsų padangę, bet, atrodo, niūriausia – jau praeityje.
          Įdomu, kad Lietuvos finansų analitikai optimistiškesnes ekonomikos prognozes dalija taip pat nenoriai, kaip nenoriai žmonės jomis tiki. Sakykim, jau daugiau nei metus didėja eksporto apimtys – vienas iš svarbesnių mūsų ekonomikos atsigavimo pradžios ženklų, nes savo vidaus resursais galime kliautis mažiau. Ir jau tris mėnesius eksportas didėja itin sparčiai.
          Jau metus mažėja pramonės produkcijos atsargų lygis, ir tai – taip pat teigiamas ženklas: produkcija – parduodama. Svarbūs yra transporto ir logistikos sektoriai, kurie nuo metų pradžios jau uždirbo nemažai pelno.
          Statistikos departamento atlikto nefinansinių įmonių finansinių rodiklių tyrimo duomenimis, pirmąjį ketvirtį šalies įmonės dirbo pelningai – jų pelnas siekė 703,6 mln. litų. Nors tai greičiausiai liudija, kad įmonės susireguliavo didžia dalimi taupydamos investicijų ir darbuotojų sąskaita, vis dėlto susireguliavo ir net uždirbo.
          (...)
          Ir blogų žinių mažiau
          Dar vienas geras ženklas – didėjantys naujų automobilių pardavimai. „Autotyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus „Regitros“ pateiktus pradinius duomenis, liepą Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka išaugo 31 proc. – iki 791 vnt. Tai pirmasis augimas net po 23 mėnesius trukusio nuolatinio smukimo.
          Šių metų liepą asmeninių automobilių registravimas padidėjo 27 proc. – iki 709 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių rinka išaugo beveik du kartus – iki 82 vnt.
          Sausio–liepos laikotarpiu Lietuvoje įregistruoti iš viso 4 344 nauji lengvieji automobiliai, t. y. 20 proc. mažiau nei atitinkamu 2009 m. laikotarpiu (5 415 vnt.).
          Kreditų biuras „Creditinfo“, atlikęs analizę pagal Centrinės hipotekos įstaigos duomenis, teigia, kad liepą mažiau įregistruota ir Lietuvos įmonių turto areštų (1 077, t. y. 113 atvejų mažiau nei birželį). Liepos mėnesio rezultatai taip pat yra mažesni nei pastarųjų 6 mėnesių vidurkis, siekiantis 1 398 areštus, teigia. Statistikos duomenys rodo, kad turto areštų apimtys jau pasiekė prieškrizinį lygį.
          Didžiausias turto areštų sumažėjimas užfiksuotas pramonės, prekybos, statybos ir nekilnojamojo turto sektoriuose. Tačiau pastarieji kartu su transporto sektoriumi generuoja beveik 80 proc. visų įregistruojamų turto areštų.
          Dairomės į euro zoną
          SEB banko vyriausioji analitikė Vilija Tauraitė pripažino, kad dabar jau galima sakyti, jog blogiausi metai Lietuvoje – jau praeityje. „Trečiajam šių metų ketvirčiui mes prognozuojame teigiamą bendrojo vidaus produkto prieaugį“, – teigė analitikė ir pridūrė, kad galima drąsiai kalbėti apie atsigaunantį eksportą, logistiką, transportą. Tačiau, pasak jos, apie mažmeninės prekybos, statybų ir nekilnojamojo turto rinkas to dar negalima pasakyti.
          V. Tauraitės teigimu, dabar viskas priklausys nuo euro zonos. Nors Vakarų analitikai perspėjo dėl antrosios krizės bangos, kol kas tokių požymių nematyti – nors ekonomikos augimas Europos Sąjungos valstybėse lėtesnis, bet procesai teigiami.
          Paklausta, ar prasidėję teigiami pokyčiai virs stabilia tendencija, tartum nuspėjama chemine reakcija, ar mus gali vėl užpulti kokie nors nauji netikėti nemalonumai, finansų analitikė atsakė, kad, jei euro zonos niekas neištiks, mūsų ekonomikos kreivė ir toliau po truputį kils aukštyn. Tačiau kilimo tempai kol kas sunkiai prognozuojami.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Ir jau tris mėnesius eksportas didėja itin sparčiai.
            Ir dar didės – Rusijos laukus išdegino liepsna, o Vakarų Europos – karščiai. Didės grūdinių kultūrų eksportas neabejotinai. Bet: miltų gaminiai pas mus brangs, o atlyginimas nedidės tai jau tikrai.

            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Nepamirškime verslo inkubatorių. Nemokami verslo kursai irgi yra nors ir simboliška, bet vis tiek valstybės investicija į verslą.
            Jokio esminio lūžio tai neduos. Verslo inkubatoriai – tai viso labo biuro patalpėlės dažniausiai, už kurias taip pat mokėti reikia. Pradedančiaim verslui jie niekaip nepadės. Paguoda nebent tam, kuris bankrutavo, viską prarado, bet liko ryšiai, rinkos, todėl jis gali vėl startuoti tuo pačiu pagrindu pigiose biuro patalpose. Verslo kursai – vėlgi „filkina gramota“. Nauda tik tiems, kurie juos organizuoja ir gauna finansavimą iš atitinkamų struktūrų. Verslininkais, kiek pastebėjau, be jokių kursų tapo tie, kurie dar mokykloje pigiai pirko kokį varikliuką ir brangiau pardavė kitam, tie, kurie galėjo pasiskolinti (pvz., nardymo akinius) ir vėliau nebeatiduoti, tie, kurie be jokių kuklumo kompleksų ir sąžinės graužimo pasiimdavo tai, kas jiems patiko ir tai, kas geriausia (ir kodėl turėtų kitam atitekti?), tie, kurie siekė rezultato tik sau, bet kitų likimas visiškai nerūpėjo.

            Reikalingi instrumentai: visiškai naujam versle, ar atitinkamoje jo rūšyje, kurį tai laiką neimti jokių mokesčių (kol verslas įsibėgės, jei įsibėgės apskritai), suteikti tikslinius beprocentinius kreditus, atidedant jų mokėjimą, dotacijas, netgi visu 100 procentų. Vykdyti nesąžiningų asmenų registrą ir tų, kurie nesugebėjo tinkamai pasinaudoti suteikta parama.

            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Graikijos ekonomika skęsta toliau. Smukimas gerokai rimtesnis negu Baltijos šalyse. Gal ne taip ir blogai toje Lietuvoje?
            Jeigu žiūrėti į rodiklius, kurie nei man, nei didžiajai daugumai Lietuvos piliečių nieko nereiškia.
            Kad Lietuvoje yra taip pat gera kaip ir Graikijoje, sutiksiu tik tada, kai Graikijos ir Lietuvos piliečių minimalūs atlyginimai bus tokie pat.

            Blogiausi laikai dar – ne praeityje. Nepamirštu kažkur į šį forumą mano įmestų pranašysčių, kurios dvi pirmosios dalys jau išsipildė – staigus pavasaris ir karšta vasara.

            Parašė Raptor Rodyti pranešimą
            Per savaitę Lietuvoje registruotų bedarbių dar šiek tiek sumažėjo
            Apart deklaravusių emograciją + Lietuvos darbo biržos „žiaurios“ akcijos, taip pat sezoniniai darbai, atliekami šiltuoju metų laikotarpiu. Tikrąją padėtį matysime spalio – lapkričio mėnesiais.
            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

            Comment


              Parašė Combat Rodyti pranešimą
              Ir dar didės – Rusijos laukus išdegino liepsna, o Vakarų Europos – karščiai. Didės grūdinių kultūrų eksportas neabejotinai. Bet: miltų gaminiai pas mus brangs, o atlyginimas nedidės tai jau tikrai.
              nors viena kg/2lt per menesi suvartoji? duona manau sudaro 80% vadens.

              Comment


                andyour, skaitydamas tavo žinutes dar pagalvoju - o kiek alaus per mėnesį išgeriam? . 20 procentų alaus kainos sudaro salyklas, miltai naudojami ne tik duonai.

                O duonos sudėtyje 80 procentų vandens TIKRAI nėra. Teko pačiam kepti. Pamėgink sumaišyti 140 gramų miltų (vienas puodelis) ir 700 gramų vandens (3.5 puodelio). Jeigu iš gautos masės suformuosi pakenčiamą kepalą - būsi įšventintas. Na, ne į riterius. Bet į kokią nors kepėjų gildiją - laisvai.

                Comment


                  „Ačiū“ bėgių ardytojams. Su naftos perdirbimo gamykla vėl prisižaidėme. Aišku, kaip visada, kaltininkų nebus, dalis nuostolių pereis Lietuvos valstybei, kuriuos padengs visi mokesčių mokėtojai.


                  Lenkijos naftos koncernas “PKN Orlen” pasamdė tarptautinį investicijų banką “Nomura”, kuris turės parengti išvadas dėl galimo “Orlen Lietuvos” pardavimo bei surinkti pirminius potencialių pirkėjų pasiūlymus.
                  “PKN Orlen” gali parduoti dalį arba visas “Orlen Lietuvos akcijas, Lenkijos žiniasklaidai pareiškė “PKN Orlen” vadovas Jacekas Krawiecas (Jacekas Kraviecas), pranešama finansų institucijų “KBC Securities” ir “Raiffeisen” parengtose pirmadienio naujienų apžvalgose.
                  “KBC Securities” analitikų teigimu, potencialiais “Orlen Lietuvos” pirkėjais galėtų būti tik Rusijos naftos bendrovės, o “PKN Orlen” galimybės susigrąžinti už Lietuvos įmonę sumokėtą 2,3 mlrd. JAV dolerių sumą yra abejotinos.
                  “PKN Orlen” turi labai nedaug galimybių pasitraukti iš Lietuvos nepatyręs finansinių nuostolių ir be neigiamos įtakos koncerno reputacijai, prognozuoja “KBC Securities” analitikai.
                  “PKN Orlen” įsigijo “Orlen Lietuvą” (tuometinę “Mažeikių naftą”) iš Rusijos “Jukos” ir Lietuvos Vyriausybės 2006 metais. Sandorį kaip būdą sumažinti regiono energetinę priklausomybę nuo Rusijos parėmė ir Lietuvos, ir Lenkijos vyriausybės.
                  “Orlen Lietuva” pernai patyrė 68,556 mln. litų grynųjų nuostolių, tuo tarpu 2008 metais įmonė buvo uždirbusi 56,417 mln. litų grynojo pelno. Bendrovės pardavimo pajamos pernai sumažėjo 38,4 proc. iki 10,658 mlrd. litų
                  “PKN Orlen” yra vienintelis “Orlen Lietuvos” akcininkas.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Combat Rodyti pranešimą
                    Ir dar didės – Rusijos laukus išdegino liepsna, o Vakarų Europos – karščiai. Didės grūdinių kultūrų eksportas neabejotinai. Bet: miltų gaminiai pas mus brangs, o atlyginimas nedidės tai jau tikrai.
                    Bet ar tai blogai Lietuvos ekonomikai???

                    Parašė Combat Rodyti pranešimą
                    Jokio esminio lūžio tai neduos. Verslo inkubatoriai – tai viso labo biuro patalpėlės dažniausiai, už kurias taip pat mokėti reikia. Pradedančiaim verslui jie niekaip nepadės. Paguoda nebent tam, kuris bankrutavo, viską prarado, bet liko ryšiai, rinkos, todėl jis gali vėl startuoti tuo pačiu pagrindu pigiose biuro patalpose. Verslo kursai – vėlgi „filkina gramota“. Nauda tik tiems, kurie juos organizuoja ir gauna finansavimą iš atitinkamų struktūrų. Verslininkais, kiek pastebėjau, be jokių kursų tapo tie, kurie dar mokykloje pigiai pirko kokį varikliuką ir brangiau pardavė kitam, tie, kurie galėjo pasiskolinti (pvz., nardymo akinius) ir vėliau nebeatiduoti, tie, kurie be jokių kuklumo kompleksų ir sąžinės graužimo pasiimdavo tai, kas jiems patiko ir tai, kas geriausia (ir kodėl turėtų kitam atitekti?), tie, kurie siekė rezultato tik sau, bet kitų likimas visiškai nerūpėjo.
                    Verslo inkubatoriai skirti smulkiajam, netgi mikroverslui (iki 9 darbuotojų). Šiaip niekas netrukdo tarkim 5 akcininkams susimesti po 2.000Lt, įsteigti bendrą UAB'ą ir kartu realizuoti savo idėjas. Verslo inkubatorius tokiam verslui yra labai svarbus, nes pradedančiam verslininkui kiekvienas centas yra aukso vertės. Beje, šalia / kaimynystėje yra kitų firmų skyriai, taigi esant reikalui paprasta bendradarbiauti.

                    Parašė Combat Rodyti pranešimą
                    Reikalingi instrumentai: visiškai naujam versle, ar atitinkamoje jo rūšyje, kurį tai laiką neimti jokių mokesčių (kol verslas įsibėgės, jei įsibėgės apskritai), suteikti tikslinius beprocentinius kreditus, atidedant jų mokėjimą, dotacijas, netgi visu 100 procentų. Vykdyti nesąžiningų asmenų registrą ir tų, kurie nesugebėjo tinkamai pasinaudoti suteikta parama.
                    Ši idėja ne nauja. Visiškai beprocentiniai kreditai nėra itin geras sprendimas, nes silpnai skatina verslą dirbti pelningai. Manau, kad nors simbolinės (tarkim 0,1% metams) pal8kanos turėtų būti. Tuo pačiu smulkiam verslui naudinga koncentruotis vienoje vietoje.

                    Parašė Combat Rodyti pranešimą
                    Jeigu žiūrėti į rodiklius, kurie nei man, nei didžiajai daugumai Lietuvos piliečių nieko nereiškia.
                    Kad Lietuvoje yra taip pat gera kaip ir Graikijoje, sutiksiu tik tada, kai Graikijos ir Lietuvos piliečių minimalūs atlyginimai bus tokie pat.
                    Tamstos požiūris gerokai per siauras. Piktiniesi verslininkais, kad šie tik savo interesų težiūri, bet tuo pačiu pateisini piliečių tokį patį požiūrį. Mano supratimu gerovę užtikrina eksportas ir savirealizacijos laisvė.

                    Parašė Combat Rodyti pranešimą
                    Apart deklaravusių emograciją + Lietuvos darbo biržos „žiaurios“ akcijos, taip pat sezoniniai darbai, atliekami šiltuoju metų laikotarpiu. Tikrąją padėtį matysime spalio – lapkričio mėnesiais.
                    Atšalus atsiras kiti sezoniniai darbai — lapų grėbimas, sniego kasimas ir t.t.. Jeigu taip nori, tai palaukim, pažiūrėsime.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      „Ačiū“ bėgių ardytojams. Su naftos perdirbimo gamykla vėl prisižaidėme. Aišku, kaip visada, kaltininkų nebus, dalis nuostolių pereis Lietuvos valstybei, kuriuos padengs visi mokesčių mokėtojai.
                      Kokių nuostolių kokia dalis ir kokiu pagrindu pereis valstybei? Jei lenkai parduos 30% gamyklos rusams ir dėl to jie "supras", kad galima suremontuoti vamzdį, tai ekonomine prasme Lietuva tik laimės. Jei parduos visą gamyklą, tai gali būti neigiamų politinių pasekmių, bet ekonomiškai manau nenukentėsim.

                      Comment


                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                        Kokių nuostolių kokia dalis ir kokiu pagrindu pereis valstybei? Jei lenkai parduos 30% gamyklos rusams ir dėl to jie "supras", kad galima suremontuoti vamzdį, tai ekonomine prasme Lietuva tik laimės. Jei parduos visą gamyklą, tai gali būti neigiamų politinių pasekmių, bet ekonomiškai manau nenukentėsim.
                        Ar galėtum savo galva garantuoti, kad nebus taip, jog rusams labiau apsimokės tiesiog viena ar kita forma uždaryti gamyklą ir užsitikrinti rusiškų degalų importą į Lietuvą?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Ar galėtum savo galva garantuoti, kad nebus taip, jog rusams labiau apsimokės tiesiog viena ar kita forma uždaryti gamyklą ir užsitikrinti rusiškų degalų importą į Lietuvą?
                          O ar jiems tai naudingiau? Juk labiau apsimoka perdirbti naftą ir degalus pardavinėti visame regione, plius dar ir naftą eksportuoti per Būtingę.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Ar galėtum savo galva garantuoti, kad nebus taip, jog rusams labiau apsimokės tiesiog viena ar kita forma uždaryti gamyklą ir užsitikrinti rusiškų degalų importą į Lietuvą?
                            Tiesą sakant, taip norėjo daryti Lenkai. Kadangi jiems gaminti degalus Mažeikiuose nuostolinga, vienas iš variantų buvo uždaryti Mažeikių gamyklą ir vežti degalus iš Lenkijos. Tiesą sakant, stebiuosi, kad jie nusprendė parduoti gamyklą rusams, nes jie su pigia nafta sudarys jiems didelę konkurenciją. Rusams Mažeikų nafta, atvirkščiai, tai yra galimybė lengviau dirbti ES rinkoje ir vežti pigesnius degalus net į tą pačią Lenkiją.

                            Kaip nekeista, Mažeikių nafta geriausiai laikėsi kai buvo valdoma rusų Jukos.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Kaip nekeista, Mažeikių nafta geriausiai laikėsi kai buvo valdoma rusų Jukos.


                              Mazeikui nafta savo laiku atiduodavo didziaja pelno dali banditams (panevezio tulpiniai, kiesus ir pan. ) ir komunistu partijai.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Mazeikui nafta savo laiku atiduodavo didziaja pelno dali banditams (panevezio tulpiniai, kiesus ir pan. ) ir komunistu partijai.
                                Ir pagrinde visa tai vyko dar tada, kai ji dar buvo valstybinė.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Ar galėtum savo galva garantuoti, kad nebus taip, jog rusams labiau apsimokės tiesiog viena ar kita forma uždaryti gamyklą ir užsitikrinti rusiškų degalų importą į Lietuvą?
                                  Kas per kvailas klausimas? O ką tu galėtum garantuoti savo galva? Garantuok savo galva, kad lenkai negalvojo tos gamyklos ateityje parduoti rusams dar prieš pirkdami.

                                  Comment


                                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                    Kas per kvailas klausimas? O ką tu galėtum garantuoti savo galva? Garantuok savo galva, kad lenkai negalvojo tos gamyklos ateityje parduoti rusams dar prieš pirkdami.
                                    Lenkai tikrai neplanavo, kad LG nusiris iki bėgių ardymo
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Tiesą sakant, taip norėjo daryti Lenkai. Kadangi jiems gaminti degalus Mažeikiuose nuostolinga, vienas iš variantų buvo uždaryti Mažeikių gamyklą ir vežti degalus iš Lenkijos. Tiesą sakant, stebiuosi, kad jie nusprendė parduoti gamyklą rusams, nes jie su pigia nafta sudarys jiems didelę konkurenciją. Rusams Mažeikų nafta, atvirkščiai, tai yra galimybė lengviau dirbti ES rinkoje ir vežti pigesnius degalus net į tą pačią Lenkiją.
                                      Šiaip gaminti degalus normalios rinkos sąlygomis nėra nuostolinga. Tuo norėtų užsiimti kiekvienas, bet tai reikalauja žiauriai didelių investicijų. O rusai šiaip ar taip būtų prasipraudę į ES, su Mažeikių nafta ar be jos. Gal dar pamenate, kad netrukus po Williams atėjimo, Lukoil garsiai pareiškė Ventspilyje statysiąs nedidelė naftos perdirbimo gamyklėlę. Netrukus Williams išėjo, ir tos kalbos baigėsi. Matyt, rusus nuramino Jukos akcijų dalis MN, ir po Jukos nacionalizacijos rusai tikėjosi įgyti akcijų MN, tačiau tačiau... tolesnius įvykius patys žinote.

                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Kaip nekeista, Mažeikių nafta geriausiai laikėsi kai buvo valdoma rusų Jukos.
                                      Kaip tik čia nieko keisto. Tuo metu ir vamzdis veikė, ir Būtingė jau veikė, ir bėgiai į Rengę nebuvo nuardyti. Tik Lietuva dar nebuvo ES nare, todėl buvo maži akcizai, sparčiai plito automobilizacija.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Šiaip gaminti degalus normalios rinkos sąlygomis nėra nuostolinga. Tuo norėtų užsiimti kiekvienas, bet tai reikalauja žiauriai didelių investicijų.
                                        Bet dabar žalia nafta Orlenui yra brangi, nes ją tenka importuoti tanklaiviais (O tai yra gerokai brangiau nei gauti vamzdžiu). Taip pat konkurenciją sudaro įvežami degalai pagaminti iš pigesnės naftos. Taip ir gaunamas nuostolis (Aišku dar ir dėl to, kad įmonės vadovai mėgsta pataškyti pinigėlius į kairę ir į dešinę). Va dėlto lenkai ir nori arba gauti Klaipėdos naftą (Taip sumažinti užsienio gamintojų konkurenciją) arba atsisakyti Mažeikių naftos (O pelningai dirbti galima tik gaunant pigios naftos t.y. būnant rusų kompanija).
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą
                                          Bet dabar žalia nafta Orlenui yra brangi, nes ją tenka importuoti tanklaiviais (O tai yra gerokai brangiau nei gauti vamzdžiu). Taip pat konkurenciją sudaro įvežami degalai pagaminti iš pigesnės naftos. Taip ir gaunamas nuostolis (Aišku dar ir dėl to, kad įmonės vadovai mėgsta pataškyti pinigėlius į kairę ir į dešinę). Va dėlto lenkai ir nori arba gauti Klaipėdos naftą (Taip sumažinti užsienio gamintojų konkurenciją) arba atsisakyti Mažeikių naftos (O pelningai dirbti galima tik gaunant pigios naftos t.y. būnant rusų kompanija).
                                          Ir taip, ir ne. Kiek žinau, apie 95 procentus legaliai Lietuvoje parduodamų degalų sudaro pagaminti Mažeikiuose. Didžiausią konkurenciją sudaro kontrabandiniai degalai. O lenkai patyrė didžiulių nuostolių gaisro metu, taip pat pelnas sumažėjo nuardžius bėgių liniją. Taigi lenkai atsidūrė tarp kūjo ir priekalo: užsuktas vamzdis, nuardyti bėgiai, neparduodama Klaipėdos nafta. Ir mušk svietą iš pasukų...
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X