Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonomikos naujienos (archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kuodys irgi nusisneka. Benzina galime atsivezti, o duonos negalime? Duona galima greit pakeisti kitais produktais, o benzimo nelabai kuo pakeisi per trumpa laika. Keistai skamba tokie Kuodzio zodziai, zinant kaip jis atsiliepia apie musu zemes uki. Tai tegul paskelbia zemes uki strategine ekonomikos saka.
    Turima omeny, kad benziną galima betkada atsivežti per Klaipėdos terminalą.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Del mokesciu jis irgi nusisneka. Tai gal nieko negaminkime, viska galima atsivezti. Mokesciai gi irgi bus mokami...
    Vėlgi supranti, tai ką nori suprasti. Jis nesako, kad negaminkime. Sako, kad MN reikšmė yra pervertinta argumentuojant tuo, kad tai yra didžiausias mokesčių mokėtojas.

    Comment


      Na, ponai, nenagrinėkite geležinkelio ruožo Mažeikiai – Rengė vien tik naudos „Orlen Lietuva“ kontekste. Yra ir daugiau aspektų, kodėl reikalingas veikiantis geležinkelio ruožas (šioje temoje apie tai jau buvo pilna pasisakymų).
      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

      Comment


        Žinoma, kad kuro kainos realiai nesumažėtų (gal kokį 1ct dėl akių nuleistų) ...
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė artexs Rodyti pranešimą
          Turima omeny, kad benziną galima betkada atsivežti per Klaipėdos terminalą.


          Vėlgi supranti, tai ką nori suprasti. Jis nesako, kad negaminkime. Sako, kad MN reikšmė yra pervertinta argumentuojant tuo, kad tai yra didžiausias mokesčių mokėtojas.
          Atsivezti viska galima. Tik nereikia stebetis, kodel blogai gyvename.

          MN gal ir nera didziausias mokesciu moketojas, bet tokios imones veikimas salyje sudaro prielaidas (tiesiogines ir netiesiognes) dideliems mokesciu srautams i biudzeta. Nebutu tokios imones, tai ir mokesciu butu maziau. Todel zodziai "...tai yra degalu pirkeju nuopelnas. Sitie pinigai ateitu bet kuriuo atveju" yra netiesa. Pinigu i biudzeta butu surenkama gerokai maziau...

          Comment


            Parašė Combat Rodyti pranešimą
            Na, ponai, nenagrinėkite geležinkelio ruožo Mažeikiai – Rengė vien tik naudos „Orlen Lietuva“ kontekste. Yra ir daugiau aspektų, kodėl reikalingas veikiantis geležinkelio ruožas (šioje temoje apie tai jau buvo pilna pasisakymų).
            O kokiu dar? Veikiantis ruozas reikalingas tik MN. Jokie kiti kroviniai ten nebuvo gabenami. Keleiviu vezimas - jo jau seniai nera, nebuvo normaliai pletojamas ir tarybiniais laikais. Taip kad galima aspieiti.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Todel zodziai "...tai yra degalu pirkeju nuopelnas. Sitie pinigai ateitu bet kuriuo atveju" yra netiesa. Pinigu i biudzeta butu surenkama gerokai maziau...
              Tai prašom pagrįsti kodėl "gerokai" mažiau.

              Comment


                As cia ekonomikos vadoveliu nesiruosiu atpasakoti.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  As cia ekonomikos vadoveliu nesiruosiu atpasakoti.
                  Niekas ir neprašo atpasakot ekonomikos vadovėlių, bet kad akcizai ir PVM sudaro didžiąją dalį MN mokesčių, kurie būtų mokami betkokiu atveju, tai taip ir nesugebėjai paneigti. Niekas nesako, kad nesvarbu turėti tokią gamyklą su 3000 darbuotojų, bet jos reikšmė ekonomikai stipriai pervertinta.

                  Comment


                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                    Niekas ir neprašo atpasakot ekonomikos vadovėlių, bet kad akcizai ir PVM sudaro didžiąją dalį MN mokesčių, kurie būtų mokami betkokiu atveju, tai taip ir nesugebėjai paneigti. Niekas nesako, kad nesvarbu turėti tokią gamyklą su 3000 darbuotojų, bet jos reikšmė ekonomikai stipriai pervertinta.
                    Uz kura PVM'a moka pirkejas. Akciza taip pat. Tik i biuzdeta juos perveda kuro prekybininkai. Taip kad MN siu mokesciu nemoka ir niekada nemokejo. Ir neteisinga vien siuo kriterijumi vertinti MN. MN sukuria darbo vietas gamyklos darbuotojams. Kuriama daugybe kitu darbo vietu, vykdoma veikla ir mokami mokseciai ivairiuose ekonomikos sektoriuose, pradedant nuo viesojo maitinimo, baigiant transportu, uostu krova ir kt. Uzdarius MN visam Mazeikiu rajona ir aplinkiniams rajonus istiktu socialinis sprogimas. Kokia nauda is to turetu Lietuva? Kazin, ar surenkamu uz parduota kura akcizu ir PVM'u uztektu to sprogimo padariniams likviduoti 100 proc. ir suteikti zmonems alternatyvu uzsiemima ir veikla?
                    Gal reiketu priminti IAE.

                    Visos tos snekos apie strategines reiksmes pervertinima yra ne kas kita, kaip propaganda. Akivaizdu, dar karta sakau, Lietuvos politika pralaimi Lenkijai, vis agresyviau reiskianciai interesus Lietuvoje ir tiesiog santazuojanciai Lietuva. Reikia gi kazkaip kapstytis is nepatogios padeties, pasigirdus grasinimui parduoti MN akciju dali rusams. Zinoma, kad Lietuva tam psipriesinti negales. Tai kad nebutu visa tai kaip perkunas is giedro dangaus, reikia praplauti smegenis liaudziai. O galbut tai tik akiu dumimas siekiant legitimuoti "Klaipedos naftos" pardavima lenkams. Atseit, MN nera strategine, Klaipedos nafta irgi nelabai strategine, tai gal ir nieko, jei sie abu nestrateginiai objektai priklausys lenkams...
                    Paskutinis taisė Al1; 2010.03.12, 13:58.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Uzdarius MN visam Mazeikiu rajona ir aplinkiniams rajonus istiktu socialinis sprogimas. Kokia nauda is to turetu Lietuva?
                      Šia prasme Maximos bankrotas sukeltų didesnį socialinį sprogimą. O dėl dalies (20-30%) akcijų pardavimo rusams didelės problemos nematau, jei tai padėtų "suremontuoti" Družbos naftotiekį. Pelninga MN su šimtamilijoniniais pelnais, kaip buvo prieš kelis metus, neša nepalyginamai didesnę naudą nei dabartinėje situacijoje, kai vos laikosi neįlindųsi į minusą ir dar terorizuoją Lietuvą dėl geležinkelių ir naftos terminalo grasindama teismais.

                      Comment


                        Jei Mažeikių Naftą reikia nacionalizuoti tam, kad Lietuvos Respublika gautų dar daugiau naudos, nei kai ji yra užsienio investuotojo rankose, kuris žiūri tik savo naudos, tai gal tuo pačiu nacionalizuokime ir VP Market? Nesvarbu, kad ji yra lietuvių rankose, bet Lietuvos valstybė gautų dar didesnę naudą iš tokios bendrovės, jei turėtų 100% akcijų paketą!

                        Ką aš noriu pasakyti šiuo sarkazmu: ne komunizmo metais gyvename. Valstybinis įmonės valdymas niekada nėra efektyvus ir Lietuva jokių ūminių pelnų negaus iš Mažeikių Naftos, ir vargu ar atpirks tuos pinigus, kuriuos teks sumokėti už kontrolinį akcijų paketą. Bendradarbiaujant su užsienio investuotojais, tikėtina, pinigų Lietuvoje nusėstų daugiau, nei su jais kariaujant, nes jie matytų tikslą čia taškyti savo užsienio kapitalą. Dabar gi tas kapitalas kažkodėl sėda Latvijoje, Lenkijoje, bet tik ne Lietuvoje...

                        Comment


                          Parašė artexs Rodyti pranešimą
                          Šia prasme Maximos bankrotas sukeltų didesnį socialinį sprogimą. O dėl dalies (20-30%) akcijų pardavimo rusams didelės problemos nematau, jei tai padėtų "suremontuoti" Družbos naftotiekį. Pelninga MN su šimtamilijoniniais pelnais, kaip buvo prieš kelis metus, neša nepalyginamai didesnę naudą nei dabartinėje situacijoje, kai vos laikosi neįlindųsi į minusą ir dar terorizuoją Lietuvą dėl geležinkelių ir naftos terminalo grasindama teismais.
                          "Maximos" bankrotas sprogimo nesukeltu, nes ja tuoj pat perimtu kiti tinklai ar naujas investuotojas. Toks mazmenines rinkos segmentas (apie 30-40 proc.) ilgai tuscias nebutu. Kazkiek zmoniu, aisku, liktu be darbo. Bet ne viename mieste, kaip tai butu Mazeikiuose, kurio apie puse gyventoju priklauso tiesiogiai ar netiesiogiai nuo vienos imones.
                          Matai, kai kam valdzioje ir kai kuriems "patriotams" akciju pardavimas rusams prilygsta salies okupacijai.

                          Comment


                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Jei Mažeikių Naftą reikia nacionalizuoti tam, kad Lietuvos Respublika gautų dar daugiau naudos, nei kai ji yra užsienio investuotojo rankose, kuris žiūri tik savo naudos, tai gal tuo pačiu nacionalizuokime ir VP Market? Nesvarbu, kad ji yra lietuvių rankose, bet Lietuvos valstybė gautų dar didesnę naudą iš tokios bendrovės, jei turėtų 100% akcijų paketą!

                            Ką aš noriu pasakyti šiuo sarkazmu: ne komunizmo metais gyvename. Valstybinis įmonės valdymas niekada nėra efektyvus ir Lietuva jokių ūminių pelnų negaus iš Mažeikių Naftos, ir vargu ar atpirks tuos pinigus, kuriuos teks sumokėti už kontrolinį akcijų paketą. Bendradarbiaujant su užsienio investuotojais, tikėtina, pinigų Lietuvoje nusėstų daugiau, nei su jais kariaujant, nes jie matytų tikslą čia taškyti savo užsienio kapitalą. Dabar gi tas kapitalas kažkodėl sėda Latvijoje, Lenkijoje, bet tik ne Lietuvoje...
                            Tai tik laisvos rinkos salininku dogma. Valstybine imone gali dirbti efektyviai, galbut efektyvymas siek tiek mazesnis, bet nauda valstybei yra didesne, nes pelnas lieka akcininkui - valstybei. Yra ir kitu niuansu. Pavyzdziu Lietuvoje surasti sunku, bet pasaulyje pakanka.
                            Kazkodel pati Lenkijos valstybe islaiko 27,52 procento "PKN Orlen" akciju, tuo dar naudojasi terorizuodama Lietuva, o Lietuva ir tas turetas krizes pradzioje pardave, pinigus sekmingai pravalge ir prasiko. Dabar nacionalizavimui nera tinkamas metas, valstybe sedi skolose. Taciau pasitaikius progai tai reiketu padaryti. Kas del "Maximos" - o kodel ne?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai tik laisvos rinkos salininku dogma. Valstybine imone gali dirbti efektyviai, galbut efektyvymas siek tiek mazesnis, bet nauda valstybei yra didesne, nes pelnas lieka akcininkui - valstybei. Yra ir kitu niuansu. Pavyzdziu Lietuvoje surasti sunku, bet pasaulyje pakanka.
                              Kazkodel pati Lenkijos valstybe islaiko 27,52 procento "PKN Orlen" akciju, tuo dar naudojasi terorizuodama Lietuva, o Lietuva ir tas turetas krizes pradzioje pardave, pinigus sekmingai pravalge ir prasiko. Dabar nacionalizavimui nera tinkamas metas, valstybe sedi skolose. Taciau pasitaikius progai tai reiketu padaryti. Kas del "Maximos" - o kodel ne?
                              Ar Tamsta tikrai žinai, kas tai yra privatus verslas (Markso, Engelso, Lenino veikalai ir tarybiniai vadovėliai nesiskaito)? Atsimerk ir pamatysi, kad valstybinės įmonės pelningai ar labai pelningai dirba tik ten, kur turi monoplį (LG krovinių pervežimas, buvusi IAE), tačiau vos tik 'paragavusi' konkurencijos tokia įmonė kone stebuklingai priartėja prie bankroto ir ima prašyti valstybės dotacijų (vadinasi sunaudoja daugiau negu sumoka mokesčių, o tai reiškia, kad kitos, pelningai dirbančios įmonės yra priverstos išlaikyti įmones-nevykėles, kurioms net neleidžiama bankrutuoti) arba yra paskubomis privatizuojamos vos ne už simbolinę kainą (esu įsitikinęs, kad kokiais 1992m.-1993m. už MN būtume gavę daugiau, tačiau būtų buvę sunkiau prisišaukti investuotojų iš Vakarų), pvz Lietuvos avialinijos, Lietuvos paštas, Lietuvos komercijos ir kredito bankas, LG keleivių pervežimas, Lietuvos kuras ir t.t.. O dar nacionalizuokime MAXIMĄ, uždrauskime užsienio operatorių veiklą maisto srityje, ir grįšime į laikus, kai buvo eilės prie duonos. Egzotinius vaisius valgys tik išrinktieji.
                              Dar A|1 pamiršti tokį dalyką kaip įvaizdis. Linki Lietuvai Venesuelos įvaizdžio? Nes Tamstos šnekos labai primena Hugo Čavezo retoriką. Kaip manai, kodėl maršrutu Vilnius-Šeštokai važiuoja tik modernizuoti traukiniai? Ir asilui aišku, kad taip yra todėl, kad tai vienintelis pusiau tarptautinis maršrutas, vežantis į vakarų Europą, juo naudojasi santykinai labai daug turistai, net kažkiek konkuruoja su aviamaršrutu Vilnius-Varšuva bei tais pačiais autobusų maršrutais. Et, bet ar verta visa tai dar aiškinti.....
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Ar Tamsta tikrai žinai, kas tai yra privatus verslas (Markso, Engelso, Lenino veikalai ir tarybiniai vadovėliai nesiskaito)? Atsimerk ir pamatysi, kad valstybinės įmonės pelningai ar labai pelningai dirba tik ten, kur turi monoplį (LG krovinių pervežimas, buvusi IAE), tačiau vos tik 'paragavusi' konkurencijos tokia įmonė kone stebuklingai priartėja prie bankroto ir ima prašyti valstybės dotacijų (vadinasi sunaudoja daugiau negu sumoka mokesčių, o tai reiškia, kad kitos, pelningai dirbančios įmonės yra priverstos išlaikyti įmones-nevykėles, kurioms net neleidžiama bankrutuoti) arba yra paskubomis privatizuojamos vos ne už simbolinę kainą (esu įsitikinęs, kad kokiais 1992m.-1993m. už MN būtume gavę daugiau, tačiau būtų buvę sunkiau prisišaukti investuotojų iš Vakarų), pvz Lietuvos avialinijos, Lietuvos paštas, Lietuvos komercijos ir kredito bankas, LG keleivių pervežimas, Lietuvos kuras ir t.t.. O dar nacionalizuokime MAXIMĄ, uždrauskime užsienio operatorių veiklą maisto srityje, ir grįšime į laikus, kai buvo eilės prie duonos. Egzotinius vaisius valgys tik išrinktieji.
                                Dar A|1 pamiršti tokį dalyką kaip įvaizdis. Linki Lietuvai Venesuelos įvaizdžio? Nes Tamstos šnekos labai primena Hugo Čavezo retoriką. Kaip manai, kodėl maršrutu Vilnius-Šeštokai važiuoja tik modernizuoti traukiniai? Ir asilui aišku, kad taip yra todėl, kad tai vienintelis pusiau tarptautinis maršrutas, vežantis į vakarų Europą, juo naudojasi santykinai labai daug turistai, net kažkiek konkuruoja su aviamaršrutu Vilnius-Varšuva bei tais pačiais autobusų maršrutais. Et, bet ar verta visa tai dar aiškinti.....

                                O dabar MN dirba ar ne beveik monopolio salygomis? Privatus verslas irgi siekia monopolio ar bent dominuojancios padeties, tik tuomet pelnai didziausi.
                                Baltarusijoje mazmenine prekyba prakstiskai valstybes rankose. Kaip matai, eiliu ir bado nera, prekiaujama net ir egzotiniais vaisiais...
                                Ivaizdis dar ne viskas. Mes nezinome tikrosios situacijos Venesueloje, nes tai kas pateikiama, yra iskreipta Vakaru imperialistu ziniasklaidos, o musiske informacija tik isvercia i lietuviu kalba...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  O kokiu dar? Veikiantis ruozas reikalingas tik MN. Jokie kiti kroviniai ten nebuvo gabenami. Keleiviu vezimas - jo jau seniai nera, nebuvo normaliai pletojamas ir tarybiniais laikais. Taip kad galima aspieiti.
                                  Na, su kuo nesutinku, su tuo nesutinku. Keleivių vežimas iš Mažeikių tarybiniais laikais buvo normalus – į Rygą buvo galima patekti net 2 kartus per parą tinkamu laiku, ir žmonių būdavo. Aišku, keleivių vežimas dabar jau nebe toks aktualus: skirtinga valiuta, mokslai aukštosiose – latvių kalba, ir apskritai, žmonės, pagal šiandienos faktą, yra pakankamai „išbuožinti“, todėl kur čia jau iki kelionių.. . . Bet ta situacija amžinai nesitęs.

                                  Kai vieną gražią dieną bus panaikinta bet kokia pasienio kontrolė su Rusija ir muitinis tikrinimas su ta valstybe, o anksčiau ar vėliau tai įvyks neišvengiamai, Maskva ir Sankt Peterburgas iškart taps traukos centrais (gal dėl to Rusija ir yra dirbtinai blokuojama, nes traukos centrai iš Vakarų gali nukrypti į Rytus). Tada keleivių vežimas vėl taps aktualus iš Klaipėdos į Rygą per Mažeikius, nes Ryga taps keleivių tranzito punktu, kad ir kaip Lietuvai tai nepatiktų.

                                  Mažeikiai turi pakankamą potencialą ir infrastruktūrą pramoninei plėtotei. Tik dabar viskas yra labai sujaukta, o ir geležinkelį Mažeikiai – Rengė nuardė. Bet šiaip būtų galima motyvuoti, kad „prašome investuoti Mažeikių rajone, nes šis miestas turi puikų susisiekimą su Liepojos, Klaipėdos ir Rygos jūrų uostais ne tik autokeliais, bet ir geležinkeliais“. Tik gaila, kad šiandieninės „Lietuvos geležinkelių“ verslumo manieros kol kas atbaido nuo bet kokių verslo plėtojimo vietinių iniciatyvų. Dėl tokio nachališkumo ir verslo problemų sprendimo manierų, „Lietuvos geležinkelių“ administracija turės dar pasigailėti.
                                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                  Comment


                                    Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                    Na, su kuo nesutinku, su tuo nesutinku. Keleivių vežimas iš Mažeikių tarybiniais laikais buvo normalus – į Rygą buvo galima patekti net 2 kartus per parą tinkamu laiku, ir žmonių būdavo. Aišku, keleivių vežimas dabar jau nebe toks aktualus: skirtinga valiuta, mokslai aukštosiose – latvių kalba, ir apskritai, žmonės, pagal šiandienos faktą, yra pakankamai „išbuožinti“, todėl kur čia jau iki kelionių.. . . Bet ta situacija amžinai nesitęs.

                                    Kai vieną gražią dieną bus panaikinta bet kokia pasienio kontrolė su Rusija ir muitinis tikrinimas su ta valstybe, o anksčiau ar vėliau tai įvyks neišvengiamai, Maskva ir Sankt Peterburgas iškart taps traukos centrais (gal dėl to Rusija ir yra dirbtinai blokuojama, nes traukos centrai iš Vakarų gali nukrypti į Rytus). Tada keleivių vežimas vėl taps aktualus iš Klaipėdos į Rygą per Mažeikius, nes Ryga taps keleivių tranzito punktu, kad ir kaip Lietuvai tai nepatiktų.

                                    Mažeikiai turi pakankamą potencialą ir infrastruktūrą pramoninei plėtotei. Tik dabar viskas yra labai sujaukta, o ir geležinkelį Mažeikiai – Rengė nuardė. Bet šiaip būtų galima motyvuoti, kad „prašome investuoti Mažeikių rajone, nes šis miestas turi puikų susisiekimą su Liepojos, Klaipėdos ir Rygos jūrų uostais ne tik autokeliais, bet ir geležinkeliais“. Tik gaila, kad šiandieninės „Lietuvos geležinkelių“ verslumo manieros kol kas atbaido nuo bet kokių verslo plėtojimo vietinių iniciatyvų. Dėl tokio nachališkumo ir verslo problemų sprendimo manierų, „Lietuvos geležinkelių“ administracija turės dar pasigailėti.
                                    Is Klaipdes i Ryga jei kada ir vaziuos traukiniai, tai tik ne per Mazeikius, o per Siaulius... Kas del investiciju, tai jas maziausiai atbaido LG.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O dabar MN dirba ar ne beveik monopolio salygomis? Privatus verslas irgi siekia monopolio ar bent dominuojancios padeties, tik tuomet pelnai didziausi.
                                      Baltarusijoje mazmenine prekyba prakstiskai valstybes rankose. Kaip matai, eiliu ir bado nera, prekiaujama net ir egzotiniais vaisiais...
                                      Ivaizdis dar ne viskas. Mes nezinome tikrosios situacijos Venesueloje, nes tai kas pateikiama, yra iskreipta Vakaru imperialistu ziniasklaidos, o musiske informacija tik isvercia i lietuviu kalba...
                                      Privatų monopolį bent riboja valstybinės institucijos, o valstybinio monopolio — niekas (oi, visgi riboja — politikai). MN negali pernelyg įsismarkauti, nes kurą į Lietuvą importuoja Lukoil ir Statoil, teoriškai jau įmanoma įsivežti naftos produktų per Klaipėdą, pagaliau dar tebeegzistuoja naftos produktų kontrabanda iš NVS valstybių.
                                      Baltarusijoje beveik viskas valstybės rankose didele dalimi todėl, kad normalus privatus verslas nedrįsta ten net kojos įkelti (po pvz lietuvių verslininkų produkcijos ir transporto priemonių konfiskavimų). Baltarusijai nieko daugiau nebelieka, kiek pačiai iš paskutiniųjų organizuoti gyventojų aprūpinimą maistu. Ir ką? Baltarusiai, masiškai apsipirkinėjantys AKROPOLYJE nieko nesako? Kai pastatė naują Maximą Liepkalnio/Minsko gatvių sankryžoje, aikštelėje nuolat apie 1/10 automobilių yra su BL numeriais. Ko čia tie baltarusiai ieško, jeigu tai tėra niekuo neišsiskiarianti eilinė maisto prekių parduotuvė?
                                      Venesuelą gelbėja kas? Taip taip, ta pati A|1 apdainuota nafta. Kurią (o siaube ) Hugo Čavezas net nemirksėdamas parduoda JAV. Jis žino, kad jeigu JAV nepirks naftos, jis ją parduos nebent tai pačiai Baltarusijai. Juk naftos pardavėjų rinkoje be Venesuelos dar yra Kolumbija, Meksika, arabų šalys su NEŠO/OPEC, pagaliau Rusija, Kazachstanas ir Azerbaidžanas. Pasaulinė rinka, ar ne? O kas dėl žiniasklaidos, jei Tamstai visur vaidenasi imperializmas, tai leiskite priminti, kad Rusija ir Kinija mažiausiai pastaruosius 60 metų yra pačios tikriausios imperijos. Taigi Vakarų "imperializmas" niekuo nesiskiria nuo Rytų imperializmo. Beje, toje pačioje Kinijoje darbininkų išnaudojimas dar didesnis negu Lietuvoje. Kai kurios ES valstybės net iškėlė idėją nepirkti prekių iš tų Kinijos bendrovių, kuriose neužtikrinamos nors elementarios ES priimtos socialinės garantijos. Atrodo, komunizmo fortpostas Kinija tampa kapitalistiškesnė negu vakarų Europa
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ir duotu dar didesne nauda, jei priklausytu Lietuvai.
                                        Žinoma taip. Deja jau 20 metų Lietuvą valdantys libertarai ją jau senai nuprivatizavo, taigi naivu kalbėti apie jos suvalstybinimą.

                                        Mano nuomone MN turėjo likti valstybės valdoma įmone (bet su pritrauktu privačiu kapitalu), perdirbti visų pirma lietuvišką ir per Būtingę improtuojamą naftą, neperdirbinėti ar perdirbinėti tik labai nedidelę dalį rusiškos naftos. Lietuva būtų mažiau priklausiusi nuo Rusijos papo, būtų galėjusi užtikrinti mažesnes nei regione ir mažiau priklausomas nuo įvykių Artimuosiuose rytuose ir pan. kuro kainas ir taip užtikrinti didesnį savo patrauklumą investitoriams.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Žinoma taip. Deja jau 20 metų Lietuvą valdantys libertarai ją jau senai nuprivatizavo, taigi naivu kalbėti apie jos suvalstybinimą.
                                          Mano nuomone MN turėjo likti valstybės valdoma įmone (bet su pritrauktu privačiu kapitalu), perdirbti visų pirma lietuvišką ir per Būtingę improtuojamą naftą, neperdirbinėti ar perdirbinėti tik labai nedidelę dalį rusiškos naftos. Lietuva būtų mažiau priklausiusi nuo Rusijos papo, būtų galėjusi užtikrinti mažesnes nei regione ir mažiau priklausomas nuo įvykių Artimuosiuose rytuose ir pan. kuro kainas ir taip užtikrinti didesnį savo patrauklumą investitoriams.
                                          Tamstos įsivaizduojama "antroji Lietuva" yra čia pat — vos ~30km į rytus nuo Vilniaus Bon Voyage
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X