Parašė sauls
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ekonomikos naujienos (archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNyderlanduose irgi valandinis. Vaikai nuo 12 metu jau gali dirbti. Minimalus valandinis priklauso nuo darbuotojo amziaus. Jei vaikas gauna 6 €/val, tai jaunam zmogui nemažiau - 10 €/val. Vaikai gali dirbti kad ir dvi valandas i savaite. Darbdavys suinteresuotas priimti i nekvalifikuota darba vaika/studenta, nes mažiau moketi reikia.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąDabar pažiūrėjau ką siūlo viena iš Technopolyje įsikūrusių įmonių ir nusprendžiau, kad nedomina - užkliuvo ne stalai, ne kompai, o keistas darbų paskirstymas
Comment
-
Parašė justs Rodyti pranešimąNepatinka - eik lauk, tik apie jokias išeitines negalvok, bet kokiu atveju išeisi "savo noru".Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąIš patikimo šaltinio sužinojau, kad ministras kumščiu trenkęs į stalą ir nurodęs „Lietuvos geležinkeliams“ atstatyti geležinkelio kelią Mažeikiai – Rengė dar šiais metais.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Kaži, kas čia iš ko darbais išsikalinėja, Orlen iš mūsų reikalaudama normalių sąlygų įmonės veiklai, ar pervežimų geležinkeliais monopolistas, kuris nepagrįstais veiksmais sunaikino valstybinį turtą tam, kad pakenktų konkuruojančiai pervežimų įmonei („Orlen“ turi tokią licenziją naftai vežioti) Galbūt netgi tam, kad „Mažeikių naftos“ kaina smarkiai nukristų ir Rusijos naftos įmonėms perpirkimas būtų dar pigesnis, o liaudis džiaugtųsi, kad mother Russia išgelbėjo sunkioje padėtyje atsidūrusią įmonę (nei naftotiekis veikia, nei bėgiai į įmonę eina...) Kaži, kaip čia dar Europa už tokių stambaus masto aferų sukimą ir tam tikrų suinteresuotų grupių (Klaipėdos uosto, LG) protegavimą multimilijoninių baudų Lietuvos valstybei neišrašė
Comment
-
Parašė SAULIUS Rodyti pranešimąGal reikia imtis kažkokių veiksmų dėl tokių dalykų
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29856741
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąKaži, kas čia iš ko darbais išsikalinėja, Orlen iš mūsų reikalaudama normalių sąlygų įmonės veiklai, ar pervežimų geležinkeliais monopolistas, kuris nepagrįstais veiksmais sunaikino valstybinį turtą tam, kad pakenktų konkuruojančiai pervežimų įmonei („Orlen“ turi tokią licenziją naftai vežioti) Galbūt netgi tam, kad „Mažeikių naftos“ kaina smarkiai nukristų ir Rusijos naftos įmonėms perpirkimas būtų dar pigesnis, o liaudis džiaugtųsi, kad mother Russia išgelbėjo sunkioje padėtyje atsidūrusią įmonę (nei naftotiekis veikia, nei bėgiai į įmonę eina...) Kaži, kaip čia dar Europa už tokių stambaus masto aferų sukimą ir tam tikrų suinteresuotų grupių (Klaipėdos uosto, LG) protegavimą multimilijoninių baudų Lietuvos valstybei neišrašė
O del naftos gamyklos - ji dabar dirba Lenkijos interesu naudai. Todel ir nera jokios prasmes jai sudasryti geras verslo salygas. Kiek dar Lenkija ant Lietuvos gali sikti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO del naftos gamyklos — ji dabar dirba Lenkijos interesu naudai. Todel ir nera jokios prasmes jai sudasryti geras verslo salygas. Kiek dar Lenkija ant Lietuvos gali sikti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
na va taip ir gavosi kaip sakiau - nuardyt kainavo pinigus, atstatyt kainuos pinigus, tokie zaidimai kainavo didele dali salies ivaizdzio tarp galimu investuotoju, o kokia nauda? metai siek tiek didesniu pajamu? Ar jos bent tiesiogines nuardymo ir atstatymo islaidas padengs? O kaip ivertinti zymiai isaugusi PKN nora statyt naftotieki i klaipeda kuris atims labai daug pajamu is LG?
Ivertinus A1 minimus nacionalinius interesus daug racionaliau buvo ne nuardyti ruoza, o pastoviai bet po truputi ji remontuoti taip maksimaliai sumazinant pralaiduma. Nebutu veltui ismesti pinigai, nereiketu pries nieka teisintis, nesigadintume ivaizdzio, neerzintume PKN'o. Galutine nauda akivaizdziai didesne nei dabar.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO del naftos gamyklos - ji dabar dirba Lenkijos interesu naudai.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKažin ar lenkija čia išvis kažkuo dėta. Juk iki 1999m. mažeikių nafta buvo Lietuvos valstybinė įmonė, kurios visas 100proc. akcijų priklausė valstybei. Problema ta, kad ši įmonė dar statybos metu buvo pasmerkta žlugimui, jeigu kartais Lietuva taptų nepriklausoma (tai būdinga ne tik MN).
O snekos apie is anksto pasmerkta zlugima - demagogija.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTaigi žiūrim ką turim: naftotiekis į Būtingę dar nenutiestas, naftotiekis per Biržus/Polocką į Rusiją gali bet kada "užsilenkti" (taip vieną dieną ir nutiko), tai kas lieka? Praktiškai tik geležinkelis. Ai, tiesa, mes ir tą nuardėm.... Na ką gi, pasidžiaukime, kad iki tol dar spėta Būtingės terminalą pastatyti, o tai nebegalėtume net lenkų kaltinti, nes pačios įmonės nebebūtų. Beje, prieš 20 metų Lietuvai prognozuotas sparčiausias iš Baltijos šalių ekonominis kilimas būtent tik dėl MN. Sarkastiška?
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąPrieš šitaip teigiant, siūlyčiau pasidomėt, kas yra didžiausias Lietuvos mokesčių mokėtojas.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąPrieš šitaip teigiant, siūlyčiau pasidomėt, kas yra didžiausias Lietuvos mokesčių mokėtojas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLeiskit priminti, kad 27,52 % PKN Orlen S.A. akciju priklauso Lenkijos Respublikai, o 100 % MN akciju priklauso PKN Orlen S.A. Taigi, neatsitiktinai, Lenkija, gindama ir atstovaudama savo valstybinius ir privaciu akcininku interesus, naudoja politinius svertus pries Lietuva.
O snekos apie is anksto pasmerkta zlugima - demagogija.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąKą reiškia didžiausias mokesčių mokėtojas? Didžiają dalį tų mokesčių sudaro akcizas už degalus, kurį sumoką ne MN, o tie kurie perka degalus, taigi jei nebūtų MN, akcizai vistiek būtų mokami už importuojamus degalus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO GPM, gaunamas iš >3000 darbuotojų? Plius jiems nereikia mokėti bedarbio pašalpų. O PVM? O nekilnojamojo turto mokestis? O pajamos iš Būtingės terminalo? Iš ko gyvena Klaipėdos nafta? Buvo laikas, kai LG gaudavo apie 1/3 pajamų vien iš MN produkcijos pervežimo.
Comment
-
D.Grybauskaitė: naftos perdirbimo gamykla Mažeikiuose ekonomiškai nėra strateginė
R.Kuodis: „Mažeikių naftos“ reikšmė pervertinama
Tuo metu R. Kuodis sako, kad „Mažeikių naftos“ reikšmė apskritai yra pervertinama.
„Tai, kad Vyriausybė kalba apie šiuos klausimus, rodo, kad klausimas yra politinis. Tai yra sena Lietuvos bėda. „Mažeikių naftos“ strateginė reikšmė nuolat yra pervertinama. Benzinas nėra tiek svarbi prekė, kiek duona. Benziną mes galime atsivežti iš daugybės vietų.Pasak jo, visuomenėje nuolat skleidžiami su „Mažeikių nafta“ susiję mitai. „Pavyzdžiui, sakoma, kad tai yra didžiausias mokesčių mokėtojas Lietuvoje. Bet tai yra degalų pirkėjų nuopelnas. Šitie pinigai ateitų bet kuriuo atveju“, – teigia R. Kuodis.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai Tamstos rašliavos yra persunktos demagogija. Kaltini dėl visko Lietuvos valdžią, bet kai ta pati valdžia atsisako veiklos perduodama ją privačiam subjektui — vėl negerai? Tai gal nuardom geležinkelio atšaką iš Bugenių į Kuršėnus, taip palikdami MN visiškai be geležinkelio, dar padvigubinam mokesčius už naudojimąsi Būtingės terminalu (juk tai naudinga Lietuvai — gausim gerokai daugiau pajamų), ir tegul sau bankrotinasi užsienio kapitalo įmonė? Manai, kad tokie viražai niekada nesulaukia atsako? Su tokiu požiūriu ne tik RailBaltiką, bet ir ViaBaltiką iki pat Berlyno galime pamiršti. Skraidysi užsienio šalių aviakompanijomis ir toliau keiksi Lietuvos valdžią. Kągi — daugumai statistinių lietuvių tas būdinga.
Tai ir negerai, kad valdzia atsisake tokios veiklos, kuris duoda gerus pelnus ir nauda kitose salyse... O visa kita tai tik pasekmes tokios politikos - kiti (uzsienieciai) padarys geriau. Bet geriau sau, o ne Lietuvai ir jos zmonems. Tik nereikia priklaisioti cia man mokeciu mokejimo. Mokesciai dar ne viskas. Idomu, kaip gyventu kokie nors arabai, jei viskas butu buve atiduota uzsienio kompaniju kontrolei?
Kas del MN. Tai gelezinkelis i Latvija imones veiklai nebuvo gyvybiskai reikalingas. O RailBaticos ar taip ar taip gali nebuti. Nes Lenkija ziuri tik savo vienpusiu interesu ir kiek nuolaidu Lietuva jiems nepadarytu, vis bus maza... Tai kuo mes tapsime galiausiai?
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąD.Grybauskaitė: naftos perdirbimo gamykla Mažeikiuose ekonomiškai nėra strateginė
R.Kuodis: „Mažeikių naftos“ reikšmė pervertinama
Visiem, kurie deda į kelnes, kad tik lenkam nebūtų blogai dėl geležinkelio. Tegu jie pasistato produktotiekį į Klaipėdą ir bus ramu.
Demagogija. O kaip gi kitaip savo politine impotencija pridengti... Juk lenkai sia kova laimi, kol kas. O Lietuva neturi kuo atsakyti.
Kuodys irgi nusisneka. Benzina galime atsivezti, o duonos negalime? Duona galima greit pakeisti kitais produktais, o benzimo nelabai kuo pakeisi per trumpa laika. Keistai skamba tokie Kuodzio zodziai, zinant kaip jis atsiliepia apie musu zemes uki. Tai tegul paskelbia zemes uki strategine ekonomikos saka.
Del mokesciu jis irgi nusisneka. Tai gal nieko negaminkime, viska galima atsivezti. Mokesciai gi irgi bus mokami...Paskutinis taisė Al1; 2010.03.12, 12:09.
Comment
Comment