Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonomikos naujienos (archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Viska supratau, tik nesupratau, 40% nuo ko čia tokia dalis ir kieno čia dalis?

    Panasiai tokia dalis dirbanciu uzsienieciu( nuo bendro darbuotoju skaiciaus) Lietuvos pervezimo firmose .

    Comment



      A.Kubilius JAV aukštųjų technologijų verslininkus kvies investuoti Lietuvoje
      http://www.delfi.lt/news/economy/bus....d?id=27986869
      Premjeras Andrius Kubilius ir jo vadovaujama delegacija vasario pradžioje vyksta į JAV, kur kvies verslininkus, ypač aukštųjų technologijų atstovus, investuoti Lietuvoje.
      Respect

      Comment


        Parašė praetor Rodyti pranešimą
        O, kiek tų darbuotojų, įdomu, iš viso dabar oficialiai dirba su leidimais?
        Ir dar vienas klausimas - kiek iš tų Lietuvoje dirbančių užsieniečių yra įvairaus plauko vadovai ir specialistai (o ne "juodadarbiai", pasamdyti dėl pigumo)?

        Comment


          Lietuvos smulkiojo verslo "politika". Way to go. Įdomu, ar yra kur nors žemėje kvailesnės nuostatos?

          Individualiosios įmonės šluojamos iš rinkos
          http://www.delfi.lt/news/economy/bus....d?id=28018563

          Pagal naujus reikalavimus nuo šių metų pradžios IĮ vadovas privalo nusistatyti sau atlyginimą, kuris būtų ne mažesnis nei 800 Lt, ir iš jo mokėti mokesčius "Sodrai".
          Anksčiau tokios įmonės savininkas to daryti neprivalėjo. Keisčiausia, kad tai liečia absoliučiai visas individualiąsias įmones - nepriklausomai nuo to, veikia jos ar ne, turi pajamų ar ne.

          Comment


            Sistema suvienodinta su uab'ais.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Ir dar vienas klausimas - kiek iš tų Lietuvoje dirbančių užsieniečių yra įvairaus plauko vadovai ir specialistai (o ne "juodadarbiai", pasamdyti dėl pigumo)?

              Nieko as nezinau apie vadovus, as kalbu tik apie transporto sfera. Beje uzsienieciai 'juodadarbiai' samdomi ne del pigumo. Jiems mokama tiek pat ,kiek ir lietuviams. Svarbi aplinkybe yra ta,kad gali nesumoketi mokesciu,padidinti islaidas ir taip sumazinti apmokestinama pelna. Neapklausi tu baltaruso,nepasiziuresi jo turo deklaracijos, neissireikalausi is lukasenkos jokiu dokumentu apie ju pilieciu gautas pajamas ar pan. tai aukso kasyklos musu darbdaviams. \nurasai kiek nori islaidu ant uzsienieciu ir nieko negalima patikrinti:-))

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Lietuvos smulkiojo verslo "politika". Way to go. Įdomu, ar yra kur nors žemėje kvailesnės nuostatos?

                Individualiosios įmonės šluojamos iš rinkos
                http://www.delfi.lt/news/economy/bus....d?id=28018563
                Iš kitos pusės nieko čia baisaus. Na susimokės jis GPM'ą, Sodrai nuo tos algelės ir tiek... išmokėtą atlyginimą grąžins atgal į kasą. Savininko pinigai - individualios įmonės pinigai. Bet jis taip užtikrins sau socialinę apsaugą.
                Aš tikrai myliu Lietuvą!

                Comment



                  Problema ta, kad Sodrai mokama ne nuo algos. T.y. įmonė veikia ar neveikia, yra pajamų ar ne, bet Sodrai reikia mokėti už kiekvieną dirbantį asmenį kiekvieną mėnesį (nors algos jam ir nėra iš ko mokėt).
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Problema ta, kad Sodrai mokama ne nuo algos. T.y. įmonė veikia ar neveikia, yra pajamų ar ne, bet Sodrai reikia mokėti už kiekvieną dirbantį asmenį kiekvieną mėnesį (nors algos jam ir nėra iš ko mokėt).
                    Tiesiog straipsnis turėtų vadintis
                    Neveikiančios individualiosios įmonės šluojamos iš rinkos

                    Comment


                      Tai kad ir veikiančioms, kurios daug apyvartos nepadaro, ne pyragai bus.

                      Comment


                        Beje, dėl apmokestinimo kaitaliojimų, vykstančių dėl krizės.
                        Visi ant jo pyksta, bet realiai tos socialinės grupės, kurios kažkaip stebuklingai nemokėjo mokesčių ir prie soc. draudimo sistemos neprisidėjo, dabar jau prisideda. Čia apie laisvąsias teisininkų profesijas.
                        Taip pat apie artistus ir "artistus".
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Man abejonių sukėlė tai, kad Latvijos ir Estijos infrastruktūra vertinama geriau, nei Lietuvos... what?! Nuo kada Latvijos šunkeliai tapo geresni už Lietuvos, tegu ir ne 100% nepriekaištingus, bet visgi greitkelius? Visa kita infrastruktūra Lietuvoje irgi neatrodo blogiau.
                          Verslui svarbiausia - pigus ir greitas transportavimas juros ar kitokiais vandens keliais. Daug kartu svarbiau nei keliai ir gelezinkeliai. Latvija ir Estija turi gerai isvystytas uostu sistemas, Lietuva - labai ribota. Ir jei Lietuva turi bent koki juros laivyna, tai apie upes net nekalbesiu - vaizdas apgailetinas.

                          Butent del to klesti tik ta Kinijos dalis, kuri yra <100 km nuo juros, o pasaulyje visuomet dominavo jurines valstybes Romos Imperija, Venecija, Nyderlandai, Anglija, dabar JAV. Ir turtingiausiai gyvena butent tos valsytbes, kuriose didziausia dalis prekiu pervezama vandeniu (JAV pagrindine magistrale iki siu dienu yra Misisipe). Vokietijos pramone kuresi prie Reino ir pan.

                          Lietuva, turedama dideles upes ju visiskai neisnaudoja prekybai ir kroviniu gabenimui, taigi pilnai sutinku su teiginiu, kad mes neesam isvyste savo infrastrukturos taip kaip galetume. O tai, kad Lietuvos kelininku klanas yra isvystes "otkatu" sistema ir kad mes statom kelius trigubai brangiau nei aplinkinese salyse, ir visus ES pinigus uzkasam i zeme, dar nerodo kad galim didziuotis savo brangiai kainavusia bet trumpai laikancia infrastruktura.

                          Comment


                            Parašė sauls Rodyti pranešimą
                            Verslui svarbiausia - pigus ir greitas transportavimas juros ar kitokiais vandens keliais. Daug kartu svarbiau nei keliai ir gelezinkeliai. Latvija ir Estija turi gerai isvystytas uostu sistemas, Lietuva - labai ribota. Ir jei Lietuva turi bent koki juros laivyna, tai apie upes net nekalbesiu - vaizdas apgailetinas.

                            Butent del to klesti tik ta Kinijos dalis, kuri yra <100 km nuo juros, o pasaulyje visuomet dominavo jurines valstybes Romos Imperija, Venecija, Nyderlandai, Anglija, dabar JAV. Ir turtingiausiai gyvena butent tos valsytbes, kuriose didziausia dalis prekiu pervezama vandeniu (JAV pagrindine magistrale iki siu dienu yra Misisipe). Vokietijos pramone kuresi prie Reino ir pan.

                            Lietuva, turedama dideles upes ju visiskai neisnaudoja prekybai ir kroviniu gabenimui, taigi pilnai sutinku su teiginiu, kad mes neesam isvyste savo infrastrukturos taip kaip galetume. O tai, kad Lietuvos kelininku klanas yra isvystes "otkatu" sistema ir kad mes statom kelius trigubai brangiau nei aplinkinese salyse, ir visus ES pinigus uzkasam i zeme, dar nerodo kad galim didziuotis savo brangiai kainavusia bet trumpai laikancia infrastruktura.
                            teisingi zodziai

                            Comment


                              Parašė sauls Rodyti pranešimą

                              Lietuva, turedama dideles upes ju visiskai neisnaudoja prekybai ir kroviniu gabenimui, taigi pilnai sutinku su teiginiu, kad mes neesam isvyste savo infrastrukturos taip kaip galetume..

                              Kur tu matei Lietuvoje dideles upes? Nemuna,kuri praktiskai vietomis galima beveik perbristi ir nereikia plaukti? O gal neri,kuria vilniuje vasara irgi galima pebristi neplaukiant...

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Kur tu matei Lietuvoje dideles upes? Nemuna,kuri praktiskai vietomis galima beveik perbristi ir nereikia plaukti? O gal neri,kuria vilniuje vasara irgi galima pebristi neplaukiant...
                                Nemunas tinkamas laivybai, aišku priežiūra reikalinga.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  pats savo žodžiais ir patvirtinai, kad nieko nedaroma su tomis upėmis, nes jas net perbristi galima

                                  Comment



                                    China GDP grows 10.7% in fourth quarter
                                    http://www.ft.com/cms/s/0/bbc48764-0...44feabdc0.html

                                    China’s economy grew 10.7 per cent in the fourth quarter from the same period a year earlier but the strong growth was accompanied by higher inflation, raising fears that Beijing may introduce stronger measures to avoid economic overheating

                                    China's economy shows strong growth
                                    http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/8471613.stm

                                    China says its economy expanded by 8.7% in 2009, exceeding even the government's own initial expectations.
                                    ...
                                    China is now on course to overtake Japan and become the world's second-biggest economy.

                                    Comment


                                      Parašė sauls Rodyti pranešimą

                                      Lietuva, turedama dideles upes ju visiskai neisnaudoja prekybai ir kroviniu gabenimui,
                                      Tai Latvija, ar tuo labiau, Estija išnaudoja upes?
                                      O dėl jūrinių uostų problema natūrali. LDK iš viso jų neturėjo (neskaitant Kuršo).
                                      Paskutinis taisė Sula; 2010.01.22, 09:07.

                                      Comment


                                        Šiandien gerų žinių sulaukiame:

                                        Pramonės produkcija 2009 m. gruodžio mėnesį:
                                        Statistikos departamentas praneša, kad 2009 m. gruodžio mėnesį visa pramonės produkcija sudarė 4191 mln. Lt ir, palyginti su lapkričio mėn., padidėjo 4,7 procento, pašalinus sezono įtaką, – 2,3 procento.
                                        Į Lenkiją dažniau vykstama atostogų nei pirkinių:
                                        Sustiprėjęs zlotas atšaldė lietuvių norą vykti apsipirkti pas kaimynus, todėl kelionių agentūros beveik neorganizuoja apsipirkimo kelionių.

                                        Comment


                                          "Moody‘s" įžvelgia pragiedrulių - gali pagerinti Latvijos reitingų perspektyvą

                                          Belieka sulaukti Lietuvos reitingų augimo po Q1 ir Q2 rezultatu. Galima tikėtis ir VILIBOR tolimesnio kritimo bent iki 3 proc metinių, o 6 mėn VILIBOR 2,5% būtų atgaiva statybos bei bankų sektoriams ir šalies skolininkų mokumui.
                                          Jei nepasikartos dubajaus scenarijai su "pilna" pabaiga, galime tikėtis rally OMVX
                                          "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X