Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonomikos naujienos (archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts




    Baltarusijos kalio trąšų gamintoja “Belaruskalij” siekia didinti kalio trąšų pervežimo apimtis per Klaipėdos uostą. Klaipėdos jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas trečiadienį Vilniuje susitiks su “Belaruskalij” generaliniu direktoriumi Valerijumi Kirijenka.
    Klaipėdos uosto direkcijos atstovė ryšiams su visuomene Geda Marozaitė BNS teigė, jog susitikimas organizuojamas abiejų pusių iniciatyva. Susitikime, kuriame dalyvaus ir susisiekimo viceministras Arūnas Štaras, ketinama aptarti kalio trąšų eksportą per Lietuvos teritoriją bei tai, kaip jį galima būtų padidinti. Klaipėdos uostas, pasak G.Marozaitės, yra suinteresuotas krovos didinimu: “Mums, liaudiškai tariant, kuo daugiau – tuo geriau”.
    Ketvirtadienį, pasak uosto astovės, Baltarusijos bendrovės vadovai tęs vizitą Klaipėdoje ir lankysis dviejose kalio trąšas kraunančiose uostamiesčio įmonėse – koncerno “Achemos grupė” valdomoje Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje (”Klasco”) ir Birių krovinių terminale (BKT).
    Pasak žiniasklaidos, iš buvusių pagrindinių trijų “Belaruskalij” kalio trąšų gabenimo uostų trąšas šiemet krauna tik Klaipėdos ir Ukrainos Nikolajevo uostai – baltarusiai atsisakė Ventspilio uostų paslaugų, o vasarą pasirašė sutartį dėl produkcijos eksporto į Indiją. “Klasco” ir BKT pernai perkrovė 3,25 mln. tonų trąšų iš Baltarusijos.
    Iš viso, uosto duomenimis, pernai Klaipėdoje buvo perkrauta 6,6 mln. tonų krovinių iš Baltarusijos.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment



      Premjeras Andrius Kubilius sako, jog „daugelis parametrų rodo, kad mums pavyko atlaikyti pačius rūsčiausius ekonomikos išbandymus“, tačiau priduria, kad tebeaugantis nedarbas bus „tas ilgiau išliekantis liekamasis reiškinys“. Anot jo, dėl to Vyriausybė padėčiai darbo rinkoje gerinti kitais metais ketina mesti dar 8 mlrd. litų.
      Pasak jo, tai įrodo bendrojo vidaus produkto duomenys, padėtis pramonės sektoriuje. „Mūsų pramonė šią krizę išgyveno geriau nei Vokietijos ar Didžiosios Britanijos pramonė“, – kalbėjo Premjeras.
      Jis priduria, kad geras ženklas esąs ir tas, kad sulėtėjo bedarbystės augimas, tačiau pripažįsta, jog „daugelis pavyzdžių rodo, kad bedarbystė bus tas ilgiau išliekantis liekamasis reiškinys“.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Benaršydamas SSC Kinijos geležinkelių temą radau štai ką. Nežinau, kiek ši naujiena tiesiogiai aktuali Lietuvai, bet manau, kad Lietuva iš to gali turėti naudos. Ypač daug reiškia faktas, kad mūsų vėžė tokia pati, kaip ir Rusijos, kas reiškia, kad pro Rusiją Europos kryptimi keliaujantys konteineriai gali keliauti tiesiai į Klaipėdos uostą...

        China's container rail network on the fast track
        http://www.seatradeasia-online.com/News/4930.html

        Hong Kong: China's container rail network is to take a major step forward next year, eventually linking via Russia with the European rail grid, according to an official of one of its main backers, reports the South China Morning Post. The network could have 18 stations operational by 2012, an official of NWS Holdings, the infrastructure arm of New World Development, has said.

        ...
        On the one hand the network will link inland cities with China's sea ports, but a planned evolution is to open up an overland rail link to Europe. Such a service might carry up to 400,000teu a year, a research study for CUIRC carried out by consultants Macquarie found. Despatching a container from China to Europe by rail might take 21 days, compared to nearer 32 by sea, the study also suggested. [03/12/09]

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Benaršydamas SSC Kinijos geležinkelių temą radau štai ką. Nežinau, kiek ši naujiena tiesiogiai aktuali Lietuvai, bet manau, kad Lietuva iš to gali turėti naudos. Ypač daug reiškia faktas, kad mūsų vėžė tokia pati, kaip ir Rusijos, kas reiškia, kad pro Rusiją Europos kryptimi keliaujantys konteineriai gali keliauti tiesiai į Klaipėdos uostą...

          China's container rail network on the fast track
          http://www.seatradeasia-online.com/News/4930.html
          Šiaip kazachai, šia vasarą, pas save sukurė netgi atskirą padalinį (ar įmonę), kuri įgyvendins dviejų 1435 mm vėžės linijų nuo KInijos sienos tiesimo projektus.

          aij, tiesa, reiktų pastebėti, kad informacija gauta kaboke, kažkur Europoje, iš vieno nusitašiusio kazacho, kuris gyrėsi esantis paskirtas tos įmonės direktoriumi ir atvažiavęs ten ieškoti 1435 mm standartų. žodžiu, kiek šioje info teisybės yra negaliu pasakyti.
          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Benaršydamas SSC Kinijos geležinkelių temą radau štai ką. Nežinau, kiek ši naujiena tiesiogiai aktuali Lietuvai, bet manau, kad Lietuva iš to gali turėti naudos. Ypač daug reiškia faktas, kad mūsų vėžė tokia pati, kaip ir Rusijos, kas reiškia, kad pro Rusiją Europos kryptimi keliaujantys konteineriai gali keliauti tiesiai į Klaipėdos uostą...

            China's container rail network on the fast track
            http://www.seatradeasia-online.com/News/4930.html
            Na bent jau man asmeniškai visa tai nebe naujiena, tik detalesnė informacija to, ką jau kuris laikas žinau
            Juk kažkur prieš nepilną mėnesį vyko Trasporto forumas, net ir šiame forume buvo skelbta, kad iškelta idėja ir ji yra plėtojama Kinijos krovinius iš laivų perkelti į geležinkelius. Tam yra du būdai: a) Transsibiro — per Rusiją į Pabaltijo uostus (taip greičiau ir pigiau); b) Šilko kelias — per Centrinę Aziją, Iraną ir Turkiją (taip ilgiau užtruks dėl muitinės procedūrų, bus šiek tiek brangiau, bet manoma, kad taip patikimiau, bet tada Lietuva gali ir 'neparagauti' kiniškų krovinių).
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Na bent jau man asmeniškai visa tai nebe naujiena, tik detalesnė informacija to, ką jau kuris laikas žinau
              Juk kažkur prieš nepilną mėnesį vyko Trasporto forumas, net ir šiame forume buvo skelbta, kad iškelta idėja ir ji yra plėtojama Kinijos krovinius iš laivų perkelti į geležinkelius. Tam yra du būdai: a) Transsibiro — per Rusiją į Pabaltijo uostus (taip greičiau ir pigiau); b) Šilko kelias — per Centrinę Aziją, Iraną ir Turkiją (taip ilgiau užtruks dėl muitinės procedūrų, bus šiek tiek brangiau, bet manoma, kad taip patikimiau, bet tada Lietuva gali ir 'neparagauti' kiniškų krovinių).
              Nu jo. Iranas patikimumo viršunė
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                Nu jo. Iranas patikimumo viršunė
                Matyt, Kinija sutaria su Iranu geriau negu ES
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                  Nu jo. Iranas patikimumo viršunė
                  Tik tiems kas serga rusofobija

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Matyt, Kinija sutaria su Iranu geriau negu ES


                    Iranas niekuom kinijai negali padeti ,todel toks ir draugas..... rusai daug daugiau bendradarbiauja su kinais technologiju srityje ir greiciausiai butu pasirinkti rusai. Tik stai neaisku ,kam reikalingas pabaltijis: juru uostus turi ir pati rusija,o is Lietuvos i vakaru europa gelezinkelio begiu standartas irgi netinka....

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Iranas niekuom kinijai negali padeti ,todel toks ir draugas..... rusai daug daugiau bendradarbiauja su kinais technologiju srityje ir greiciausiai butu pasirinkti rusai. Tik stai neaisku ,kam reikalingas pabaltijis: juru uostus turi ir pati rusija,o is Lietuvos i vakaru europa gelezinkelio begiu standartas irgi netinka....
                      Reikalingas tam, nes neužtenktų Rusijos uostų visiems kroviniams perkrauti, o kuo didesniu tranzitu Rusija turėtų būti suinteresuota.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2009.12.05, 17:37.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Iranas niekuom kinijai negali padeti ,todel toks ir draugas..... rusai daug daugiau bendradarbiauja su kinais technologiju srityje ir greiciausiai butu pasirinkti rusai. Tik stai neaisku ,kam reikalingas pabaltijis: juru uostus turi ir pati rusija,o is Lietuvos i vakaru europa gelezinkelio begiu standartas irgi netinka....
                        pabaltijis, gi jau priklauso ES ir turi rusiska veze

                        Comment


                          O kas pasake kad per Lietuva konteineriai bus vezami?
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Iranas niekuom kinijai negali padeti ,todel toks ir draugas..... rusai daug daugiau bendradarbiauja su kinais technologiju srityje ir greiciausiai butu pasirinkti rusai. Tik stai neaisku ,kam reikalingas pabaltijis: juru uostus turi ir pati rusija,o is Lietuvos i vakaru europa gelezinkelio begiu standartas irgi netinka....
                            Jeigu kinai sutartų su rusais kaip Mao+Stalino laikais, Iranas čia išvis net nešmėžuotų. Dabar tikriausiai kinai ieško bent vienos nors teoriškai galimos alternatyvos.
                            Pabaltijys mano supratimu reikalingas visų pirma ne dėl geležinkelio, o dėl uostų. Tarkim krovinys keliauja iš Kinijos į Vokietiją/Beneliuksą. Taigi geležinkeliais (su perkrovimu KLR-RF pasienyje) krovinys pasiekia Klaipėdą (nors taip pat gali pasiekti Kaliningradą, Liepoją, Ventspilį, Rygą, Taliną, S. Peterburgą ar Vyborgą), čia perkraunamas į keltą ir plukdomas į Mukraną, kad ir rail-rail tipo keltu. Čia jis vėl geležinkeliu vežamas į galutinį punktą.
                            Rusijai nėra patogu vykdyti eksportą per Murmansko uostą, nes jis žiemomis užšąla. Peterburgas/Vyborgas jau pakankamai apkrauti (gal net perkrauti). Lieka Pabaltijys ir Kaliningradas, o iš pastarojo savo dalelę atsiriektume nuo krovinių tranzito

                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            O kas pasake kad per Lietuva konteineriai bus vezami?
                            Jie niekada nebus vežami, jeigu patys savo pastangomis jų neprisikviesime
                            O objektyvios priežastys pervežti per Lietuvą (Klaipėdą) yra
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Nežinau, kaip dėl muitinės procedūrų ilgumo ir kitų subtilybių, bet Klaipėda yra geografiškai geresnėje vietoje. Plius ledlaužiai ten tikrai reikalingi.
                              Skaičiau standartinę sutartį laivo frachtavimo, tai ten net pabrėžta kokiose platumose negali laivas naviguoti. Pvz.: Botnijos įlanka aukščiau Vaasa miesto (platumos nurodytos), bei į rytus nuo tam tikros ilgumo giliau į Suomijos įlanką. Aišku, tai pakeičiama viskas susitariant galutinai, bet vaizdas toks, kad tie, kas ruošė sutartį standartinę, tai "primetė", jog Rusijon plaukt negerai.
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                ...Rusijai nėra patogu vykdyti eksportą per Murmansko uostą, nes jis žiemomis užšąla.
                                Many but not everybody knows that being in North Pole –in latitude 68° 58’ North port of Murmansk unlike the other ports of North-West of Russia, is unfrozen all the year round.
                                Murmansk Commercial Seaport
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Matyt, aš vienas iš tų 'not everybody'
                                  Taip, į Barenco jūrą įteka šiltoji Šiaurės Atlanto srovė, o ir žiemos tampa vis labiau šiltesnės, tad tikriausiai pastaraisiais metais Murmanskas tapo nebeužšąlančiu uostu
                                  Kita vertus, plukdyti iš jo tranzitinius krovinius į Vakarų Europą nebūtų labai išmintinga, nes tektų arba brautis deja bet užšąlančiu Baltosios-Baltijos kanalu, arba plaukti aplink visą Norvegiją
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Gal čia turima galvoj jau išėjimą į atvirą jūrą. Nes patys fiordai, viename iš kurių yra ir Murmanskas, užšąlą.
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                      Šiaip kazachai, šia vasarą, pas save sukurė netgi atskirą padalinį (ar įmonę), kuri įgyvendins dviejų 1435 mm vėžės linijų nuo KInijos sienos tiesimo projektus.

                                      aij, tiesa, reiktų pastebėti, kad informacija gauta kaboke, kažkur Europoje, iš vieno nusitašiusio kazacho, kuris gyrėsi esantis paskirtas tos įmonės direktoriumi ir atvažiavęs ten ieškoti 1435 mm standartų. žodžiu, kiek šioje info teisybės yra negaliu pasakyti.
                                      Ko gero, kad kroviniai bus gabenami per Rusiją. Kam tąsytis per Vidurio Aziją? Tik įdomu, kaip bus sprendžiamas skirtingų vėžės pločių klausimas Kinijos-Rusijos pasienyje? SSC forume kažkas paminėjo idėją, kad tam būtų panaudotas automatizuotas terminalas, kur kranai tiesiog perkeltų konteinerius nuo vieno traukinio ant kito. Aišku, tada toks traukinys galėtų keliauti be sustojimo į Klaipėdą.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        ..Aišku, tada toks traukinys galėtų keliauti be sustojimo į Klaipėdą.
                                        Vezti 10k km traukiniu, po to krauti i laivus, tik tam kad dar 1k km gabenti jura. Gal geriau iskart visus 11k km traukinu tuos konteinerius vezti?
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė e2ards Rodyti pranešimą
                                          pabaltijis, gi jau priklauso ES ir turi rusiska veze


                                          tik iki lenkijos,o toliau stop. o jei i europa vezti ne gelezinkeliu,o laivais,tai galima i laivus perkrauti ir rusijoje. nemanyciau,kad rusams tam neuztenka pajegumu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X