Parašė gogelmogel
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ekonomikos naujienos (archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
-
Parašė zajcik Rodyti pranešimąPažiurėkime iš kitos pusės: rinka smunka mažiausiai palyginti su kitų gamintojų namų rinkomis, apsivalomi sandėliai nuo senos ir brangiomis medžiagomis pagamintos produkcijos, palaikomi pinigų srautai, tiekėjai išlaikomi.
Uztat visai kitas vaizdas pas aziatus ir dalinai prancuzus, kurie tradiciskai labai daug gamina "i sandeli". Jiems sitas "skatinimo" paketas tikrai labai i tema. Todel dar visai neaisku kaip ten bus su ta vokietijos pramone. Ipac kai vertinama, kad del pastovaus efektyvumo didinimo jos pajegumai apie 30% virsija poreikius. Vienaip ar kitaip tai tures issibalansuot ir rezultatas bus skaudus.
Minetas "skatinimas" trumpalaikiame laikotarpyje be jokios abejones yra naudingas. Visa beda tame, kad sekanciais metais jis gali isprovokuoti dar gerokai didesni nuosmuki, nes visi kas planavo apsipirkt per sekancius 2-3 metus apsipirko jau dabar. Ir tada jau nebepades jokie skatinimai. Vienintele viltis kad per ta laika atgis eksporto rinkos. Bet kazkodel nepanasu.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąLabai įdomus straipsnis ir informacija
visas straipsnisI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
"....visi kas planavo apsipirkt per sekancius 2-3 metus apsipirko jau dabar...."
Kas tie "visi"? Žiūrint i ES rinka kaip i vieną rinką, to nesimato. Bendrai ES Q1 pardavimai krito 17,2%, o pačioje Vokietijoje pakilo 18%.
European car sales down 17.2% in Q1 2009; Germany up 18%; Ireland dips 64.9% and Iceland tumbles 91.3%
Volkswagen has emerged as the biggest winner, with sales of more than 190,000 under the scheme, while Skoda has sold 80,000 cars.
Industry executives have also argued that the scrappage bonus is virtually self-financing, with sales likely to boost VAT income by €1.3bn - or €2,000 per car purchase.
Germany's car industry is also heavily dependent on export markets, which account for 80% of total sales
Jeigu JAV būtų skyre kokius 50 milijardų USD subsidijoms, o ne tiesiogiai pinigus toliau kišant į faktiškai bankrutavusias įmones, skiriant vienai mašinai 5000 USD, pardavimai pagal tokią programą sudarytų 10 milijonų. Dabar gal būt skaitytumėme apie pardavimų augimą, o ne apie 40% smukimą kovo mėnesiui Detroit 3`s. Kovo duomenysPaskutinis taisė zajcik; 2009.04.17, 22:05."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
-
Parašė zajcik Rodyti pranešimą"....visi kas planavo apsipirkt per sekancius 2-3 metus apsipirko jau dabar...."
Kas tie "visi"? Žiūrint i ES rinka kaip i vieną rinką, to nesimato. Bendrai ES Q1 pardavimai krito 17,2%, o pačioje Vokietijoje pakilo 18%.
Seip tokios akcijos yra nieko labai naujo, pvz pries niolika metu jos buvo siulomos prancuzijoje. Efektas buvo butent toks, pasibaigus premijoms pardavimai smukdavo dar labiau. Kitaip tariant, pirkejai tiesiog paankstindavo savo pirkini ir tiek.
Kitaip tariant, tai ne kas kita kaip konjunkturos dopingas pagerinantis savijauta dabar ir pabloginantis ja ateityje.
Tiesiog airiai, islandai, ispanai ir t.t. buvo pernelyg isismagine. Tai yra ir kur kristi. Analogiskai ir su visokiais NT burbulais. Vokietijoje jo nebuvo.
Bet tai nereiskia kad su vokieciais viskas gerai. Juos vis pagiria del darbstumo ir taupumo, bet tai ne is gero gyvenimo. Salies liberalizavimas padidino konkurencinguma, bet visai nuzude vietine konjuktura. Pvz skirtingai kitu vakaru europos saliu algos vokietijoje paskutini desimtmeti praktiskai neaugo. Rezultate salis patapo priklausoma nuo savo eksporto rinku, t.y. pvz tu paciu pietu europos "tinginiu".
Ir kas liudniausia, kad visi tie is eksporto uzdirbti pinigai nusedo poroj dideliu kiseniu. O valstybei ir patiems darbuotojams nubyrejo tik asaros. Uztat dabar atejus krizei jiem tenka dar labiau spaustis.
Volkswagen has emerged as the biggest winner, with sales of more than 190,000 under the scheme, while Skoda has sold 80,000 cars.
Industry executives have also argued that the scrappage bonus is virtually self-financing, with sales likely to boost VAT income by €1.3bn - or €2,000 per car purchase.
Be abejo, tokia subsidija zymiai geriau nei moketi pasalpas darbo netekusiems pilieciams. Beda tame, kad tai tik laikinas ir visai nepigus problemos nustumimas rytojun.
Esmine vokietijos (ir kitu issivysciusiu saliu) problema yra ta, kad zmones nors ir dirbdami vis daugiau uzsidirba vis maziau. Tai zinoma prasilenkia su liberalu postulatais, bet tokia realybe. Kol sita problema nebus isspresta, todel judesim zemyn.
Germany's car industry is also heavily dependent on export markets, which account for 80% of total sales
Jeigu JAV būtų skyre kokius 50 milijardų USD subsidijoms, o ne tiesiogiai pinigus toliau kišant į faktiškai bankrutavusias įmones, skiriant vienai mašinai 5000 USD, pardavimai pagal tokią programą sudarytų 10 milijonų. Dabar gal būt skaitytumėme apie pardavimų augimą, o ne apie 40% smukimą kovo mėnesiui Detroit 3`s. Kovo duomenys
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimą"Visi" tai didele dalis tu pirkeju kurie ir taip planavo pirkti masina per artimiausius pora metu. Kaip tik ju ir truks sekanciu metu statistikoje.
Seip tokios akcijos yra nieko labai naujo, pvz pries niolika metu jos buvo siulomos prancuzijoje. Efektas buvo butent toks, pasibaigus premijoms pardavimai smukdavo dar labiau. Kitaip tariant, pirkejai tiesiog paankstindavo savo pirkini ir tiek.
Kitaip tariant, tai ne kas kita kaip konjunkturos dopingas pagerinantis savijauta dabar ir pabloginantis ja ateityje.
Jei neklystu, ši programa pratesta iki gruodžio 31d. Ji nekompensuoja bendro pardavimų kritimo (80% sudaro eksportas), o tik amortizuoja.
Tiesiog airiai, islandai, ispanai ir t.t. buvo pernelyg isismagine. Tai yra ir kur kristi. Analogiskai ir su visokiais NT burbulais. Vokietijoje jo nebuvo.
Bet tai nereiskia kad su vokieciais viskas gerai. Juos vis pagiria del darbstumo ir taupumo, bet tai ne is gero gyvenimo. Salies liberalizavimas padidino konkurencinguma, bet visai nuzude vietine konjuktura. Pvz skirtingai kitu vakaru europos saliu algos vokietijoje paskutini desimtmeti praktiskai neaugo. Rezultate salis patapo priklausoma nuo savo eksporto rinku, t.y. pvz tu paciu pietu europos "tinginiu".
Ir kas liudniausia, kad visi tie is eksporto uzdirbti pinigai nusedo poroj dideliu kiseniu. O valstybei ir patiems darbuotojams nubyrejo tik asaros. Uztat dabar atejus krizei jiem tenka dar labiau spaustis.
Tai čia panašiai, jeigu gamintojas yra overlaveraged ir skola dar labiau auga, prisitaikyti prie 50% ar smarkiau kritusios rinkos yra sunku. Turtas nuvertėja - skola auga, kas ir veda prie bankroto. Pinigų trūkumas taip pat priveda prie technologinio atsilikimo (investicijoms mažiau lieka lėšų)."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąEsmine vokietijos (ir kitu issivysciusiu saliu) problema yra ta, kad zmones nors ir dirbdami vis daugiau uzsidirba vis maziau. Tai zinoma prasilenkia su liberalu postulatais, bet tokia realybe. Kol sita problema nebus isspresta, todel judesim zemyn.
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąVisa tai tik sako, kad Europos valiuta yra pervertinta. Lygiai kaip ir Kinijos juanis - neivertintas. Kai ivyks sios dvi korekcijos, viskas stos i savo vietas.
Kinu manipuliacijos juanio kursu yra viso labo katalizatorius bet ne tikroji priezastis.
Comment
-
Be abejo, tokia subsidija zymiai geriau nei moketi pasalpas darbo netekusiems pilieciams. Beda tame, kad tai tik laikinas ir visai nepigus problemos nustumimas rytojun.
1) rinkėjas gauna "pakyšą" (subsidiją pirkimui)
2) rinkėjas džiagiasi nusipirkęs naują automobilį (tai išties labai smagus jausmas, ir naujo automobilio kvapas svaiginantis
3) autopramonės darbuotojai šiuo metu neišmetami į gatvę, o vis dar dirba ir gauna algas
4) politikai parodo, kad jie kažką "daro", imasi "priemonių", realizuoja "ekonomikos gaivinimo planą", rūpinasi "paprastais žmonėmis". Juk krizės atveju blogiausia - kai nežinai ką daryti, arba visos priemonės yra blogos. O dabartinė krizė tokia ir yra - kad net Nobelio premijos laureatai nieko įtikinamo negali pasiūlyti (išskyrus keinsistinį "atimti pinigus iš žmonių ir išleisti" bei monetaristinį "prispausdinti daugiau pinigų")
Taigi klasikinė 'win-win" situacija, dabar visiems nuo tos subsidijos geriau Ir nesvarbu, kad ateity visiems draugiškai bus blogiau.Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.04.20, 10:46.
Comment
-
Parašė zajcik Rodyti pranešimąKitaip tariant - pakreipiama rinka sau naudinga linkme. Bet kaip finansininkas siūlau pažiūrėti iš kitos pusės. Tas dopingas suteikia šioki toki konkurencinį pranašumą, nes namų rinkoje procentaliai turimi didesni pardavimai. Jei ne ši parama ir rinka Q1 būtų kristusi apie 25%, tai pardavimus palyginti su dabartiniais matytume beveik 40% mažesnius. Šis dopingas sudaro "komfortabilesne" situacija, lyginant su konkurentais, pinigų srautų valdyme.
Bet tai savaime nera taip blogai kaip tas faktas, kad siandienine duobe uzpilama rausiant dar didesne duobe i kuria bus ikrista rytoj. Is kurios bus dar sunkiau issikapstyt nei is siandienines. Kaip pasake vokietijos finansu ministras (tiesa kiek kita tema), siandiena ruosiama krize po krizes.
As pvz netikiu kad eksporto rinkos atsities sekanciais ar uzsekanciais metais. Pradejus suktis ekonomikai dar uztrunka pakankamai ilga laika kol minetas pakilimas daeina iki zmoniu.
Išsunkus vietinę rinką, esant mažesniems kaštams ir apskritai mažesnei konkurencijai (dėl bankrotų), praradimus kompensuos atsigaunančios rinkos, kurios ir krito labiausiai (tie patys "tinginiai", airiai, islandai, "pribaltai" ir kiti).
Zodziu kaip sako tie patys vokieciai, sita programa gali pasirodyti ne daugiau nei "siaudu ugnis" (verciant visai pazodziui ).
Jeigu žmogus uždirba 3000lt/mėn ir yra paėmes paskolą būstui, kurios aptarnavimas apsieina 1000-1200lt/mėn, pajamoms kritus 50% jo situacija tampa nepavydėtina. Kitas žmogus, kuris nuomavosi butą už 800lt/mėn., o alga siekė tik 2000lt/mėn, pajamoms kritus tais pačiais 50%, galėtų nuomai skirti mažiau ir tiek. Taupumas ir darbštumas dabartinėje situacijoje yra tik teigiamas dalykas.
Seip butu neblogai, jei taupant kazkas susitaupytu, kaip kad pvz Kinijoje. O dabar visi tie sutaupyti pinigai nusedo keletoje storu kiseniu ir uz juos daugumoj netgi nesumoketi mokesciai. Ir minetos kisenes visiskai nenusiteikusios uzsiimineti padeties stabilizavimu. Netgi atvirksciai, dairosi ka cia pargriovus ir tada pigiai isigijus.
Comment
-
Beje, 2 linksmi straipsneliai labai derantys vienas prie kito:
A.Bielskis. Ar verslui atstovauja tik verslo savininkai?
beigi:
Verslas bankams sviedė naujų kaltinimų
Pirmame pasakojama apie tai kaip verslas naudodamasis savo derybine padetimi smaugia savo darbuotojus, o antrame kaip bankai savo ruoztu naudodamiesi jau savo derybine padetimi smaugia ta pati versla
Kitaip tariant, kai kalba eina apie silpnesnius, tai verslas sako "netrukdykit mum patiems susitarti". Kai pats atsiduria silpnesnio vietoje - "gelbekit padekit!".
Stai kokia nuostabi laukine salis mes esame
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąStai kokia nuostabi laukine salis mes esamegera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąTamsta kaip dažnu atveju, pabaigoje mėgstate suskelti kokią nors nesamonę nuo savęs, tipo: štai vat jums ir prašom.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąKitaip tariant, kai kalba eina apie silpnesnius, tai verslas sako "netrukdykit mum patiems susitarti". Kai pats atsiduria silpnesnio vietoje - "gelbekit padekit!".
Stai kokia nuostabi laukine salis mes esamegera gyventi gerai
Comment
-
2007 m. lietuviai beveik nieko nesutaupė
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=21761456
2007 m. Lietuvos gyventojų pajamos vos 0,1 proc. viršijo išlaidas, skelbia ES statistikos tarnyba "Eurostat".
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąGerai pagyvenom ateities sąskaita... Visai kaip amerikiečiai.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą2007 m. lietuviai beveik nieko nesutaupė
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=21761456
2007 m. Lietuvos gyventojų pajamos vos 0,1 proc. viršijo išlaidas, skelbia ES statistikos tarnyba "Eurostat".
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąKlasikinė situacija, kai stipresnis ar turintis geresnę padėtį nustatinėja žaidimo taisykles silpnesniam. Ir tai dažnai būna bet kurioje gyvenimiškoje situacijoje, nuo buitinio lygio iki tarpvalstybinio.
tik va kyla klausimas iš kur aš gavau tavo deguonį ????
Ir kodėl tai yra tiesiog klasikiniė situacija, kibo tiesiog aišku ir viskas.
Comment
-
Parašė Tomasl Rodyti pranešimąKaip manai Kema jai turėčiau tavo gyvenimui skirta deguonį, ką galėčiau išdarinėti su tavim...
tik va kyla klausimas iš kur aš gavau tavo deguonį ????
Ir kodėl tai yra tiesiog klasikiniė situacija, kibo tiesiog aišku ir viskas.
Grįžtant prie temos apie oro pardavinėjimą. Na toks truputį bajeris, bet štai pateko į mano rankas tokie "konservai". Visgi mano idėją jau pasigavo
Tiesa, įdomiausia dalis - kaina. (tik 10 Eu).gera gyventi gerai
Comment
Comment