Ši naujiena tikriausiai tiktų ir temai „Lietuvos įvaizdis užsienyje“
Lapkričio 12-14 dienomis 18 kompanijų iš Latvijos su savo produkcija pažindino vilniečius. Ažiotažo nesulaukta: sėkmingai įsilieti į Lietuvoje veikiančių įmonių būrį trukdo daug niuansų, vienas kurių — „nepramušamas“ patriotizmas. Vis dėlto kai kuriems pasiseka. Ką apie Lietuvos rinką mano Latvijos verslininkai ir kokias jie čia mato perspektyvas, rašo latviškas tinklapis telegraf.lv.
(...)
Latvijos įmonių rūmų Lietuvoje valdybos narė Jelena Markune mano, kad lietuviai — patriotiškesni nei latviai, o tai sudaro sunkumų verslininkams, norintiems įsitvirtinti lietuviškoje rinkoje. „Norint to pasiekti, reikia labai pasistengti. Galvoti, kad paprasčiausiai atvažiuosiu ir viskas išsyk eisis — galvosena, pasmerkta nesėkmei. Aš pati prieš trejus metus atvykusi iš Latvijos čia atidariau įmonę. Verslą pradėjau viena. Dabar žinau, kad pirmiausia reikėjo susirasti vietinį partnerį, kuris žinotų vietos realijas“, — kalba J.Markune.
Jos manymu, lietuviams geriau sekasi įsilieti į latvišką rinką nei latviams į lietuviškąją. Anot J.Markune, lietuviai landesni, labiau siekiantys tikslo ir atkaklesni. „Mūsų verslininkai šias savybes taip pat turi, tačiau jos, matyt, ne tokios stiprios“, — svarsto Latvijos įmonių rūmų Lietuvoje valdybos narė.
J.Markune manymu, iš Latvijos įmonių, vystančių verslą Lietuvoje, gerai įsitvirtinusi draudimo kompanija „BTA“, saugos firma „Grifs AG“, „Drogas“ parduotuvės , „Laima“ ir konditerijos parduotuvės „Staburadze“. Savo pozicijas stiprina „Latvenergo“. „Tai, beje, vienas iš sėkmingų įsitvirtinimo Lietuvos rinkoje pavydžių“, — sako J.Markune.
Jos teigimu, panašu, kad lietuvius nustebinti galima tik aukštos kokybės prekėmis už žemą kainą.
Lapkričio 12-14 dienomis 18 kompanijų iš Latvijos su savo produkcija pažindino vilniečius. Ažiotažo nesulaukta: sėkmingai įsilieti į Lietuvoje veikiančių įmonių būrį trukdo daug niuansų, vienas kurių — „nepramušamas“ patriotizmas. Vis dėlto kai kuriems pasiseka. Ką apie Lietuvos rinką mano Latvijos verslininkai ir kokias jie čia mato perspektyvas, rašo latviškas tinklapis telegraf.lv.
(...)
Latvijos įmonių rūmų Lietuvoje valdybos narė Jelena Markune mano, kad lietuviai — patriotiškesni nei latviai, o tai sudaro sunkumų verslininkams, norintiems įsitvirtinti lietuviškoje rinkoje. „Norint to pasiekti, reikia labai pasistengti. Galvoti, kad paprasčiausiai atvažiuosiu ir viskas išsyk eisis — galvosena, pasmerkta nesėkmei. Aš pati prieš trejus metus atvykusi iš Latvijos čia atidariau įmonę. Verslą pradėjau viena. Dabar žinau, kad pirmiausia reikėjo susirasti vietinį partnerį, kuris žinotų vietos realijas“, — kalba J.Markune.
Jos manymu, lietuviams geriau sekasi įsilieti į latvišką rinką nei latviams į lietuviškąją. Anot J.Markune, lietuviai landesni, labiau siekiantys tikslo ir atkaklesni. „Mūsų verslininkai šias savybes taip pat turi, tačiau jos, matyt, ne tokios stiprios“, — svarsto Latvijos įmonių rūmų Lietuvoje valdybos narė.
J.Markune manymu, iš Latvijos įmonių, vystančių verslą Lietuvoje, gerai įsitvirtinusi draudimo kompanija „BTA“, saugos firma „Grifs AG“, „Drogas“ parduotuvės , „Laima“ ir konditerijos parduotuvės „Staburadze“. Savo pozicijas stiprina „Latvenergo“. „Tai, beje, vienas iš sėkmingų įsitvirtinimo Lietuvos rinkoje pavydžių“, — sako J.Markune.
Jos teigimu, panašu, kad lietuvius nustebinti galima tik aukštos kokybės prekėmis už žemą kainą.
Comment