Na ka gi 100 puslapiu prisneketa, su tuo visus ir sveikinu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ekonomikos naujienos (archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Aš Rodyti pranešimą/\ ar tikrai vidutiniškai 16 ir 2/3 lito per mėnesį yra tiek didelės išlaidos statistiniam Lietuvos automobilio naudotojui ir ar tikrai to statistinio vieneto išlaidos yra tiek racionalizuotos, kad jis galėtų dėl tokių papildomų drėbti tiek putų, kiek dabar drebia (aš ne apie tave individualiai)?
Bent jau toks mokestis buvo numatytas anksčiau, nors ir neįvestas. Tai būtų reiškę papildomas 340 milijonų litų įplaukas (kadangi Lietuvoje yra 1,7 mln. lengvųjų automobilių, kuriems numatyta taikyti šį mokestį). Kubilius kalba apie maždaug 300 milijonų litų, todėl mokestis turėtų būti panašaus dydžio.
Primindamas pirmos pastraipos klausimą ir tai, jog kasdien prekybos centruose kas trečią (literatūriškai tariant) klientą matau perkantį alkoholį ir rūkalus (apeliacija į racionalumą) bei eiles automobilių kamščiuose tik su vairuotoju viduje, aš teigiu, kad šis mokestis, atliekantis ir papildomas funkcijas, tokias, kaip Lietuvos-autolaužyno problema, ekologija, viešojo transporto pajamingumas, kamščiai keliuose ir kt. (jei tai jau reguliuojama, iš anksčiau pateiktų pavyzdžių akivaizdu, kad nepakankamai) yra naudingas. O taip pat įkandamas ir visiškai be pateikiamo dramatizmo būtinybės.
Keista matyti, kaip vienoje temoje žmogus pasiryžęs galvą guldyti už tokius projektus, kaip Valdovų rūmai (jiems trūksta dar 130-150 mln. Lt.), Nacionalinis stadionas, o kitoje pasiruošęs su šakėmis kovoti už bandymą surasti tam (ir tam) finansavimą.gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąGalima skaičiuoti kiek tai kainuoja į valandą, minutę, sekundę ir t.t., bet ne tame esmė. Pats visada mėgsti, kad būtų viskas skaidru, aišku ir argumentuota, o dabar stumi į kažkokį putų drėbimą. Tai kam reikia tokio mokesčio: taršos reguliavimui? Infrastruktūros gerinimui? Biudžeto lopymui? (Ir ar tavo variantas sutampa su tuo, ką deklaruoja nauja valdžia?)
Be abejonės, aš prieš bet kokią korupciją, bet jos čia nematau. Ir kam skirtas šis mokestis pakankamai detaliai nurodžiau. Kaip jau minėjau, būtų nuoširdu pavadinti jį Krizės mokesčiu, nors jis, priskiriamas automobilininkams, atlieka ir daugiau funkcijų.
Aš siūlau tau elgtis truputį kitaip, vietoje griežtos kritikos ir neapsakomo pasipiktinimo tu pabandyk surasti alternatyvų šaltinį 300 milijonų litų per metus. Tokį, kuris, tavo nuomone, būtų teisingesnis, lengviau pakeliamas tiek Lietuvos verslui, tiek jos piliečiams. Kritika be alternatyvos, mano supratimu, yra verta mažos dalies jai priešingos. O kai tautai tiesiog į kraują įaugę kritikuoti visas valdžias paeiliui, kai jai niekada nėra gerai ir ji šitaip demotyvuoja bet kokias pastangas traukti valstybę lauk, o paskui stebisi, kodėl tie klerkai iš tiesų nenori dirbti (nes už darbą maišoma su žemėmis, o tyliai sėdint kampe tos kritikos susilauki mažiau (priminsiu Zuoko naudojamą posakį)), tai ji tampa vos ne niekine.
Šito "gero" aš prisiklausiau per šventes turėdamas progą pabendraut šia tema su ne mažiau karšto proto giminėm. Čia norėčiau pamatyt ne vien Murzos tipo "revoliucionizmą", o kažkokį realų pasiūlymą kaip situaciją būtų galima pagerinti, jei jau reiškiamas nepasitenkinimas. Aš teigiu, kad ir dabartinis mokestis dabartiniame ekonominiame kontekste yra reikalingas ir visiškai pakeliamas. Tačiau, jei būtų rastas būdas kaip šį mokestį pateikti visiems Lietuvos piliečiams ir diferencijuoti pagal jų gyvenimo lygį, užuot užkrovus jį vien automobilininkams (sutinku, kad visų pirma tai Krizės mokestis, o tik po to seka kitos jo funkcijos), tuomet naujam variantui neprieštaraučiau.
Aš įsivaizduoju, kad mokėti tektų tik tuo atveju, jei automobiliu naudojiesi (kaip civilinio draudimo atveju), todėl nereikėtų skaičiuoti visų registruotų auto.
Tingiu kiekvieną sakinį komentuoti. Trumpai: neskaičiuokime kas kur leidžia SAVO pinigus. Galiu ir pečių kūrenti. Tai nėra argumentas naujam mokesčiui. Užsipyliau visas talpas pigesnio benzino ir taip nusukau krūvelę pinigų nuo showmenų valdžios ir tuo labai džiaugiuosi. Galėsiu juos pragerti ir prarūkyti
Čia aišku, mane turėjai omeny. Nejuokink, galva guldyti. Gali palaukti, jei taip striuka.
Tačiau ar suvokiama tai, kad bet kuris kitas variantas taip pat reikštų "finansinį nuskausminimą", tik kitokios asmenų grupės. Ir vėl būtų nepasitenkinimas. Tad siūlau arba kiekvienam individualiai racionalizuoti savo išlaidas, o tada, net neabejoju, sugebėsite pergyventi krizę kartu su valstybe be didelio vargo. Arba tiesiog konstatuoti, kad esame finansiškai jau nebepajėgūs toliau tempti ir nieko nelaukiant kreiptis valstybei į TVF, kad iš jos gauta paskola šalis palaikytų ekonomiką ir nacionalinį biudžetą išlaikydama esamas gyvenimo sąlygas piliečiams arba jas gerindama. Ar su tuo tu sutiktum? Bet kažkodėl aš manau, kad tada atsirastų kita pusė, kuri išvadintų valstybę parsidavėliais, kritikuotų už prisiimtus finansinius įsipareigojimus, teigtų, kad tai nebuvo būtina.
Ar kada nors mums yra gerai? Ar mes apskritai konstruktyvi tauta? Mano nuoširdžia nuomone, ne.Paskutinis taisė Aš; 2008.12.27, 12:13.
Comment
-
O iš tikrųjų, kodėl automobilinis mokestis? Galėtų būti "dūšios" mokestis. Tarkim šeimoj 5 žmonės, tai 5x150=750 į mėnesį.
Galų gale gali belenkokius mokesčius dėt, lietuvis ne durnas ir išsisuks. Moteros ir į jas panašios galės eit "na panel", o ne moterys už litukus eisim pridavinėt kraują ir dar kai ką...
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąO iš tikrųjų, kodėl automobilinis mokestis? Galėtų būti "dūšios" mokestis. Tarkim šeimoj 5 žmonės, tai 5x150=750 į mėnesį.
Ta LLRI direktorės kritika buvo populistinė, o populistinės frazės lietuvių ausis pasiekia geriausiai. Dėl to jos taip ir įstrigo. Ji nepateikė jokios alternatyvos. Jei tam kuriami institutai, kad tiesiog kažką konstatuotų, bet ne kurtų idėjas, tai šiam darbui siūlau pusę savo giminės (ar bet kurio iš jūsų, nujaučiu, kad ši tema buvo populiari prie tūlo šventinio stalo) ir už kur kas mažesnius kaštus valstybei. Pas mus populistų kritikų pilna valstybė. Vežimu vežk (o, jei ironiškai - automobiliu).
Beje, vardan objektyvumo pasakysiu, kad aš automobilio neturiu. Taip pat aš nemanau, kad tai yra mano poziciją lemiantis veiksnys.Paskutinis taisė Aš; 2008.12.27, 12:28.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąGalima nurodyti ir mokesčio vidurkį metams - 200 lietuviškų pinigų.
Aš siūlau tau elgtis truputį kitaip, vietoje griežtos kritikos ir neapsakomo pasipiktinimo tu pabandyk surasti alternatyvų šaltinį 300 milijonų litų per metus. Tokį, kuris, tavo nuomone, būtų teisingesnis, lengviau pakeliamas tiek Lietuvos verslui, tiek jos piliečiams. Kritika be alternatyvos, mano supratimu, yra verta mažos dalies jai priešingos.
Aš manau, kad nuosavą automobilį turintys asmenys pasirinkti mokėti šį mokestį automobilį laikant geresnio pragyvenimo lygio indikatoriumi.
Kas kiek išgeria ar kiek surūko - ne mano reikalas. Tačiau šią temą verta paliesti, nes tai puikiai parodo, kad žmonės turi laisvų pinigų, kuriuos mėgsta išmesti į balą.
Tačiau, kai už lango krizė, kai valstybė bando gelbėt savo pasturgalį taip, kaip realiai ji gali, tai piliečiai turi prisidėti prie šių bandymų ir moralinę teisę skųstis jie turi tik tada, kai realiai negali to padaryti.
Tačiau ar suvokiama tai, kad bet kuris kitas variantas taip pat reikštų "finansinį nuskausminimą", tik kitokios asmenų grupės. Ir vėl būtų nepasitenkinimas.
Ar kada nors mums yra gerai? Ar mes apskritai konstruktyvi tauta? Mano nuoširdžia nuomone, ne.gera gyventi gerai
Comment
-
Ir šiaip Aš'ai, kad nevynioti čia ilgų paklodžių, tai duosiu tau ir kitiems patarimą: jei valdžia sako vienaip - daryk atvirkščiai. Be reikalo tu užstodinėji ir advokatauji valdžią, nes tu jai reikalingas tik tiek, kol gali susimokėti, kitu atveju iš tavęs padarys bomžą, o jei nori gyventi geriau, turi ieškot landų, spragų kaip išsisukti įstatymų ribose. Aišku čia kiekvieno sąžinės ir gyvenimo supratimo klausimas.gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimą<...> reikėjo gėdinti Kubilių, kad atsisakytų Turniškėse remonto už 2mln. Lt <...>
<...> kodėl reikia neišrinktiems į Seimą mokėti kažkokias išeitines kompensacijas, juk čia kaip ir terminuotas (4 metai) darbas. Vėl nepamenu, kiek mln. išmesta. Toliau: visokie seimūnų priedai, kanceliarinės išlaidos, išpūstos algos <...>
Atsargiai dėl to, kad Seimo nario alga turi didelės įtakos tų pareigų populiarumui. Nuo to priklauso ir kokių gebėjimų žmonės ten dirbs. Tačiau gan objektyvų kriterijų įvertinti Seimo nario algos santykiui pateikia "Lietuvos rytas":
Santykis tarp minimalios algos ir parlamentaro algos Lietuvoje ir ES šalyse:
Kiek minimalių algų sudaro parlamentarų atlyginimas?
Malta 2,4
Liuksemburgas 3,8
Vengrija 4
Nyderlandai 4,4
Prancūzija 4,5
Belgija 5
Ispanija 5,9
Slovakija 6
Airija 6,2
Didžioji Britanija 6,3
Čekija 6, 8
Portugalija 8,1
Slovėnija 8,8
Latvija 8,9
LIETUVA 8,9
Graikija 10,2
Estija 12,1
Lenkija 12,7
Skirtumas tarp dabartinės Seimo nario algos ir ankstesnės (įskaitant ir kanceliarines išlaidas) sudaro 1700 litų per mėnesį vienam parlamentarui. Tai beveik 3 milijonai litų per metus. Tai tikrai nėra ta suma, kuri išgelbėtų valstybę. Šioje konkrečioje diskusijoje mes ieškome alternatyvos šimtą kartų didesnei sumai gauti. Tačiau tai galėtų būti pavyzdys ar galimybė kurti autoritetą prieš piliečius.
Vidutiniškai pateiktose šalyse parlamentaro alga sudaro 7 minimalias tos valstybės algas. Jei Lietuvos vidurkį prilygintume šiam, tuomet sutaupytume jau 5,4 milijono litų per metus. Šaunu, jei kalbame apie moralę, bet nieko ypatingo, jei ieškome papildomų 300 milijonų.
Kompensacijoms nepatekus į Seimą šiemet skirti 2 milijonai litų. Sutinku, jei asmuo nepateko į Seimą, tai tik rodo, kad jo darbas nėra priimtinas visuomenei. Tokio asmens remti nematau logikos. Jei tai vadinama socialine rūpyba, tuomet aš teigiu, kad analogiška logika turėtų būti taikoma ir sportininkams, kadangi, jiems baigus karjerą, pasireiškia lygiai tos pačios socialinės grėsmės (gal netgi didesnės, nes politikas turi tam tikrą kitokio pobūdžio autoritetą nei sportininkas, kas suteikia atitinkamas "lengvatas" ieškant naujo darbo ir pan.).
<...> biurokratinis aparatas, naujų ministerijų steigimas, perkėlimas ir t.t.
Pats biurokratinis aparatas taipogi nėra efektyvus. Yra daug rodiklių, pavyzdžiui, laiko norint pradėti verslą, mokesčių skaičius ir kt. Ir Lietuva neturi gerų pozicijų nei vieno jų atžvilgiu. Tačiau duosiu pavyzdį iš Kauno. Čia nuo naujųjų metų darbuotojų skaičius (apie klerkus kalbu) mažinamas 40 ir naikinamas vienas komitetas (du apjungiant). Tai vykdoma konservatorių daugumos dėka. Planuojama sutaupyti 1,5 milijono litų per metus. Bet biurokratijos optimizavimas negali būti vykdomas be analizės (Kaune ji buvo). Naujoji valdžia vos pradėjo dirbti. Belieka tikėtis, kad bus atliktas atitinkamas tyrimas Lietuvos biurokratijos mastu ir priimti adekvatūs sprendimai. Mums būtent ir reikėtų orientuotis ne į klerkų kiekybę, bet į jų kokybę. Sumažinus jų kiekį galbūt įstengtume tą kokybę palaikyti ir dabartinėmis algomis. Beje, Ūkio ministerijos darbo užmokesčio fondas mažinamas 12 proc., kitos išlaidos - 15 proc. Turbūt galima rasti ir kitų pavyzdžių jau ir šios, vos pradėjusios dirbti, valdžios darbuose.
Energetikos ministerijos kritikai aš nepritariu. Kitoje temoje esu nurodęs, jog laikau tai strategiškai svarbia problema Lietuvai. Tai lemia mūsų energetinė priklausomybė, svarbūs numatomi projektai, gresianti ir energetinė krizė. Investicijos į tokios problemos sprendimą man turi aukščiausią prioritetą ir laikau jas pagrįstomis net dabartinės krizės metu. Juo labiau, kad IAE uždarymo terminai artėja nepriklausomai nuo ekonomikos būvio.
Vėl gi, su tais VR. Jiems pabaigti reikia 32mln. (nežinau iš kur tu paėmei tuos skaičius?) <...>
Todėl kiekvienam naujam mokesčiui reikia priešintis visomis galūnėmis, nes jis tik laikinai išspręs ar užkimš skylę.
Nejaugi pagal tave turėtų žmogus tik mokesčius mokėti ir mokėti, kad jam neliktų pinigų savo poreikiams, o jei lieka - naujas mokestis?
Tik pagalvokit, 3200 Lt (ant popieriaus) uždirbantis - pasiturintis. Atimti suknistus 50 Lt. už vaiką, panaikinti valstybinę pensiją 5 ir daugiau vaikų išauginusioms motinoms ir t.t., tai tokia kaina už valdžios neūkiškumą, tai tokia konservatorių šeimos politika?
Dėl minėtų pensijų. Jos nebuvo mokamos ir iki šiol. Tai yra "naujiena" Lietuvos finansams ir logiška, kad ši "prabanga" yra nukeliama pokriziniam laikotarpiui. Beje, taip sutaupyti 58 milijonai litų. Akivaizdus skirtumas tarp tavo pranešimo pradžioje gvildenamų sumų.
52 litai ir toliau bus mokami nepasiturinčioms šeimoms bei visiems vaikams iki 3 metų.
Užtikrinu, kad visomis keturiomis palaikau socialinį atsakingumą. Kai kur šios lengvatos reikalingos ir dėl Lietuvos demografijos. Tačiau tą faktą, kad tokius sprendimus daro šeimą pabrėžianti partija laikau tik tuo, kad Lietuvos situacija iš tikrųjų yra itin sudėtinga.
Jeigu į seimą lenda visokie nusikaltėliai, alkoholikai ir kitas brudas <...>
Parašė Kema Rodyti pranešimąIr šiaip Aš'ai, kad nevynioti čia ilgų paklodžių, tai duosiu tau ir kitiems patarimą: jei valdžia sako vienaip - daryk atvirkščiai. Be reikalo tu užstodinėji ir advokatauji valdžią, nes tu jai reikalingas tik tiek, kol gali susimokėti, kitu atveju iš tavęs padarys bomžą, o jei nori gyventi geriau, turi ieškot landų, spragų kaip išsisukti įstatymų ribose. Aišku čia kiekvieno sąžinės ir gyvenimo supratimo klausimas.Paskutinis taisė Aš; 2008.12.27, 16:56.
Comment
-
O aš manau, kad skirstymas, kad turi automobilį - vadinasi turtingas, vartoja ne pagal poreikius ir turi paremti valstybę, yra nelogiškas. tai taikyčiau tik brangiems automobiliams (galbūt virš 50 tūkst. lt) ir tikriausiai viesiems naujiems automobiliams (vistiek jie tik blogina mūsų užsienio prekybos balansą). Taigi automobilio mokęsti taikyčiau ne visiems po 150 lt, o daliai turtingųjų, kurie leidžia turėti brangias mašinas įvesčiau procentinį mokęstį. Vis dėlto sumokėti 10000 lt žmogui perkančiam naują mašiną už 100000 lt (tarkim, kad taikom vienkartinį 10 % tarifą, netaikomas elektrinėms, vandenilinėms ar kitoms išmetančioms 0g CO2/100km) būtų mažiau skaudu, nei senukui, kuris tą mašiną naudoja nuvažiuoti į ligoninę, sodą, turgų ir bažnyčią sumokėti 150 lt už mašiną , kuri tikriausiai verta mažiau. O ir surinktas pinigų kiekis tikriausiai būtų ne mažesnis. Taip pat taikyčiau mokęstį nekilnojamam turtui. Jį taikyčiau kainuojančiam nuo 500000 lt ir taikyčiau kokių 1% metinį tarifą. Brangesnį nei 1000000 lt apmokęstinčiau 0,5 % už kiekvieną 100000. Pokriziniu laikotarpiu taikyčiau vienokį ar kitokį mokęstį naujam nekilnojamam turtui (neleidžiant pūstis naujam burbului). Taip pat galima įvestį mokęstį tokiems ne itin reikalingiems dalykams kaip auksas, sidabras, kiti juvelyriniai dirbiniai, brangieji akmenys. Taip iš tikrųjų galėtume pasiekti turtinguosius, o ne vienodai žiauriai "nuskausminti" visus autombilininkus, nesvarbu ar jo automobilis kainuoja 100 lt ar 4300000 lt (vyrukas nusipirkęs veyron turėtų suploti 430000 lt antikrizinį solidarumo mokęstį ir tai būtų logiškiau nei pensininkui per metus mokėti 150 lt ). Nuliniai mokęsčiai high tech pramonei, mokslui, kultūrai, spaudai, alternatyviai energetikai.
Ačiū, kad skaitėt mano raudonas socialistines mintis.Paskutinis taisė index; 2008.12.27, 21:53.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Seip tai rezonansas rodo, kad uzgauta itin jautri lietuviu vieta.
Gali buti tai daroma visiskai samoningai, is vienos puses nukreipiant demesi nuo kitu dalyku, is kitos puses - veliau galima kilniasirdiskai sutikti tokio mokescio neivesti, bet mainais prakisant kazka tokio, ko lietuviai normalioje busenoje nesuvirskintu
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTaip pat galima įvestį mokęstį tokiems ne itin reikalingiems dalykams kaip auksas, sidabras, kiti juvelyriniai dirbiniai, brangieji akmenys.
Nuliniai mokęsčiai high tech pramonei, mokslui, kultūrai, spaudai, alternatyviai energetikai.
Ačiū, kad skaitėt mano raudonas socialistines mintis.
Kas del "Nulinių mokęsčių" tech pramonei, mokslui, kultūrai, spaudai, alternatyviai energetikai - ka tu turi galvoje? PVM, pelno mokesti? Na ir ta jau klausimas kas yra high-tech pramone? Pagal dabartinius ES paramos projektus ir "Achema" gauna parama high-tech technologiju pletojimui, taigi nesunkiai butu galima irodyti, kad ir Mazeikiu nafta ir TEO LT ir Omnitelis ir Lietuvos gelezinkeliai yra high tech'o kompanijos. Kas tada mokescius mokes?
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąO kaip tu manai kas tuos mokescius ir kokiu pagrindu rinktu? Padarom visuotini papuosalu deklaravima? Po to tos deklaracijos "netycia" paklius tiem kam reikia - ir prasau, adresai visu saugomu vertybiu su ju kainomis, eik ir ieskok. Pagal kaip ivertinsi papuosala? Samdysi brangiai apmokama eksperta. Kiek kainuos tie ekspertai, papuosalu registras ir t.t. Automobiliai yra registruojamas turtas, gan lengva nustatyti jo verte (kiekviena draudimo kompanija turi verciu knygutes), ir tai manau bus sudetinga ta mokesti surinkti, o kalbeti apie nauju valdininku etatu kurima yra kvaila, nes to surinkto mokescio gali net neuztekti ji renkantiems valdininkams islaikyti, t.y. valstybe tures dotuoti tokio mokescio surinkejus.
Kas del "Nulinių mokęsčių" tech pramonei, mokslui, kultūrai, spaudai, alternatyviai energetikai - ka tu turi galvoje? PVM, pelno mokesti? Na ir ta jau klausimas kas yra high-tech pramone? Pagal dabartinius ES paramos projektus ir "Achema" gauna parama high-tech technologiju pletojimui, taigi nesunkiai butu galima irodyti, kad ir Mazeikiu nafta ir TEO LT ir Omnitelis ir Lietuvos gelezinkeliai yra high tech'o kompanijos. Kas tada mokescius mokes?
Sutinku, kad "Nulinis mokęstis hgh-tech įmonėms" gali būti gana abstraktus dalykas, bet jį irgi galima apibrėžti. Nulinio PVM'o aukštųjų technologijų produktams taikyti neapsimoka (tik sukrautume didesnius pelnus elektronikos parduotuvėmsparduodančioms užsieninę techniką). O ar taikyti nulinį pelno mokęsti (t.y. ar įmonė tikrai high-tech galima apibrėžti ir pagal veiklos sritį arba pagal perkamų mokslo tyrimų kiekį). Taip pat taikyčiau nulinį PVM'ą moksliniams tyrimams, taip skatinant aukštųjų technologijų įmones ir iš dalies sprendžiant aukštųjų mokyklų finansavimo programą.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kaip ir nebėra šnekos apie jokius 150Lt :
Mokestis už automobilį fiziniams asmenims – 15-20 litų
Parašė ATN.ltMokestis už vieną automobilį gali siekti 15–20 Lt per mėnesį. Įvedus visuotinį automobilių apmokestinimą, tokio dydžio mokestis būtų taikomas fiziniams asmenims, šiandien spaudos konferencijoje teigė premjeras Andrius Kubilius.
Jis tikino, kad paskelbus apie mokestį kiekvienam automobiliui kilusį pasipiktinimą matąs ir vertinąs. „Gali būti, kad dalis nelabai aiškiai suprato, kokį apmokestinimą turime omenyje. Jo negalima lyginti su juridiniais asmenimis, kai jie nuo sausio 1 dienos už automobilį turės mokėti po 150 Lt per mėnesį. Visuotinis automobilių apmokestinimas vienam automobiliui vidutiniškai gali kainuoti 15–20 Lt“, – aiškino A.Kubilius.
Pasak jo, apmokestinti visus automobilius nuspręsta po to, kai liberalesni koalicijos partneriai įtikino pridėtinės vertės mokestį kelti ne iki 20 proc., o iki 19 proc. Kaip kompensacinė priemonė įvestas mokestis už automobilius juridiniams asmenims, o vėliau nutarta, kad logiškiau būtų apmokestinti automobilius visiems jų turėtojams.
Tokiomis priemonėmis tikimasi į biudžetą surinkti 300 mln. Lt.
Comment
-
/\ ?
Kaip supratau 150 Lt/mėn., buvo kalbėta, kad tik juridiniams.
Fiziniams kaina dar nebuvo įvardinta.
Bet ne esmė, 15 - 20 Lt/mėn suma įkandama*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąAIRzol:
matai, kartais automobilį pigiau nusipirkti ir išlaikyti (ypač, jei rečiau važinėji), negu apmokėti lūžusių kaulų gydymo išlaidas, paslydus ant ledo
Traumos kaštai: kompensuotas/pusiau kompensuotas blogiausiu atvėju lūžusios galūnes gydimas.
Įdomu, kas brangiau?Paskutinis taisė AIRzol; 2008.12.29, 14:02.
Comment
Comment