Čia įžvelgiu tą pačią problemą, kaip ir su socialine reklama - ji skirta ne tiems, kas ją pastebi. Kitaip tariant, tie, kurie visada prisisega diržus, neviršija greičio ir t.t. pastebi tą reklamą, tuo tarpu tų, kurie elgiasi neatsakingai, socialinė reklama nepasiekia.
Čia gali būti panaši situacija - tvarko tie, kurie šiaip ar taip nešiukšlina, o šiukšlintojai lieka abejingi. Kaip spręsti? Nežinau.
Bet čia tik samprotavimas, neparemtas jokiais įrodymais ar soc. tyrimais.
Čia gali būti panaši situacija - tvarko tie, kurie šiaip ar taip nešiukšlina, o šiukšlintojai lieka abejingi. Kaip spręsti? Nežinau.
Bet čia tik samprotavimas, neparemtas jokiais įrodymais ar soc. tyrimais.
Comment