Šiaip automobiliai nekalti, nėra skirtumo ar ten BMW ar mazda, tiesiog žiūrėkit į žmones, kurie sėdi už vairo, pvz. vieno seimūno sunus per naujaka su Subaru užmušė ir sužeidė kelis asmenis ir pats prisiplojo, ir vien dėl to negalima sakyti, kad Subaru blogas automobilis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avarijų skaičius ir girtuoklystė
Collapse
X
-
Be abejo, kad nekalti. Masinos pacios juk nevazineja be vairuotoju (gal po kokiu 50 metu bus kitaip?)
Tiesiog BMW daznai asocijuojamos su tam tikru kulturinu/soc. sluoksniu (pvz., "buduliais"), nes tas sluoksnis labai megsta butent BMW del visai objektyviu priezasciu (prabanga, galia, kokybe, agresyvumas ir is to issirutuliojes ivaizdis). Is cia issirutulioja ir "BNV" t.y. budulio vairuojamas BMW. Atpazinti toki vairuotoja kelyje irgi nesunku del jo vairavimo manieru ir, labai daznai, solidaus automobilio amziaus bei priklijuoto turguje isigyto"M" (M3, M5, M7) zenkliuko.Paskutinis taisė John; 2009.02.09, 23:53.
Comment
-
sutinku, BMW automobiliai yra geri ir tikrai, kas yra važiavę jais, pritars, tik jų įvaizdis yra nukentėjes nuo tam tikrų asmenų.
beje, mano kukliomis žiniomis, M7 nėra.
Parašė John Rodyti pranešimą
Be abejo, kad nekalti. Masinos pacios juk nevazineja be vairuotoju (gal po kokiu 50 metu bus kitaip?)
Tiesiog BMW daznai asocijuojamos su tam tikru kulturinu/soc. sluoksniu (pvz., "buduliais"), nes tas sluoksnis labai megsta butent BMW del visai objektyviu priezasciu (prabanga, galia, kokybe, agresyvumas ir is to issirutuliojes ivaizdis). Is cia issirutulioja ir "BNV" t.y. budulio vairuojamas BMW. Atpazinti toki vairuotoja kelyje irgi nesunku del jo vairavimo manieru ir, labai daznai, solidaus automobilio amziaus bei priklijuoto turguje isigyto"M" (M3, M5, M7) zenkliuko.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiesiog BMW daznai asocijuojamos su tam tikru kulturinu/soc. sluoksniu (pvz., "buduliais"), nes tas sluoksnis labai megsta butent BMW del visai objektyviu priezasciu (prabanga, galia, kokybe, agresyvumas ir is to issirutuliojes ivaizdis).
Dinamikos (t.y. traukos) pasirinkus tinkama varikli zinoma netruksta, bet tai daugau is serijos "sportinis dramblys" arba ICE traukinys
T.y. puikiai tinka patogiai vaziuot >200km/h, puikiai tinka atsipalaidavus kruizinti, bet visiskai netinka maltis tarp eiliu. Nors pacukams tai turbut visiskai nesvarbu.
Comment
-
Parašė C5 Rodyti pranešimąTuoj Kaunazas jus visus po viena pagaus ir... uz tokias erezijas.
Paminesit mano zodi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąTas beje ganetinai keista, nes bmw tradiciskai yra labai sunkios masinos ir todel objektyviai vertinant nebaisei tinkamos lakstymui (koki matome lietuvos gatvese).
Dinamikos (t.y. traukos) pasirinkus tinkama varikli zinoma netruksta, bet tai daugau is serijos "sportinis dramblys" arba ICE traukinys
T.y. puikiai tinka patogiai vaziuot >200km/h, puikiai tinka atsipalaidavus kruizinti, bet visiskai netinka maltis tarp eiliu. Nors pacukams tai turbut visiskai nesvarbu.
O priežastis, mano manymu, yra viena - draudimas. Jaunam žmogui automobilio su galingu varikliu draudimas kainuoja kosminius pinigus. Būna kad draudumo kompanijos išvis atsisako drausti.
Dėl to tipiškiausios "chuligankės" yra Renault Clio, Ford Fiesta ir panašūs kibiriukai (o jų būna ir gana galingų).
O lietuviška civilinės atsakomybės draudimo sistema šitos funkcijos visiškai neatlieka.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą"BNV" (jauni pacukai su BMW automobiliais) yra Lietuvos ir aplinkinių šalių reiškinys Aš va Belgijoje iki šiol nepriprantu prie BMW, taikiai važiuojančių autostrados pirma eile ant 100 km/h.
O priežastis, mano manymu, yra viena - draudimas. Jaunam žmogui automobilio su galingu varikliu draudimas kainuoja kosminius pinigus. Būna kad draudumo kompanijos išvis atsisako drausti.
Taip yra todel, kad CA tarifai kiekvienais metais paskaiciuojami pagal realia avaringumo statistika kiekvienam masinos modeliui.
BMW draudimas pradeda staigiai brangt masinai artejant prie 10 metu ir jos kainai nukritus zemiau kokiu 5-6keur. Matyt tai panasiai ta riba kada jas pradeda pirkt visokie pacukai.
Dėl to tipiškiausios "chuligankės" yra Renault Clio, Ford Fiesta ir panašūs kibiriukai (o jų būna ir gana galingų).
O lietuviška civilinės atsakomybės draudimo sistema šitos funkcijos visiškai neatlieka.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąGal vistik ne tiek draudimas kiek masinos kaina? Nes belgijos kaiminysteje vokietijoje apdraust mazdaug virs ~5000eur kainos bmw kainuoja netgi pigiau nei koki nors golfa, clio, corolla ar fiesta. Kokio nors Porsche CA draudimas apskritai vienas is pigiausiu, pigesnis nei kokios nors fiestos 1.0
Taip yra todel, kad CA tarifai kiekvienais metais paskaiciuojami pagal realia avaringumo statistika kiekvienam masinos modeliui.
BMW draudimas pradeda staigiai brangt masinai artejant prie 10 metu ir jos kainai nukritus zemiau kokiu 5-6keur. Matyt tai panasiai ta riba kada jas pradeda pirkt visokie pacukai.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVokiškos sistemos nežinau. Bet spėju, kad pagrindinis draudimo kainą lemiantis faktorius - be avarijų pravažinėti metai (bonus-malus), ar ne?
Kita vertus, jei zinoma kliento reputacija, tai vertinimas pagal automobilio modelio rizika tampa pakankamai beprasmiskas. Tai idomiausia tik vertinant klientus be praeities.
Comment
-
Vat kaip MAXIMA sumanė pasidaryti reklamą kitų sąskaita:
MAXIMA bendradarbiaus su eismo priežiūros pareigūnais
MAXIMA LT, UAB pradėjo bendradarbiauti su eismo priežiūros pareigūnais. Į bendrovės sandėlius ir parduotuves prekes atvežantys vilkikai ir krovininiai automobiliai bus stabdomi eismo priežiūros patrulių, o jų vairuotojai tikrinami, ar automobilį vairuoja blaivūs. Taip tikimasi paskatinti vairuotojus būti atsakingesniais ir nesėsti už vairo išgėrus bei išvengti skaudžių nelaimių keliuose, kurias sukelia neblaivūs vairuotojai.
„Esame socialiai atsakinga bendrovė, atsakomybės reikalaujame ir iš savo partnerių - vežėjų, pristatančių prekes į mūsų parduotuves. Nors bendrovės praktikoje nepasitaikė atvejų, kad prekes atvežtų neblaivus asmuo, įvertinę pastarojo laikmečio įvykius, kai auto avarijas sukėlė nuo alkoholio apsvaigę vilkikų vairuotojai, mes nusprendėme imtis prevencinių priemonių ir į pagalbą pasitelkti policijos pareigūnus“, -sako MAXIMA LT, UAB Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė. Pasak L. Muižienės, alkoholio vartojimas darbo metu MAXIMA bendrovėje netoleruojamas, to paties tikimasi ir iš logistikos paslaugas bendrovei teikiančių transporto kompanijų darbuotojų, todėl policijos patruliai nuo šiol tikrins prekes bendrovei vežančių vilkikų ir krovininių automobilių vairuotojus, ar prie automobilių vairo jie sėda blaivūs.
Krovininių automobilių ir vilkikų vairuotojai bus tikrinami rytais nuo 6 iki 8 val. Bendradarbiavimo pradžioje, du kelių policijos ekipažai budės prie įvažiavimų į Savanorių pr. esantį MAXIMA logistikos centrą ir stabdys visus su prekėmis atvykstančius vilkikus ir krovininius automobilius. Vėliau policijos ekipažai persikels prie kitų MAXIMA bendrovės logistikos objektų. Reidai jau vyksta antra savaitė, įvertinus jų rezultatus, bendradarbiavimą su eismo priežiūros pareigūnais ketinama tęsti artimiausius kelis mėnesius.
„Kiekviena saugaus eismo iniciatyva yra aktuali ir sveikintina, todėl mes mielai priėmėme MAXIMA bendrovės pasiūlymą bendradarbiauti, - sako Lietuvos policijos Eismo priežiūros tarnybos Veiklos organizavimo skyriaus viršininkas Jaunius Malinauskas. – Smagu, kad bendrovė pati parodė iniciatyvą ir savo pavyzdžiu gali įtakoti visuomenę keliuose elgtis atsakingiau, rūpintis savo ir aplinkinių saugumu“.
Budintys patruliai, MAXIMA bendrovę reguliariai informuos apie nustatytus pažeidimus ir sulaikytus neblaivius vairuotojus. „Kovodami su didžiausiais pažeidėjais imsimės griežtų priemonių: svarstysime galimybę atsisakyti bendrovių, kurių vairuotojai buvo sulaikyti neblaivūs prie vairo, paslaugų“, - sako L. Muižienė.
MAXIMA bendrovei logistikos paslaugas teikia transporto kompanijos. Kasdien į Lietuvos kelius išvažiuoja apie 150 krovininių automobilių ir vilkikų, kurie prekes išvežioja po MAXIMA bendrovei priklausančius sandėlius ir parduotuves.
Ilgiausiai Lietuvoje veikiantis mažmeninės prekybos tinklas MAXIMA LT užima apie 36 proc. šalies mažmeninės prekybos rinkos. Prekybos tinklui Lietuvoje priklauso 228 parduotuvės. Kasdien MAXIMA parduotuvėse apsilanko daugiau nei 600 tūkst. pirkėjų, prekybos tinkle dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.
Šaltinis: http://www.maxima.lt/apie-imone/nauj...aujiena/21667/
Taip išeina, kad šios reklamos kaštai pačiai Maximai yra tik šios "akcijos" paskelbimas viešumoje, t.y. internete; o realią kainą sumokės įmonės, kurių vairuotojai įklius nebleivūs policijai. Aišku, nukentės ir pats vairuotojas. Pagaliau viešai paskelbus apie šią akciją, nemanau, kad per tuos kelis mėnesius kad ir kruopščiausiai tikrinant pavyks nustatyti bent vieną girtumo už varo atvejį - vairuotojai bus kaip niekada atsargūs. Tada klausimas - ar čia blefas, ar Maxima tiesiog mokesčių mokėtojų (policijos) pinigais įsigijo draudimą ir reklamą???I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Metropolis
naujas tinklapis
Tinklapyje www.vizija0.lt galima perskaityti temas
"Aš mačiau nusikaltimą kelyje", "Priežasčių galėjo būti daug"...
Comment
-
Mažėja nelaimių Lietuvos keliuose
Parašė VZ.ltPirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užregistruota 24,2% mažiau eismo įvykių nei tuo pačiu metu pernai. Mažiau žmonių žuvo ar buvo sužeista.
"Padėtis gerėja. Pirmąjį pusmetį avaringumas šalies keliuose toliau mažėjo", - konstatuoja Vidaus reikalų ministras Raimundas Palaitis.
Iš viso šiemet sausį - birželį Lietuvoje užregistruoti 1.753 eismo įvykiai - 559 mažiau nei pernai tuo pačiu metu.
Keliuose šiemet žuvo 164 žmonės - 49 žmonėmis arba 23% mažiau nei pernai tuo tačiau metu.
Mažiau ir sužeista. Šiemet sužeista 2.052 žmonės - tai yra 26,7% arba 748 sužeistaisiais mažiau nei pernai sausį - birželį.
Pasak ministro, nelaimių keliuose mažėja jau ne pirmi metai.
"Manau, teigiamų pokyčių priežastys yra administracinių teisės pažeidimų kodekso sugriežtinimas, visuomenės švietimas, bendradarbiavimas su bažnyčia, taip pat žiniasklaidos paskelbta kova prieš karą karuose, padėjusi visuomenėje sukurti nepakantumo eismo taisyklių pažeidėjams atmosferą. Gerai dirbo ir policija", - vardija ministras.
Tačiau nerimą , anot jo, kelia tai, jog šiemet I pusm. dėl neatsargaus elgesio keliuose žuvo daugiau nepilnamečių: šiemet žuvo 5 nepilnamečiai - trimis daugiau nei pernai I pusm.
Comment
-
Prasau pasiziurekit visi kurie kada nors vairavo girti arba virsijo greiti. Prasau pasiziurekit ir tie kurie dar beteisiai. Prasau paziureti visu... Labai graudus filmukas apie kara keliuose.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Tuo pačiu prie saugaus eismo temos:
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą
Comment
-
Sis filmukas rodomas vaikams Saugaus eismo mokyklelese. Bet tenka pripazint, kad tokiu nesusiprateliu, kaip rodoma filmuke, tikrai pasitaiko. Ir netgi tarp suaugusiuju!www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment