Vienas pažįstamas marijampolietis į mėn. atsiveža apie 4 gana senus ir daužtus auto, paremontuoja ir parduoda. Sako labiau apsimoka nė pirkti tarkim vieną naujesnę, nes anos ir didesnę paklausą turi. Pas mus liaudis geresnių dar nelabai įperka, tad tenkinasi tokiais "kledarais", kurie tikrai nėra saugūs. Nemanau, kad situacija greitai pasikeis, nebent miestų gyventojų auto greičiau atjaunės. Bet jaunimas važinės su senom, nes tokias įperka, tad uždaras ratas gaunas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avarijų skaičius ir girtuoklystė
Collapse
X
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąPer 15-20 automobiliuose daugiausiai pasikeitė būtent saugumo priemonės.
Jau nekalbant apie tai, kad daužtoje ir garaže sulopytoje mašinoje tos saugumo priemonės paprastai tiesiog neveikia.
[šmaikštus puslapis kažkada buvo - http://web.archive.org/web/200703030...w.alvydas.com/ ]
Zodziu bent jau as nematau jokio priimtino sitos problemos sprendimo isskyrus bendra tautos pajamu didejima. O visokiais draudimas ir apribojimais tik dar labiau pabloginsi situacija.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąBet tada visokie amziaus apribojimai tik dar labiau pablogintu situacija. Nes pinigai pirkeju kisenese savaime neatsiras, o "vaziuot tai reikia". Sumokejus uz "metus" teks taupyt automobilio bukles saskaita. Reiskia i lietuva ims plusti nors ir "apynaujes", bet visiskai uzmustos ir po 10 kartu verstos masinos, kurias tie patys mariampolieciai zinoma remontuos kuo pigiau (nes dalys brangios, o juk klientai ir taip neturi pinigu). Klientai net ir matydami problemas vistiek tures pirkt is to kas yra, nes nera pasirinkimo (pora metu senesnes bet sveikos masinos).
Zodziu bent jau as nematau jokio priimtino sitos problemos sprendimo isskyrus bendra tautos pajamu didejima. O visokiais draudimas ir apribojimais tik dar labiau pabloginsi situacija.
1) nenaujos mašinos - tai automobiliai, kurie tiesiog ekspolatuoti be jokių avarijų. Jie natūraliai nusidėvėję, bet jeigu normaliai prižiūrėti (neprarūdiję kiaurai ir pan), jų saugumas turėtų būti patenkinamas. Bet tokios mašinos ir vakaruose kainuoja nepigiai
2) daužtos mašinos - lietuviškas "autopromas" specializuojasi būtent šitoj kategorijoje. Apie liaudies meistrų kūrybingumą jau sklando legendos (kai viena padaroma iš kelių, kai atitampoma pririšus prie medžio, kai vietoj saugos pagalvių įdedamas gražus dangtelis su užrašu "airbag" ir randama kaip užgesinti įspėjimo lemputę). Be abejo, visa tai kruopščiai užmaskuojama, kad pirkėjas neatskirtų.
vat šitos "daužtos" mašinos yra ne tai kad nesaugos, jos neprognozuojamos. Normaliai mašinai jos kūrėjai yra numatę visokius ten lūžio taškus ir pan.. "Liaudies meistrai", iš dviejų mašinų suvirinę vieną, to tiesiog negali padaryti. jau nekalbant apie saugos pagalvių nebuvimą ir pan fintikliuškas.
Beje, nuo 2009 m. įsigalioja kažkokios naujos taisyklės, pagal kurias 'atitampytoms" mašinoms prieš registravimą bus privaloma ekspertizė. Interneto diskusijų grupės jau dabar lū[ta nuo pasipiktinimo.
Susisiekimo ministras buvo išleidęs įsakymą dėl kasmetinės techninės apžiūros, bet buvo priverstas atšaukti. Tikėkimės, po rinkimų sugrąžins vėl.Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.01.14, 13:54.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąvat šitos "daužtos" mašinos yra ne tai kad nesaugos, jos neprognozuojamos. Normaliai mašinai jos kūrėjai yra numatę visokius ten lūžio taškus ir pan.. "Liaudies meistrai", iš dviejų mašinų suvirinę vieną, to tiesiog negali padaryti. jau nekalbant apie saugos pagalvių nebuvimą ir pan fintikliuškas.
Beje, nuo 2009 m. įsigalioja kažkokios naujos taisyklės, pagal kurias 'atitampytoms" mašinoms prieš registravimą bus privaloma ekspertizė. Interneto diskusijų grupės jau dabar lū[ta nuo pasipiktinimo.
Todel tos taisykles absoliuciai nieko nepakeis ir todel jau savaime yra debilizmo virsune. Deja.
Susisiekimo ministras buvo išleidęs įsakymą dėl kasmetinės techninės apžiūros, bet buvo priverstas atšaukti. Tikėkimės, po rinkimų sugrąžins vėl.
Jie ir dabar mielai ima pakisas ir praleidzia masinas su defektais. Ims ir toliau. Taip, pakisas reiks moket dvigubai dazniau. Bet jos vistiek bus zymiai pigesnes nei remontas. Todel jas ir toliau mokes kaip ir mokejo.
Zodziu velgi, eilini karta visos akcijos rezultatas bus tik keletos akcininku pajamu padidejimas. O situacijos su saugumu keliuose tai visiskai niekaip nepakeis.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąTaip. Bet visa druska tame, kad tokiu masinu praktiskai niekaip neidentifikuosi, sienos gi atviros, masinu dokumentuose nieko nepazymeta. Net jei pasienyje imt medziot tralus, tai velgi nieko nekeicia, kur nors suvalkuose mikliai susikurs mainu atitampymo servisai.
Todel tos taisykles absoliuciai nieko nepakeis ir todel jau savaime yra debilizmo virsune. Deja.
Jeigu tą mašiną įmanoma atitampyti taip, kad ji atitiktų standartus (atitampytojai gali įrodyti, kad jų mašina yra saugi) - tai valio. Betgi tikriausiai negalės.
O prasme? Apart zinoma didesnio uab tuvlita pelno?
Jie ir dabar mielai ima pakisas ir praleidzia masinas su defektais. Ims ir toliau. Taip, pakisas reiks moket dvigubai dazniau. Bet jos vistiek bus zymiai pigesnes nei remontas. Todel jas ir toliau mokes kaip ir mokejo.
Zodziu velgi, eilini karta visos akcijos rezultatas bus tik keletos akcininku pajamu padidejimas. O situacijos su saugumu keliuose tai visiskai niekaip nepakeis.
Aš matau tokią prasmę:
1) Seną automobilį reikia prižiūrėti ir kontroliuoti dažniau - nes jo dalys dėvisi, rūdija, jau atidirbo savo resursą.
2) jeigu 42 lt per metus yra skaudus smūgis šeimos biudžetui - tai ką toks žmogus išvis veikia kelyje? ar jam pakanka lėšų padangoms, draudimui, automobilio pakankamai priežiūrai ir remontui? jeigu nepakanka, tai jis yra važinėjantis pavojus ir turėtų būti pašalintas iš eismo.
3) jeigu praeidinėti TA su kyšiais - tai toks kyšininkas sumokės dvigubai daugiau
Vadinasi, tvarkingi seni automobiliai bus prižiūrimi dažniau (=daugiau saugumo, mažesnė tikimybė kad nepastebimai nupus ratas). Netvarkingų senų automobilių savininkams juos eksploatuoti taps brangiau (=paskata priduoti į sąvartyną, kur jiems ir vieta).
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąLenkija neturi tokios naudotų automobilių "pramonės", ir jokia kita ES šalis tikriausiai neturi. Lietuviškos taisyklės liberaliausios standartų neatitinkančių, pvz., amerikietiškų mašinų importui. Todėl spėju, kad Lenkijoje ir kitose ES šalyse ekspertizių reikalavimai jau yra. Ar ne?
Todel lietuviams atiteks garbingas tokiu ekspertiziu pionieriu vardas.
Bet seip tai esme visai kitur: automobilio dokumentuose niekur nera parasyta kad jis po avarijos. Todel kazka tokio sukontroliuot yra praktiskai neimanoma. O remonto pramone reikalui esant tikrai susikurs, gali nesijaudint.
Jeigu tą mašiną įmanoma atitampyti taip, kad ji atitiktų standartus (atitampytojai gali įrodyti, kad jų mašina yra saugi) - tai valio. Betgi tikriausiai negalės.
Beje, velgi, niekur nera parasyta kas konkreciai buvo dauzta. Todel galima paimt 10x versta masina, atitampyt ir deklaruot, kad islygintas sparnas ir slenkstis. Airbagus galima pasiskolint (ka siuo metu daro amerikietisku masinu savininkai), o po ekpertizes atkeist atgal.
Zodziu tokie nutarimai mano nuomone yra idiotizmas vien todel, kad ju neimanoma igyvendinti. Kad ir kokie geri norai bebutu buve.
Tai gal išvis TA nereikalinga? Tegu važinėja kas kuo nori be jokių suvaaržymų
Aš matau tokią prasmę:
1) Seną automobilį reikia prižiūrėti ir kontroliuoti dažniau - nes jo dalys dėvisi, rūdija, jau atidirbo savo resursą.
2) jeigu 42 lt per metus yra skaudus smūgis šeimos biudžetui - tai ką toks žmogus išvis veikia kelyje? ar jam pakanka lėšų padangoms, draudimui, automobilio pakankamai priežiūrai ir remontui? jeigu nepakanka, tai jis yra važinėjantis pavojus ir turėtų būti pašalintas iš eismo.
3) jeigu praeidinėti TA su kyšiais - tai toks kyšininkas sumokės dvigubai daugiau
Vadinasi, tvarkingi seni automobiliai bus prižiūrimi dažniau (=daugiau saugumo, mažesnė tikimybė kad nepastebimai nupus ratas). Netvarkingų senų automobilių savininkams juos eksploatuoti taps brangiau (=paskata priduoti į sąvartyną, kur jiems ir vieta).
Taip kad tai jokia ne paskata.
Tikra paskata butu, jei sutvarkytu TA apziuros centru darba. Kad minetos 100lt alternatyvos neliktu ir tektu arba remontuot arba eit pesciom. Kol tai nepadaryta, vienintelis efektas bus kysius imanciu TA tikrintoju ir pacios Tuvlitos savininku praturtejimas. Daugiau - nieko.
Comment
-
Parašė nasuŠįryt kamštyje važiavau paskui forduką, kurį vairavo mamytė. Tarp priekinių sėdynių stovėjo sūnelis. Kaip toje reklamoje "padarytų viską... bet nepadarė..." Automobilio gale kairėje pusėje švietė gabaritinis žibintas, tvieskė nežinia kam įjungtas rūko žibintas. Dešinėje - niekas nešvietė. Stabdant gesdavo gabaritinis žibintas, bet užsižiebdavo abu posūkio signalai...
Gal tokiem nevaleikom dažnesnė apžiūra pagelbėtų, jei patiems automobilio būklė nelabai terūpi? Susitvarkyti tokį gedimą pigiau nei pakišą surinkti, tikiuosi ir apžiūrėtojas sąžinės turėtų paprotinti žmogelį.
Bet seip tai tiesa, lietuviam stebetinai atbukes savisaugos instinktas. Labai daug kas isvaziave i gatve elgiasi kaip mazi vaikai. Todel ir toks avaringumas. Butent su situo reikia ir kovot. Tik tai gerokai sudetingiau nei isleist pora deklaratyviu nurodymu ir uzsidet sau pliusa.
O su naujomis KET pataisomis manau tikrai pamatysime zemai skraidanciu nauju bolidu pagausejima. Ir tuo paciu avaringumo padidejima.
Comment
-
Parašė nasuApie kurias pataisas rašai ir kodėl jos sąlygotų avaringumą?
Todel europoje niekas net negalvoja apie ju naikinima. Netgi atvirksciai, kiek zinau vyksta derybos del keitimosi informacija, t.y. kad pvz vokietis pasismagines kur nors austrijoje gautu ne vien bauda, bet ir tasku.
Comment
-
Parašė nasuIr visa šita nieko nereiškia tol, kol įsigalėjęs kyšininkavimas ir lupikavimas. Visų pirmiausia reikėtų numušti susidomėjimą pasipelnymo galimybėmis "pareigūnams".
Comment
-
Parašė Domas Rodyti pranešimąYra vienas visiškai elementarus sprendimas: suformuoti testinių "pažeidėjų" grupes, kurie siūlytų kyšius. Paėmusius pareigūnus bausti. Viskas. Tačiau, matyt, "trūksta politinės valios..."
Comment
-
Parašė Domas Rodyti pranešimąYra vienas visiškai elementarus sprendimas: suformuoti testinių "pažeidėjų" grupes, kurie siūlytų kyšius. Paėmusius pareigūnus bausti. Viskas. Tačiau, matyt, "trūksta politinės valios..."
Comment
-
Parašė Andrewass Rodyti pranešimąNe valios, o noro, kai kam labai naudinga gauti tuos kysius ir niekas nesiims sau nukasti rankos
O tie, kurie galėtų tai nurodyti, bijo pasirodyti nepopuliarūs.
Įdomu, koks visuomenės požiūris į tai. Viešai lyg ir deklaruojama, kad korupcija keliuose blogai, bet jei reikėtų nuoširdžiai ir anonimiškai pareikšti nuomonę, ar nepažiūrėtų kažkuri visuomenės dalis "...policininkams irgi reikia gyventi, o aš juk irgi ne šventasis..."
Comment
-
Čia bus į temą: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15653881
Ir, kaip minėjau, ne girtumas yra pagrindinė avarijų priežastis:
2007 METAI LIETUVOS KELIUOSE:
žuvo 739 žmonės, iš jų 196 – Vilniaus mieste ir rajone.
sulaikyta per 30 tūkst. neblaivių vairuotojų.
802 avarijas sukėlė neblaivūs vairuotojai. Šiose avarijose žuvo 69 žmonės ir dar 1212 buvo sužeista.
dėl neturinčių teisės vairuoti asmenų kaltės 2007 metais eismo įvykiuose žuvo daugiau kaip 120 eismo dalyvių.
sulaikytas 71 asmuo, kuris vairavo būdamas apsvaigęs nuo narkotikų.
Nu tai va, dėl neblaivių vairuotojų kaltės žuvo "tik" 9,3 proc. žmonių. Aišku, absoliutūs skaičiai atrodo tikrai baisiai, tačiau procentinė išraiška ne tokia ir didelė. Vos ne dvigubai žmonių žuvo dėl neturinčių vairuotojo pažymėjimo kaltės, todėl, visų pirma reikia kovoti ne su girtais už vairo, o, kaip jau minėjau - su KET nesilaikymu bendrąja prasme.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąČia bus į temą: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15653881
Ir, kaip minėjau, ne girtumas yra pagrindinė avarijų priežastis:
Vos ne dvigubai žmonių žuvo dėl neturinčių vairuotojo pažymėjimo kaltės, todėl, visų pirma reikia kovoti ne su girtais už vairo, o, kaip jau minėjau - su KET nesilaikymu bendrąja prasme.
Comment
-
Parašė Memelenderis Rodyti pranešimąIdiotizmas.Taip, reikia leisti vairuoti girtiems,bent alkoholizmo problema išsispręs savaime .
Parašė Memelenderis Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad tikrai nemaža dalis vairavusiųjų be teisių galėjo būti girti.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąNu tai va, dėl neblaivių vairuotojų kaltės žuvo "tik" 9,3 proc. žmonių.
Nu gi nesakau, kad reikia leist girtiem važinėt, tik noriu pasakyt, kad nereikia vien į tai susikoncentruoti ir, kad vairavimas išgėrus nėra pagrindinė ir didžiausia blogybė
Alkoholizmą reikia rauti su visomis šaknimis, jokių nuolaidžiavimų, ir kuo toliau tuo labiau tuo įsitikinu.
O tos TV reklamos neva už alkoholio reklamą gautus pinigus skirti soc reklamai (alkoholizmo prevensijos) ir t.t. tai tik juokas ima Viena ranka "pila", o kita "gydo", super ))Paskutinis taisė Irma; 2008.01.18, 16:48.*******
Miestai.net Fb
Comment
-
/\ Na jie sau tokios "reklamos" manau nedarytų, juk patys statistikai duomenis pateikia*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė Irmux Rodyti pranešimą/\ Na jie sau tokios "reklamos" manau nedarytų, juk patys statistikai duomenis pateikia
Comment
Comment