Parašė BMW2009
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avarijų skaičius ir girtuoklystė
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTaip pat verta griežtinti medicininę būsimų vairuotojų patikrą, nepakenktų ir pokalbis su psichologu.
Comment
-
Parašė Irma Rodyti pranešimąIr dar, nesuprantu kas su dviratininkais darosi, kiek aš juos matau tai visada važiuoja per perėją, o turėtų, pagal taisyklęs, jį persivežti nulipę. Absoliuti dauguma tai ignoruoja.Parašė justs Rodyti pranešimąTas punktas reikalingas tik tam, kad dviratininkai neišlėktų į perėją įsibėgeję tiesiai prieš auto. Aš visad per perėją važiuodamas iš anksto apsidairau, važiuoju tik tada, kai įsitikinu, kad mane praleis ir važiuoju vos ne pėsčiojo greičiu, tai nulipt nuo dviračio nėra prasmės.
1. KET nėra jokio punkto reikalaujančio nulipti nuo dviračio važiuojant per perėją. KET yra aprašytas tik pirmumo klausimas - jei žmogus eina ir vedasi dviratį, automobilio vairuotojas jį privalo praleisti. Jei dviratis važiuoja - jis privalo praleisti automobilius.
Sutinku kad ši interpretacija teisinga saugumo požiūriu, taip reikėtų mokyti vaikus, tačiau dėl to nereikėtų negražiai kalbėti apie dviratininkus
2. Žiūrint plačiau galima kelti klausimą kaip dviratis atsidūrė pėsčiųjų perėjoj? Jei iki ten yra nupieštas taip vadinamas dviračių takas – tada viskas OK, tačiau KET yra pasakyta, kad jei šalia kelio yra dviračių takas, tai privaloma važiuoti taku, kitu atveju reikia važiuoti gatve (tada visos taisyklės galioja kaip automobiliui). Važiuoti šaligatviu yra draudžiama. Taip kad formaliai policija galėtų bausti tik už tokį pažeidimą...
P.S. šiaip jau šiai diskusijai turbūt vieta "Diskusijose apie KET"Paskutinis taisė Qbazzz; 2010.01.07, 15:12.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąPabandysiu paneigti giliai įsišaknijusį mitą Nes panašu kad esu vienas iš nedaugelio skaičiusių KET po to kai gavo vairuotojo pažymėjimą.
1. KET nėra jokio punkto reikalaujančio nulipti nuo dviračio važiuojant per perėją. KET yra aprašytas tik pirmumo klausimas - jei žmogus eina ir vedasi dviratį, automobilio vairuotojas jį privalo praleisti. Jei dviratis važiuoja - jis privalo praleisti automobilius.
Sutinku kad ši interpretacija teisinga saugumo požiūriu, taip reikėtų mokyti vaikus, tačiau dėl to nereikėtų negražiai kalbėti apie dviratininkus
.....
66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuotiį kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuotiį kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąŠitas punktas yra tam, kad šalikele važiuojantis dviratininkas staiga neišvažiuotų jį pasivijusiam ir ta pačia kryptimi važiuojančiam automobiliui prieš pat nosį, o sustotų, apsidairytų ir persivestų dviratį kai bus saugu.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
tai, kad parašyta labai aiškiai kirsti važiuojamąją dalį ir jokių kitų aplinkybių (jokių važiavimų šalikele, šaligatviu ar pan.) vienintelis niuansas intensyvus eismas. taip kad mieste dienos metu lipk nuo dviračio.
Ir vis dėlto žmonės patys turi save labiau saugoti, net ir einant per žalią šviesoforo signalą http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=27572829Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimątai, kad parašyta labai aiškiai kirsti važiuojamąją dalį ir jokių kitų aplinkybių (jokių važiavimų šalikele, šaligatviu ar pan.) vienintelis niuansas intensyvus eismas. taip kad mieste dienos metu lipk nuo dviračio.
Paprastai tokiu atveju sankryža kertama per du kartus: tiesiai, o tada į kairę...
Be to kaip jau minėjo sąvoka intensyvus eismas nekonkreti...
Papildomai galiu pacituoti oficialų policijos atsakymą dėl intensyvaus eismo sąvokos išaiškinimo iš http://www.velomanai.lt/dokumentai/P...2009.09.15.doc
Atsakymas 5. Terminas „Intensyvus eismas" teisės aktuose nėra apibrėžtas. Tai reiškia, kad situacija
turi būti įvertinama atsižvelgiant į kitus, susijusius požymius.
Kelių eismo taisyklių 106 punktas numato, kad prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas, prieš sukdamas į kairę ir kitaip keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams. Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekse yra pateiktas pavojingos situacijos apibūdinimas. Pavojinga situacija susidaro tada, kai kiti eismo dalyviai priversti staigiai keisti judėjimo greitį, kryptį arba imtis kitokių veiksmų savo ar kitų žmonių saugumui užtikrinti. Dviratininkas turi važiuoti taip, kad tokia situacija nekiltų.Paskutinis taisė Qbazzz; 2010.01.08, 11:02.
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąŠitas punktas yra tam, kad šalikele važiuojantis dviratininkas staiga neišvažiuotų jį pasivijusiam ir ta pačia kryptimi važiuojančiam automobiliui prieš pat nosį, o sustotų, apsidairytų ir persivestų dviratį kai bus saugu.
Comment
-
Parašė Robertas33 Rodyti pranešimąAš pilnai sutinku, su šiuo pasysakymu . Įsivaizduokite kaip būtų , jei dviratininkai neprivalėtu persivaryti dvirati. Važiuoji automobiliu ir praleidinėji dviratininkus, kertančius gatvę ....www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Žiūrinėjau avarijų ir jose žuvusių žmonių statistiką ir niekaip nepajėgiu atsiminti, kas įtakojo tokį staigų tiek vienų, tiek kitų sumažėjimą 2008-2009 metais. Per du metus žuvusiųjų avarijose skaičius sumažėjo daugiau nei du kartus, avarijų - šiek tiek mažiau, nei du kartus.
Iki 2008 ir po 2009 skaičiai stabilūs. Kas nutiko per tuos du metus, kas įtakojo tokį drastišką kritimą?
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąŽiūrinėjau avarijų ir jose žuvusių žmonių statistiką ir niekaip nepajėgiu atsiminti, kas įtakojo tokį staigų tiek vienų, tiek kitų sumažėjimą 2008-2009 metais. Per du metus žuvusiųjų avarijose skaičius sumažėjo daugiau nei du kartus, avarijų - šiek tiek mažiau, nei du kartus.
Atvaizdas
Iki 2008 ir po 2009 skaičiai stabilūs. Kas nutiko per tuos du metus, kas įtakojo tokį drastišką kritimą?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąEkonominė krizė, daug marozų ne tik nebepajėgė išlaikyti galingų BMW, bet apskritai emigravo.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąKad ekonominė krizė aš suprantu, bet kažkaip nelabai tikisi, kad vien išvažiavę marozai lėmė tokį statistikos šuolį. Tuo labiau, kad automobilių skaičius kiekvienais metais tik didėjo.Paskutinis taisė Al1; 2015.01.02, 10:29.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąŽiūrinėjau avarijų ir jose žuvusių žmonių statistiką ir niekaip nepajėgiu atsiminti, kas įtakojo tokį staigų tiek vienų, tiek kitų sumažėjimą 2008-2009 metais. Per du metus žuvusiųjų avarijose skaičius sumažėjo daugiau nei du kartus, avarijų - šiek tiek mažiau, nei du kartus.
Atvaizdas
Iki 2008 ir po 2009 skaičiai stabilūs. Kas nutiko per tuos du metus, kas įtakojo tokį drastišką kritimą?
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąKad ekonominė krizė aš suprantu, bet kažkaip nelabai tikisi, kad vien išvažiavę marozai lėmė tokį statistikos šuolį. Tuo labiau, kad automobilių skaičius kiekvienais metais tik didėjo.Paskutinis taisė Eisinas; 2015.01.02, 13:37.
Comment
Comment