Parašė sauls
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avarijų skaičius ir girtuoklystė
Collapse
X
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąKazkas is musu neatidziai ziurejo ta video. Nes as jokio vairuotojo islekusio i pro priekini stikla nepastebejau, abu prieki sedeje zmones liko savo vietose, o tik keleivis is galo, kuris avarijos metu buvo persisukes nugara i prieki, paskraide biski.
Cia galima sakyt, kad pas nesamone nusisnekejai, tik patvirtindamas mano zodzius su tuo video.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąO kas del dirzu, tai ju galima nesisegt is principo, nes yra absurdas uz tai bausti, nes cia kiekvieno asmeninis reikalas ar prisisegt ar ne, nes vairavimui tai neturi absoliuciai jokios teigiamos itakos. Tik pritariu tam, kad keleiviai turi buti prisisege, nes vairuotojas atsako uz savo keleiviu sauguma, o del savo paties saugumo jam paciam spresti.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąKazkas is musu neatidziai ziurejo ta video. Nes as jokio vairuotojo islekusio i pro priekini stikla nepastebejau, abu prieki sedeje zmones liko savo vietose, o tik keleivis is galo, kuris avarijos metu buvo persisukes nugara i prieki, paskraide biski.
Cia galima sakyt, kad pas nesamone nusisnekejai, tik patvirtindamas mano zodzius su tuo video.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąKažkoks nenuovokus tu visai. Aš tau dar paryškinau tavo žodžius, kuriems būtent skirtas video, nes įtariau, kad gali nesuprast, tačiau ir tai nepadėjo. Tu sakai, cituoju: "juk tai nei kiek netrukdo nei pacio vairavimui, nei kitu saugumui". O aš įdėjau vieną video, kuriame rodoma kas gali atsitikti kai vos vienas automobilyje esantis žmogus yra neprisisegęs diržo. Šiuo atveju tas neprisesegęs beskraidydamas užmušė visus kitus, kurie buvo prisisegę, jeigu kartais ir to nesurpatai.
O kas liecia ta video, tai ten jau daug fantazijos kas butu jeigu butu su daug salygu ir nesekmingu sutapimu, o galiausiai privedama prie to, kaip butinos salygos, kad kiekviena karta taip butinai turi atsitikt. Kaip ir visi tie tavo isvedziojimai primena bobuciu paistalus.
O siaip tai tas galinis neprisiseges paskraide tik del to, kad sedejo per viduri tarp sedyniu ir persisukes, jeigu butu normaliai savo vietoj sedejas, net nebutu islekes i prieki ir atgal, o butu atsimuses i priekines sedynes atlosa.
Beje kai jis zude tuos 3 kartu su juo vaziavusius zmones gal dar ir pavalgyt spejo tame tarpe? O lauke 4 zmogaus nenuzude kartais? Visai kaip kokio veiksmo filmo herojus.Paskutinis taisė kaunaz; 2008.01.10, 01:06.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąVisu pirma as kalbejau apie vieninteli asmeni - vairuotoja. Toliau kas liecia keleivius, juk aiskiai parasiau, kad keleivis turi buti prisiseges.
O kas liecia ta video, tai ten jau daug fantazijos kas butu jeigu butu su daug salygu ir nesekmingu sutapimu, o galiausiai privedama prie to, kaip butinos salygos, kad kiekviena karta taip butinai turi atsitikt. Kaip ir visi tie tavo isvedziojimai primena bobuciu paistalus.
O siaip tai tas galinis neprisiseges paskraide tik del to, kad sedejo per viduri tarp sedyniu ir persisukes, jeigu butu normaliai savo vietoj sedejas, net nebutu islekes i prieki ir atgal, o butu atsimuses i priekines sedynes atlosa.
Beje kai jis zude tuos 3 kartu su juo vaziavusius zmones gal dar ir pavalgyt spejo tame tarpe? O lauke 4 zmogaus nenuzude kartais? Visai kaip kokio veiksmo filmo herojus.
Comment
-
Kai mašinų amžiaus vidurkis 65metai tai ko norėt. Gali būti prisisegęs tą diržą (aišku jeigu toks yra), o avarijos atveju su sėdyne pro langą išlėksi. Uždraust įvežt į Lietuvą senesnes nei tarkim 7 metų mašinas (ta prasme registruot ar pan. - nemažai kur Europoje tai taikoma)! Taip ir kamščių po kelių metų (reikia dar laiko ir grabams prisibaigt) sumažėtų ir autoparkas atsinaujintų ir gal net benzas sumažėjus jo paklausai 5ct atpigtų.Vilnius yra nuostabus!
Comment
-
Kaunaz ko tu prikibai prie to priekinio stiklo, cia kibimas prie zodzio, o ne tiesios aiskinimas...
Viskas butu ok, su vairuotoju nepsisegimu jeigu avarijos butu tik susidurimai i masinos prieky, kas kaip matom is tavo aiskinimu tavo pasamoneje yra vienintele galima avarijos galimybe...
BEEET... avariju deja buna ivairiu, smugiai is shonu, vertimasis ir t.t ir visais kitais atvejais vairuotojas gali skraidyt po masinos vidu kaip tik nori. Viskas gerai jeigu masinoj prigrusta pagalviu, shoniniu uzuolaideliu ir visu kitu saugos priemoniu, skirtu for dummies kurie neprisisega dirzu, bet o jeigu viso sito nera masinoj..
Ka, nori pasakyti, kad jeigu tau ivaziuos kas is shono, nepraleides, i tavo dureles, tu liksi savo vietoj arba pasimausi ant vairo?...Cia tokia tavo logika?Paskutinis taisė Andrewass; 2008.01.11, 20:47.
Comment
-
baltic:
Manau, mažiausia problema yra automobiliuose. Pažiūrėk - kiek žmonių žūva dėl to, kad važinėja netvarkingomis auto?
Pirmiausiai reikia susitvarkyti su alkoholizmu (neblaiviais vairuotojais) (griežtos baudos, administracinė ir kt atsakomybė);
tuomet su tais, kurie viršija greitį (didelės baudos, įrengiami greičio matuokliai);
Tuomet pėsčiųjų atsakomybė už vaikščiojimą be atšvaitų ne gyvenvietės teritorijoje. Taip pat - griežta.
Ir galiausiai, tik sutvarkius šiuos visus dalykus galbūt, bet tik galbūt, būtų galima žiūrėti į automobilių parko atnaujinimą. Bet ir tai, tik tuo atveju, kai pigiausias automobilis, pagal naujas nuostatas, kainuotų, tarkime, 5 minimumus, ar pan. Čia minimumų skaičius galėtų būti renkamas pagal taip išgirtą vakarų Europą.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąbaltic:
Ir galiausiai, tik sutvarkius šiuos visus dalykus galbūt, bet tik galbūt, būtų galima žiūrėti į automobilių parko atnaujinimą. Bet ir tai, tik tuo atveju, kai pigiausias automobilis, pagal naujas nuostatas, kainuotų, tarkime, 5 minimumus, ar pan. Čia minimumų skaičius galėtų būti renkamas pagal taip išgirtą vakarų Europą.
Pvz tokioje vokietijoje (turbut labiausiai europoje automobilius megstanti tauta) vidutinis automobilio amzius dideja nes vis daugiau zmoniu negali sau leisti atsinaujinti.
Taip pat keliuose daugeja netvarkingu automobiliu, nes siuolaikiniu automobiliu remontas (lyginant su senesniais) tampa labai brangus. Todel vis daugiau zmoniu isgirde maziausia bildesi nebepuola tvarkyt masinos.
Zodziu autoparko atnaujinimas deja turi nutikti savaime, jokiom priemonem jo nepaskubinsi. Jei (kai) zmones gales sau leist, tai gatvemis vazines tik nauji automobiliai.
Comment
-
Man atrodo, kad baltic nėra visiškai neteisus, aš irgi esu kažką girdėjęs apie įvežamų automobilių amžiaus ribojimą, labai bijau pameluoti, bet ar tik ne Čekijoje tokie įstatymai egzistuoja?
Kad ir kaip bebūtų, neįsivaizduoju tokio įstatymo pas mus. Tereikia prisiminti kas dėjosi kai paskelbė, kad automobiliams, kurių amžius 13+ metų bus reikalinga kasmetinė techninė apžiūra.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąpauliaK:
krito kai kurių politikų populiarumas Ir dėl to tie kai kurie politikai pakeitė šį savo sprendimą. Dėl to manau, kad daugiau savižudžių neatsiras.
Plius tai butu vienkartine priemone. Jei zmones reikia prievartaut visokiais draudimais, tai reiskia, kad jie istikro tos masinos negali sau leist. O jei taip, tai tie nauji automobiliai tinkamai nepriziurimi labai greitai pavirstu i tuos pacius pavojingus metalo lauzus.
Juk senos masinos tampa netvarkingomis ne del amziaus o todel, kad ju savininkai ju nepriziuri (isskyrus korozija). Nusipirke naujas ju nepriziures lygiai taip pat, nes gi "zinai kiek kainuoja?". Argumentas, kad "senu remontuot nepasimoka" yra gryna saviapgaule, tada nauju remontas dar labiau neapsimoka.
Comment
-
Būtent. O jei jau seimo nariai norėtų, kad būtų naujinamas parkas, reikėtų orientuotis nebent į kažką panašaus, kaip:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=575
Nors kaži, ar vairuotojui šitas būtų saugesnis negu 1995 golfas.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąbaltic:
Manau, mažiausia problema yra automobiliuose. Pažiūrėk - kiek žmonių žūva dėl to, kad važinėja netvarkingomis auto?
Pirmiausiai reikia susitvarkyti su alkoholizmu (neblaiviais vairuotojais) (griežtos baudos, administracinė ir kt atsakomybė);
tuomet su tais, kurie viršija greitį (didelės baudos, įrengiami greičio matuokliai);
Tuomet pėsčiųjų atsakomybė už vaikščiojimą be atšvaitų ne gyvenvietės teritorijoje. Taip pat - griežta.
Ir galiausiai, tik sutvarkius šiuos visus dalykus galbūt, bet tik galbūt, būtų galima žiūrėti į automobilių parko atnaujinimą. Bet ir tai, tik tuo atveju, kai pigiausias automobilis, pagal naujas nuostatas, kainuotų, tarkime, 5 minimumus, ar pan. Čia minimumų skaičius galėtų būti renkamas pagal taip išgirtą vakarų Europą.
Trumpiau tariant, iki pažaliavimo galiu ginčytis, kad esu teisus. Tu sakai "netvarkingomis auto". Tai čia dar baisiau, nei mano minimos senos mašinos, kurios nėra tokios saugios, bet nėra nebūtinai netvarkingos.
O dėl įvežamų į šalį automobilių ribojimo, tai ten nebuvo ironija, iš tikro yra nemažai kur taikomi įvairiausi apribojimai registruojant transporto priemones (amžius, tarša, saugumas, USA darytas mašinas perdaryt reikia ir t.t.). Jei rasiu tą straipsnį - įdėsiu nuorodą (gal prieš pusmetį Delfi.lt skaičiau).Vilnius yra nuostabus!
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąBūtent. O jei jau seimo nariai norėtų, kad būtų naujinamas parkas, reikėtų orientuotis nebent į kažką panašaus, kaip:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=575
Nors kaži, ar vairuotojui šitas būtų saugesnis negu 1995 golfas.
Sita iseina lyginti tik su kokia nors vaz OKA.
Comment
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąO kai mašinos tokios 20metų, tai dažniausiai ne taip ir gaila yra. Mašinos amžius dažniausiai proporcingas automobilio būklei... Sėsk į seną golfą ir važiuok vakare neapšviestu asfaltu lyjant ir pažiūrėsim kaip lengvai pastebėsi žmogų einantį gatvės pakrašty. Sėsk į naujesnę mašiną, bus visiškai kitaip, bet tai dar nereiškia, kad pastebėsi.
Todel atemes galimybe nusipirt sena masina tu tuo paciu tik pabloginsi sauguma keliuose.
Galu gale zibintai istikruju nera brangus. Pvz tokiam golfui sudet naujus zibintus ir turet naujo automobilio sviesa yra nepalyginamai pigiau nei pirkt nauja golfa.
Beje, dabartines senos masinos dar labai nesenai buvo naujos. Tokioje vokietijoje eismo intensyvumas ir tada buvo N kartu didesnis nei lietuvoje. Autostradose daug kur greitis isvis neribojamas. Ir vistiek ne is tolo nebudavo tiek zuvusiu ir suzeistu.
Tai aiskus irodymas, kad uzdraudus senas masinas nieko reiksmingo nepasieksi, tikroji problema visai kitur.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąSeip tai ir gerai. Skirtingai nuo ceku ar lenku mes neturim savo nuosavos automobiliu industrijos
Ir stengiantis šalinti senus kledarus ir rinkos, reikia sugalvoti, kur dėti visus šiuos žmones.
Beje, dabartines senos masinos dar labai nesenai buvo naujos.
Jau nekalbant apie tai, kad daužtoje ir garaže sulopytoje mašinoje tos saugumo priemonės paprastai tiesiog neveikia.
[šmaikštus puslapis kažkada buvo - http://web.archive.org/web/200703030...w.alvydas.com/ ]Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.01.14, 10:57.
Comment
Comment