Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avarijų skaičius ir girtuoklystė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Vien ką reiškia, pastoviai žiniasklaidoje akcentuotas faktas, jog pradėta itin daug ikiteisminių tyrimų bandant papirkti pareigūnus. Viskas tuo ir pasakyta.
    Kaip tik vienas toks ką tik išdygo 15min, tik antraštė tradiciškai nesąmoninga:

    Sausio 1 dieną Lietuvos policininkai kyšių litais neėmė

    Parašė 15min
    Pirmąją Naujųjų metų dieną mūsų eurą įsivedusioje mūsų šalyje užfiksuoti keturi nesėkmingi bandymai papirkti valstybės tarnautojus. Visi kyšiai pareigūnams buvo siūlomi senąja valiuta – nuo 300 litų Klaipėdoje iki 1 000 litų sostinėje.

    Comment


      Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
      Daug priežasčių: rekonstruotos sankryžos, greičio matuokliai, baudos, suformuotas visuomenėje neigiamas požiūris į KET pažeidėjus, chuliganišką vairavimą ir t.t. Automobiliai tapo saugesni, vis daugiau už vairo moterų, o jos yra drausmingesnės vairuotojos, važiuoja lėčiau, daug rečiau nei vyrai vairuoja neblaivios, daug rečiau sukelia avarijas, kuriose žūsta žmonės.
      Na, taip, logiška. Bet nepaisant to, vis dar esame ES uodegoj pagal šį rodiklį. Klausimas - kokie turėtų būti tolimesni veiksmai, nes šiuo metu progreso jau kaip ir nėra šioje srityje. Atvirkščiai, jau galima beveik garantuotai pasakyti, kad šiemet žuvusių keliuose bus daugiau, nei pernai.
      Mano nuomone, vis dar per didelė nebaudžiamumo tikimybė. Ir niekaip nesuprantu, kodėl nėra ar beveik nėra socialinių reklamų pėsčiųjų elgesiui keliuose. Kalbama tik apie atšvaitus. O apie pėsčiųjų pareigas perėjose - nieko nesigirdi. Juk vairuotojai - mokosi kelių eismo taisykles, laiko egzaminus, taip gaudami informaciją apie elgesį kelyje.
      O pėstieji, ypač nevairuojantys - neturi jokio supratimo apie tai. Neturi suvokimo, koks automobilio stabdymo kelias skirtingomis oro sąlygomis ir pan. Dažnai pikta būna matyti, kaip neatsakingai einama per perėją, net nepasukant galvos. Juk perėjos būna įrengtos gero matomumo vietose ir beveik visais atvejais dėl įvykio būna kaltos abi pusės, tiek vairuotojas, tiek pėstysis (nekalbu apie teisinę atsakomybę). Jei pėstieji atsakingiau žiūrėtų į tai - neabejoju, išvengtumėme nemažai skaudžių nelaimių.

      Comment


        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
        Na, taip, logiška. Bet nepaisant to, vis dar esame ES uodegoj pagal šį rodiklį. Klausimas - kokie turėtų būti tolimesni veiksmai, nes šiuo metu progreso jau kaip ir nėra šioje srityje. Atvirkščiai, jau galima beveik garantuotai pasakyti, kad šiemet žuvusių keliuose bus daugiau, nei pernai.
        Mano nuomone, vis dar per didelė nebaudžiamumo tikimybė. Ir niekaip nesuprantu, kodėl nėra ar beveik nėra socialinių reklamų pėsčiųjų elgesiui keliuose. Kalbama tik apie atšvaitus. O apie pėsčiųjų pareigas perėjose - nieko nesigirdi. Juk vairuotojai - mokosi kelių eismo taisykles, laiko egzaminus, taip gaudami informaciją apie elgesį kelyje.
        O pėstieji, ypač nevairuojantys - neturi jokio supratimo apie tai. Neturi suvokimo, koks automobilio stabdymo kelias skirtingomis oro sąlygomis ir pan. Dažnai pikta būna matyti, kaip neatsakingai einama per perėją, net nepasukant galvos. Juk perėjos būna įrengtos gero matomumo vietose ir beveik visais atvejais dėl įvykio būna kaltos abi pusės, tiek vairuotojas, tiek pėstysis (nekalbu apie teisinę atsakomybę). Jei pėstieji atsakingiau žiūrėtų į tai - neabejoju, išvengtumėme nemažai skaudžių nelaimių.
        Neturi likti nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų keliuose, turinčiuose daugiau kaip vieną juostą į kiekvieną pusę, o gatvėse su po viena juosta, kiekviena kryptimi, būtų įrengiamos saugumo salelės. Avaringumas irgi sumažėtų.

        Taip pat reiktų nepamiršti ir avaringos Via Balticos - ją rekonstravus, šioks toks šuolis žemyn irgi turėtų būti.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tiesiog buvo imtasi priemonių, tiek techninių, tiek ir baudžiamųjų administracinių. Bet paskui kažkodėl jos tapo ne tokios veiksmingos (baudžiamosios) ir staigaus mažėjimo nebeliko.
          Tai ir neturėjo tęstis tas stagus mažėjimas, poveikis yra iki kažkokio lygio, tai yra paveikė tuos asmenis ir tas problemas, kurios lėmė tą pusę avarijų ir pusę mirčių, o likusi pusė jau kažkokios kitos priežąstys, kurių tie sprendimai neįtakojo.
          O tam tikros dalies išvis neįmanoma jokiomis priemonėmis panaikint, na neskaitant drąstiškų kaip sumažinti greitį iki 10km/h ir pridėlioti matuoklių kas 200 m.

          Comment

          Working...
          X