Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Girtuoklystė Lietuvoje ir būdai jai pažaboti.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasirodo, yra mokslinis (ekonometrinis) tyrimas, paneigiantis (tiksliau - neįrodantis) alaus reklamos poveikio alaus paklausai:

    Broadcast advertising of beer does not have a statistically significant effect on the own-demand for beer, suggesting that broadcast advertising affects brand shares and not beverage demand.

    Broadcast Advertising and U. S. Demand for Alcoholic Beverages, Jon P. Nelson, Southern Economic Journal, Vol. 65, No. 4. Apr., 1999.

    Šaltinis: http://www.blogas.lt/LLRI/333982/zil...-draudima.html

    Comment


      Blogiausia, manau, ir yra tai, kad gerdami žmonės nepripažįsta, kad pradeda tapti alkoholikais.
      Eidvis gerai pastebėjo, kad žmonių tikslas geriant yra pasigerti. Jau pasigėrus dėl avarijų kaltinama jis ne pats save, bet alkoholį. Dėl savo veiksmų kaltina ne save, bet alkoholį.
      Ir kai sukuria šeimą, ir kažkas labai nepasiseka, tai geria todėl, kad galėtų kaltinti alkoholį.
      Subjektyvas.

      Comment


        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
        Pasirodo, yra mokslinis (ekonometrinis) tyrimas, paneigiantis (tiksliau - neįrodantis) alaus reklamos poveikio alaus paklausai:

        Broadcast advertising of beer does not have a statistically significant effect on the own-demand for beer, suggesting that broadcast advertising affects brand shares and not beverage demand.

        Broadcast Advertising and U. S. Demand for Alcoholic Beverages, Jon P. Nelson, Southern Economic Journal, Vol. 65, No. 4. Apr., 1999.

        Šaltinis: http://www.blogas.lt/LLRI/333982/zil...-draudima.html
        Tokie tyrimai seip jau nenagrineja ilgalaikio tokios reklamos poveikio bendrai visuomenes "opinijai". Tai kas uzsifiksuoja vaiku ir paaugliu samoneje ir pasamoneje ir veliau veikia supratima kas yra cool ir kas uncool.

        Comment


          Valiukas:
          Kažkodėl viso pasaulio alaus gamintojai tokiais tyrimais abejoja, ir toliau leidžia milijardus tokioms reklamoms Kaip galima suprasti - milijardus švaisto oran?

          Comment


            Parašė somis Rodyti pranešimą
            Valiukas:
            Kažkodėl viso pasaulio alaus gamintojai tokiais tyrimais abejoja, ir toliau leidžia milijardus tokioms reklamoms Kaip galima suprasti - milijardus švaisto oran?
            Nesupratai esmės turbūt. Alaus (ne viso alkoholio, tik alaus) reklama neįtakoja alaus paklausos apskritai.

            Alaus gamintojai leidžia milijonus tam, kad vartotojai rinktųsi būtent jų produktą, o ne konkurentų.

            Čia tas pats kaip, tarkim, su dantų pasta. Kodėl visokie blend-a-med'ai ir colgate'ai irgi meta milijonus į reklamą? Juk ne tam, kad žmonės dantis valytų, o tam, kad valytų būtent su jų pasta.

            Comment


              Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
              Pasirodo, yra mokslinis (ekonometrinis) tyrimas, paneigiantis (tiksliau - neįrodantis) alaus reklamos poveikio alaus paklausai:

              Broadcast advertising of beer does not have a statistically significant effect on the own-demand for beer, suggesting that broadcast advertising affects brand shares and not beverage demand.

              Broadcast Advertising and U. S. Demand for Alcoholic Beverages, Jon P. Nelson, Southern Economic Journal, Vol. 65, No. 4. Apr., 1999.

              Šaltinis: http://www.blogas.lt/LLRI/333982/zil...-draudima.html
              Čia gi LLRI. Jų teiginys visada tas pats - "laisva rinka viską išsprendžia geriausiai". O iš visų mokslinių tyrinėjimų masės jie pacitavo vieną vienintelį, kuris šį teiginį patvirtina.
              Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.01.11, 11:27.

              Comment


                Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                Pasirodo, yra mokslinis (ekonometrinis) tyrimas, paneigiantis (tiksliau - neįrodantis) alaus reklamos poveikio alaus paklausai:

                Broadcast advertising of beer does not have a statistically significant effect on the own-demand for beer, suggesting that broadcast advertising affects brand shares and not beverage demand.

                Broadcast Advertising and U. S. Demand for Alcoholic Beverages, Jon P. Nelson, Southern Economic Journal, Vol. 65, No. 4. Apr., 1999.

                Šaltinis: http://www.blogas.lt/LLRI/333982/zil...-draudima.html
                Yra tokių institutų, universitetų ir pavienių mokslininkų, kurie tikina esą rūkymas nėra jau toks ir žalingas, alus nėra kenksmingas, alaus reklama neįtakoja vartojimo. Įdomu, už kieno pinigus jie dirba, daro visokius tyrimus ?Atsakymas kaip niekad akivaizdus .Už alkoholio, tabako, alaus gamintojų pinigus.Tad apie kokią šių tyrimų kompetenciją galima kalbėti ?

                Comment


                  Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                  Nesupratai esmės turbūt. Alaus (ne viso alkoholio, tik alaus) reklama neįtakoja alaus paklausos apskritai.
                  Bullsh....

                  Reklama net labai itakoja paklausa, tai nuogas faktas. Arba jei tiksliau: ji kartu itakoja ir paklausa ir kazkokiu konkreciu brendu pasirinkima.

                  Comment


                    Šiandien Seimas nuspręs ar taisyti Alkoholio kontrolės įstatymą ar tik patikslinti dėl logotipų.Tikiuosi Seimas dar nevisas papirktas ir nebus leista reklamuoti alkoholį nuo 6 iki 23 val.

                    Comment


                      Parašė a_p Rodyti pranešimą
                      Bullsh....

                      Reklama net labai itakoja paklausa, tai nuogas faktas. Arba jei tiksliau: ji kartu itakoja ir paklausa ir kazkokiu konkreciu brendu pasirinkima.
                      Nu lygiai toks pat bullsh... yra teigti, kad jei nebūtų reklamos - niekas negertų. Cigarečių reklamų kaip ir nėra, bet vistiek visi rūko. Tai kaip čia dabar taip?

                      Comment


                        /\ tai kam tada reklamuoti alų, jei visi ir taip geria? Ar negalim nueiti į parduotuvę ir pamatyti kokia pasiūla? Nemanau, kad mums reikėtų pergyventi, kad praleisime kokį "grandiozinį" aludarių pasiūlymą
                        Paskutinis taisė Irma; 2008.01.11, 16:04.
                        *******
                        Miestai.net Fb

                        Comment


                          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                          Nu lygiai toks pat bullsh... yra teigti, kad jei nebūtų reklamos - niekas negertų. Cigarečių reklamų kaip ir nėra, bet vistiek visi rūko. Tai kaip čia dabar taip?
                          Manau kad blaskytis po krastutinumus yra ne pats protingiausias uzsiemimas. Labai retai kuri problema issprendziama taip paprastai.

                          Taip, reklamos nebuvimas savaime problemos dar neisspres. Bet tai yra viena is labai svarbiu priemoniu reikalingu minetos problemos spendimui.

                          Comment


                            Parašė Irmux Rodyti pranešimą
                            /\ tai kam tada reklamuoti alų, jei visi ir taip geria? Ar negalim nueiti į parduotuvę ir pamatyti kokia pasiūla? Nemanau, kad mums reikėtų pergyventi, kad praleisime kokį "grandiozinį" aludarių pasiūlymą
                            O tai kam tada reklamuoti dantų pastą, jei ir taip visi dantis valo? O kam tada reklamuoti skalbimo miltelius, jei ir taip visi skalbia? Ar negalim pasiūlos pamatyti nuėję į parduotuvę? Analogiška situacija ir tiek. Skirtumas tik tas, kad be dantų pastos, skalbimo miltelių ar kitų įprastų prekių neapsieisim, o va be alaus sąlyginai galėtume apsieiti. Ta prasme, gali to alaus iš viso nebūti, niekas jo negerti ir viskas. Bet taip niekada nebus, taip pat kaip ir žmonės niekada neatsisakys gaiviųjų gėrimų (nors juos gali pakeisti paprastas vanduo), saldumynų, greito maisto ir t.t. ir panašiai.

                            Ok, pasakėm kiekvienas ką norėjom, diskusija tuojau taps bevaisė, reikia konstruktyvesnių sprendimų

                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Manau kad blaskytis po krastutinumus yra ne pats protingiausias uzsiemimas. Labai retai kuri problema issprendziama taip paprastai.
                            Pritariu

                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Taip, reklamos nebuvimas savaime problemos dar neisspres. Bet tai yra viena is labai svarbiu priemoniu reikalingu minetos problemos spendimui.
                            Siūlau tokį požiūrio tašką - jei dauguma baiminasi, kad reklama orientuota į jaunimą, kuris atseit labai jautrus ir t.t., tuomet siūlau pažiūrėti būtent kokią reklamą siūloma uždrausti. Ogi - per TV. Dabar siūlau pagalvoti kur jaunimas praleidžia didžiąją dalį savo laiko - ogi internete. Interneto reklamos tempai auga ne procentais, bet kartais (per visus 2006 metus - 12 mln. LT, o 2007-aisiais iki spalio 1 dienos (!) - 23,7 mln. Lt) tuo tarpu interneto vartotojų auditorija smarkiai jaunėja. Jei anksčiau į interneto auditorijos tyrimus būdavo įtraukiami žmonės nuo 13 metų, tai dabar viskas krypsta link to, jog pilnaverčiu interneto vartotoju jau bus laikomas asmuo, berods nuo 11 metų, jei gerai pamenu. Ne gana to, būtent ši, jauniausia auditorijos dalis praleidžia daugiausia laiko internete iš visų interneto vartotojų.

                            Dabar siūlau peržvelgti alaus gamintojų puslapius ar šiaip pastebėti internetinę alkoholio reklamą. Ji kur kas labiau orientuota į jaunimą, be to - interaktyvi, su įvairiais žaidimais, konkursais ir t.t., kur kas labiau įtraukianti ir sudominanti.

                            Taigi, kaip manote - kuris media kanalas labiau veikia tą taip trokštamą apsaugoti auditoriją?

                            Tai čia buvo pamąstymui. Dabar sprendimai:

                            1) Skatinti arba įstatymiškai priversti alkoholio gamintojus skirti lėšų arba savarankiškai planuoti socialinių reklamų transliavimą.
                            2) Išnaudoti inovatyvius ir greičiausiai kai kuriems mūsų valdžios žmonėms kol kas sunkiai suvokiamus media kanalus (tą patį internetą su įvairiausiomis jo pasireiškimo formomis)
                            3) Vykdyti socialines akcijas mokyklose, jaunimo susibūrimo vietose, nukreiptas prieš nesaikingą alkoholio vartojimą.
                            4) Griežtinti alkoholio pardavimą nepilnamečiams.

                            Dabar greitai nesugalvoju kitų pasiūlymų, tačiau visos šios priemonės turėtų būti nukreiptos vienam komunikaciniam tikslui - madai arba trendui suformuoti. Panašus procesas vyksta šiuo metu su rūkymu, kurio rezultatas - rūkyti nebemadinga. Nėra galingesnės komunikacijos už "iš lūpų į lupas" (word-to-mouth) bei sėkmingą trendų išnaudojimą. Jei jaunimas įpras, kad gerti, arba bent jau - nusigerti yra nemadinga, ne lygis, manau tikslas bus pasiektas.

                            Nu ir aišku, svarbiausia, prieš ko nors imantis - tyrimai, tyrimai ir dar kartą tyrimai.

                            Čia toks būtų didelis komunikacinis kelerių metų planas visos valstybės mastu. Va.
                            Paskutinis taisė Valiukas; 2008.01.11, 23:21.

                            Comment


                              Parašė Memelenderis Rodyti pranešimą
                              Šiandien Seimas nuspręs ar taisyti Alkoholio kontrolės įstatymą ar tik patikslinti dėl logotipų.Tikiuosi Seimas dar nevisas papirktas ir nebus leista reklamuoti alkoholį nuo 6 iki 23 val.
                              /\
                              Alkoholio įstatymas grąžintas komitetams

                              Parašė lrt.lt
                              Penktadienį po karštų diskusijų Seimo nariai nepritarė siūlymui dieną į eterį sugrąžintį kai kurių alkoholinių gėrimų reklamą.

                              Liberalų sąjūdžio frakcijos siūlymas, kuriam pritarė Ekonomikos komitetas, grąžintas svarstyti.

                              Pagrindiniu naujame svarstyme paskirtas Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas rinksis kitą savaitę.

                              Jei siūlymui būtų buvę pritarta, tai reiškia, jog į televizijos ir radijo eterį nuo 6 iki 22:30 val. grįžtu iki 15 proc. stiprumo natūralios fermentacijos gėrimų reklama.

                              Dešimtadalį už ją gautų lėšų transliuotojai būtų įpareigoti skirti socialinei alkoholio vartojimo prevencijos reklamai.

                              Karštai diskutavę Seimo nariai saviems argumentams pasitelkė ir blusas, ir meškas, ir supermeną.

                              Įstatymo pataisas palaikantis Eligijus Masiulis aiškino, kad panašūs draudimai yra „blusos vaikymasis meškos kailyje“, kad jie primena „mankurtų bandos principus – draudimus, botagą“.

                              Kiti parlemantarai aiškino, kad ir per televiziją matomas „geriantis, šaudantis ir mušantis“ supermenas yra blogas pavyzdys.

                              Į Seimo salę buvo susirinkę ir blaivybės šalininkai: vieniems parlamentarams jie plojo, dėl kitų pasisakymų šurmuliavo. Kai kurie Seimo nariai pareiškė esą nepatenkinti dėl spaudimo.

                              Tuo metu konservatorių lyderis Andrius Kubilius atsakė, jog spausti esą gali „tik sąžinė“, o ne rinkėjai.

                              Comment


                                Siūlyčiau:

                                1. Uždrausti rodyti stipraus alkoholio reklamą per tv ir radiją visą parą;
                                2. Apriboti silpnų alkoholinių gėrimų reklamą, t.y. neleisti rodyti reklamos dienos metu, vaikų programų metu ir pan., gal paliekant teisę transliuti ją sporto bei kitų renginių transliacijų metu.
                                3. Galbūt antrą punktą galima būtų susieti su laiku, t.y. reklama neturi sudaryti daugiau nei kažkiek procentų visos reklamos laiko ar pan.
                                4. Kažkiek procentų ipinigų š reklamos skirti socialinei reklamai.
                                5. Uždrausti visur be išimties pardavinėti alkoholį 23-6.


                                Galbūt sakysit, kad perdaug aš čia su ta reklama ir pan., bet reklama yra labai svarbi verslo dalis, o ir pajamos iš jos gaunamos didžiulės. Tai prisideda prie televizijų vystymosi ir todėl mes matome geresnes laidas ar naujesnius filmus (dėl to galima ginčytis ), o ir manau, kad Lietuvos įstatymai verslui nėra ir taip palankiausi.

                                Dėl alkoholio pardavimo uždraudimo. Vakarais kaime visi geria, vakarais mieste visi geria. Kas geria klube, kad bare, kas prie ežero, kas prie načnyko ar už kiosko, kas daugiabučių kieme susirinkę per naktį šūkauja ir laka. Uždraustų pardavinėti tokiu metu, tai tikrai sumažėtų nusiklatimų tokių kaip muštynės, neplanuotos vagystės, priekabiavimai, išprievartavimai bei visi kiti viešos tvarkos pažeidimai (turistų gąsdinimai bei šlapinimasis viešoj vietoj).

                                Iš tikrųjų atrodo, kad jau visiems įgriso tas girtuokliavimas, bet iš tikro niekas nėra daroma. Gėralo kur tik nori gali gaut 24/7 nesvarbu, kad tau 15, o uždraudžiama yra reklama; ir tik dar vienas įrodymas, kad Lietuva - debilų kraštas.

                                p.s. aš mylių Lietuvą
                                Vilnius yra nuostabus!

                                Comment


                                  Parašė somis Rodyti pranešimą
                                  Taip pat sudaryti bendrą priklausomų nuo alkoholio asmenų duomenų bazę, kaip yra JAV?
                                  Gal gali papasokti daugiau apie si projekta? Gyvenu JAV 9 metus, apie tokia db nieko negirdejau. Federal sexual predator db niekur nera, o girtuokleliu kazkur yra, butu idomu isgristi...
                                  Web data collection services: Web Robots

                                  Comment


                                    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                    Alkoholio įstatymas grąžintas komitetams
                                    Nugalėjo kai kurių Seimo narių sveikas protas.Nors buvo didžiulis spaudimas iš alaus gamintojų, jų remiamos TV3 ir dienraščių.Bet jie pralaimėjo.

                                    Comment


                                      Sveikinu visus sąmoningus Lietuvos gyventojus su Seimo nutarimu.Tikiuosi, jog ir toliau bus kovojama su alkoholizmu Lietuvoje ir alkoholio gamintoju įtaka.

                                      Comment


                                        gradas:
                                        Matomai ne toje valstijoje. Konkretaus šaltinio tikrai nerasiu

                                        Comment


                                          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                          Nesupratai esmės turbūt. Alaus (ne viso alkoholio, tik alaus) reklama neįtakoja alaus paklausos apskritai.

                                          Alaus gamintojai leidžia milijonus tam, kad vartotojai rinktųsi būtent jų produktą, o ne konkurentų.

                                          Čia tas pats kaip, tarkim, su dantų pasta. Kodėl visokie blend-a-med'ai ir colgate'ai irgi meta milijonus į reklamą? Juk ne tam, kad žmonės dantis valytų, o tam, kad valytų būtent su jų pasta.
                                          Aišku skambės absurdiškai, bet daugiausiai nuo tvirtų šeimų ir tvirto auklėjimo priklauso, kiek dažnai žmogus valysis dantis.
                                          O šiaip nereikia maišyti būtino sveikatai dalyko, kurį žmonės renkasi, nors nesirinktų, jei to nereikėtų sveikatai (panašiai kaip vaistų), ir alaus, kurio žmonės nesirinktų, jei linksmintis nebūtų įprasta be alkoholio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X