Parašė Valiukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Girtuoklystė Lietuvoje ir būdai jai pažaboti.
Collapse
X
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąJokie draudimai ir sausieji įstatymai čia neduos reikiamo rezultato. Ne nuo to galo viskas pradedama. Reik viską daryti per šeimą, auklėjimą, ir švietimą. Aišku, tai irgi rizikinga, bet manau kad pasiteisins labiau nei visokie sausieji įstatymai.
Comment
-
Vakar šiek tiek mačiau ''Spaudos klubą'', o šiandien girdėjau per LR, kad alkoholio kontrolės įstatyme nėra uždrausta rodyti per televiziją prekės ženklo.Tačiau VVTAT (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba) ir jos vadovas F.Petrauskas galvoja kitaip, todėl nebus rodom tiesioginės transliacijos, kuriose bus matomi prekės ženklai, nes ''prekės ženklas turi reklamos požymių'' (taip kalbėjo F.Petrauskas remdamasis neva Aukščiausiojo Teismo nutarimais).Taigi TV3 mulkina žmonės šmeiždama A.Matulą.Taip pat kyla įtarimas, jog VVTAT yra susijusi su TV3 ir alkoholio gamintojais.
Comment
-
Parašė Memelenderis Rodyti pranešimąVakar šiek tiek mačiau ''Spaudos klubą'', o šiandien girdėjau per LR, kad alkoholio kontrolės įstatyme nėra uždrausta rodyti per televiziją prekės ženklo.Tačiau VVTAT (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba) ir jos vadovas F.Petrauskas galvoja kitaip, todėl nebus rodom tiesioginės transliacijos, kuriose bus matomi prekės ženklai, nes ''prekės ženklas turi reklamos požymių'' (taip kalbėjo F.Petrauskas remdamasis neva Aukščiausiojo Teismo nutarimais).Taigi TV3 mulkina žmonės šmeiždama A.Matulą.Taip pat kyla įtarimas, jog VVTAT yra susijusi su TV3 ir alkoholio gamintojais.
30 sec ir... http://www.vartotojoteises.lt/index.php?898080260
Feliksas Petrauskas, darbinė veikla:
[...]1991 – 1993 m. vadovaujantis darbas Druskininkų prekybos valdybos, Kauno spirito gamyklos „Stumbras“ sistemoje.[...]
Comment
-
Parašė Memelenderis Rodyti pranešimąVakar šiek tiek mačiau ''Spaudos klubą'', o šiandien girdėjau per LR, kad alkoholio kontrolės įstatyme nėra uždrausta rodyti per televiziją prekės ženklo.Tačiau VVTAT (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba) ir jos vadovas F.Petrauskas galvoja kitaip, todėl nebus rodom tiesioginės transliacijos, kuriose bus matomi prekės ženklai, nes ''prekės ženklas turi reklamos požymių'' (taip kalbėjo F.Petrauskas remdamasis neva Aukščiausiojo Teismo nutarimais).Taigi TV3 mulkina žmonės šmeiždama A.Matulą.Taip pat kyla įtarimas, jog VVTAT yra susijusi su TV3 ir alkoholio gamintojais.
Comment
-
Parašė mindakas Rodyti pranešimąkita vertus seimoje ir mokykloje auklek kiek nori, bet jei per TV pastoviai rodys saunius jaunuolius ir seksualias pupytes begeriancius sidra ir mixa, spjausi i tuos visus pamokymus ir prisijungsi prie ju. Negi busi mamytes sunelis ir loxas?Paskutinis taisė spirit; 2008.01.03, 14:59.
Comment
-
Politikai išniekino antrąją lietuvių religiją
http://www.lrytas.lt/?data=20080103&...k_id=99&view=2
Aišku, Lietuvos Ryto interesai šiuo klausimu yra akivaizdūs.
O VVTAT taip pat paklūsta alkoholio gamintojų interesams.
1. Lietuvos Respublikoje draudžiama visų formų alkoholio reklama:
1) skirta vaikams ir paaugliams iki 18 metų;
2) kurioje dalyvauja asmenys iki 18 metų;
3) kurioje dalyvauja sportininkai, gydytojai, politikai, meno ir mokslo įžymybės, kiti garsūs visuomenės veikėjai, naudojamas jų asmuo, vardas, atvaizdas ir pan.;
4) siejanti alkoholio vartojimą su fizinės būklės pagerėjimu;
5) siejanti alkoholio vartojimą su vairavimu;
6) siejanti alkoholio vartojimą su psichinės veiklos pagerėjimu, asmeninių problemų sprendimu;
7) siejanti alkoholio vartojimą su stimuliuojančiomis, raminančiomis ir kitomis gydomosiomis savybėmis;
8) siejanti alkoholio vartojimą su socialine sėkme, padidintu seksualiniu aktyvumu;
9) palankiai vaizduojanti nesaikingą alkoholinių gėrimų vartojimą ar neigiamai atsiliepianti apie abstinenciją ir saikingumą;
10) pateikianti didesnę tūrinę etilo alkoholio koncentraciją kaip alkoholinių gėrimų privalumą;
11) pateikianti neteisingą ir (ar) klaidinančią informaciją apie alkoholinius gėrimus.
Manau, alkoholio reklamose, kurias anksčiau buvo rodomos per televiziją, šios nuostatos buvo pažeidžiamos, tačiau VVTAT ir F.Petrauskas nieko nedarė.
Comment
-
Draudimų autorius A.Matulas nebedibs blaivybės grupėje.
http://www.lrytas.lt/?id=11994289591198721008&view=4
A.Matulas apskųstas etikos sargams dėl alkoholio
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=15498788
Etikos ir procedūrų komisijai skundą parašę Eligijus Masiulis ir Gintaras Šileikis priekaištauja, kad konservatorius tyčia blokavo Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, kurias priėmus į eterį būtų grąžinta ribota alkoholio reklama, nekiltų kliūčių sporto varžybų transliacijoms.
Comment
-
Sudeginti eretiką
Renata Šerelytė
http://www.lrt.lt/news.php?strid=2838146&id=4258148
Regis, stambiajam verslui neužtenka to, kad rungtynių metu leidžiami naudoti gamintojų logotipai – piktinamasi dėl tiesioginės reklamos uždraudimo tam tikru metu.
Juk visiškai aišku, kad tiesioginė reklama kur kas veiksmingesnė ir veikia ne senus girtuoklius ar darželinukus, o tą žiūrovų grupę, kuri psichologiškai šiai reklamai yra jautriausia – paauglius.
Alkoholizmas kaip reiškinys turbūt nė vienam jų nėra itin patrauklus, tačiau jeigu susietume alkoholį su sportu ir netiesiogiai – su sportininkais, kurie paprastai yra paauglių dievaičiai, kas galėtų atsispirti tokiai reklamai?
Comment
-
Kardinolas pasakojo užaugęs Prancūzijoje, tad žinąs, kas yra sidras - putojantis skanus gėrimas, padarytas iš obuolių, tačiau Lietuvoje, pasak jo, pardavinėjamas ne sidras, o nuodai. „Čia į sidrą pridėta chemikalų ir degtinės", - perspėjo Jo Eminencija, aiškindamas, kad paaugliai šiandien mokyklose įsitraukia į šį „nekaltą” gėrimą, tačiau niekas tuo nesirūpina.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą[url]Kardinolas pasakojo užaugęs Prancūzijoje, tad žinąs, kas yra sidras - putojantis skanus gėrimas, padarytas iš obuolių, tačiau Lietuvoje, pasak jo, pardavinėjamas ne sidras, o nuodai. „Čia į sidrą pridėta chemikalų ir degtinės", - perspėjo Jo Eminencija, aiškindamas, kad paaugliai šiandien mokyklose įsitraukia į šį „nekaltą” gėrimą, tačiau niekas tuo nesirūpina.
Lietuviškas "sidras" - tikrai kažkoks kitoks produktas (nors, matyt, kažkurioj pradinėj gamybos stadijoje obuolių sultys figūruoja?), su sidru turintis tiek pat bendro, kiek "Fanta" - su apelsinų sultimis.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTaip, bretoniškas ar normandiškas sidras - tai obuolių vynas (raugintos obuolių sultys), stiprumas 2-5%. Skonis irgi atitinkamas, kaip obuolių sulčių.
Lietuviškas "sidras" - tikrai kažkoks kitoks produktas (nors, matyt, kažkurioj pradinėj gamybos stadijoje obuolių sultys figūruoja?), su sidru turintis tiek pat bendro, kiek "Fanta" - su apelsinų sultimis.
Comment
-
Su alkoholiu ketinama kovoti net spalvinimo knygelėmis
Leidinys būsimiems tėvams apie alkoholio daromą žalą, blaivybę skatinantys klipai ir laidos, mokomoji spalvinimo knygelė, vairuotojams dalinami lipdukai su užrašu „Nevairuok išgėręs“, įmonių, kuriose nelaimingų atsitikimų metu nukentėjo neblaivūs asmenys, viešinimas, akcija paplūdimiuose „Blaivus ir saugus poilsis“
Va tokiais budais turi buti kovojama su alkoholizmu, o ne kazkokiais kvailais pavirsutiniskais draudimais.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=15537644
Va tokiais budais turi buti kovojama su alkoholizmu, o ne kazkokiais kvailais pavirsutiniskais draudimais.
Comment
-
Dar viena sąmokslo teorija - visas šitas alaus reklamų draudimas yra inicijuotas pačių aludarių. Ogi tam, kad apsaugotų savo rinką nuo naujų žaidėjų. Nei "Švyturiui - Utenos alui", nei "Kalnapilio - Tauro grupei" nebūtų naudinga, jei į Lietuvą agresyviai pradėtų eiti koks "Heineken" ar kiti alaus gamintojai. Dėl to šiuo metu naudingiau yra apskritai uždrausti alaus reklamą, tokiu būdu išlaikant Status Quo ir sukuriant labai sunkiai įveikiamą barjerą naujiems žaidėjams.
Būtent toks modelis ir buvo įgyvendintas kai buvo uždraustos rūkalų reklamos. Tuomet pasidarbavo "Phillip Morris" lobistai.
Vat kaip.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąDar viena sąmokslo teorija - visas šitas alaus reklamų draudimas yra inicijuotas pačių aludarių. Ogi tam, kad apsaugotų savo rinką nuo naujų žaidėjų. Nei "Švyturiui - Utenos alui", nei "Kalnapilio - Tauro grupei" nebūtų naudinga, jei į Lietuvą agresyviai pradėtų eiti koks "Heineken" ar kiti alaus gamintojai. Dėl to šiuo metu naudingiau yra apskritai uždrausti alaus reklamą, tokiu būdu išlaikant Status Quo ir sukuriant labai sunkiai įveikiamą barjerą naujiems žaidėjams.
Būtent toks modelis ir buvo įgyvendintas kai buvo uždraustos rūkalų reklamos. Tuomet pasidarbavo "Phillip Morris" lobistai.
Vat kaip.
Comment
Comment