Manau alkoholio reklama įtakoja tik kokio "brand'o" alkoholį Tu rinksies atėjus progai jį vartoti, o ne tai, kad ją pamatęs imsi iškart gerti alkoholį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Girtuoklystė Lietuvoje ir būdai jai pažaboti.
Collapse
X
-
Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
-
Parašė Andrewass Rodyti pranešimąPritarčiau jeigu ji būtu nors kiek veiksminga, o dabar tai eilinė nesamonė, plius atneš didžiulius nuostolius ekonomikai
Kokia dali BVP sudaro alaus/alkoholio pramone Lietuvoje?
Comment
-
Parašė HAMMER Rodyti pranešimąManau alkoholio reklama įtakoja tik kokio "brand'o" alkoholį Tu rinksies atėjus progai jį vartoti, o ne tai, kad ją pamatęs imsi iškart gerti alkoholį.
Comment
-
/\
Būtent. Tų senų pirdžių, kurie gėrė, geria ir toliau gers jokia reklama tikrai neįtakoja ir su jais jau nieko nebepadarysi, tačiau naująją kartą tikrai visos tos reklamos veikia ir skatina vartoti, neva taip pridera.
Gaila, tačiau reklamos dar ne viskas. Gerokai didesnį indėlį į sėkmingą vaiko girtuokliavimą ateityje įdeda per visas šventes iš rankų butelio nepaleidžiantys ar per tas pačias rungtynes iš rankų bokalo nepaleidžiantys tėveliai. Jie nuo mažų dienų sėkmingai ugdo amžino gėrimo kultūrą, ką visos tos reklamos tik iki galo padeda užtvirtint.
Kažką pakeisti bus tikrai labai sunku, tačiau nieko nedaryti negalima. Vietoj uždraustos reklamos būtų galima pradėti rodyti socialinę reklamą, kažką panašaus į karą keliuose. Mums tai įtakos greičiausiai nepadarys, tačiau mažiesiems tai gali įstrigti ilgam, kaip kad su karu keliuose, kai vaikai mašinose prašosi būti prisegami. Vat jum ir jokio poveikio. Tai vat, reikia imtis veiksmų ir galbūt pavyks nors iš dalies išgelbėti augančią kartą.
Comment
-
Pritariu, kad nereikia tos reklamos tiek daug, gerai butu jei nereklamuotu visai, maziau jaunu alkoholiku ir chroniu bus.Gali ir krepsinio del manes Lietuvoj nerodyt, taciau cempijonu lygos lai neatima ;((
Dedes visame pasaulyje nenuims reklamos skydu salese ir stadionuose, taigi reiketu i tai atsizvelgtiPasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.
Comment
-
Truputį statistikos (2006m.):
Alkoholio suvartojimas Lietuvoje 2006m. išaugo trečdaliu litro.
Lietuvos gyventojai atpigusio alkoholio 2006m. išgėrė trečdaliu litro daugiau.
Statistikos departamento duomenimis, vienas šalies gyventojas 2006m. suvartojo vidutiniškai 11 litrų alkoholio - 0,3 litro daugiau nei 2005-aisiais (10,7 litro).
Alkoholinių gėrimų kainos pernai Lietuvoje sumažėjo vidutiniškai 0,5 procento.
Daugiausiai 2006-aisiais atpigo spirituotas vynuogių vynas (3,3 proc.), vermutas (1,2 proc.), spirituotas desertinis vynas (1,1 proc.) ir brendis (1,0 proc.), pabrango stiprūs ir desertiniai likeriai bei importinis alus (po 2 proc.).
Alkoholio gamyba Lietuvoje pernai, palyginti su 2005 metais, padidėjo 23 proc. iki 1,5 mln. dekalitrų. Daugiausiai - 67 proc. - pernai išaugo sidro, putojančio vynuogių vyno ir fermentuotų gėrimų gamyba. Tuo tarpu viskio gamyba pernai sumažėjo 37 proc., o likerio ir džino - po 6 procentus.
Alaus pernai pagaminta 29,3 mln. dekalitrų - 1,4 proc. daugiau nei 2005 metais.
Alkoholinių gėrimų importas pernai, palyginti su 2005 metais, išaugo 16,1 proc., o eksportas - 56,8 procento.
Pernai didžiausią importo dalį sudarė įvairių rūšių vynai (57,8 proc.) ir alus (36,3 proc.) (BNS).
Ir nediskutuokim gal apie tai, kad reklamos neveikia. Jei neveiktų, nebūtų čia taip drąskomasi, jei neveiktų, neleistų toms reklamoms niekas milijonų.gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąbe to, reklama skatina ir DIDESNI alkoholio vartojima. Ypac lengvai pazeidziamose/manipuliuojamose grupese (t.y. vaikai, paaugliai ir siaip jaunesni zmones).
Aišku, čia tik spėjimas, remiantis teorinėmis žiniomis.
Comment
-
Čia šiek tiek į temą:
http://www.krepsinis.net/news.php?news_id=75358
Taip, kad logotipų rodymas, kaip ir ne reklama? Tad ir sportas nelabai žlugdomas.P.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimą4. Jokio alkoholio nepilnamečiams -atimti alkoholio pardavimo licenziją už kiekvieną atvejį, kai nepilnamečiui parduodamas alkoholis.
(..)
Ilgame laikotarpyje, verta pasvarstyti, ar nebūti tikslinga Lietuvai sekti Skandinavijos šalių pavyzdžiu, kur stipraus alkoholio pardavimo monopolį valdo valstybė, nustatydama aukštas alkoholio kainas, labai trumpą alkoholio parduotuvių darbo laiką, reklamos apribojimus, pardavimo akcijų (perki vieną, gauni du ir pan) draudimą ir kt. apribojimus.
Man labiau žavi pietietiška alkoholio vartojimo kultūra.
Berliner, tavasis 4 punktas ir dabar atspindėtas Lietuvos įstatymuose - nepilnamečiams alkoholį parduoti draudžiama. Bet va čia ir yra pagrindinė LT problema - įstatymai (jų tekstas) pas mus niekuo nesiskiria nuo kitų ES šalių, bet vat jų įgyvendinimas šlubuoja...
O bandymas atiminėti licencijas jau buvo prieš keletą metų - tuomet didieji prekybos tinklai surengė įstatymo sabotažo akciją (panašią į dabartinė TV3 akciją), kai iš absoliučiai visų pirkėjų buvo reikalaujama asmens dokumentų.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąŠiaip jau, ši vartotojų grupė visais laikais marketingo žmonių buvo pripažįstama kaip "sunkiausiai pasiekiama" ir mažiausiai veikiama reklamos. Turint omeny, kad alkoholio reklamos yra orientuotos toli gražu ne į šią grupę, galima būtų daryti išvadą, jog šios reklamos lengvai pažeidžiamose grupėse įtakos praktiškai neturi.
Aišku, čia tik spėjimas, remiantis teorinėmis žiniomis.
Comment
-
siaip pasiziurejus lengvojo alkoholio reklamas gali is tikruju susidaryti vazida, kad neisgeres alaus ar sidro su chebra, nebusi kietas. Prisimenu buvo toks Utenos alaus produktas "U-BEER" ar kazkas panasaus, tai jo reklamose zmoniu vyresniu negu kokie 25 metai ir nematydavai. Cia nereikia buti genijum, kad zinoti i ka orientuojasi silpno alkoholio gamintojai - tikrai ne i zmones virs 30 metu
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVisokių "miksų" ir "sidrų" reklamos akivaizdžiai orientuotos į paauglius, ir šitos gėrimų grupės vartojimas didėja kasmet ne procentais, o kartais.
Be to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąBe to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąBe to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąNu jau tikrai ne į paauglius, o į jaunus, bet jau pilnamečius žmones. Nereikia maišyti kelių skirtingų dalykų (tikrųjų paauglių - 13-18 m. ir pilnamečių 18-24 m.).
Be to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?
Apskritai, ką noriu pasakyti, ne alkoholio reklamose esmė yra. Ne nuo to galo bandoma spręsti problema.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąBe to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment