Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Girtuoklystė Lietuvoje ir būdai jai pažaboti.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Manau alkoholio reklama įtakoja tik kokio "brand'o" alkoholį Tu rinksies atėjus progai jį vartoti, o ne tai, kad ją pamatęs imsi iškart gerti alkoholį.
    Mano nuotraukos @Fotki.com

    Auto Show Millennium 2007
    Retromobile 2007
    "Kova 1". Driftingo čempionatas
    "Foje" Gali Skambėti Kitaip
    Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
    BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
    Kauno Marių Regioninis Parkas

    Comment


      #22
      Parašė Andrewass Rodyti pranešimą
      Pritarčiau jeigu ji būtu nors kiek veiksminga, o dabar tai eilinė nesamonė, plius atneš didžiulius nuostolius ekonomikai
      Kokius dar didziulius nuostolius ekonomikai?
      Kokia dali BVP sudaro alaus/alkoholio pramone Lietuvoje?

      Comment


        #23
        Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
        Manau alkoholio reklama įtakoja tik kokio "brand'o" alkoholį Tu rinksies atėjus progai jį vartoti, o ne tai, kad ją pamatęs imsi iškart gerti alkoholį.
        tik reiktu keisti i ir ar kazka panasaus. Taip, tai butu tiesa, taciau, be to, reklama skatina ir DIDESNI alkoholio vartojima. Ypac lengvai pazeidziamose/manipuliuojamose grupese (t.y. vaikai, paaugliai ir siaip jaunesni zmones).

        Comment


          #24
          /\
          Būtent. Tų senų pirdžių, kurie gėrė, geria ir toliau gers jokia reklama tikrai neįtakoja ir su jais jau nieko nebepadarysi, tačiau naująją kartą tikrai visos tos reklamos veikia ir skatina vartoti, neva taip pridera.

          Gaila, tačiau reklamos dar ne viskas. Gerokai didesnį indėlį į sėkmingą vaiko girtuokliavimą ateityje įdeda per visas šventes iš rankų butelio nepaleidžiantys ar per tas pačias rungtynes iš rankų bokalo nepaleidžiantys tėveliai. Jie nuo mažų dienų sėkmingai ugdo amžino gėrimo kultūrą, ką visos tos reklamos tik iki galo padeda užtvirtint.

          Kažką pakeisti bus tikrai labai sunku, tačiau nieko nedaryti negalima. Vietoj uždraustos reklamos būtų galima pradėti rodyti socialinę reklamą, kažką panašaus į karą keliuose. Mums tai įtakos greičiausiai nepadarys, tačiau mažiesiems tai gali įstrigti ilgam, kaip kad su karu keliuose, kai vaikai mašinose prašosi būti prisegami. Vat jum ir jokio poveikio. Tai vat, reikia imtis veiksmų ir galbūt pavyks nors iš dalies išgelbėti augančią kartą.

          Comment


            #25
            Pritariu, kad nereikia tos reklamos tiek daug, gerai butu jei nereklamuotu visai, maziau jaunu alkoholiku ir chroniu bus.Gali ir krepsinio del manes Lietuvoj nerodyt, taciau cempijonu lygos lai neatima ;((
            Dedes visame pasaulyje nenuims reklamos skydu salese ir stadionuose, taigi reiketu i tai atsizvelgti
            Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

            Comment


              #26
              Truputį statistikos (2006m.):

              Alkoholio suvartojimas Lietuvoje 2006m. išaugo trečdaliu litro.

              Lietuvos gyventojai atpigusio alkoholio 2006m. išgėrė trečdaliu litro daugiau.

              Statistikos departamento duomenimis, vienas šalies gyventojas 2006m. suvartojo vidutiniškai 11 litrų alkoholio - 0,3 litro daugiau nei 2005-aisiais (10,7 litro).

              Alkoholinių gėrimų kainos pernai Lietuvoje sumažėjo vidutiniškai 0,5 procento.

              Daugiausiai 2006-aisiais atpigo spirituotas vynuogių vynas (3,3 proc.), vermutas (1,2 proc.), spirituotas desertinis vynas (1,1 proc.) ir brendis (1,0 proc.), pabrango stiprūs ir desertiniai likeriai bei importinis alus (po 2 proc.).

              Alkoholio gamyba Lietuvoje pernai, palyginti su 2005 metais, padidėjo 23 proc. iki 1,5 mln. dekalitrų. Daugiausiai - 67 proc. - pernai išaugo sidro, putojančio vynuogių vyno ir fermentuotų gėrimų gamyba. Tuo tarpu viskio gamyba pernai sumažėjo 37 proc., o likerio ir džino - po 6 procentus.

              Alaus pernai pagaminta 29,3 mln. dekalitrų - 1,4 proc. daugiau nei 2005 metais.

              Alkoholinių gėrimų importas pernai, palyginti su 2005 metais, išaugo 16,1 proc., o eksportas - 56,8 procento.

              Pernai didžiausią importo dalį sudarė įvairių rūšių vynai (57,8 proc.) ir alus (36,3 proc.) (BNS).

              Ir nediskutuokim gal apie tai, kad reklamos neveikia. Jei neveiktų, nebūtų čia taip drąskomasi, jei neveiktų, neleistų toms reklamoms niekas milijonų.
              gera gyventi gerai

              Comment


                #27
                Parašė John Rodyti pranešimą
                be to, reklama skatina ir DIDESNI alkoholio vartojima. Ypac lengvai pazeidziamose/manipuliuojamose grupese (t.y. vaikai, paaugliai ir siaip jaunesni zmones).
                Šiaip jau, ši vartotojų grupė visais laikais marketingo žmonių buvo pripažįstama kaip "sunkiausiai pasiekiama" ir mažiausiai veikiama reklamos. Turint omeny, kad alkoholio reklamos yra orientuotos toli gražu ne į šią grupę, galima būtų daryti išvadą, jog šios reklamos lengvai pažeidžiamose grupėse įtakos praktiškai neturi.

                Aišku, čia tik spėjimas, remiantis teorinėmis žiniomis.

                Comment


                  #28
                  Čia šiek tiek į temą:
                  http://www.krepsinis.net/news.php?news_id=75358

                  Taip, kad logotipų rodymas, kaip ir ne reklama? Tad ir sportas nelabai žlugdomas.
                  P.

                  Comment


                    #29
                    Vistik turėtų drausti (riboti) per TV, nes didžioji masė paauglių ir vaiko mato.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                      4. Jokio alkoholio nepilnamečiams -atimti alkoholio pardavimo licenziją už kiekvieną atvejį, kai nepilnamečiui parduodamas alkoholis.

                      (..)
                      Ilgame laikotarpyje, verta pasvarstyti, ar nebūti tikslinga Lietuvai sekti Skandinavijos šalių pavyzdžiu, kur stipraus alkoholio pardavimo monopolį valdo valstybė, nustatydama aukštas alkoholio kainas, labai trumpą alkoholio parduotuvių darbo laiką, reklamos apribojimus, pardavimo akcijų (perki vieną, gauni du ir pan) draudimą ir kt. apribojimus.
                      Švedijoje ir Suomijoje alkoholio monopolis naikinamas (jie tą įsipareigojo padaryti dar 1995 metais, įstodami į Europos Sąjungą, bet iki šiol tempė gumą, o ES institucijos į tai nekreipė dėmesio). Ir nepasakyčiau, kad skandinavų santykis su alkoholiu yra harmoningas. Mano pažįstami švedai, kai tik ištrūksta iš švediškos tvarkos gniaužtų (pvz. aplanko mane Lietuvoje arba Belgijoje) ima lakti kuo daugiau ir kuo stipriau.

                      Man labiau žavi pietietiška alkoholio vartojimo kultūra.

                      Berliner, tavasis 4 punktas ir dabar atspindėtas Lietuvos įstatymuose - nepilnamečiams alkoholį parduoti draudžiama. Bet va čia ir yra pagrindinė LT problema - įstatymai (jų tekstas) pas mus niekuo nesiskiria nuo kitų ES šalių, bet vat jų įgyvendinimas šlubuoja...

                      O bandymas atiminėti licencijas jau buvo prieš keletą metų - tuomet didieji prekybos tinklai surengė įstatymo sabotažo akciją (panašią į dabartinė TV3 akciją), kai iš absoliučiai visų pirkėjų buvo reikalaujama asmens dokumentų.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                        Šiaip jau, ši vartotojų grupė visais laikais marketingo žmonių buvo pripažįstama kaip "sunkiausiai pasiekiama" ir mažiausiai veikiama reklamos. Turint omeny, kad alkoholio reklamos yra orientuotos toli gražu ne į šią grupę, galima būtų daryti išvadą, jog šios reklamos lengvai pažeidžiamose grupėse įtakos praktiškai neturi.

                        Aišku, čia tik spėjimas, remiantis teorinėmis žiniomis.
                        Visokių "miksų" ir "sidrų" reklamos akivaizdžiai orientuotos į paauglius, ir šitos gėrimų grupės vartojimas didėja kasmet ne procentais, o kartais.

                        Comment


                          #32
                          siaip pasiziurejus lengvojo alkoholio reklamas gali is tikruju susidaryti vazida, kad neisgeres alaus ar sidro su chebra, nebusi kietas. Prisimenu buvo toks Utenos alaus produktas "U-BEER" ar kazkas panasaus, tai jo reklamose zmoniu vyresniu negu kokie 25 metai ir nematydavai. Cia nereikia buti genijum, kad zinoti i ka orientuojasi silpno alkoholio gamintojai - tikrai ne i zmones virs 30 metu

                          Comment


                            #33
                            Kadangi lietuvisai lakt nemoka, tai nieko neatsitiktų, jeigu apskritai uždraustų bet kokią tabako ir alkoholio reklamą. O dar geriau pardavinėt alkohoholį tik su talonais ir tik supermarketuose.

                            Comment


                              #34
                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Visokių "miksų" ir "sidrų" reklamos akivaizdžiai orientuotos į paauglius, ir šitos gėrimų grupės vartojimas didėja kasmet ne procentais, o kartais.
                              Nu jau tikrai ne į paauglius, o į jaunus, bet jau pilnamečius žmones. Nereikia maišyti kelių skirtingų dalykų (tikrųjų paauglių - 13-18 m. ir pilnamečių 18-24 m.).

                              Be to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?

                              Comment


                                #35
                                Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                Be to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?
                                niekas nezino, ar kaip tik del situ visu miksu alkoholio vartojimas yra maksimaliai didelis. Juk jei pasiziureti i tu visu kokteiliu ir daugumos alaus reklamas - galima akivaizdziai pamatyti, kad jose akcentuojamas ne produkto isskirtinumas (skonio, kokybes ar kt. prasme), o akcentuojamas jo vartotojo "kietumas". T.y. didziojoje dalyje reklamu nelabai supranti, kuo tas produktas yra geras, ir kuo geresnis uz kita savo skonio prasme, bet tikrai tau ikala i galva - kad sita sidra ar mixa is principo reikia gerti, kad butum saunus, siuolaikiskas, seksualus ir pan. Pvz., dantu pastos ar vitaminu reklamoje aiskiai isaiskina kas cia per daiktas, kuo jis geras ir pan., o alkoholio reklamoms to nereikia - gerk ir busi kietas.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                  Be to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?
                                  Na, turint omeny, kad maišo sidrus su degtine... Toks čia ir lygis

                                  Comment


                                    #37


                                    Tai, kad maišo sidrus su degtine tik dar kartą įrodo, kad reklamos neveikia Juk per jokią reklamą nesako - maišyk "Mix'ą" su "Sobieskiu" - būsi kietas

                                    Apskritai, ką noriu pasakyti, ne alkoholio reklamose esmė yra. Ne nuo to galo bandoma spręsti problema.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                      Nu jau tikrai ne į paauglius, o į jaunus, bet jau pilnamečius žmones. Nereikia maišyti kelių skirtingų dalykų (tikrųjų paauglių - 13-18 m. ir pilnamečių 18-24 m.).
                                      Oficialiai, žinoma, taip - juk nepilnamečiams parduoti draudžiama. Bet pažiūrėjus į tų reklamų turinį, jos man atrodo orientuotos būtent į 13-18 metų paauglius.

                                      Be to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?
                                      kas būtų, jeigu nebūtų "sidro" ir "mikso"? Spėju, kad bendras suvartojimas būtų šiek tiek (vos vos, nedaug) žemesnis. Nes alus, vynas ar konjakas skanus juk ne visiems (jų skonį reikia išmokt suvokti), o šnapsas - neskanus niekam. "Miksai" gi alkoholį padaro prieinamą ir tiems, kam jis anksčiau buvo neskanus - limonado gėrėjai nepastebimai pereina prie limonado "su laipsniais".

                                      Apskritai, ką noriu pasakyti, ne alkoholio reklamose esmė yra. Ne nuo to galo bandoma spręsti problema.
                                      Žinoma, reklama - tik vienas iš problemos aspektų.

                                      Comment


                                        #39
                                        ir idomu kaip "silpnieji gerimai" (mixai, sidrai) veikia "silpnaja lyti": t.y. merginoms daug lengviau priprasti prie alkoholio geriant ne alu koki, o pvz. sidra

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                          Be to, visokių "miksų" ir "sidrų" gamintojai ir platintojai Lietuvoje atliko milžinišką darbą įvesdami šiuos produktus į rinką. Kažin kokiame lygmenyje šiuo metu būtų Lietuvos alkoholio suvartojimas, jei ir toliau būtume gyvenę vien su alum ir degtine..?
                                          Dvylikos metų mergaitė įkalus stopkę baltos tik pasakys "Fyyyyy..." ir daugiau to nebedarys iki pilnametystės. Tuo tarpu sidro tokios prisilaka iki komos (nesenas atvejis).
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X