Kaip ir minėjau kažkurioje temoje, kad nealkoholinius "alkoholius" atranda vis daugiau lietuvių. Tai patvirtina ir perkybos centrų statistika.
Lietuviai susiėmė ir pereina prie nealkoholinio alaus ir vyno?
Lietuviai susiėmė ir pereina prie nealkoholinio alaus ir vyno?
Populiarėja nealkoholinis „alkoholis“
Prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė sako, kad alaus pardavimai labiausiai augo šį birželį – vien prekybos tinkle „Iki“ gyventojai jo nupirko 12 proc. daugiau nei praėjusį birželį.
„Manome, kad iš dalies tą lėmė ir Europos futbolo čempionato transliacijos. Kitų alkoholinių gėrimų pardavimai išlieka stabilūs visus metus. Vasaros metu šiek tiek daugiau parduodama lengvų alkoholinių gėrimų – sidro, putojančio vyno.
Šiais metais mūsų prekybos tinkle pastebėjome nealkoholinių gėrimų pardavimų pagyvėjimą. Ypač futbolo čempionato ir olimpinių žaidynių metu gyventojai aktyviau pirko nealkoholinį alų ir vyną. Prekybos tinkle „Iki“ tokių gėrimų šiemet nupirkta kelis kartus daugiau nei pernai. Šias tendencijas galima sieti ir su augančiu Lietuvos gyventojų sąmoningumu“, – kalba pašnekovė.
Didėjančią nealkoholinių gėrimų paklausą pastebi ir prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė. Per visą vasarą, pasak jos, parduota ir mažiau alaus.
„Tiek alaus, tiek ir gaiviųjų gėrimų šią vasarą pirkėjai pirko apie 10 proc. mažiau. Manome, kad įtaką pirkėjų pasirinkimui tikrai darė vėsesni orai.
Taip pat pastebime, kad pirkėjai vietoje alkoholinių gėrimų dažniau renkasi gėrimus, kurie neturi alkoholio, pavyzdžiui, nealkoholinį ar imbierinį alų, nealkoholinį vyną bei nealkoholinį putojantį vyną. Tokių gėrimų pardavėme apie 20 proc. daugiau nei pernai“, – pažymi G. Bielskytė.
Prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė sako, kad alaus pardavimai labiausiai augo šį birželį – vien prekybos tinkle „Iki“ gyventojai jo nupirko 12 proc. daugiau nei praėjusį birželį.
„Manome, kad iš dalies tą lėmė ir Europos futbolo čempionato transliacijos. Kitų alkoholinių gėrimų pardavimai išlieka stabilūs visus metus. Vasaros metu šiek tiek daugiau parduodama lengvų alkoholinių gėrimų – sidro, putojančio vyno.
Šiais metais mūsų prekybos tinkle pastebėjome nealkoholinių gėrimų pardavimų pagyvėjimą. Ypač futbolo čempionato ir olimpinių žaidynių metu gyventojai aktyviau pirko nealkoholinį alų ir vyną. Prekybos tinkle „Iki“ tokių gėrimų šiemet nupirkta kelis kartus daugiau nei pernai. Šias tendencijas galima sieti ir su augančiu Lietuvos gyventojų sąmoningumu“, – kalba pašnekovė.
Didėjančią nealkoholinių gėrimų paklausą pastebi ir prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė. Per visą vasarą, pasak jos, parduota ir mažiau alaus.
„Tiek alaus, tiek ir gaiviųjų gėrimų šią vasarą pirkėjai pirko apie 10 proc. mažiau. Manome, kad įtaką pirkėjų pasirinkimui tikrai darė vėsesni orai.
Taip pat pastebime, kad pirkėjai vietoje alkoholinių gėrimų dažniau renkasi gėrimus, kurie neturi alkoholio, pavyzdžiui, nealkoholinį ar imbierinį alų, nealkoholinį vyną bei nealkoholinį putojantį vyną. Tokių gėrimų pardavėme apie 20 proc. daugiau nei pernai“, – pažymi G. Bielskytė.
Comment