Parašė dts
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Infliacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Gytaz; 2010.10.14, 10:02.
-
Finansų ministrė prognozuoja, kad kitąmet cigaretės vidutiniškai brangs 10 centų, dyzelinas - 12 centų
Pagal įsipareigojimus Europos Sąjungai (ES) didinant akcizus, kitąmet prognozuojama, kad cigaretės vidutiniškai pabrangs 10 centų, dyzelinas - 12 centų.
Biudžeto pakete, išskyrus liūdnesnes naujienas rūkaliams ir akcizo padidinimą gazoliams, tarifinių pakeitimų nėra. (...) Cigarečių vidutiniškas pabrangimas turėtų būti apie 10 centų, gazolių (kitaip dyzelino - ELTA) - 12 centų“, - sakė finansų ministrė Ingrida Šimonytė ketvirtadienį po Vyriausybės posėdžio.
Pagal įsipareigojimus ES, akcizų dyzelinui ir cigaretėms didinimas yra numatomas kitų metų biudžete, kurio projektui ketvirtadienį pritarė Vyriausybė.
Akcizas už 1000 litrų dyzelinių degalų išaugs nuo dabartinio 947 litų iki 1043 litų. 1000 bet kokios rūšies cigarečių bus taikomas 221 lito akcizas. Šiuo metu toks akcizas yra taikomas tik populiariausioms ir brangesnėms nei 7,5 lito cigaretėms."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Gytaz Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu, ką visados nori pasakyti tie, kurie siūlo degalų kainas lyginti su algom? Kad, jei mes uždirbame 4 kartus mažiau nei anglai, pas mus ir degalai turi būti 4 kartus pigesni? Nes dažnai susidaro toks įspūdis. Šiaudas, kurio griebiamasi, kai statistika parodo, kad vis dėlto benzinas Lietuvoje daugelio nuostabai nėra brangiausias Europoje.
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąvalstybe akcizo renka vienodai ar panasiai su kitomis es salimis, bet tapati valstybe rinkdama tokiopaties dydzio mokescius nesukuria geroves, kaip dauguma kitu ES nariu
Akcizas dyzelinui pas mus yra minimalus, koks gali būti ES, taigi mažinti - nėra kur, o kaina viena mažiausių Europoj. Benzino, sutinku, galėtų ir mažesnis būti, bet nedaug (daug neleistų ES direktyvos). Kaip ten bebūtų, kai kalba eina apie energetinius ištėklius, nereikėtų čia kišti kiek kas uždirba, nes naftos ar dujų kaina mums nebus pigesnė dėl to, kad mes nesame turtingi, o akcizus degalams kelti esame įsipareigoję ES (iš kurios gaunam labai didelę finansinę paramą). O tie akcizai nėra visiškai be reikalo įvesti...
Comment
-
Atnaujinu seną gerą (t.y., blogą) temą
www.DELFI.lt 2011 sausio mėn. 6 d. 16:40
„Danske Bank”: šiemet kainos augs sparčiau
„Danske Bank” prognozuoja, kad šiemet infliacija šalyje sudarys 2,3 proc. – tai 0,5 proc. punkto daugiau nei bankas prognozavo anksčiau. Spartų kainų kilimą lems kylančios kuro kainos bei nuo Naujųjų padidėję akcizai. 2012 m. infliacija, anot banko, turėtų sudaryti 2,2 proc.
http://verslas.delfi.lt/business/dan....d?id=40485215
Comment
-
2011 vasario mėn. 6 d. 15:42
Teodora Rašimaitė, „Savaitė“
Vienintelis paaiškinimas – kainos auga visur
Konkurencijos tarybos tyrimas dėl maisto produktų kainų pokyčių buvo paskelbtas praėjusių metų spalį. Nereikėtų stebėtis, nes tokie tyrimai negali būti atliekami per vieną dieną. Nereikėtų stebėtis ir dėl to, kad jis nebuvo plačiai išreklamuotas – nieko sukrečiamo ir paguodžiamo tyrimo išvadose nėra, iš jo nebent būtų galima išlukštenti keletą įdomesnių duomenų, kurie dabar jau yra akivaizdūs.
Pavyzdžiui, mažėjant žaliavų ar gamintojo kainoms, mažmeninės (parduotuvių) kainos krinta gerokai lėčiau (jei išvis krinta), o žaliavų kainoms kylant – šoka aukštyn kone kosminiu greičiu.
Kita išvada (taip pat iš anksto žinoma) – stipriausia grandis, bent jau Lietuvoje, yra prekybininkai, ir jie dėl kainų tikrai nėra linkę kuklintis, tad augančios žaliavų kainos – puiki proga tuo pasiteisinant dar labiau padidinti antkainius.
Ir trečioji, mums lemtinga, išvada – maisto produktų kainos auga visur. (...)
http://verslas.delfi.lt/business/vie....d?id=41705727
Comment
-
Bloomberg, VZ.LT 2011.03.02 15:57
Lenkija siūlo brangstant naftai automatiškai mažinti akcizus degalams
Pirmininkavimą ES nuo liepos perimanti Lenkija siūlo ES įvesti mechanizmą, numatantį, kad pašokus naftos kainai automatiškai mažėtų akcizai degalams.
Iniciatyvą, kad kartu su brangstančia nafta žemyn judėtų akcizai degalams, pristatęs Waldemaras Pawlakas, Lenkijos ekonomikos ministras (...)
„Mokestinės pajamos liktų nepaliestos, jei 20% pakilus naftos kainai akcizai mažėtų 10%, - pasiūlymą apibūdina ministras, taip pat einantis vicepremjero pareigas.
http://vz.lt/straipsnis/2011/03/02/L...ai_mazinti_ak2
Comment
-
Neblogas paaiškinimas, kodėl Lietuvoje kai kurių prekių kainos didokos:
N.Mačiulis: Lietuvos bėda – nebylus kartelis
Drabužių ir avalynės kainos Baltijos šalyse lenkia ES vidurkį – Lietuvoje šių prekių kainos yra 7 proc., Latvijoje – 8 proc., Estijoje – 2 proc. aukštesnės nei ES vidurkis. [...] drabužių kainos aukštesnės, nes Lietuvos prekybininkai, atstovaudami mažai rinkai turi mažiau derybinių svertų derėtis dėl kainos, be to, dirba su didelėmis maržomis. Tuo tarpu turguje parduodami drabužiai oficialioje statistikoje neapskaitomi, todėl neatsispindi kainose
Maistas Baltijos šalyse brango sparčiau nei kitur ES – per metus maisto produktų kainos išaugo apie 11 proc., kada euro zonoje maisto kainų augimas siekė tik 2 proc.
Pasaulio Ekonomikos Forumo atliktas šalių konkurencingumo vertinimas rodo, kad Lietuvos vidinė konkurencija paskutiniais metais žymiai pablogėjo – 2010 m. Lietuva nukrito 17 vietų ir dabar užima 100-ąją vietą iš 139 vertintų šalių. Pagal antimonopolinės politikos efektyvumą Lietuva atsilieka nuo tokių šalių kaip Sirija, Mozambikas ar Bangladešas – praėjusiais metais užimta 111 vieta.Pieno produktai brango septynis kartus greičiau nei euro zonoje, nėra daugiau tokios šalies, kur pieno produktų infliacija būtų dviženklė. Pakankamai bloga situacija, kai keturi didžiausi pieno gamintojai turi maždaug 80 proc. visos rinkos. [...] Du didžiausi prekybos tinklai užima – 60 proc., keturi – 90 proc. rinkosAnot jo, kuomet rinkoje veikiančių įmonių – mažai, nebūtinas ir kartelinis susitarimas, kad kainos kiltų nepriklausomai nuo sąnaudų.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDėl importuojamų drabužių kainų dar galima kažkiek suprasti, bet pieno produktų brangimas nepateisinamas. Galima pamanyti, kad Lietuvoje karvių trūkumas. Dėl pieno produktų specifikos importas nelabai galimas, todėl vietiniai gamintojai tuo ir naudojasi.
Pavyzdys - pienas Margė lietuviškoje Maximoje 3 litai, lenkiškame Carrefour 2,39 zloto. O pienas tai tas pats (lenkiškas, žinoma), to paties gamintojo, tokiam pačiam pakelyje, tik brandas kitas.
Nebent tai, kad to pieno galiojimo laikas yra pusmetis ir jo nereikia laikyti šaldytuve, prieštarauja jūsų religiniams įsitikinimams...
drabužių kainos aukštesnės, nes Lietuvos prekybininkai, atstovaudami mažai rinkai turi mažiau derybinių svertų derėtis dėl kainos, be to, dirba su didelėmis maržomis. Tuo tarpu turguje parduodami drabužiai oficialioje statistikoje neapskaitomi, todėl neatsispindi kainose
Nepavydžiu prekybininkams drabužiais Lietuvoje. Iš vienos pusės, didžioji dalis pirkėjų perka humanose. Apyvartos mažos - tad kainą tenka laikyti didesnę, ir taupoma chaltūrinimo būdu (senos kolekcijos, sukčiavimai su nuolaidomis). Tuomet ir tiems, kas perka ne humanoj, prasmingiau nuskristi į Londoną (per nuolaidų sezoną) ir ten apsipirkti.Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.06.14, 13:43.
Comment
-
Nebent tai, kad to pieno galiojimo laikas yra pusmetis ir jo nereikia laikyti šaldytuve, prieštarauja jūsų religiniams įsitikinimamsPaskutinis taisė senasnamas; 2011.06.14, 13:48.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLaikydamasis tokių principų neturi teisės skųstis ar stebėtis bet kokiomis šalyje esančiomis problemomis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLaikydamasis tokių principų neturi teisės skųstis ar stebėtis bet kokiomis šalyje esančiomis problemomis.
Jei kuras brangsta ne dienom, o valandom - problemą sprendžiu paprasčiausiu būdu. Važinėju mažiau ir perku mažiau kuro.
Ir t.t. ir pan. Aš negaliu sau leisti permokėti už kiekvieną niekniekį, todėl stengiuosi to nedaryti. O kodėl esu verčiamas permokėti? Apie tai gi visas straipsnisIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
O dabar Hanz iš Vokietijos greičiau pakeis savo Bentley į Rolls-Royce. Tai kas tada geriau, kad pelnas ir pinigai nusėstų Vokietijoje ar Lietuvoje? Pritariu senasnamas žodžiams "rinkis smulkių gamintojų prekę lietuvišką" - taip leisdami stiprėti smulkesniems verslininkas ir padėdami didinti konkurenciją.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei į parduotuvę nuėjęs pirkti sūrio matau, kad pvz. lietuviškas kainuoja 4lt/150g, o vokiškas 3,5lt/150g kodėl turėčiau mokėti daugiau už lietuvišką (beveik neabejoju, kad vokiečių ūkininkas už pieną gauna daugiau nei lietuvių, o pieninės darbininkas Vokietijoje uždirba daugiau nei pieninės darbininkas Lietuvoje)? Tam, kad koks Trumpa greičiau persėstų iš Bentley į Rolls-Royce? Aš matau problemą - išpūstus pridėtinius kaštus ir ją sprendžiu man prieinamomis priemonėmis - nepirkdamas pervertintos prekės.
Jei kuras brangsta ne dienom, o valandom - problemą sprendžiu paprasčiausiu būdu. Važinėju mažiau ir perku mažiau kuro.
Ir t.t. ir pan. Aš negaliu sau leisti permokėti už kiekvieną niekniekį, todėl stengiuosi to nedaryti. O kodėl esu verčiamas permokėti? Apie tai gi visas straipsnis
Ne tame esmė, kiek kas uždirba, tai jau pačios šalies vidaus reikalas kapitalo srautus teisingai paskirstyti, esmė, kad kai pirke užsienietišką prekę, visi pinigai nuplaukia į užsienį, kad kažkas nusipirktų naują BMW ar dar ką nors. O Lietuvoje negauna net ir tos mažesnės ar didesnės dalies nei ūkininkas nei darbininkas, taip pat valstybė neturi už ką tvarkyti kelių, mokėti pensijų. Turėtum įmonę, kuri pati kažką gamina ar bent tokioje dirbtum, tą suprastum ir kalbėtum kitaip. Turbūt net neįsivaizduoji kodėl kokioje nors Lenkijoje nebuvo krizės.Paskutinis taisė Lettered; 2011.06.14, 15:05.
Comment
-
Parašė bebop Rodyti pranešimąO dabar Hanz iš Vokietijos greičiau pakeis savo Bentley į Rolls-Royce. Tai kas tada geriau, kad pelnas ir pinigai nusėstų Vokietijoje ar Lietuvoje?
Šiaip jau Lietuvos Respublika yra pakankamai solidžiai apmokestinusi darbo santykius ir iš tokių samdomų varguolių kaip aš surenka nemažai biudžeto pajamų. Aš kaip pilietis ir rinkėjas norėčiau, kad Lietuvos Respublika darytų daugiau skatindama konkurenciją, ir ribodama monopolijas bei oligopolijas. To siekiu dalyvaudamas rinkimuose, o tarp rinkimų - man prieinamomis ekonominėmis priemonėmis.
Pritariu senasnamas žodžiams "rinkis smulkių gamintojų prekę lietuvišką" - taip leisdami stiprėti smulkesniems verslininkas ir padėdami didinti konkurenciją.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAbiem atvejai pelnas "nusės" Vokietijoj, nes Rolls-Royce priklauso BMW.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAš kaip pilietis ir rinkėjas norėčiau, kad Lietuvos Respublika darytų daugiau skatindama konkurenciją, ir ribodama monopolijas bei oligopolijas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment