Apie tramvajų Zuokas kalbėjo turbūt kokias 3 kadencijas, jei gerai atsimenu. Tai man kažkiek keista, kad būtent dabar tai jau tikrai darys.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto savivaldybė
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąApie tramvajų Zuokas kalbėjo turbūt kokias 3 kadencijas, jei gerai atsimenu. Tai man kažkiek keista, kad būtent dabar tai jau tikrai darys.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąZuokas, kaip galimai psichopatas ir ypač ambicingas politikos svolačius, gali bandyti palikti savo legazy Vilniuje. Tai jo paskutinis šansas ir jis tai gerai žino. Dėl to gali bandyti prastumti tramvajų. Ir kadangi tai yra Zuokas, jam gali pavykti."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąZuokas, kaip galimai psichopatas ir ypač ambicingas politikos svolačius, gali bandyti palikti savo legazy Vilniuje. Tai jo paskutinis šansas ir jis tai gerai žino. Dėl to gali bandyti prastumti tramvajų. Ir kadangi tai yra Zuokas, jam gali pavykti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Iki šiol galvojau, kad tik provincijos bobos turi tą genų mutaciją, kur kiekvieną kartą gavusi į galvą vėl patiki savo vyro: "daugiau nebegersiu" ir įsileidžia atgal į butą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiuo atveju labai sunku pasakyti, kuris iš kandidatų mažiausiai geria ir daugiausia gerų darbų gali nuveikti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Šneku apie lipimą ant grėblio.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Yra kita provincijos bobų rūšis kur balsuoja vis už naują gelbėtoją. Geria tiek pat, bet gal netyčia į snukį neduos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Tai šitos yra keliais evoliucijos laipteliais aukščiau už tas lipančias ant grėblio.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai už ką siūlote balsuoti?
- 1 patinka
Comment
-
Čia reikėtų bendro partijų/judėjimų sutarimo dėl VT ateities. Pasirašyti kokį susitarimą, kad po rinkimų darom ir viskas, nesvarbu kas meras.
Gerai, išrenka Zuoką, o taryboje sakykim Zuoko komanda minimali ir neturi daugumos.
Tai didelė tikimybė, kad atmes tą tramvajaus idėją jau pačioje pirmoje svarstymo stadijoje.
Dar didesnė tikimybė, kad visą Zuoko kadenciją vyriausybėje ir Seime bus Zuoką nepalaikančios partijos, kurios prisidengs krize/skolom ir nesutiks "prisidėti" prie sąlyginai didelio/brangaus projekto.
Zuokas sakys aš bandžiau, dariau, bet va "tie visi" buvo prieš.
Ir baigsis istorija.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Rinkimuose turbūt visada renkiesi geriausią iš blogiausių, bet čia kai kurie siūlo balsuoti už blogiausią iš blogiausių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Zuokas tikrai blogiausias?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Tai šitos yra keliais evoliucijos laipteliais aukščiau už tas lipančias ant grėblio.
- 1 patinka
Comment
-
koks dar protesto balsas, wtf. Pries Putina jau rusai prisibalsavo kaip protesto balsas. Protesto pries ka? Jei nera gerai isreklamuoto kandidato, reiskia tegu nusivaro Vilnius vel velniop?
Koks dar Zuoko tramvajus, ar neatsimenat kad jis nenorejo jokio normalaus tramvajaus, o paleisti kakzkia prancuziska nesamone ant guminiu ratu? Tai aisku buvo stumiama vien del bapkiu plovimo ir butu dar blogesne situacija nei dabar.
- 2 patinka
Comment
-
2018 metai, kandidatų mintys
Kandidatai į Vilniaus merus spūstis mažintų skirtingai: siūlymai – nuo tramvajaus iki traukinių virš kelio - LRT
Susisiekimo problemas siūlo spręsti naujomis transporto priemonėmis
Spūsčių problema ir susisiekimo Vilniuje gerinimas tapo viena svarbiausių diskusijos temų.
„Didžiausia problema yra tai, kad kamščių, piko metu viename kvadratiniame metre Vilniuje stovi septyni vilniečiai“, – atkreipė dėmesį konservatorių kandidatas į merus D. Kreivys.
Jis tikino, kad spūstis sostinėje sumažintų tramvajaus sistema.
„Tyrimai rodo, kad 20 procentų automobiliu važiuojančių piliečių perlipa į tramvajų. [...] Modernus tramvajus yra geriausia išeitis“, – pažymėjo D. Kreivys.
Tiesa, konservatoriaus manymu, ar Vilniuje reikalingas tramvajus, turėtų nuspręsti patys vilniečiai, balsuodami dėl šios idėjos. D. Kreivys, pasitelkdamas užsienio miestų patirtį, svarstė, kad tramvajaus sistemos įdiegimas Vilniuje kainuotų apie 16 mln. Eur.
Nepartinis kandidatas į sostinės merus R. Girinskas teigė manantis, kad tramvajus yra pasenusi idėja. Jis
„Mūsų siūlymas yra „monoreilas“, tai yra traukinys, pakabintas virš kelio. Tai yra visiškai naujas dalykas, kuris nereikalauja papildomos vietos kelyje, tai yra ekologiškas, greitas transportas“, – savo idėją spūsčių problemai Vilniuje spręsti pasiūlė R. Girinskas.
Be to, jo manymu, Vilniuje eismą reikėtų reguliuoti išmaniąja sistema, tai yra, esant reikalui, keistų eismo kryptis, nukreipti srautus į kitas gatves ir pan.
R. Šimašius teigė, kad susisiekimo problemas Vilniuje reikėtų spręsti, pradedant nuo elementarių žingsnių.
„Pradėsiu nuo archajiškos formos, tai yra ėjimas pėsčiomis. [...] Iki 2 kilometrų žmonės vaikšto pėsčiomis. Vilniuje žmonės tai nueina trumpesnį atstumą, nes susiduria su nepatogiomis sankryžomis, su estakadomis, žiedais. Reikėtų siekti, kad žmonės iš taško A į tašką B ateitų greičiau“, – pažymėjo Vilniaus meras.
Jis tvirtino, kad iš esmės reikėtų siekti, kad viešojo transporto kokybės gerinimu, kad vilniečiai ir miesto svečiai galėtų prioritetą skirti viešajam transportui arba tiesiog keliavimui pėsčiomis, dviračiais.
A. Zuokas tvirtino neatsisakantis minties Vilniuje įgyvendinti nemokamo viešojo transporto idėją. Tiesa, jis teigė, kad reikėtų skatinti ir kitas spūsčių mažinimo priemones – nemokamų transporto stovėjimo aikštelių įrengimą, automobilių dalijimosi paslaugas, dviračių trasų plėtrą.
Liberalas M. Nagevičius, kalbėdamas apie susisiekimo gerinimą sostinėje, teigė, kad viskas priklausytų nuo investuotojų.
„Jeigu atsiras investuotojas, kuris norės investuoti į metro ar tramvajų, tai tikrai galima tai daryti“, – teigė M. Nagevičius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBent 40 mln. Eur nėra mažas rūpestėlis, net ir miestui su 1 mlrd. Eur biudžetu.
Net 40 mln per vienus metus būtų žiauriai mažas palyginus su mūsų kaimynais.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
1. Primeni žmonėms, kad prie Zuoko kas savaitę degdavo po vieną autobusą ir iš troleibusų iškrisdavo durys, bet atsirasdavo pinigų avialinijoms;
2. Žmonės vis tiek mano, kad dabartinė situacija prie Šimašiaus yra blogiau ir Zuokas būtų mažesnė blogybė.
Dabar į gatves išvažiuoja mažiau maršrutų nei prie zuoko, taigi taip, dabartinė situacija yra objektyviai blogesnė.
Parašė liootas Rodyti pranešimąProtesto balsas prieš ką? Juk Šimašius nebekandidatuoja, kad jį reikėtų nubausti. Protesto balsai būna prieš ką nors nukreipti, o 2023 m. net nėra prieš ką nukreipti, kai Šimašiaus nebėra tarp kandidatų.
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąLiberalas M. Nagevičius, kalbėdamas apie susisiekimo gerinimą sostinėje, teigė, kad viskas priklausytų nuo investuotojų.
„Jeigu atsiras investuotojas, kuris norės investuoti į metro ar tramvajų, tai tikrai galima tai daryti“, – teigė M. Nagevičius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Iki šiol galvojau, kad tik provincijos bobos turi tą genų mutaciją, kur kiekvieną kartą gavusi į galvą vėl patiki savo vyro: "daugiau nebegersiu" ir įsileidžia atgal į butą.
Comment
-
Konservatoriai pasirinko: jau turi kandidatą į Vilniaus merus
...
Partijos kandidatas teigė, kad jo prioritetai – transporto, judumo politika pradedant nuo gatvių tvarkymo ir baigiant viešuoju transportu, jo pertvarka.
„Tam, kad žmonėms judėti mieste būtų patogu“, – pridūrė politikas.
...
Hm, bus įdomu apie tai išgirsti daugiau, bet pradžia - nebloga. Tikėkimės nenusivaflins ir pasiūlys konkrečių sprendimų.
- 1 patinka
Comment
Comment