Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apie tramvajų Zuokas kalbėjo turbūt kokias 3 kadencijas, jei gerai atsimenu. Tai man kažkiek keista, kad būtent dabar tai jau tikrai darys.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Apie tramvajų Zuokas kalbėjo turbūt kokias 3 kadencijas, jei gerai atsimenu. Tai man kažkiek keista, kad būtent dabar tai jau tikrai darys.
      Na kaip paskutinis šansas įeiti į istoriją. Kitaip įeis į istoriją tiesiog kaip abonentas, vagis, aferistas, svolačius, melagis, you name it. Bet jei visgi prastums bent vieną tramvajaus liniją, bus istorijos vadovėliuose minimas panašiai kaip Gediminas.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Zuokas, kaip galimai psichopatas ir ypač ambicingas politikos svolačius, gali bandyti palikti savo legazy Vilniuje. Tai jo paskutinis šansas ir jis tai gerai žino. Dėl to gali bandyti prastumti tramvajų. Ir kadangi tai yra Zuokas, jam gali pavykti.
        pe pe ai...PPI vepses iki nukritimo .. zinoma su abonentiniu mokesciu.
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Zuokas, kaip galimai psichopatas ir ypač ambicingas politikos svolačius, gali bandyti palikti savo legazy Vilniuje. Tai jo paskutinis šansas ir jis tai gerai žino. Dėl to gali bandyti prastumti tramvajų. Ir kadangi tai yra Zuokas, jam gali pavykti.
          Iki šiol galvojau, kad tik provincijos bobos turi tą genų mutaciją, kur kiekvieną kartą gavusi į galvą vėl patiki savo vyro: "daugiau nebegersiu" ir įsileidžia atgal į butą.

          Comment


            Parašė Galys Rodyti pranešimą

            Iki šiol galvojau, kad tik provincijos bobos turi tą genų mutaciją, kur kiekvieną kartą gavusi į galvą vėl patiki savo vyro: "daugiau nebegersiu" ir įsileidžia atgal į butą.
            Šiuo atveju labai sunku pasakyti, kuris iš kandidatų mažiausiai geria ir daugiausia gerų darbų gali nuveikti.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Šiuo atveju labai sunku pasakyti, kuris iš kandidatų mažiausiai geria ir daugiausia gerų darbų gali nuveikti.
              Šneku apie lipimą ant grėblio.

              Comment


                Parašė Galys Rodyti pranešimą

                Šneku apie lipimą ant grėblio.
                Yra kita provincijos bobų rūšis kur balsuoja vis už naują gelbėtoją. Geria tiek pat, bet gal netyčia į snukį neduos.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Yra kita provincijos bobų rūšis kur balsuoja vis už naują gelbėtoją. Geria tiek pat, bet gal netyčia į snukį neduos.
                  Tai šitos yra keliais evoliucijos laipteliais aukščiau už tas lipančias ant grėblio.

                  Comment


                    Parašė Galys Rodyti pranešimą

                    Tai šitos yra keliais evoliucijos laipteliais aukščiau už tas lipančias ant grėblio.
                    Tai už ką siūlote balsuoti?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tai už ką siūlote balsuoti?
                      Rinkimuose turbūt visada renkiesi geriausią iš blogiausių, bet čia kai kurie siūlo balsuoti už blogiausią iš blogiausių.

                      Comment


                        Čia reikėtų bendro partijų/judėjimų sutarimo dėl VT ateities. Pasirašyti kokį susitarimą, kad po rinkimų darom ir viskas, nesvarbu kas meras.

                        Gerai, išrenka Zuoką, o taryboje sakykim Zuoko komanda minimali ir neturi daugumos.

                        Tai didelė tikimybė, kad atmes tą tramvajaus idėją jau pačioje pirmoje svarstymo stadijoje.

                        Dar didesnė tikimybė, kad visą Zuoko kadenciją vyriausybėje ir Seime bus Zuoką nepalaikančios partijos, kurios prisidengs krize/skolom ir nesutiks "prisidėti" prie sąlyginai didelio/brangaus projekto.

                        Zuokas sakys aš bandžiau, dariau, bet va "tie visi" buvo prieš.

                        Ir baigsis istorija.

                        Comment


                          Parašė Galys Rodyti pranešimą

                          Rinkimuose turbūt visada renkiesi geriausią iš blogiausių, bet čia kai kurie siūlo balsuoti už blogiausią iš blogiausių.
                          Ar Zuokas tikrai blogiausias?
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Ar Zuokas tikrai blogiausias?
                            Dar net nežinomi apskritai visi kandidatai, o čia jau kai kurie nusprendė, kad balsuos už Zuoką, nes "nieko geresnio nėra".

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Ar Zuokas tikrai blogiausias?

                              Comment


                                Parašė Galys Rodyti pranešimą

                                Tai šitos yra keliais evoliucijos laipteliais aukščiau už tas lipančias ant grėblio.
                                Nežinau ar visa ta „Paulauskas -> Paksas -> AMB -> Uspaskis -> Valinskas -> Karbauskis“ chebra evoliucijoje aukščiau už stabiliai balsuojančius už gentvilinius liberalus, kurie apsiriboja pavadino keitimu.

                                Comment


                                  koks dar protesto balsas, wtf. Pries Putina jau rusai prisibalsavo kaip protesto balsas. Protesto pries ka? Jei nera gerai isreklamuoto kandidato, reiskia tegu nusivaro Vilnius vel velniop?
                                  Koks dar Zuoko tramvajus, ar neatsimenat kad jis nenorejo jokio normalaus tramvajaus, o paleisti kakzkia prancuziska nesamone ant guminiu ratu? Tai aisku buvo stumiama vien del bapkiu plovimo ir butu dar blogesne situacija nei dabar.

                                  Comment


                                    2018 metai, kandidatų mintys

                                    Kandidatai į Vilniaus merus spūstis mažintų skirtingai: siūlymai – nuo tramvajaus iki traukinių virš kelio - LRT

                                    Susisiekimo problemas siūlo spręsti naujomis transporto priemonėmis

                                    Spūsčių problema ir susisiekimo Vilniuje gerinimas tapo viena svarbiausių diskusijos temų.

                                    „Didžiausia problema yra tai, kad kamščių, piko metu viename kvadratiniame metre Vilniuje stovi septyni vilniečiai“, – atkreipė dėmesį konservatorių kandidatas į merus D. Kreivys.

                                    Jis tikino, kad spūstis sostinėje sumažintų tramvajaus sistema.

                                    „Tyrimai rodo, kad 20 procentų automobiliu važiuojančių piliečių perlipa į tramvajų. [...] Modernus tramvajus yra geriausia išeitis“, – pažymėjo D. Kreivys.

                                    Tiesa, konservatoriaus manymu, ar Vilniuje reikalingas tramvajus, turėtų nuspręsti patys vilniečiai, balsuodami dėl šios idėjos. D. Kreivys, pasitelkdamas užsienio miestų patirtį, svarstė, kad tramvajaus sistemos įdiegimas Vilniuje kainuotų apie 16 mln. Eur.

                                    Nepartinis kandidatas į sostinės merus R. Girinskas teigė manantis, kad tramvajus yra pasenusi idėja. Jis

                                    „Mūsų siūlymas yra „monoreilas“, tai yra traukinys, pakabintas virš kelio. Tai yra visiškai naujas dalykas, kuris nereikalauja papildomos vietos kelyje, tai yra ekologiškas, greitas transportas“, – savo idėją spūsčių problemai Vilniuje spręsti pasiūlė R. Girinskas.

                                    Be to, jo manymu, Vilniuje eismą reikėtų reguliuoti išmaniąja sistema, tai yra, esant reikalui, keistų eismo kryptis, nukreipti srautus į kitas gatves ir pan.

                                    R. Šimašius teigė, kad susisiekimo problemas Vilniuje reikėtų spręsti, pradedant nuo elementarių žingsnių.

                                    „Pradėsiu nuo archajiškos formos, tai yra ėjimas pėsčiomis. [...] Iki 2 kilometrų žmonės vaikšto pėsčiomis. Vilniuje žmonės tai nueina trumpesnį atstumą, nes susiduria su nepatogiomis sankryžomis, su estakadomis, žiedais. Reikėtų siekti, kad žmonės iš taško A į tašką B ateitų greičiau“, – pažymėjo Vilniaus meras.

                                    Jis tvirtino, kad iš esmės reikėtų siekti, kad viešojo transporto kokybės gerinimu, kad vilniečiai ir miesto svečiai galėtų prioritetą skirti viešajam transportui arba tiesiog keliavimui pėsčiomis, dviračiais.

                                    A. Zuokas tvirtino neatsisakantis minties Vilniuje įgyvendinti nemokamo viešojo transporto idėją. Tiesa, jis teigė, kad reikėtų skatinti ir kitas spūsčių mažinimo priemones – nemokamų transporto stovėjimo aikštelių įrengimą, automobilių dalijimosi paslaugas, dviračių trasų plėtrą.

                                    Liberalas M. Nagevičius, kalbėdamas apie susisiekimo gerinimą sostinėje, teigė, kad viskas priklausytų nuo investuotojų.

                                    „Jeigu atsiras investuotojas, kuris norės investuoti į metro ar tramvajų, tai tikrai galima tai daryti“, – teigė M. Nagevičius.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Bent 40 mln. Eur nėra mažas rūpestėlis, net ir miestui su 1 mlrd. Eur biudžetu.
                                      40 mln per 8 metus miestui su 1 mlrd biudžetu yra kriminališkai mažos išlaidos transprtui.
                                      Net 40 mln per vienus metus būtų žiauriai mažas palyginus su mūsų kaimynais.

                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      1. Primeni žmonėms, kad prie Zuoko kas savaitę degdavo po vieną autobusą ir iš troleibusų iškrisdavo durys, bet atsirasdavo pinigų avialinijoms;
                                      2. Žmonės vis tiek mano, kad dabartinė situacija prie Šimašiaus yra blogiau ir Zuokas būtų mažesnė blogybė.
                                      Ne kas savaitę, bet šią vasarą irgi degė. Matai, autobusus pakeitė o troleibusai Šimašiui nereikalingi. Vietoj to geriau dar medelių tramvajaus linijoje pasodinti kad būtų kaip įmanoma sunkiau poto įrengti normalų VT.

                                      Dabar į gatves išvažiuoja mažiau maršrutų nei prie zuoko, taigi taip, dabartinė situacija yra objektyviai blogesnė.
                                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                      Protesto balsas prieš ką? Juk Šimašius nebekandidatuoja, kad jį reikėtų nubausti. Protesto balsai būna prieš ką nors nukreipti, o 2023 m. net nėra prieš ką nukreipti, kai Šimašiaus nebėra tarp kandidatų.
                                      Sakai laisvės partija neturės kandidato?
                                      Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                                      Liberalas M. Nagevičius, kalbėdamas apie susisiekimo gerinimą sostinėje, teigė, kad viskas priklausytų nuo investuotojų.

                                      „Jeigu atsiras investuotojas, kuris norės investuoti į metro ar tramvajų, tai tikrai galima tai daryti“, – teigė M. Nagevičius.
                                      Šitas bičas neblogas. Tai tu, potencialus mere, ir būtum tas investuotojas.

                                      Comment


                                        Parašė Galys Rodyti pranešimą

                                        Iki šiol galvojau, kad tik provincijos bobos turi tą genų mutaciją, kur kiekvieną kartą gavusi į galvą vėl patiki savo vyro: "daugiau nebegersiu" ir įsileidžia atgal į butą.
                                        Gerai būtų. Jau anksčiau minėjau, kad asmeniškai pažįstu tokių politika besidominčių išsilavinusių ir išprususių žmonių, kurie už Zuoką planuoja balsuoti dabar būdami early 20s ir kurie Zuoko laikų aferų literaliai nepamena, nes arba dar nebuvo gimę arba per jauni, kad suprastų. Pasaulis, įskaitant Lietuvos savivaldos politiką, yra biškiuką labiau komplikuoti, nei tavo simplistinis apibūdinimas.

                                        Comment



                                          Konservatoriai pasirinko: jau turi kandidatą į Vilniaus merus


                                          ...
                                          Partijos kandidatas teigė, kad jo prioritetai – transporto, judumo politika pradedant nuo gatvių tvarkymo ir baigiant viešuoju transportu, jo pertvarka.

                                          „Tam, kad žmonėms judėti mieste būtų patogu“, – pridūrė politikas.

                                          ...
                                          https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=91327815

                                          Hm, bus įdomu apie tai išgirsti daugiau, bet pradžia - nebloga. Tikėkimės nenusivaflins ir pasiūlys konkrečių sprendimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X