Tai sukritikuoti čia viskas aišku, bet sprendimai nėra paprasti. Kažkokiai naujai transporto priemonei, tai čia be milijardo neapsieisim, o tokių pinigų nėra ir nematyti, kad atsirastų. Kažkokie minimalūs pataisymai (naujos transporto priemonės, papildomi maršrutai) juda, galėtų greičiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto savivaldybė
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPalaikiau Šimašių abiejuose rinkimuose, bet šiuose rinkimus dedu baną jam ir jo aplinkos žmonėms. Pirmą kadenciją reikėjo taupyti? OK. Tačiau tokio kolosalaus VT problemų ignoravimo antrojoje yra neįmanoma pateisinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPalaikiau Šimašių abiejuose rinkimuose, bet šiuose rinkimus dedu baną jam ir jo aplinkos žmonėms. Pirmą kadenciją reikėjo taupyti? OK. Tačiau tokio kolosalaus VT problemų ignoravimo antrojoje yra neįmanoma pateisinti.
Koks apskritai yra tas kieto miesto pagrindinis tikslas, kurio komunistų į mikrorajonus suvežti kaimiečiai nesupranta iki šiol? Miesto tikslas nėra 'būti prie miškelio ir gamtoje', tai yra sodybos tikslas. Miesto tikslas yra kuo geriau sujungti žmones, nes kai sujungi žmones, atsitinka geri dalykai, tai yra aksioma. Būtent dėl to net kiečiausių miestų su geriausiomis pasaulio VT sistemomis flagship projektai taip dažnai būna susiję su VT. Ar tai būtų 20 milijardų eurų kainavęs Londono Crossrail, ar virš 40 milijardų kainuosiantis Paryžiaus metro išplėtimas - į VT investicijų negali būti per daug, nes geresnis VT reiškia geresnį miestą. Vadovaujantis tuo pačiu principu: šūdinas VT reiškia šūdiną miestą, o niekas nenori gyventi šūdiname mieste. Išskyrus, panašu, Šimašių ir co.
Vilnius yra miestas su blogiausia VT sistema ES (tarp savo kategorijos miestų). Čia nėra nei vieno rimtesnio VT mazgo, nei vienos pirmumo teise važiuojančios kamieninės transporto linijos. Šimašiaus dėka, čia nėra ir nei vieno rimtesnio su VT susijusio projekto. Vilniaus VT strategija ateinantiems dešimčiai metų yra apgailėtina ir neverta popieriaus lapo, ant kurio ji buvo užrašyta. Esame atsilikę ir toliau tolstame net nuo Rumunijos ar Bulgarijos ubagynų, nekalbant apie Vilniaus išsivystymo ar pajamų lygio miestus kaip kokia Krokuva. Žmogus, kuris galvoja, kad galima šiuos dalykus išspręsti tik atnaujinant autobusų ar (gal) troleibusų parkus yra ufonautas, gyvenantis savo pasaulyje. Toks žmogus neturi būti prileistas prie jokių atsakingų pozicijų niekur, nes yra nenuspėjamas ir galimai pavojingas kitiems.
Kol kas geriausias kandidatas, deja, yra Zuokas. Tikėkimės per tą laiką atsiras kas nors kitas.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kol kas geriausias kandidatas, deja, yra Zuokas. Tikėkimės per tą laiką atsiras kas nors kitas.
Parašė digital Rodyti pranešimąTokio kiekio naujų autobusų nupirkimas yra kolosalus VT problemų ignoravimas?
Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Nematau ryšio tarp rinkėjų lūkesčio dėl investicijų į VT infrastruktūrą ir darbuotojų, išeinančių dėl per mažų atlyginimų ar kitų problemų, bet ne dėl naujos transporto rūšies nebuvimo. Nepamirškit, kad Vilniaus viešasis transportas yra vienas iš rinkos dalyvių, dar yra ir privačių vežėjų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąNematai ryšio tarp VT finansavimo ir VT dirbančių žmonių?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNematau ryšio tarp rinkėjų lūkesčio dėl investicijų į VT infrastruktūrą ir darbuotojų, išeinančių dėl per mažų atlyginimų ar kitų problemų, bet ne dėl naujos transporto rūšies nebuvimo. Nepamirškit, kad Vilniaus viešasis transportas yra vienas iš rinkos dalyvių, dar yra ir privačių vežėjų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNematau ryšio tarp rinkėjų lūkesčio dėl investicijų į VT infrastruktūrą ir darbuotojų, išeinančių dėl per mažų atlyginimų ar kitų problemų, bet ne dėl naujos transporto rūšies nebuvimo.
1. Tramvajai yra kur kas talpesnės transporto priemones nei autobusai, dėl ko tokiam pačiam pervežtų žmonių skaičiui reikia 2-3 kartus mažiau vairuotojų, o tai leidžia jiems mokėti gerokai didesnes algas.
2. Tramvajų vairavimas yra kur kas lengvesnis ir malonesnis užsiėmimas nei autobusų, važiuojančių be pirmumo teisės, tad darbuotojų pasiūla jam visada bus didesnė
3. Visa Europa kalba apie populiacijos senėjimą ir vairuotojų trūkumą, o atsakymas į jį VT srity yra bėginės sistemos, nes jos yra sąlyginai lengvai automatizuojamos. Automatizavus VT sistemą, joje dirbančių žmonių sukuriama pridėtinė vertė išauga kartais, dėl ko jų algos gali tapti net labai aukštomis
Visos šitos VT problemos, kurias turime šiandien Vilniuje, galėjo būti (ir buvo) lengvai nuspėtos, bet žmonės, kurie 'nemato ryšio' tarp dalykų, tarp kurių ryšys yra akivaizdus visiems kitiems Europoje, laikė galvas įkišę į smėlį tad dabar turim ką turim (ir tai toliau blogėja ir blogės).
Kitas dalykas - net ir be naujos transporto priemonės galima padaryti daug dalykų, tokių kaip:
- Paprastų A juostų masinis įrengimas - pilna vietų, kur tam užtenka kibiro dažų ir neTuRim PinIGų pasiteisinimas nebegalioja (Kudirkos gatvė, dalys Antakalnio, Goštauto, Vilniaus gatvių ir daug kitų vietų). Tai yra vengiama daryti dėl populistinių priežasčių. Jei neužteko tam 8 metų, neužteks ir 80-ies. Net naujuose projektuose intensyviausiose VT atkarpose A juostos yra naglai ir piktybiškai 'pamirštamos', kas yra tikrų tikriausia tragedija.
- Jei norima tikrai pakelti kokybinį lygį pasiliekant prie autobusų/troleibusų, juos privaloma kamieniniuose maršrutuose pradėti kelti į kelio vidurį, kad jie nesimaišytų su automobiliais. Tas, aišku, yra geriau ir vairuotojams, ir autobusų eismui (žr. kad ir Nantes BRT). Tokių planų nėra, Šimašius kliedi, kad tai yra nesaugu pėstiesiems, kas, aišku, yra tik durnas pasiteisinimas automobilizuotoms masėms, kurios praleidžia tokį mėšlą, nes joms be Šiaurinės gatvės niekas nerūpi.
- Galima pradėti formuoti transporto mazgus, integruoti autobusus su traukiniais ir tt. ir pan.
Tad apgailėtinai atrodo tas VMS ir jos draugelių amžinas situacjios pateikimas, lyg būtų du variantai: jų dabartinis ir nauja transporto priemonė. Taip toli gražu nėra. Yra ir variantų per vidurį, kurie, skirtingai nei dabar, darytu bent minimalų progresą. Tačiau tie variantai nėra pasienkami, nes Šimašiaus VMS viešasis transportas tiesiog yra mažiau įdomus nei nuotraukų Instagrame su DarnusJudumas hashtag'u postinimas.
- 9 patinka
Comment
-
O koks yra Vilniaus VT biudžetas, beje?
Pvz. Helsinkio bendras biudžetas yra 4.8 milijardo, o VT - 706 milijonai, kas yra apie 15% biudžeto:
https://www.uuttahelsinkia.fi/en/new...ki-budget-2021
https://www.hsl.fi/en/hsl/news/news/...t-all-time-low
Rygos Satiksme (t.y. miesto, su mažesnėmis algomis ir mažesniu gyventojų skaičiumi) - 300m, t.y. apie 30% biudžeto:
https://bnn-news.com/rigas-new-budge...orities-232194
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBent 40 mln. Eur nėra mažas rūpestėlis, net ir miestui su 1 mlrd. Eur biudžetu.
Comment
-
o kartais mes neplanavom atomines statyt? ir koncervai su kreiviu vel apie tai svaikscioja? projekto, kuri sunkiai sekasi igyvendinti net Vakaru Europos salims kaip Suomijai ar JAV ir sekmingai yra pastatomos tik prie dideliu infrastrukturos projektu pripratusiose salyse kaip Kinija ar JAE. Iskast keleta tuneliu (ne, nereiketu visko po zeme kisti, pilna vietos beveik visur), nutiesti keliolika km begiu ir nupirkti keliasdesimt traukiniu atrodo kazkas neimanoma palyginus su tuo? Viesasis transportas nera kazkoks utopinis dalykas, ji sekmingai igyvendina ir panasaus ar net zemesnio issivystymo salys kaip Bulgarija, Rumunija, Uzbekistanas ar Gruzija. Mums tik atrodo, kad tai kazkas ziauriai sudetingo, nes net tarpmiestinis beginis transportas Lietuvoje labai prastai isvystytas, tad neturime net su kuo palyginti ir ji igyvendinus jaustumemis kaip kokio Paryziaus gyventojai pries 150 metu (!!!) pamate ir isbande toki "stebukla" - isradima pirma karta gyvenime
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Juokingiausia jus balsuosit už Zuoką nes tikitės geresnio VT, jūsų minimi kaimiečiai balsuos, kad Zuokas gatvių nesiaurintu, pagrindinis Zuoko elektoratas ir bus tie kaimiečiai, todėl galiausiai jus netai kad liksit ant 0, bet dar sumažės ir tai kas yra dabar.
- Yra vienintelis kandidatas, kuris supranta šią milžinišką problemą ir jos racionalų sprendimo būdą, kai kiti tuo klausimu žagčioja kažkokius vaflius;
- Moka gerai ir charizmatiškai savo poziciją iškomunikuoti (žr pridėtą video);
- Turi 'track record' tramvajaus sistemos įgyvendinime, konkrečiai darbe su Systra, t.y. kompanija kuri dirba su daugybe kiečiausių pasaulio miestų. Tai yra labai rimtas dalykas mieste, kuriame populiariausia nuomonė yra, kad užsienio konsultantai yra per brangūs ir tik nori paprastą kaimo (=Vilniaus) žmogų apiplėšt;
- Kadangi tramvajus yra Zuoko rinkimų programos dalis, jis bus vienintelis žmogus, kuriam bus galima nuolatos priminti apie tokį pažadą, o projekto neįgyvendinimas kirstu per jo šansus 2027-aisiais;
Susumavus mano balsas už Zuoką būtų protest vote su kažkiek vilties. Deja, toks variantas yra (bent kol kas) geriausias įmanomas šiuo metu.Prieš kelias savaites Vilniaus miesto savivaldybės (VMS) organizuotose tarptautinių architektų kūrybinėse dirbtuvėse buvo pasiūlyta sostinei grįžti prie mode...
- 6 patinka
Comment
Comment