Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto savivaldybė
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Klausyk , niekur vilnius connect toj vietoj depo nera. Ten paveldosauginis pastatas, toj vietoj ofisas plius kavines, dar koks muziejus tiktu, depas uzmiesti kur daug laisvos zemes ir paskutine stotele, gerai tiktu kazkur prie aerouosto.
Ir ten remonto depas, kiek suprantu cariniu laiku nei kas jo leis perstatyti tramvajui nei ka.
Aš suprantu, kad Zuokas dėl savo reputacijos nekelia didžiulio pasitikėjimo, bet kartais reikia įsijungti smegenis prieš kažką rašant, ne šiuo atveju jis yra visiškai teisus ir tiesiog sako tai, kas urbanistams, architektams ir šiaip besidomintiems buvo ir taip seniausiai aišku, juolab kad jis praktiškai net nesako nieko "nuo savęs", visi jo argumentai yra ne jo, o studijas atlikusių šios srities profesionalų (ir čia negali kaltinti neobjektivumu, nes profesionalai tą patį sakė ir kai studijas užsakinėjo pats Zuokas, ir kai neseniai tai padarė Šimašiaus VMS, kuri yra maksimaliai prieš tramvajų, nes matomai jiems tai asocijuojasi su Zuoku).
- 4 patinka
Comment
-
Pradėkime nuo to, kad su Vilniaus Connect prancūzai tramvajų siūlė diegti rytų-vakarų ašyje. Aš pvz. tą buvau supratęs kaip norą įveiklinti esamus pramoninius geležinkelius Paneriuose ir šiaip išspausti iš geležinkelių maksimumą.
Dėl depo, tai jį įkurti XIX a. pastate būtų bullshit. Šis depas buvo statytas garvežiams, ir norint jį pritaikyti elektriniams tramvajams, kurie beje, žymiai ilgesni negu garvežiai, dar net neminint, kad reikėtų įdiegti stiprią techninę bazę, reikėtų skirti tikrai labai labai nemažai investicijų ir aš tikrai nebūčiau tikras, kas būtų pigiau, statyti viską nuo nulio kur nors Santariškių šiaurėje ar už Perkūnkiemio, ar beveik miesto centre XIX a. pastate. Neužmirškite, kad a) centre žemė yra daug brangesnė b) mes patys vejam lauk pramonę iš Naujamiesčio, o čia ją norim palikti c) VT depus daug geriau statyti netoli (bet ir ne pernelyg arti) labai tankiai apgyvendintų miesto dalių. Pvz., gyventi Žirmūnuose arba Viršuliškėse yra daug patraukliau, nes vakare turi n galimybių namo grįžti transporto priemonėmis, kurios grįžta į parką.
Nesakau, kad tramvajaus nereikia, bet patikėti tokį projektą Zuokui būtų savižudybė. Matyt, pas žmones trumpa atmintis, koks afigienas VT buvo 2013-2015, kai kas savaitę sudegdavo po autobusą, iš troleibusų iškrisdavo durys, bet buvo lygiai ta pati šikna su tvarkaraščiais kaip ir dabar.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Klausyk, jeigu nesupranti apie ką išvis kalbama, tai tam egzistuoja google, kuriame gali rasti visą reikiama informaciją ir suprasti, kad tas veikiantis depas net nėra konversijai planuojamoje teritorijoje. Juokingiausia, kad veikiantį traukinių depą pagal tavo logiką reikės perstatinėti tramvajui ir paveldosaugininkai neleis tų palyginus smulkių pakeitimų, o vat visiškai ir iš esmės perstatyt šį pastatą į ofisus ir kavines yra perfectly fine
Aš suprantu, kad Zuokas dėl savo reputacijos nekelia didžiulio pasitikėjimo, bet kartais reikia įsijungti smegenis prieš kažką rašant, ne šiuo atveju jis yra visiškai teisus ir tiesiog sako tai, kas urbanistams, architektams ir šiaip besidomintiems buvo ir taip seniausiai aišku, juolab kad jis praktiškai net nesako nieko "nuo savęs", visi jo argumentai yra ne jo, o studijas atlikusių šios srities profesionalų (ir čia negali kaltinti neobjektivumu, nes profesionalai tą patį sakė ir kai studijas užsakinėjo pats Zuokas, ir kai neseniai tai padarė Šimašiaus VMS, kuri yra maksimaliai prieš tramvajų, nes matomai jiems tai asocijuojasi su Zuoku).
Vilniaus connect teritorija yra daug daug didesne , konkursas paskelbtas tik centrinei daliai."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠis depas buvo statytas garvežiams, ir norint jį pritaikyti elektriniams tramvajams, kurie beje, žymiai ilgesni negu garvežiai, dar net neminint, kad reikėtų įdiegti stiprią techninę bazę, reikėtų skirti tikrai labai labai nemažai investicijų ir aš tikrai nebūčiau tikras, kas būtų pigiau, statyti viską nuo nulio kur nors Santariškių šiaurėje ar už Perkūnkiemio, ar beveik miesto centre XIX a. pastate.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTechninę bazę reikės įdiegti ir į naują pastatą, ir į seną. Esamose patalpose galima remontuoti ir pavienius riedmenis ir ilgus tramvajus (kurie yra daug trumpesni už dabar remontuojamus drakonus).
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPastate su grįžračiu niekas pilno drakono sąstato neremontuoja, nes tai tiesiog fiziškai neįmanoma.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąpastatas yra avarinės būklės
Nors vis dėl to ne kartą pats mačiau, kaip į jį įvažiuoja/išvažiuoja lokomotyvai.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNu va, dar gražiau.
Nors vis dėl to ne kartą pats mačiau, kaip į jį įvažiuoja/išvažiuoja lokomotyvai.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Gana idomi LRT radijo laida apie korupcija Vilniaus savivaldybeje (https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...aliai-statybai). Be simta kartu girdetu Avalio "pertekliniai reikalavimai", "jokios korupcijos nera" ir Pakalnio "labai saziningai dirba", idomiai Sabatauskas isprovokavo Pakalni pripazint, kad "Pusyno Paunksme" bus de facto palatom isparduota
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąGana idomi LRT radijo laida apie korupcija Vilniaus savivaldybeje (https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...aliai-statybai). Be simta kartu girdetu Avalio "pertekliniai reikalavimai", "jokios korupcijos nera" ir Pakalnio "labai saziningai dirba", idomiai Sabatauskas isprovokavo Pakalni pripazint, kad "Pusyno Paunksme" bus de facto palatom isparduota
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGal galima daugiau konteksto? Nes jei Pakalnis tiesiog konstatavo/pripažino kaip bus, tai nereiškia, kad būtinai buvo korupcija.Paskutinis taisė TIME; 2022.08.02, 14:56.
Comment
-
Absoliutaus VMSA debilizmo pavyzdys:
Gatvės nesutvarko jau trečius metus: neapsikentę vilniečiai reikalaus sostinės atlyginti nuostolius už sugadintas mašinas https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...sinas-24113797
Gatvės remontas turėjo būti pradėtas praėjusių metų vasaros pradžioje, bet prasidėjo vasarai jau įsibėgėjus. Su šeima V.Doveika kaip tik buvo susirengęs išvykti poilsiauti ir tikėjosi, kad grįžęs gatvę ras jau lygią. Pasirodo, veltui. Sugrįžęs iš kelionės V.Doveika rado gatvę išraustą – danga nufrezuota, pradėti ir nebaigti tiesti šaligatviai, jų bortai. Taip gatvę ir paliko žiemai. „Atsivėrė didžiulės duobės, automobiliai, mėgindami jas apvažiuoti, trankėsi kaktomuša. Pats porą tokių avarijų, kurių galėjo nebūti, mačiau“, – pasakojo V.Doveika. Beje, A.Kojelavičiaus gatve važinėjančius vairuotojus juokaudami žmonės vadina šachmatininkais, nes jiems nuolat tenka važiuoti zigzagais, kad išvengtų duobių.
Netoli vaikų darželio anksčiau buvo didelė įvaža tėvų automobiliams, dabar vadinamojoje kišenėje palikta vietos tik vienai mašinai. Kai V.Doveika projektuotojo pasiteiravo dėl keisto sprendimo, jis prisipažino, kad buvo suprojektavęs didesnę kišenę, bet atėjęs vadovas projektą subraukė ir liepė vietų skaičių sumažinti. Siekiant sumažinti greitį ties Rugiagėlių gatve A.Kojelavičiaus gatvė susiaurinta ir dabar nebeliko įvažos miesto autobusams. Kai autobusas sustoja stotelėje, stabdomas visų transporto priemonių eismas.
Naujasis Vilniaus gatvių standartas – pradėti remontą ir tuos pačius darbus daryti antrą kartą. Taip jau buvo ne tik A.Kojelavičiaus gatvėje ir tapo miesto klasika.
Pernai vilniečiai džiūgavo, kai ilgą laiką apleistoje aikštėje ties Kintų gatve Šnipiškėse prasidėjo darbai. Paklojus geotekstilę buldozeriai pradėjo lyginti gruntą, atrodė, kad netrukus jau bus galima ir žolę pasėti. Atlikta maždaug du trečdaliai darbų, bet juos baigti nebuvo lemta. Šį pavasarį atvažiavęs ekskavatorius pradėjo kasti griovius. Paaiškėjo, kad bus tiesiami lietaus nuotekų tinklai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAbsoliutaus VMSA debilizmo pavyzdys:
Gatvės nesutvarko jau trečius metus: neapsikentę vilniečiai reikalaus sostinės atlyginti nuostolius už sugadintas mašinas https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...sinas-24113797
N.Vilnios atvejis man pilnai atitinka darnaus nejudrumo ideologiją, kai sudaroma maksimalus kiekis kliūčių automobilių eismui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai kad čia nemažai teigiamų dalykų: sumažinamas patogumas vežti vaikus automobiliu, teikiamias prioritetas autobusui.
Nesakau, kad visur reikia paleisti dar 100 reisų.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment