Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Hmm, įdomu, ir ką gi pavogė?
    Stadiono koncesijos kaštai yra nesveiko dydžio. Visa sutartis yra akivaizdi vagystė iš miesto. Mažesnės vagystėlės- stagus žmonikės kontorėlės uždominavimas visose konkursuose. Suolai už 25K čia jau reikia būti visišku Šimašofilu, jog patikėti tokia kaina ir dar jį ginti. Aišku kaip ir tikėti jog jis nežinojo apie leidimų pardavinėjimą tai tas pats kaip tikėti jog jis nežinojo apie Masiulio paskolą dėžutėje. Žodžiu aklam dangaus nenupasakosi, best ever meras nes FB burbulas nerėkė jog vagis

    Comment


      Kaip įdomu. Visi kalba, kad tiek pabrangus statyboms koncesininkui nelabai apsimoka statyti, o pasirodo viskas atvirkščiai. Dar suolai kažkokie... Įtariu amžiaus aferą!

      Comment


        Deja, bet šventų kandidatų beveik nėra. O ir ne šventieji puodus žiedžia.
        VMS virš 1000 darbuotojų, visi su savo gebėjimais ir interesais. Ne kokie Pagėgiai, kur meras gali viską asmeniškai sukontroliuoti.

        Comment


          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

          Klausyk , niekur vilnius connect toj vietoj depo nera. Ten paveldosauginis pastatas, toj vietoj ofisas plius kavines, dar koks muziejus tiktu, depas uzmiesti kur daug laisvos zemes ir paskutine stotele, gerai tiktu kazkur prie aerouosto.

          Ir ten remonto depas, kiek suprantu cariniu laiku nei kas jo leis perstatyti tramvajui nei ka.
          Klausyk, jeigu nesupranti apie ką išvis kalbama, tai tam egzistuoja google, kuriame gali rasti visą reikiama informaciją ir suprasti, kad tas veikiantis depas net nėra konversijai planuojamoje teritorijoje. Juokingiausia, kad veikiantį traukinių depą pagal tavo logiką reikės perstatinėti tramvajui ir paveldosaugininkai neleis tų palyginus smulkių pakeitimų, o vat visiškai ir iš esmės perstatyt šį pastatą į ofisus ir kavines yra perfectly fine

          Aš suprantu, kad Zuokas dėl savo reputacijos nekelia didžiulio pasitikėjimo, bet kartais reikia įsijungti smegenis prieš kažką rašant, ne šiuo atveju jis yra visiškai teisus ir tiesiog sako tai, kas urbanistams, architektams ir šiaip besidomintiems buvo ir taip seniausiai aišku, juolab kad jis praktiškai net nesako nieko "nuo savęs", visi jo argumentai yra ne jo, o studijas atlikusių šios srities profesionalų (ir čia negali kaltinti neobjektivumu, nes profesionalai tą patį sakė ir kai studijas užsakinėjo pats Zuokas, ir kai neseniai tai padarė Šimašiaus VMS, kuri yra maksimaliai prieš tramvajų, nes matomai jiems tai asocijuojasi su Zuoku).

          Comment


            Pradėkime nuo to, kad su Vilniaus Connect prancūzai tramvajų siūlė diegti rytų-vakarų ašyje. Aš pvz. tą buvau supratęs kaip norą įveiklinti esamus pramoninius geležinkelius Paneriuose ir šiaip išspausti iš geležinkelių maksimumą.

            Dėl depo, tai jį įkurti XIX a. pastate būtų bullshit. Šis depas buvo statytas garvežiams, ir norint jį pritaikyti elektriniams tramvajams, kurie beje, žymiai ilgesni negu garvežiai, dar net neminint, kad reikėtų įdiegti stiprią techninę bazę, reikėtų skirti tikrai labai labai nemažai investicijų ir aš tikrai nebūčiau tikras, kas būtų pigiau, statyti viską nuo nulio kur nors Santariškių šiaurėje ar už Perkūnkiemio, ar beveik miesto centre XIX a. pastate. Neužmirškite, kad a) centre žemė yra daug brangesnė b) mes patys vejam lauk pramonę iš Naujamiesčio, o čia ją norim palikti c) VT depus daug geriau statyti netoli (bet ir ne pernelyg arti) labai tankiai apgyvendintų miesto dalių. Pvz., gyventi Žirmūnuose arba Viršuliškėse yra daug patraukliau, nes vakare turi n galimybių namo grįžti transporto priemonėmis, kurios grįžta į parką.

            Nesakau, kad tramvajaus nereikia, bet patikėti tokį projektą Zuokui būtų savižudybė. Matyt, pas žmones trumpa atmintis, koks afigienas VT buvo 2013-2015, kai kas savaitę sudegdavo po autobusą, iš troleibusų iškrisdavo durys, bet buvo lygiai ta pati šikna su tvarkaraščiais kaip ir dabar.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Klausyk, jeigu nesupranti apie ką išvis kalbama, tai tam egzistuoja google, kuriame gali rasti visą reikiama informaciją ir suprasti, kad tas veikiantis depas net nėra konversijai planuojamoje teritorijoje. Juokingiausia, kad veikiantį traukinių depą pagal tavo logiką reikės perstatinėti tramvajui ir paveldosaugininkai neleis tų palyginus smulkių pakeitimų, o vat visiškai ir iš esmės perstatyt šį pastatą į ofisus ir kavines yra perfectly fine

              Aš suprantu, kad Zuokas dėl savo reputacijos nekelia didžiulio pasitikėjimo, bet kartais reikia įsijungti smegenis prieš kažką rašant, ne šiuo atveju jis yra visiškai teisus ir tiesiog sako tai, kas urbanistams, architektams ir šiaip besidomintiems buvo ir taip seniausiai aišku, juolab kad jis praktiškai net nesako nieko "nuo savęs", visi jo argumentai yra ne jo, o studijas atlikusių šios srities profesionalų (ir čia negali kaltinti neobjektivumu, nes profesionalai tą patį sakė ir kai studijas užsakinėjo pats Zuokas, ir kai neseniai tai padarė Šimašiaus VMS, kuri yra maksimaliai prieš tramvajų, nes matomai jiems tai asocijuojasi su Zuoku).
              zmogau tau dar karta sakau tai paveldinis pastatas niekas jo daliu negriaus kad italpint MIESTO centre tavo ta depa. Jis statytas taisyt garveziam tik.. su paveldosauginiu pasukimo ratu. Atsidaryk KPD puslapi ir pasiziurek vertingasias savybes kuriu niekas tau neleis keist ar perdarinet. Visoj sioj teritorijo bus ofisai ir parduotives anksciau ar veliau, kelynas bus iskeltas is miesto centro. .
              Vilniaus connect teritorija yra daug daug didesne , konkursas paskelbtas tik centrinei daliai.
              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


              - George W. Bush President of the USA

              Comment


                Ar man kazkas vaidenas ar kai Zuokas meru buvo , vietoj to jo zadamo depo cia buvo ofisai irgi paisomi?
                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                - George W. Bush President of the USA

                Comment


                  Depo įveiklinimas pagal (praktiškai) originalią jo paskirtį būtų dalykas, kurį palaikytų bet kuris paveldosaugininkas. Nors, praktiniais sumetimais, galima būtų jį perkelti ir kitur. Esmės Zuoko video ši (projekto skalėje menka) detalė nekeičia.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Šis depas buvo statytas garvežiams, ir norint jį pritaikyti elektriniams tramvajams, kurie beje, žymiai ilgesni negu garvežiai, dar net neminint, kad reikėtų įdiegti stiprią techninę bazę, reikėtų skirti tikrai labai labai nemažai investicijų ir aš tikrai nebūčiau tikras, kas būtų pigiau, statyti viską nuo nulio kur nors Santariškių šiaurėje ar už Perkūnkiemio, ar beveik miesto centre XIX a. pastate.
                    Techninę bazę reikės įdiegti ir į naują pastatą, ir į seną. Esamose patalpose galima remontuoti ir pavienius riedmenis ir ilgus tramvajus (kurie yra daug trumpesni už dabar remontuojamus drakonus).

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Techninę bazę reikės įdiegti ir į naują pastatą, ir į seną. Esamose patalpose galima remontuoti ir pavienius riedmenis ir ilgus tramvajus (kurie yra daug trumpesni už dabar remontuojamus drakonus).
                      Pastate su grįžračiu niekas pilno drakono sąstato neremontuoja, nes tai tiesiog fiziškai neįmanoma.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Pastate su grįžračiu niekas pilno drakono sąstato neremontuoja, nes tai tiesiog fiziškai neįmanoma.
                        Pastate su grįžračiu LTG išvis nevykdo jokios veiklos (nes pastatas yra avarinės būklės). O drakonus ten buvo galima remontuoti (ir jie ten buvo remontuojami - tiesiog statydavo po vieną vagoną).

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          pastatas yra avarinės būklės
                          Nu va, dar gražiau.

                          Nors vis dėl to ne kartą pats mačiau, kaip į jį įvažiuoja/išvažiuoja lokomotyvai.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Nu va, dar gražiau.

                            Nors vis dėl to ne kartą pats mačiau, kaip į jį įvažiuoja/išvažiuoja lokomotyvai.
                            Niekam šito nesakyk, nes tuose keliuose eismas taip pat yra uždraustas.

                            Comment


                              Gana idomi LRT radijo laida apie korupcija Vilniaus savivaldybeje (https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...aliai-statybai). Be simta kartu girdetu Avalio "pertekliniai reikalavimai", "jokios korupcijos nera" ir Pakalnio "labai saziningai dirba", idomiai Sabatauskas isprovokavo Pakalni pripazint, kad "Pusyno Paunksme" bus de facto palatom isparduota

                              Comment


                                Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                Gana idomi LRT radijo laida apie korupcija Vilniaus savivaldybeje (https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...aliai-statybai). Be simta kartu girdetu Avalio "pertekliniai reikalavimai", "jokios korupcijos nera" ir Pakalnio "labai saziningai dirba", idomiai Sabatauskas isprovokavo Pakalni pripazint, kad "Pusyno Paunksme" bus de facto palatom isparduota
                                Gal galima daugiau konteksto? Nes jei Pakalnis tiesiog konstatavo/pripažino kaip bus, tai nereiškia, kad būtinai buvo korupcija.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Gal galima daugiau konteksto? Nes jei Pakalnis tiesiog konstatavo/pripažino kaip bus, tai nereiškia, kad būtinai buvo korupcija.
                                  Tai sakau, kad nieko naujo, Avulis aiskino, kad vargsai oligarchai taip skriaudziami ir tiesiog priverciami statyti "kurybines erdves" ir "sveciu namus" nors to tikrai nenoretu, Pakalnis aiskino kaip nera jokios korupcijos ir visi puikiai dirba.Del "Pusyno Paunksmes" tai kad bus prichavatizuota nekeiciant paskirties ir nebus sudaryta kliuciu "isparduot palatomis", nepaisant to, kad neigaliuju organizacijos tieisiog maldauja, kad VMS suteiktu patalpas arba cia arba buvusiuose vaiku namuose V.Grybo g., bet sitai neoliberaliai turtuoliu piigus mylinciai valdziai oligarchu interesai zymiai svarbiau nei silpnuju visuomenes nariu poreikiai. Tai daug ka pasako apie miesta ir apie sali, iki tikru, ne virseliniu vakaru standartu mums toliau nei putininei rusijai iki musu, deja
                                  Paskutinis taisė TIME; 2022.08.02, 14:56.

                                  Comment


                                    Tai, kad Sabatauskas visai nesiorientuoja šiuose klausimuose. Avulio jam užduoti klausimai tą aiškiai parodė.

                                    Comment


                                      Absoliutaus VMSA debilizmo pavyzdys:
                                      Gatvės nesutvarko jau trečius metus: neapsikentę vilniečiai reikalaus sostinės atlyginti nuostolius už sugadintas mašinas https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...sinas-24113797
                                      Gatvės remontas turėjo būti pradėtas praėjusių metų vasaros pradžioje, bet prasidėjo vasarai jau įsibėgėjus. Su šeima V.Doveika kaip tik buvo susirengęs išvykti poilsiauti ir tikėjosi, kad grįžęs gatvę ras jau lygią. Pasirodo, veltui. Sugrįžęs iš kelionės V.Doveika rado gatvę išraustą – danga nufrezuota, pradėti ir nebaigti tiesti šaligatviai, jų bortai. Taip gatvę ir paliko žiemai. „Atsivėrė didžiulės duobės, automobiliai, mėgindami jas apvažiuoti, trankėsi kaktomuša. Pats porą tokių avarijų, kurių galėjo nebūti, mačiau“, – pasakojo V.Doveika. Beje, A.Kojelavičiaus gatve važinėjančius vairuotojus juokaudami žmonės vadina šachmatininkais, nes jiems nuolat tenka važiuoti zigzagais, kad išvengtų duobių.
                                      Netoli vaikų darželio anksčiau buvo didelė įvaža tėvų automobiliams, dabar vadinamojoje kišenėje palikta vietos tik vienai mašinai. Kai V.Doveika projektuotojo pasiteiravo dėl keisto sprendimo, jis prisipažino, kad buvo suprojektavęs didesnę kišenę, bet atėjęs vadovas projektą subraukė ir liepė vietų skaičių sumažinti. Siekiant sumažinti greitį ties Rugiagėlių gatve A.Kojelavičiaus gatvė susiaurinta ir dabar nebeliko įvažos miesto autobusams. Kai autobusas sustoja stotelėje, stabdomas visų transporto priemonių eismas.
                                      Naujasis Vilniaus gatvių standartas – pradėti remontą ir tuos pačius darbus daryti antrą kartą. Taip jau buvo ne tik A.Kojelavičiaus gatvėje ir tapo miesto klasika.
                                      Pernai vilniečiai džiūgavo, kai ilgą laiką apleistoje aikštėje ties Kintų gatve Šnipiškėse prasidėjo darbai. Paklojus geotekstilę buldozeriai pradėjo lyginti gruntą, atrodė, kad netrukus jau bus galima ir žolę pasėti. Atlikta maždaug du trečdaliai darbų, bet juos baigti nebuvo lemta. Šį pavasarį atvažiavęs ekskavatorius pradėjo kasti griovius. Paaiškėjo, kad bus tiesiami lietaus nuotekų tinklai.
                                      N.Vilnios atvejis man pilnai atitinka darnaus nejudrumo ideologiją, kai sudaroma maksimalus kiekis kliūčių automobilių eismui.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Absoliutaus VMSA debilizmo pavyzdys:
                                        Gatvės nesutvarko jau trečius metus: neapsikentę vilniečiai reikalaus sostinės atlyginti nuostolius už sugadintas mašinas https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...sinas-24113797

                                        N.Vilnios atvejis man pilnai atitinka darnaus nejudrumo ideologiją, kai sudaroma maksimalus kiekis kliūčių automobilių eismui.
                                        Tai kad čia nemažai teigiamų dalykų: sumažinamas patogumas vežti vaikus automobiliu, teikiamias prioritetas autobusui.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Tai kad čia nemažai teigiamų dalykų: sumažinamas patogumas vežti vaikus automobiliu, teikiamias prioritetas autobusui.
                                          Ar esi toks įsitikinęs, kad esami autobusų maršrutai tinka visiems? Aš įsitikinęs, kad egzistuoja masė vietų, kur iš viso nėra autobusų ir žmonės neturi alternatyvų kitaip nei vežti patys.
                                          Nesakau, kad visur reikia paleisti dar 100 reisų.

                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X