Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Del Narbuto viaduko reik suprast, kad pati gatve, kaip ir daugelis kitu padaryta su zalia skyriamaja juosta sovietmeciu su mintimi kad kada nors ten tilps tramvajus. Tai jeigu ji visgi kada nors ten irengs (o ji tikrai irengs, tik laiko klausimas po kiek desimtmeciu susiprotes), vistiek reikes daryti perejas is abieju pusiu iki platformos.
    Todel ir pats viadukas dabar padarytas be atramos centre, kad nemaisytu tiesti busimo tramvajaus!
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.10, 17:18.

    Comment


      Parašė AudriusV
      Kiek pamenu, atskiro perėjos apšvietimo nebuvo.
      Buvo.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Del Narbuto viaduko reik suprast, kad pati gatve, kaip ir daugelis kitu padaryta su zalia skyriamaja juosta sovietmeciu su mintimi kad kada nors ten tilps tramvajus. Tai jeigu ji visgi kada nors ten irengs (o ji tikrai irengs, tik laiko klausimas po kiek desimtmeciu susiprotes), vistiek reikes daryti perejas is abieju pusiu iki platformos.
        Todel ir pats viadukas dabar padarytas be atramos centre, kad nemaisytu tiesti busimo tramvajaus!
        Ar ten tilptų tiek bėgiai, tiek platformos? Jei tilptų platformos - tilptų ir laiptai tiesiai nuo viaduko. Jei netilptų - gal paprasčiau viską stumti arčiau Spaudos rūmų, kur vietos gerokai daugiau ir patogiau persėsti į Laisvės prospektu važiuojantį transportą.

        Comment


          Parašė AudriusV

          Kiek pamenu, atskiro perėjos apšvietimo nebuvo. Apie tai , kad negalima statyti šviesoforo, nes tai ,neva, sukels dar didesnius kamščius ,tik paaiškina Jūsų "bazinius principus". Niekur nepavyko padaryti miestus patogius automobiliams ir pėstiesiems, automobilių tik daugėjo, o pėstieji mieste tapo antrarūšiai. Kamščiai atsiranda ties sankryžomis, o ne dėl pėsčiųjų perėjų.
          Geležinio Vilko gatvėje kamščiai atsiranda dėl pėščiųjų perėjos ties Didlaukio gatve. Ten jokios sankryžos nėra. Ten irgi artimiausiu laiku tikiuosiu bus pastatytas pėsčiųjų viadukas.

          Comment


            Prašome apie konkrečius projektus diskutuoti tam skirtose temose.

            Comment


              Kol čia jūs pjaunates dėl visko, ko tik galima, šiandien vyko debatai tarp Zuoko ir Šimašiaus "Žinių radijas" studijoje: https://www.ziniuradijas.lt/laidos/r...zuokas?video=1

              Comment


                Parašė AudriusV

                Taip vadinamas "kamštis" užsidegus žaliam šviesoforo signalui, kažkodėl vėl atsiranda, matyt, ties Ozo viaduku, o gal ir arčiau. Jei nebūtų pėsčiųjų šviesoforo, kamštis niekur neišnyktų, nes neišnyktų "butelio kaklelio" vieta.
                Didesnė bėda ne pats kamščio faktas, o kitos problemos susijusios su tuo. Tenka matyti tiek mašinų pravažiuojančių per geltoną, tiek pėsčiųjų lakstančių per raudoną. Ir avarijų kai kažkas stabdo prie mirksinčio, o kažkas dar tikisi prašokt. Oro švarumui irgi ne į naudą stabdantis/pajudantis eismas. Viadukas išspręstų visas šitas bėdas. O laiptų skaičius liktų nepakitęs.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Maskvoje gyvena 12.5 mln zmoniu. Vilniuje 0.5. Tai ir skaiciuiojam, jei sio projekto biudzetas buvo 3.5 mlrd tai reiskia Vilniaus mastu butu 145 mln usd, kas butu 127 mln eur per 5 metus (pas juos vis dar "petiletkom" skaiciuoja). Kas yra 25 mln euru per metus. Na ir ka, daug? Kiek ten Vilniaus biudzetas, 600 ?
                  Koks skirtumas, kad Vilniaus biudžetas yra 600 mln jeigu daugiau nei pusė jo išeina švietimui, socialiniams reikalams ir kitoms reikmėms. Vilniaus 2018 m biudžete infrastruktūrai numatyta 114 mln eur. O jeigu jau daliname Maskvos ir Vilniaus gyventojų skaičių, tai gal padalinkim ir teritorijos plotą atitinkamai. Tai porai gatvelių centre pertvarkyt tai būtų prabanga išleisti 25 mln per metus.

                  Comment


                    Nereikia, ponai, ginčytis dėl paties ginčo. Perėjimas virš Narbuto gatvės yra labai gerai. Būtų pastatytas anksčiau, būtų dar geriau. Gal 25 metus einu tose apylinkėse pasivaikščioti, kas kartą vis matėsi kad labai trūksta tilto sujungti du gatvės gabalus. Ir va, šiemet bac ir yra! Šventė! Be to, nebūtų tiek žuvusių ir sužeistų toje vietoje. O kiek metų reikėjo važiuoti per tą perėją kaip zuikeliui išvertus akis ir stebint 180 laipsnių kampu, ar neiššoks koks su dviračiu, panelė su mobiliaku ar bobulė su krepšiais.

                    Comment


                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                      Nereikia, ponai, ginčytis dėl paties ginčo. Perėjimas virš Narbuto gatvės yra labai gerai. Būtų pastatytas anksčiau, būtų dar geriau. Gal 25 metus einu tose apylinkėse pasivaikščioti, kas kartą vis matėsi kad labai trūksta tilto sujungti du gatvės gabalus. Ir va, šiemet bac ir yra! Šventė! Be to, nebūtų tiek žuvusių ir sužeistų toje vietoje. O kiek metų reikėjo važiuoti per tą perėją kaip zuikeliui išvertus akis ir stebint 180 laipsnių kampu, ar neiššoks koks su dviračiu, panelė su mobiliaku ar bobulė su krepšiais.
                      Ta pereja visada su siaubu pravaziuodavau, ziuredavau ar nelekia is galo koks gaidys, kuri galeciau priblokuoti, ypac tamsiu paros metu.

                      Comment


                        Aš šiemet tą tiltą atradau kelio trumpinimui. Gyvenu Viršuliškėse ir su paspirtuku iki tol važiuodavau palei Laisvės pr., pro Spaudos rūmus ir tada Narbuto g. žemyn (jei reik link Žvėryno). Dabar sutrumpinu kelią pro Sugiharos g., pervažiuoju viaduką ir nusileidžiu į Narbuto g. pandusais. Super.

                        Comment


                          Naujų vėjų papūtė

                          Visuomeninis judėjimas „Junkis“ kandidatu į sostinės merus kelia Andrių Stasiukyną

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=79823339

                          Šleževičiaus energetikos ministro Algimanto Stasiukyno sūnus?
                          Paskutinis taisė senasnamas; 2018.12.10, 21:01.

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Koks skirtumas, kad Vilniaus biudžetas yra 600 mln jeigu daugiau nei pusė jo išeina švietimui, socialiniams reikalams ir kitoms reikmėms. Vilniaus 2018 m biudžete infrastruktūrai numatyta 114 mln eur. O jeigu jau daliname Maskvos ir Vilniaus gyventojų skaičių, tai gal padalinkim ir teritorijos plotą atitinkamai. Tai porai gatvelių centre pertvarkyt tai būtų prabanga išleisti 25 mln per metus.
                            Prieš kelioliką metų kai biudžetas buvo 4 kartus mažesnis kažkaip užteko 100 mln. Lt vienai gatvei rekonstruoti, o dabar 25 mln. Eur ant viso centro infrastruktūros jau per daug? Kur Europoje matėte, kad senamiesčio širdyje būtų grindinys užasfaltuojamas ir šalia dedamos betoninės trinkelės? Nepamirškim, kad visa tai ne tik šiaip mums kad akiai gražiau būtų pažiūrėti, bet įvaidžiui ir turizmui, kas sukuria daug pajamų. Džiaugiamės, kad ateina visokie Kempinski, Hilton, Marriott viešbučių brandai, o kad gėda išeiti į gatvę iš tų viešbučių kažkodėl nepagalvojam. Kokį vaizdą apie šalį turėtų susidaryti turistas išėjęs iš geležinkelio ar autobusų stoties, užklydęs į šnipiškes ar vaikštantis po senamiestį ant asfalto ar betoninių ištrupėjusių trinkelių ?
                            Paskutinis taisė Lettered; 2018.12.10, 21:47.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Prieš kelioliką metų kai biudžetas buvo 4 kartus mažesnis kažkaip užteko 100 mln. Lt vienai gatvei rekonstruoti, o dabar 25 mln. Eur ant viso centro infrastruktūros jau per daug? Kur Europoje matėte, kad senamiesčio širdyje būtų grindinys užasfaltuojamas ir šalia dedamos betoninės trinkelės? Nepamirškim, kad visa tai ne tik šiaip mums kad akiai gražiau būtų pažiūrėti, bet įvaidžiui ir turizmui, kas sukuria daug pajamų. Džiaugiamės, kad ateina visokie Kempinski, Hilton, Marriott viešbučių brandai, o kad gėda išeiti į gatvę iš tų viešbučių kažkodėl nepagalvojam.
                              Beveik kiekvienam Europos senamiestyje krūva gatvių asfaltuotų, random galima besti Google Maps street view ir pažiūrėt, tad Totorių gatvė gal ir prarasta proga, bet ne pasaulio pabaiga.

                              O šiaip argumento nesuprantu, VMS per mažai išleido pinigų infrastruktūrai ? (o iš kur daugiau paimt ?) Ne tie prioritetai - turėjo būt daugiau centre, o ne miegamieji rajonai ?

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                Beveik kiekvienam Europos senamiestyje krūva gatvių asfaltuotų, random galima besti Google Maps street view ir pažiūrėt, tad Totorių gatvė gal ir prarasta proga, bet ne pasaulio pabaiga.
                                O šiaip argumento nesuprantu, VMS per mažai išleido pinigų infrastruktūrai ? (o iš kur daugiau paimt ?) Ne tie prioritetai - turėjo būt daugiau centre, o ne miegamieji rajonai ?
                                Tame ir esmė. Noriu eilinį kartą paklausti:
                                Nurodykite konkrečias bent 3-5% išlaidų, kurių turėtų atsisakyti savivaldybė ir nukreipti šaligatviams ar dar kažkam. Šūdą malti yra lengva, bet reikia suvokti realybę ir galimybes.

                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  EVALDO CINGOS nuotrauka.

                                  Man sitas sprendimas patinka. Akmenukai su trinkelem. Kompromisinis variantas kastu prasme.

                                  Comment


                                    Apskirtai Savičiaus g. yra puikus pvz. visiems, kai paprasčiausiai pakeičiama danga į tinkamą, maitinimo įstaigoms leidžiama išnešti staliukus ir gatvė atiduodama pėstiesiems tam tikram laikui. Rezultatas puikus.

                                    Comment


                                      Nesuprantu apie ką čia diskutuojama. Tai apie viadukus, tai dabar apie krizes. Gal vertėtų pravalyti temą, vienus postus perkeliant į infrastruktūros, o kitus į Ekonominės situacijos VMS temą?

                                      Comment


                                        Tesiant tema apie balkonu stiklinima. Tiesiog pro masinos langa siandien ryte:
                                        na kiek metu sitai naujai statybai:
                                        Click image for larger version  Name:	20181211_101554.jpg Views:	1 Size:	108,4 kB ID:	1688333Click image for larger version  Name:	20181211_095944.jpg Views:	1 Size:	208,9 kB ID:	1688334

                                        Renovuotas namas prie prokuraturos kubo:
                                        Click image for larger version  Name:	20181211_102607.jpg Views:	1 Size:	197,2 kB ID:	1688335

                                        Elitiniai daugiabuciai salia Neries (priespaskutinio auksto balkonas)
                                        Click image for larger version  Name:	20181211_102458.jpg Views:	1 Size:	234,4 kB ID:	1688336

                                        Esu tikras kad pastarajam skirtingai nuo pirmos foto veikia design-kodas ir reikia derinimu. Bet net jei ir negalima, jei labai nori viskas galima. Tas pats bus ir su visais Naujamiescio dabar statomais daugiabuciais ir su Linkmenu ir Ozo, jau nekalbant apie Pilaites gala.

                                        Comment


                                          Gal tiesiog niekas iš pašalinių nekreipia dėmesio, o kiemo gyventojai aprašymą priima, kaip rekomendaciją arba nenori kenkti kaimynui ar visai nesusimąsto.

                                          Kadangi iškelta problema, galbūt, tamsta, įdomumo dėlei turi motyvacijos registruot per Tvarkau Vilnių? Būtų įdomu institucijų atsakymą išgirst, nes tai liečia ne lokalią, bet viso miesto problemą.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X