Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto savivaldybė
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPas mus tas (balkonų stiklinimas) paprastai sutvarkoma renovuojant daugiabučius, todėl vertėtų skatinti renovaciją, o ne kažkokių senų daugiabučių stiklinimų demontažą. Naujuose stiklinti neleidžiama.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPas mus tas (balkonų stiklinimas) paprastai sutvarkoma renovuojant daugiabučius, todėl vertėtų skatinti renovaciją, o ne kažkokių stiklinimų demontažą. Naujuose stiklinti neledžiama.
Naujuose stiklinti neleidziama? Leidziama. Priklauso nuo konkretaus vystytojo ribojimu ir tvarkymo. Yra naujos statybos kur jau pristiklinta balkonu kaip kas uzsimano. Nera jokio bendro teisinio mechanizmo. Jei sutartyje parasyta, kad nereikia derinti projekto su objekto architektu stiklinant, tai ir nereikes. Miestas gi nepriziuri namo isvaizdos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNaujus irgi stiklina. Tik ne taip žostkai, tai mažiau krenta į akis.
Comment
-
Parašė AudriusVKas per maniera tujinti ? Kelias einant iš stotelės į kitoje pusėje esančius namus akivaizdžiai pailgėjo.
Tai kodėl ten nebuvo pastatytas pėsčiųjų šviesoforas? Tai užtrunka ilgiau ar brangiau nei viaduko statyba ?
Seniau juk irgi laiptai ne tiesiai ties stotele buvo. Vienintelis variantas kur prisideda max 100m yra išlipus centro kryptimi (t.y. atvažiavus nuo Pilaitės) ir norint pereiti į kitą pusę. Prie šviesoforo turbūt tektų ilgiau palaukt.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
Taip, būna. Tokius tai reikėtų priversti demontuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąČia panašiai kaip reikia neleisti parkuoti ant žolės ir šaligatvio. Reikia, bet tai neenforcinama, nes nu vat ai todėl ir viskas. Betvarkė yra mūsų miestų atributas ir miesto valdžia tai toleruoja.
Comment
-
Sprendžiant iš to, kaip sykį su manimi bendravo, kai paskambinau į viešosios tvarkos skyrių su klausimu, kodėl nusprendė nebausti, kuomet kitas to paties skyriaus vyr specialistas prieš savaitę tokioje pačioje situacijoje nubaudė, sulaukiau klausimu, ar esu baigęs teisę ir kad mūsų "pokalbis nekonstruktyus". Įtariu, kad tai toks pats miesto gaidys kaip visi tie gaidžiai, kurie numeta mašinas ant šaligatvio ar vejos. Jeigu tokie dirba viešosios tvarkos skyriuje, tai ko jūs norite. Net jeigu būtų priimtas griežtas sprendimas bausti, tai šitie "vyr. specialistai" išsukinėtų tokių "parkuotojų" naudai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąSprendžiant iš to, kaip sykį su manimi bendravo, kai paskambinau į viešosios tvarkos skyrių su klausimų, kodėl nusprendė nebausti, kuomet kitas to paties skyriaus vyr specialistas prieš savaitę tokioje pačioje situacijoje nubaudė, sulaukiau klausimu, ar esu baigęs teisę ir kad mūsų "pokalbis nekonstruktyus". Įtariu, kad tai toks pats miesto gaidys kaip visi tie gaidžiai, kurie numeta mašinas ant šaligatvio ar vejos.
Aš tik bijau, kad taip yra todėl, kad ten dirba žmonės už 500 Eurų su atitinkama motyvacija ir suvokimu. Dėl ko tikėtis iš jų kažko daugiau gali būti keblu.
Comment
-
Galiu dar pridėti prie paskutinio savo komentaro. Iki to pokalbio su atitinkamu viešosios tvarkos specialistu, buvau susidaręs gerą nuomonę apie viešosios tvarkos skyrių. Teko bendrauti su tais, kur važinėja po miestą, fiksuoja ir baudžia. Labai žmogiškai paaiškino su kokiomis teisinėmis problemomis jie susiduria, patarė ką galėtume padaryti ir prašė nebūti abejingu nusižengimams. Tad buvau susidaręs labai gerą nuomonę apie viešosios tvarkos skyrių, bet paskui, kai teko paskambinti ir paklausti, kodėl buvo taip kaip nurodžiau ankstesniame komentare, tai viską sugriovė. Nutariau parašyti ten į jų skundų sistemą. Rašiau dėl dviejų dalykų: 1) kodėl to paties skyriaus du vyr. specialistai tą pačia situacija traktuoja visiškai skirtingai; 2) nepagarbus kalbėjimas. Tai atsakymas buvo maždaug "sviestas sviestuotas".
- 1 patinka
Comment
-
Tiems, kas postina Maskvos nuotraukas ir aiškina kažką, tai tiesiog nemanau kad yra bent truputį adekvatu lyginti nedemokratinės valstybės miesto centro atnaujinimo programą, kur per 2015-2020 tik miesto centrui išleidžiama 3.5 milijardo dolerių (rusų skaičiavimu, realus kiekis turbūt didesnis) su visu Vilniaus infrastruktūros biudžetu, kuris siekia 115 mln eurų metams.
Tie, kas sako kad vakarų Europa yra kažkoks pavyzdys, tai tikrai taip nėra ir didžiosios dalies infrastruktūra yra byranti, griūvanti, aptriušusi, nušiukšlinta ir dažnai nepritaikyta neįgaliesiems. Yra aiškų išimčių, Skandinavijoj plius minus viskas neblogai, esant pigiems pinigams paskutiniu metu daug kur Europoj pradėta daug atnaujinimo. Net kalbant apie parkingus, miestų centrai knibždėte knibžda mašinų, panašu į mūsų centrą ar naujamiestį, ar net NMC (pažiurėkit Google Maps kokio dydžio atviri parkingai šalia Le Defense dangoraižių Paryžiuje), tik aišku tokio bardako kaip Šnipiškės nelabai kur yra. Normalu, kad brangesniuose miestuose parkingo mažiau, nes žemės kaina tokia, kad neapsimoka ją laikyti aikštelėms.
Comment
-
Parašė AudriusVPaskutinį kartą tamstai atsakau, nes su chamais nebendrauju. Stotele nesinaudoju. Man nesuprantamas saugumo problemas spręsti rytietiškais būdais, kuriuos čia bandoma pašiepti: ten taip pat stato viadukus ir požemines perėjas su ta pačia argumentacija - tai pėsčiųjų saugumui, negi nenorite, kad pėstieji būtų saugūs ? Galima buvo pastatyti pėsčiųjų šviesoforą , bet aišku ne su 10 min. ciklu, arba padaryti paaukštintą, apšviestą perėją. Kiek laiko praėjo po tų tragiškų įvykių iki viaduko pastatymo ? Jūs skaičiavote ? 4 metai ! Koks rūpestingumas pėsčiųjų saugumu ! Visi vakarų ir tos pačios Rusijos urbanistai, kurių dėka ir keičiasi ta pati Maksva, sako: pėsčiojo patogumas mieste yra prioritetas, o ne automobilių judėjimo greitis, neturi būti jokių požeminių perėjų ir viadukų. Aš palaikau tokią nuomonę kaip bazinį principą, nors daugiausia pats keliauju automobiliu. Jūsų reikalas galvoti kitaip, mano kitaip. Sėkmės
- 5 patinka
Comment
-
Parašė AudriusVPaskutinį kartą tamstai atsakau, nes su chamais nebendrauju. Stotele nesinaudoju. Man nesuprantamas saugumo problemas spręsti rytietiškais būdais, kuriuos čia bandoma pašiepti: ten taip pat stato viadukus ir požemines perėjas su ta pačia argumentacija - tai pėsčiųjų saugumui, negi nenorite, kad pėstieji būtų saugūs ? Galima buvo pastatyti pėsčiųjų šviesoforą , bet aišku ne su 10 min. ciklu, arba padaryti paaukštintą, apšviestą perėją. Kiek laiko praėjo po tų tragiškų įvykių iki viaduko pastatymo ? Jūs skaičiavote ? 4 metai ! Koks rūpestingumas pėsčiųjų saugumu ! Visi vakarų ir tos pačios Rusijos urbanistai, kurių dėka ir keičiasi ta pati Maksva, sako: pėsčiojo patogumas mieste yra prioritetas, o ne automobilių judėjimo greitis, neturi būti jokių požeminių perėjų ir viadukų. Aš palaikau tokią nuomonę kaip bazinį principą, nors daugiausia pats keliauju automobiliu. Jūsų reikalas galvoti kitaip, mano kitaip. Sėkmės
- 4 patinka
Comment
-
Parašė AudriusVPaskutinį kartą tamstai atsakau, nes su chamais nebendrauju. Stotele nesinaudoju. Man nesuprantamas saugumo problemas spręsti rytietiškais būdais, kuriuos čia bandoma pašiepti: ten taip pat stato viadukus ir požemines perėjas su ta pačia argumentacija - tai pėsčiųjų saugumui, negi nenorite, kad pėstieji būtų saugūs ? Galima buvo pastatyti pėsčiųjų šviesoforą , bet aišku ne su 10 min. ciklu, arba padaryti paaukštintą, apšviestą perėją. Kiek laiko praėjo po tų tragiškų įvykių iki viaduko pastatymo ? Jūs skaičiavote ? 4 metai ! Koks rūpestingumas pėsčiųjų saugumu ! Visi vakarų ir tos pačios Rusijos urbanistai, kurių dėka ir keičiasi ta pati Maksva, sako: pėsčiojo patogumas mieste yra prioritetas, o ne automobilių judėjimo greitis, neturi būti jokių požeminių perėjų ir viadukų. Aš palaikau tokią nuomonę kaip bazinį principą, nors daugiausia pats keliauju automobiliu. Jūsų reikalas galvoti kitaip, mano kitaip. SėkmėsLietuva visiems.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąTiems, kas postina Maskvos nuotraukas ir aiškina kažką, tai tiesiog nemanau kad yra bent truputį adekvatu lyginti nedemokratinės valstybės miesto centro atnaujinimo programą, kur per 2015-2020 tik miesto centrui išleidžiama 3.5 milijardo dolerių (rusų skaičiavimu, realus kiekis turbūt didesnis) su visu Vilniaus infrastruktūros biudžetu, kuris siekia 115 mln eurų metams.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąTiems, kas postina Maskvos nuotraukas ir aiškina kažką, tai tiesiog nemanau kad yra bent truputį adekvatu lyginti nedemokratinės valstybės miesto centro atnaujinimo programą, kur per 2015-2020 tik miesto centrui išleidžiama 3.5 milijardo dolerių (rusų skaičiavimu, realus kiekis turbūt didesnis) su visu Vilniaus infrastruktūros biudžetu, kuris siekia 115 mln eurų metams.
Tie, kas sako kad vakarų Europa yra kažkoks pavyzdys, tai tikrai taip nėra ir didžiosios dalies infrastruktūra yra byranti, griūvanti, aptriušusi, nušiukšlinta ir dažnai nepritaikyta neįgaliesiems. Yra aiškų išimčių, Skandinavijoj plius minus viskas neblogai, esant pigiems pinigams paskutiniu metu daug kur Europoj pradėta daug atnaujinimo. Net kalbant apie parkingus, miestų centrai knibždėte knibžda mašinų, panašu į mūsų centrą ar naujamiestį, ar net NMC (pažiurėkit Google Maps kokio dydžio atviri parkingai šalia Le Defense dangoraižių Paryžiuje), tik aišku tokio bardako kaip Šnipiškės nelabai kur yra. Normalu, kad brangesniuose miestuose parkingo mažiau, nes žemės kaina tokia, kad neapsimoka ją laikyti aikštelėms.
Pietvakarių Europa, t.y. Prancūzija, Belgija, jau bent vietomis turi prastesnę infrastruktūrą nei kokia Lenkija. Ispanijos ir Portugalijos situacijos nežinau, ten jau per toli Italija iš vis ne pavyzdys, ten netgi Romoje vyko protestai būtent dėl infrastruktūros, o kokio Neapolio padėtis gal net už Vilniaus prastesnė. Kitos Europos šalys atrodo žadančiai, bet tai nėra geriausios infrastruktūros šalys, netgi Estija, Talinas man kažkada (2015 m.) labiau priminė Vilnių, nei tikėjausi. Tikėjausi iščiustyto Lietuvos kurorto infrastruktūrą atitinkančio miesto lygio, o ne vietomis gana smarkiai provėžuotų gatvių ir nelygių šaligatvių. Ryga atrodo geriau. Prasčiausia padėtis ES, surprise surprise, Pietų Rumunijoje ir Bulgarijoje. Blogiau tik agrariniuose Ukrainos ir Moldovos rajonuose. Berods, netgi buv. Jugoslavijoje išlaikyta daugiau tvarkos, nu nes Jugoslavija, o ne 16-a sovietinė respublika.Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.10, 17:08.
Comment
-
Maskvoje gyvena 12.5 mln zmoniu. Vilniuje 0.5. Tai ir skaiciuiojam, jei sio projekto biudzetas buvo 3.5 mlrd tai reiskia Vilniaus mastu butu 145 mln usd, kas butu 127 mln eur per 5 metus (pas juos vis dar "petiletkom" skaiciuoja). Kas yra 25 mln euru per metus. Na ir ka, daug? Kiek ten Vilniaus biudzetas, 600 ?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Prieš 16 metų sugebėjom pradėti Gedimino pr. rekonstrukciją, kai visas Vilniaus biudžetas nesiekė 150 mln. Eur, dabar biudžetas virš 600 mln. Eur ir reikia takus tiesti iš senų krantinės blokų? Suprantu, yra korupcija, neefektyvuvas, bet negu taip viskas išvagiama?
Nu kažkoks postūmis atsiranda, kokiais 2016 m. atrodė situacija labiau beviltiška.
Comment
-
Parašė AudriusVPaskutinį kartą tamstai atsakau, nes su chamais nebendrauju. Stotele nesinaudoju. Man nesuprantamas saugumo problemas spręsti rytietiškais būdais, kuriuos čia bandoma pašiepti: ten taip pat stato viadukus ir požemines perėjas su ta pačia argumentacija - tai pėsčiųjų saugumui, negi nenorite, kad pėstieji būtų saugūs ? Galima buvo pastatyti pėsčiųjų šviesoforą , bet aišku ne su 10 min. ciklu, arba padaryti paaukštintą, apšviestą perėją. Kiek laiko praėjo po tų tragiškų įvykių iki viaduko pastatymo ? Jūs skaičiavote ? 4 metai ! Koks rūpestingumas pėsčiųjų saugumu ! Visi vakarų ir tos pačios Rusijos urbanistai, kurių dėka ir keičiasi ta pati Maksva, sako: pėsčiojo patogumas mieste yra prioritetas, o ne automobilių judėjimo greitis, neturi būti jokių požeminių perėjų ir viadukų. Aš palaikau tokią nuomonę kaip bazinį principą, nors daugiausia pats keliauju automobiliu. Jūsų reikalas galvoti kitaip, mano kitaip. Sėkmės
Comment
Comment