Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Problema ne atlikimas per vieną mėnesį. Problema, kad savivaldybė elgiasi taip, lyg tai net nebūtų problema. Mažiausiai, ko tikėčiausi iš savivaldybės, tai paaiškinimo ir bent jau prelimanaraus plano, kuriame būtų nurodyta data. Yra šiais laikais bankai ir galimybės kooperuotis su privačiu verslu tvarkant tokius dalykus. Bet tai nedaroma, nes nelaikoma, kad normali ir civilizuota aplinka yra svarbu. Niekas nepasikeitė nuo 1980.
    Nurodyk konkrečias bent 3-5% išlaidų, kurių turėtų atsisakyti savivaldybė ir nukreipti šaligatviams. Šūdą malti yra lengva, bet reikia suvokti realybę ir galimybes.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Dabar pliurza, visas miestas murzinas. Jonui prasidejo panikos atakos. Cia kasmet taip buna, nieko naujo ir nieko nuostabaus

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Nurodyk konkrečias bent 3-5% išlaidų, kurių turėtų atsisakyti savivaldybė ir nukreipti šaligatviams. Šūdą malti yra lengva, bet reikia suvokti realybę ir galimybes.
        Bėda ta, kad "suvokdami realybę ir galimybes" vis labiau atsiliekame nuo Europos ir artėjame link Rusijos. Panašiai kaip ir po ženklu statydami mašinas, nes "nu o tai kūr stacycy?". Ne procentuose ir piniguose problema, o pasaulėžiūroje. Neseniai tavo ir Milwaukee bendramintis senasnamas konstatavo "kiek čia tų neįgaliųjų yra, kad jiems viską pritaikyti?". Tai yra puikus tiek mūsų vizuomenės, tiek jos išrinktos miesto valdžios, cinizmo ir moralės dugno atspindys. Nes "o kam čia reikia".

        Nu o pinigų gauti galima iš bankų. Ir atitimėti nieko iš nieko nereikia. Duodi prašymą, pasirašai kontraktą ir here we go. No rocket science. Taip miestai daro visame pasaulyje. Tiesiog, skirtingai negu mums, jiems nekyla klausimų apie tai "kiek čia tų neįgaliųjų, kad jiems čia viską taikyti?".
        Paskutinis taisė John; 2018.12.09, 15:31.

        Comment


          Tai pas mus irgi buvo kaip visam pasauly. Milijardas litu backoj ir daugiau jokiu paskolu.

          Comment


            Priemonės:
            • Reikia konkrečios programos dėl šaligatvių nuleidimo ir šaligatvių būklės įvertinimo neįgaliajam (šaligatvis gali būti senas, bet jei tinkama danga važiuoti, gali būti paliktas).
            • Parkavimo ribojimai, čia jau bus didžioji kova. Techniškai nesunku, morališkai, deja, sunku.
            • Peržiūrėti nuorodinių, informacinių ir paslaugų ženklų išdėstymą gatvėse. Įvertinti to ženklo išdėstymą, tinkamumą.
            Plius minus tiek iš savivaldybės (ką Vilniaus, visos Lietuvos savivaldybių) norėčiau.
            Dažnesni patvarkymai yra puiku, bet jei parengė Ukmergės g. gražių vizualizacijų, tegul parengia šių trijų punktų programą. Požiūris į pėsčiąjį pakilo, bet matomų rezultatų nėra.

            Aš pvz. įrengiant šaligatvį pirmumą dėčiau neįgaliojo judėjimo kokybei. Šaligatvis skirtas neįgaliojo patogumui, o pėstieji yra antri vartotojai, nors ir patys dažniausi. Va
            Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.09, 16:05.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Bėda ta, kad "suvokdami realybę ir galimybes" vis labiau atsiliekame nuo Europos ir artėjame link Rusijos.
              Šis dalykas trigerina labiausiai, bet kiti (turiu omeny skaitlinga visuomenės dalis) jaučia kone seksualinę meilę rusiškiems tvarkymosi standartams. Tai trigerina turbūt tas beviltiškumo jausmas.

              Nors, duok Dieve, gal persilaušim.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Šis dalykas trigerina labiausiai, bet kiti (turiu omeny skaitlinga visuomenės dalis) jaučia kone seksualinę meilę rusiškiems tvarkymosi standartams. Tai trigerina turbūt tas beviltiškumo jausmas.

                Nors, duok Dieve, gal persilaušim.
                Jep, ir man pradeda darytis įdomu, kada visokie darbai ir miesto aplinkos tvarkymas bus pradėti daryti ne pagal rusiškus (jau postsovietinės eros), o, tarkim, vokiškus ar UK standartus? Iš kur ta neapsakoma meilė maskoliškai tvarkai, standartams ir aplinkai? Kodėl 2018 metais Vilniuje gyvenenčiam lietuviui yra TAIP sunku nustoti būti Petrozavodskiečiu ir suprasti, kad Vakarus nuo maskolijos ir skiria visos tos detalės, kurias jie vadina "ai nu bet gi čia nieko tokio"?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Jep, ir man pradeda darytis įdomu, kada visokie darbai ir miesto aplinkos tvarkymas bus pradėti daryti ne pagal rusiškus (jau postsovietinės eros), o, tarkim, vokiškus ar UK standartus? Iš kur ta neapsakoma meilė maskoliškai tvarkai, standartams ir aplinkai? Kodėl 2018 metais Vilniuje gyvenenčiam lietuviui yra TAIP sunku nustoti būti Petrozavodskiečiu ir suprasti, kad Vakarus nuo maskolijos ir skiria visos tos detalės, kurias jie vadina "ai nu bet gi čia nieko tokio"?
                  Todel kad Jonai sprendimus priima ir projektuoja tie patys zmones kurie tai dare pries 20 ir turbut 30 metu. Cia tik spejimas, bet manau jis teisingas.
                  O nauji nors kazkuo besidomintys ir mokantys skaityti bei nors isijungti jutuba uz 700 euru alga dirbti ten neis.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Vilnius jau dabar net centrinėje dalyje primena JAV suburbus pagal parkingų kiekį. Problema nesisprendžia kažkodėl.
                    Parkavimo problema centre gana paprastai sprendžiama didinant rinkliavą ir plečiant rinkliavos zonas. Dabar pvz. nėra didelės problemos bet kur centre pasistatyti automobilį, ypač senamiestyje, kur brangiausia rinkliava (nebent tik koks renginys ar pan.).
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Parkavimo problema centre gana paprastai sprendžiama didinant rinkliavą ir plečiant rinkliavos zonas. Dabar pvz. nėra didelės problemos bet kur centre pasistatyti automobilį, ypač senamiestyje, kur brangiausia rinkliava (nebent tik koks renginys ar pan.).
                      Nežinau, ar yra problema rasti vietą, bet aš kalbu apie tai, kad net centras yra paverstas į vieną didelį parkingą.

                      Comment


                        Parašė AudriusV

                        Pavyzdžiui požeminių perėjų ir viadukų vietoje reguliuojamų šviesoforais perėjų statybos. Narbuto viadukas kainavo 1,4 mln. EUR.
                        Kas jau kas, bet Narbuto viadukas tikrai reikalingas. Net ir ateityje tikintis mažiau eismo.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Jep, ir man pradeda darytis įdomu, kada visokie darbai ir miesto aplinkos tvarkymas bus pradėti daryti ne pagal rusiškus (jau postsovietinės eros), o, tarkim, vokiškus ar UK standartus? Iš kur ta neapsakoma meilė maskoliškai tvarkai, standartams ir aplinkai? Kodėl 2018 metais Vilniuje gyvenenčiam lietuviui yra TAIP sunku nustoti būti Petrozavodskiečiu ir suprasti, kad Vakarus nuo maskolijos ir skiria visos tos detalės, kurias jie vadina "ai nu bet gi čia nieko tokio"?
                          Šiaip tai net ir maskolija pradėjo tvarkytis pagal vakarietiškus standartus, mes su tokiais infrastruktūros projektais, kaip betoninių trinkelių klojimas senamiestyje ar šaligatvių klojimas miegamuosiuose rajonuose iš senų išluptų krantinės blokų esam netgi dar toliau maskolijos, kažkur ties mongolija.





















                          Gal reiktų Šimašiui nusiųsti?
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Šiaip tai net ir maskolija pradėjo tvarkytis pagal vakarietiškus standartus, mes su tokiais infrastruktūros projektais, kaip betoninių trinkelių klojimas senamiestyje ar šaligatvių klojimas miegamuosiuose rajonuose iš senų išluptų krantinės blokų esam netgi dar toliau maskolijos, kažkur ties mongolija.
                            Iš krantinės blokų tik keliose pakankamai nutolusiose vietose padaryta, o šiaip šaligatvių labai daug naujų miegamuosiuose rajonuose, ir Poderskis berods yra sakęs, kad dabar visur, kur rekonstruojamos gatvės ar tiesiami dviračių takai, perdaromi ir šaligatviai.

                            Comment


                              Parašė AudriusV

                              Jos "būtinumą" įrodo tai, kad toje vietoje gatvė užtverta tvoromis per visą ilgį- kaip kitaip šiems "kėgliams" parodysi, koks gėris yra viadukas , norint pereiti gatvę iš vienos pusės į kitą. O be to taip pat svarbu ties šia vieta nesustoti mašinai ties kokiu nors šviesoforu, tai juk toks nepatogumas sėdėti mašinoje ir laukti, nesvarbu ,kad juk už kelių šimtų metrų visvien atsiranda sankryža ir reikės sustoti.
                              Šneki visiškas nesąmones nenorėdamas matyti to, kad už 200 metrų 2 juostos pavirsta 6 ties Laisvės pr. į 3 kryptis.
                              Bet koks pėstysis stabdydavo visą srautą ir užsikimšdavo iki Panoramos, pedagoginio žiedo vakarop. Plius įkalnė yra, kas savaime lėtina eismo pradžią.
                              Bet kuriuo atveju absoliuti dalis perėjusi gatvę liptų į kalną, tai ar taip jau blogai iškart užlipti ir eiti saugiai? Tie patys VVT keleiviai sėdi/sedėjo trūlike kamščiuose, dabar pirmiausia vakare manau tikrai pralaisvėjo.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė AudriusV

                                Jos "būtinumą" įrodo tai, kad toje vietoje gatvė užtverta tvoromis per visą ilgį- kaip kitaip šiems "kėgliams" parodysi, koks gėris yra viadukas , norint pereiti gatvę iš vienos pusės į kitą. O be to taip pat svarbu ties šia vieta nesustoti mašinai ties kokiu nors šviesoforu, tai juk toks nepatogumas sėdėti mašinoje ir laukti, nesvarbu ,kad juk už kelių šimtų metrų visvien atsiranda sankryža ir reikės sustoti.
                                Dėl viaduko nesutikčiau. Jo ten reikia. Bet su Narbuto yra kitas kolosalus fakapas: "požeminė perėja" prie Panoramos su palikta šviesoforine sankryža, kur draudžiamas pėsčiųjų eismas. Kur net norint pereiti Saltoniškių g. riekia lįsti į tą baisų požemį. Kai kurie "nelegaliai" eina per Saltoniškių gatvę. Man sunku įsivaizduoti, koks nevisprotis tai suprojektavo ir kas pasirašė po tokio "projekto" įgyvendinimo popieriais.
                                Paskutinis taisė John; 2018.12.10, 14:50.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Šneki visiškas nesąmones nenorėdamas matyti to, kad už 200 metrų 2 juostos pavirsta 6 ties Laisvės pr. į 3 kryptis.
                                  Bet koks pėstysis stabdydavo visą srautą ir užsikimšdavo iki Panoramos, pedagoginio žiedo vakarop. Plius įkalnė yra, kas savaime lėtina eismo pradžią.
                                  Bet kuriuo atveju absoliuti dalis perėjusi gatvę liptų į kalną, tai ar taip jau blogai iškart užlipti ir eiti saugiai? Tie patys VVT keleiviai sėdi/sedėjo trūlike kamščiuose, dabar pirmiausia vakare manau tikrai pralaisvėjo.
                                  Būtent. Ypač su dviračiu būdavo labai patogu kirsti Narbuto g., nusileisti vienais laiptais ir pakilti kitais.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV
                                    Norite pasakyti, kad ten prieš viaduką nebuvo kelio į viršų ? Dabar tai, ašku, visiems smagu vaikščioti ratais - sportas. Nemačiau, kad dėl viaduko kažkas kažkur "pralaisvėjo", bet išleisti 1,5 mln. - tai juk smulkmena, kai viskam pinigų neužtenka.
                                    Kokiais ratais? Tau aiškiai pasakė, kad ten vis tiek lipama į viršų, nes neužlipęs niekur nenueisi. Tu bent jau naudojiesi ta stotele?
                                    Sutinku , tragiškas dalykas...
                                    Tragiška tai, kad ten buvo daug žuvusių. Pamenu vaiką žuvusį 1991 kažkur metais.
                                    Paskutinis taisė digital; 2018.12.10, 14:46.

                                    Comment


                                      Parašė AudriusV
                                      Norite pasakyti, kad ten prieš viaduką nebuvo kelio į viršų ? Dabar tai, ašku, visiems smagu vaikščioti ratais - sportas. Nemačiau, kad dėl viaduko kažkas kažkur "pralaisvėjo", bet išleisti 1,5 mln. - tai juk smulkmena, kai viskam pinigų neužtenka.
                                      1.5mln atsiperka vien pažiūrėjus į avarijų statistiką toje perėjoje. Visiškai nežiūrint ar eismui yra naudos. Alternatyva būtų nebent kokie gulintys policininkai, kurie tikrai užkištų srautą. Nors ir tada žmonėms trukdytų.

                                      O tvoros yra užmaršuoliams, kurie nepastebi, kad viadukas jau pastatytas. Šiaip ar taip teks lipti laiptais - tik klausimas prieš pereinant gatvę ar po to.

                                      Susisiekimas tarp abiejų Narbuto pusių vienareikšmiškai pagerėjo. Nusiima 2x ėjimas laiptais ir kaip minėjo dviračiu net nėra ką diskutuoti dėl patogumo.

                                      Comment


                                        Vienintelis dalykas, dėl ko galima priekaištauti savivaldybei - kad nepastatė viaduko anksčiau, o ne kad "veltui" išleido 1.5 mln.

                                        Comment


                                          Visiskai sutinku del Maskvos ir del to kad Vilniui turetu buti ziauriai geda kam jam jau tenka lygiuotis nebe i europietiskus miestus, kuriu jis niekad nebepavys, bet jau ir i Rusijos.
                                          Naujausia girdeta zinia - St Peterburge pradejo jega demontuoti daugiabuciu balkonus, stiklintus be projektu (patenka apytiksliai 100% visu balkonu, kaip ir pas mus). Tad Rusija, jei tik bus noras ir valia, gales greit prasivalyt nuo tarybu palikimo. O mes ne. Pas mus gi veikia teismai, negalima ardyt konstrukcijos, kuriai statybos metu projekto tipo nereikejo ir taikyt istatymus atbuline data. O Rusijoje kaip valdzia uzsimane taip ir bus (aisku tai dazniausiai blogai nei gerai), bet konkreciai siuo atveju uzglaisto teisines skyles, kurios leido savo laiku tvarkyt balkonus belekaip. P.S. pabandykit jus Suomijoj istiklint balkona. Kaip reiketu ta problema tvarkyt Lietuvoje? Niekaip, patikekit jos tiesiog niekas niekada netvarkys, mes gyvensim amziname bardake. Kaip tas namas, islendantis i Drujos. g. Teismams asmenine nauda pas mus yra auksciau visuomenes naudos, todel gyvensim lusnynuose ir siksim po nosim.

                                          Del parkavimo Vilniaus centre ir apskritai ivaziavimo i centra.. Visa dabartini poziuri parodo Totoriu gatves uzasfaltavimas. Viskas, daugiau nieko nereikia nei sakyt nei zinot.
                                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.10, 15:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X