Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto savivaldybė
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Pvz. tu pasistatai nuosavą namą Antakalnyje ir pist vieną dieną prieš tavo langus išdygsta daugiabutis. Kažin ar tau patiktų. Tuo tarpu Šnipštiškėse tai yra normalu, nes tai yra miesto centras ir kontekstas labai tinkamas atsirasti aukštiems pastatams.
Comment
-
https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=79522969
Įdomūs kandidatų ir exkandidato į merus pasisakymai:
Apie tai, kokių sprendimų reikėtų Vilniui konferencijoje diskutavo kitų metų sostinės mero rinkimuose dalyvausiantis Dainius Kreivys, dar nepasiskelbęs Artūras Zuokas ir iš rinkimų jau pasitraukęs Antanas Guoga.
„Vilnius turi būti patogus, sveikas ir išmanus, tai – trys pagrindiniai dalykai. Šiai dienai turime didžiulius srautus į miestą, kurie vakare grįžta į miegamuosius rajonus. Tų dalykų turi nebūti. Jei pažiūrėtume Europoje, tai kiekvienas rajonas turi savo centrą, su savo mokyklomis, savo parkais, kitais dalykais.
Turime puikų aplinkkelį, turime tą daugiacentriškumą vystyti. Manau, kiekvienas rajonas turėtų turėti ir savo darbo vietas. Gyvenimas galėtų vykti ne tik centre – taip būtų galima iš dalies išspręsti dabartinius piko valandų kamščių klausimus“, – dėstė D. Kreivys.
Konservatorius aiškino, kad vienas sprendimų galėtų būti tramvajus.
„Tramvajus puikiai tiktų ir su paspirtukų konceptu, nes išlipęs iš tramvajaus gali pasiimti paspirtuką, pasiekti savo biurą ar darbo vietą. Ta bendra integracinė sistema būtų puiki.
Dar galima kalbėti apie sensorinį miestą. 2014 metais Barselona pradėjo diegti šiuos sprendimus ir yra nuvažiavusi toli. Ten realiuoju laiku vyksta eismo sistema, šiukšliadėžių užpildymas, laisvų vietų parkavimui stebėsena, apšvietimas ir dar daug kitų dalykų“, – sakė D. Kreivys.Iš rinkimų pasitraukęs A. Guoga pasakojo, kad pagrindinė jo vizija buvo sveikas ir ekologiškas miestas.
„Turėtume tikslą per 20 metų tapti pačiu švariausiu miestu pasaulyje, tam naudoti inovatyvias technologijas, kas nėra pigu. Tai nebūtų pigus miestas, tai būtų brangus miestas.
Reiktų leisti be galo daug startuolių, būtent, kad atsirastų Neryje lašišos. Tokie paprasti tikri dalykai, kurie žmogui parodytų, kas tikrai padaryta. Linkėčiau merui bent kažką padaryti, nes dabar Vilniuje nėra ambicijos. Pagrindinė ambicija – kad gatvės būtų tvarkomos. Bet mes esame klestėjimo amžiuje, kiek yra pinigų dabar, koks yra biudžetas – niekada tokio nebuvo“, – dėstė europarlamentaras.Šiuo metu Vilniaus miesto opozicijoje dirbantis A. Zuokas sakė, kad Vilniuje yra daug dalykų, kuriuos galima padaryti visai nesunkiai, bet jie turėtų pakankamai didelį poveikį.
„Pirmiausia, miesto reguliavimo sistema – Vilnius turi gerą sistemą, vieną pažangesnių Europoje, tik ji įdiegta 2007 metais, vadinasi „Siemens“. Ją galima atnaujinti, modifikuoti programinę įrangą. Vilnius šiandien dar naudoja 3 versiją, kiti taiko 7 ar net 8 versiją, o pati naujausia versija – kur valdymo algoritmą kuria dirbtinis intelektas. Kitur – nieko nedarant, tik geriau, efektyviau ir greičiau valdant transporto srautus, galima tų pačių gatvių pralaidumą padidinti iki 20 proc.“, – pasakojo buvęs meras.
„Kitas svarbus dalykas – dalijimosi ekonomika. Automobilių – „CityBee“, „Spark“, gal atsiras kitų, dar „uberizacija“ – „Taxify“ ir kiti. Būtent pavėžėjimo paslaugos gali keisti viešąjį transportą. Manoma, kad jos iki 20 proc. gali sumažinti tradicinio viešojo transporto. Būtų galima leisti minėtiems automobiliams važinėti A juostomis, tada būtų daugiau naudotojų, tai skatintų.
Pagaliau gal baigtųsi karas, nes dabar dažnai sakoma, kad reikia kariauti su asmeniniu automobiliu. Dalinimosi ekonomikos pavyzdžiai leidžia į automobilį žiūrėti ne kaip į priešą, bet vertinti jo panaudojimo efektyvumą“, – sakė A. Zuokas.
Jis taip pat paminėjo, kad būtų galima unifikuoti automobilių parkavimo sistemą.
„Kada visas miestas turi programėlę, kurioje būtų apjungti tiek viešieji, tiek privatūs parkavimai. Būtų galima rezervuoti vietą ten, kur planuojate nuvažiuoti. Atvažiavus, nereiktų ieškoti, sukti ratus 20 minučių“, – aiškino jis.
A. Zuokas, kaip ir D. Kreivys, pritarė tramvajaus idėjai. „Vilnius jam pilnai pasiruošęs. Pirma linija – Santariškės, Kalvarijų gatvė, Geležinkelio stotis. Skelbti konkursą būtų galima nors ir rytoj. Priminsiu, kad 2015 metais buvome siuntę kvietimus pateikti komentarus į konkurso sąlygas“, – konferencijoje dėstė A. Zuokas.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąMan tai Guogos vizija apie lašišas patiko. Labai gero kandidato netekome.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąVisi trys lunatikai kazkur padebesyse skrajoja, kai tuo tarpu Vilnius skesta purvynuose.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIki švaros etalono Vilniui dar toloka, bet prie Zuoko purvo ir netvarkos Vilniuje buvo dar daugiau.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąVisi trys lunatikai kazkur padebesyse skrajoja, kai tuo tarpu Vilnius skesta purvynuose. Vilniuj visu pirma reikia sutvarkyti parkavima, isbristi is purvynu iki patenkinamo lygio, partvarkyti stoties rajona.
Zuokas užsiminė apie papildomas parkavimo vietas ride share transportui. Jeigu Šimašiaus padarytos aikštelės automobiliams, skirtos skatinti naudojimąsį VT, nepasiteisina, galima būtų tas lėšas skirti ride share transporto populiarinimui. Aš manau, kad ride share net gi neatsiejama nuo VT, nes tai yra dalis viešo transporto sistemos. Pvz. VT naktį važiuoja labai retai ir tik keliais maršrutais.Paskutinis taisė andyour; 2018.11.10, 11:43.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIki švaros etalono Vilniui dar toloka, bet prie Zuoko purvo ir netvarkos Vilniuje buvo dar daugiau.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Jeigu daryti analogiją su Šimašiaus pateiktais gatvių perklojimo skaičiais 80km vs reikiamais 130km, tai pasiekti tą optimalią trūkstamą tvarką visai realu.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąO ar jis uzsimine apie tai kaip eilinis Seskines ar Pasilaiciu gyventojas turi bristi kasdien per purvyna kad iliptu i savo masina?
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Bet tvarka neapsiriboja tik paklotu nauju asfaltu, o kitose srityse pažangos per kadenciją labai nedaug. Bet vėl teks rinkti Šimašių, nes kiti kandidatai tai išvis kosmonautai.Paskutinis taisė andyour; 2018.11.10, 12:00.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Zuokas užsiminė apie papildomas parkavimo vietas ride share transportui. Jeigu Šimašiaus padarytos aikštelės automobiliams, skirtos skatinti naudojimąsį VT, nepasiteisina, galima būtų tas lėšas skirti ride share transporto populiarinimui. Aš manau, kad ride share net gi neatsiejama nuo VT, nes tai yra dalis viešo transporto sistemos. Pvz. VT naktį važiuoja labai retai ir tik keliais maršrutais.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBet užtat buvo svajonė apie Gugenhaimo muziejų
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, čia diskusijos vertas klausimas. Viena vertus sharing mažina parkavimo problemą, kita vertus kamščių mažinimui tai nelabai turi poveikio.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Toks Zuoko braižas, jam patinka tokios idėjos. Manau, kad jos labai geros, tik viskas turi būti daroma atsižvelgiant į kontekstą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment