Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto savivaldybė
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąPateikite argumentus. Kitu atveju tokie svarstymai, besiremiant suinteresuoto asmens blevyzgomis, yra nieko verti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nėnius iš principo tą patį pasakė
Asmeniškai nematau didesnių tarifų "naudos". Bet tarifai turi būti tokie, kad užtektų ne tik pravalgymui, bet ir investicijoms į infrastruktūrą. Kokio dydžio tokie tarifai gaunasi - atskira tema..
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, jeigu vadovaujamės konspiracine teorija, kad čia viskas feikas ir rinkiminis triukas. Tai darom prielaidą, kad arba tai gudrus padnoškės pakišimas sekančiam merui (pvz., beveik kaip socdemai pakėlė pensijas prieš kadencijos pabaigą ir ekonominės krizės pradžią). Bet kadangi Šimašius jau dabar sako, kad tikrai kandidatuos, tai reiškia, kad jis nemažą kortą deda ant ruletės. Kas jam šiaip visiškai nėra būdinga.
Comment
-
„Statyk ir važiuok“ aikštelėse švilpauja vėjai, tačiau jų planuojama dar daugiau
Pirmų trijų aikštelių įrengimas Vilniui kainavo 55 tūkst. eurų. Visų trijų aikštelių išlaikymas kainuoja 3 tūkst. eurų per mėnesį.
Sėlių g. 62 (Žvėryno) „Statyk ir važiuok“ aikštelėje per dieną parkuojasi maždaug 11 automobilių, V. Gerulaičio g. 1 (priešais verslo centrą „Technopolis“, netoli „Siemens“ arenos) maždaug 2,5 automobilių, o Ukmergės g. 246 (šalia PC „Senukai“) maždaug 1,5 automobilio.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Šiam PiaRinam projektui tinkamesnė vieta ne infrastruktūros, o savivaldybės temoje. Perkelta.
Jei P+R projekto vaisiais kas nors realiai naudosis, tuomet jam atsiras vietos ir infrastruktūros temoje.
Comment
-
Parašė Creatium
Įdomu, kad Žvėryno aikštele realiai naudojamasi. Vieta nėra kažkuo ypatinga. Gal artumas prie centro padeda?
Geresnė situacija buvo tik Sėlių g., šalia Žvėryno žiedo, kur aikštelėje buvo 11 automobilių. Tačiau nereikia pamiršti, kad nuo lapkričio pabaigos parkavimas visame Žvėryne yra apmokestintas, taigi palikti transporto priemonę aikštelėje už 2 eurus visai dienai apsimoka labiau nei žaliojoje stovėjimo zonoje.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai kad straipsnyje nelabai buvo kažko naujo apie būsimas aikšteles (jų vietas, kada įrengs ir pan.), tai nieko baisaus, kad toks straipsnis apie nieką buvo perkeltas.
Comment
-
Parašė MilwaukeeZmogus su geru polekiu, trolinimu ir fantazija.
Ir etiketes visiems iš eilės klijuoja viens prie vieno kaip senasnamas ar Al1. Boooring.
Kalbant į temą, viskas priklauso nuo miesto infrastruktūros vizijos, kurios niekaip nesigirdi iš mero komandos. Jei planuojama pradėti riboti patekimą į miesto centrą, ar jį stipriai apmokestinti, tuomet tokių aikštelių infrastruktūros sukūrimas yra teisingas ir vėliau bus paprasta pradėti jas naudoti, net, jei dabar atrodo ir nereikalingas darbas. Bet aiškios komunikacijos ką ir kodėl daro - labai trūksta.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MilwaukeeJonas realiai jokios konstruktyvios kritikos nelaido, tik emocijas. Bet as prie ju pripratau, man net visai idomu Zmogus su geru polekiu, trolinimu ir fantazija.
Comment
-
Tai kad ten kalba bendrai apie savivaldybę, o tu viską suvedi į Šimašių. Aišku, jis atsakingas už viską, bet tu viską suvedi į tai, kad Šimašius blogas. Todėl žmonėms ir nebeįdomios tokios tavo rašliavos.
T.y. konstruktyvi kritika VISADA virsta varymu ant Šimašiaus (ir tampa nebekonstruktyvia).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Straipsnis apie infrastruktūrą - parkavimo aikšteles. Arba turi būti VLN Infrastruktūros temoje arba Parkavimo temoje.
Vietos visiems pranešimams užteks.
Tik vienas klausimas.
Ar kas nors iš čia esančių naudojosi P+R paslauga ir galės pateikti savo įspūdžius.
Comment
-
Sostinė iki 20 proc. padidino vilniečių medikų atlyginimus
Tik priiminsiu, kad Vilniaus miesto savivaldybė absoliučiai nieko nedaro.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąhttp://www.vilnius.lt/index.php?378922227
Tik priiminsiu, kad Vilniaus miesto savivaldybė absoliučiai nieko nedaro.
Comment
Comment