Parašė mr_miegas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto savivaldybė
Collapse
X
-
Visišką iš Tauragės kilusio mero neįgalumą vystant infrastruktūrą (išskyrus PiaRinius dvirtakius, parkavimo branginimą ir kilpas Senamiestyje) bei dešimtmečiais netiesiant gatvių iliustruoja faktas, kad jo gimtojoje Tauragėje jau numatoma tiesti 2,8 km aplinkkelį
Gal reikėtų jam nuvažiuoti į Tauragę pasisemti patirties
https://www.taurage.lt/taurageje-bus...lis-naujoji-g/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RomasVisišką Iš Tauragės kilusio mero visišką neįgalumą vystant infrastruktūrą (išskyrus PiaRinius dvirtakius, parkavimo branginimą ir kilpas Senamiestyje) bei dešimtmečiais netiesiamas gatves iliustruoja faktas, kad jo gimtojoje Tauragėje jau numatoma tiesti 2,8 km aplinkkelį
Gal reikėtų jam nuvažiuoti į Tauragę pasisemti patirties
https://www.taurage.lt/taurageje-bus...lis-naujoji-g/Post in English - fight censorship!
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisišką iš Tauragės kilusio mero neįgalumą vystant infrastruktūrą (išskyrus PiaRinius dvirtakius, parkavimo branginimą ir kilpas Senamiestyje) bei dešimtmečiais netiesiant gatvių iliustruoja faktas, kad jo gimtojoje Tauragėje jau numatoma tiesti 2,8 km aplinkkelį
Gal reikėtų jam nuvažiuoti į Tauragę pasisemti patirties
Comment
-
A19 padarė Kelių direkcija. Vakarinio aplinkkelio III etapą Šimašiui teliko tik pabaigti.
Nuveiktų darbų sąraše nėra dešimtmečius vėluojančios Šiaurinės gatvės ir Mykolo Lietuvio gatvės.
Bet šia tema viskas jau išsakyta.
Nuotrauka iš kuklaus Tauragės miesto, turinčio kur kas mažesnius resursus, tik iliustruoja, kad ne viską lemia pinigai - projektams stumti reikia noro, valios ir prioritetų susidėliojimo.
Nebus Vilniuje jokių Šiaurinių gatvių, kol meru bus ši valdžia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąA19 padarė Kelių direkcija. Vakarinio aplinkkelio III etapą Šimašiui teliko tik pabaigti.
Nuveiktų darbų sąraše nėra dešimtmečius vėluojančios Šiaurinės gatvės ir Mykolo Lietuvio gatvės.
Bet šia tema viskas jau išsakyta.
Nuotrauka iš kuklaus Tauragės miesto, turinčio kur kas mažesnius resursus, tik iliustruoja, kad ne viską lemia pinigai - projektams stumti reikia noro, valios ir prioritetų susidėliojimo.
Nebus Vilniuje jokių Šiaurinių gatvių, kol meru bus ši valdžia.
Bet gal ir nėra tokia jau bloga ši valdžia, jeigu vilniečiai ją perrinko? O ką darysite jeigu perrinks dar kartelį?
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNuotrauka iš kuklaus Tauragės miesto, turinčio kur kas mažesnius resursus, tik iliustruoja, kad ne viską lemia pinigai - projektams stumti reikia noro, valios ir prioritetų susidėliojimo.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai nekyla mintis, kad prioritetai tiesiog kiti - dvirtakiai, o ne gatvės?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTegul šitas kaimietis sutvarko šaligatvius, o tik po to imasi dvirtakių.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTai šaligatvių tvarkymo irgi labai padaugėjo palyginti su ankstesniais laikais.
https://tvarkaumiesta.lt/problem/106676
Nesutvarkyta iki šiandien.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąhttps://tvarkaumiesta.lt/problem/68951
https://tvarkaumiesta.lt/problem/106676
Nesutvarkyta iki šiandien.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąNa, tai aišku, kad yra daug nepadaryta, yra daug broko, bet šiaip padėtis tikrai pagerėjusi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš kasdien, einant į darbą, matau šitas nesutvarkytas vietas. Kitos vietos mane nedomina.
Bet tada pagalvojau, kad žmonės greičiausiai žiūri tik savo kiemo, palaukti negali, ir jei per mero kadenciją jų kasdien minamas takelis nebus sutvarkytas, jiem atrodys kad Vilniuj niekas nevyksta. Taip valdžia priversta daryti kažką, nors ir beleką, kad tik neprarast potencialių balsų.
Tada turim ką turim.
- 1 patinka
Comment
-
Na bet yra savivaldybėje nusistatymas nedaryti smulkių darbų, jeigu tai ne tik sutvarkytos infrastruktūros remontas.
Galėtų kasmet skirti dalį biudžeto iš kurio būtų tvarkomos smulkios senos infrastruktūros problemos:
1. biudžetiškai nuleidžiami borteliai nelaukiant gatvės remonto, kur yra poreikis jau dabar;
2. taisomi seni šaligatviai kur pakanka kelias eilutes plytelių aptvarkyti, jog panaikinti įdubimus ar pavienius ištrupėjimus;
3. vandens nubėgimo nuo šaligatvių problemos;
4. sankryžose nupaišyti dviračių pervažas ir pakeisti šviesoforo stikliukus nelaukiant, kol bus nutiestas takas;
5. senų dviračių takų problemų sprendimas nelaukiant pertiesimo (pavyzdžiui prie Spaudos rūmų senąjį taką kertančius įvažiavimus reikėjo sutvarkyti dar prieš pradedant tiesti naujus raudonus takus visur aplinkui), net pirmuose naujuose dvirtakiuose yra vietų, kur reiktų jei ne perdaryti, tai aptvarkyti visokius įvažiavimus į kiemus.
Taip būtų galima sutvarkyti nemažai į Tvarkau miestą įkeltų problemų nelaukiant pilno gatvės remonto ar kelis metus kol bus ta vieta įtraukta į biudžetą. Ir efektas būtų tikrai nemažas
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Dar prieš porą dienų teko prasieiti Lazdynų skveru ir pagalvojau, kad geriau jau Vilniuje būtų atliekamas aplinkos tvarkymas kvartalais (kaip Žirmūnų trikampyje), taip būtų estetiškiau ir kokybiškiau, nei tvarkant po vieną taką kiekvienam rajone. Nes dabar vaizdas klaikus: didžiausi plotai pigiausių plytelių net be jokių suoliukų ir želdinių, o su visais subyrėjusiais takais aplink skverą kontrastas dar baisesnis.
Bet tada pagalvojau, kad žmonės greičiausiai žiūri tik savo kiemo, palaukti negali, ir jei per mero kadenciją jų kasdien minamas takelis nebus sutvarkytas, jiem atrodys kad Vilniuj niekas nevyksta. Taip valdžia priversta daryti kažką, nors ir beleką, kad tik neprarast potencialių balsų.
Tada turim ką turim.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNa bet yra savivaldybėje nusistatymas nedaryti smulkių darbų, jeigu tai ne tik sutvarkytos infrastruktūros remontas.
Galėtų kasmet skirti dalį biudžeto iš kurio būtų tvarkomos smulkios senos infrastruktūros problemos:
1. biudžetiškai nuleidžiami borteliai nelaukiant gatvės remonto, kur yra poreikis jau dabar;
2. taisomi seni šaligatviai kur pakanka kelias eilutes plytelių aptvarkyti, jog panaikinti įdubimus ar pavienius ištrupėjimus;
3. vandens nubėgimo nuo šaligatvių problemos;
4. sankryžose nupaišyti dviračių pervažas ir pakeisti šviesoforo stikliukus nelaukiant, kol bus nutiestas takas;
5. senų dviračių takų problemų sprendimas nelaukiant pertiesimo (pavyzdžiui prie Spaudos rūmų senąjį taką kertančius įvažiavimus reikėjo sutvarkyti dar prieš pradedant tiesti naujus raudonus takus visur aplinkui), net pirmuose naujuose dvirtakiuose yra vietų, kur reiktų jei ne perdaryti, tai aptvarkyti visokius įvažiavimus į kiemus.
Taip būtų galima sutvarkyti nemažai į Tvarkau miestą įkeltų problemų nelaukiant pilno gatvės remonto ar kelis metus kol bus ta vieta įtraukta į biudžetą. Ir efektas būtų tikrai nemažas
Aš labai nesigilinau, bet man atrodo, kad labai norint smulkius pataisymus galima padaryt visame mieste masiškai. Nu tarkim su bortų nuleidimu. Padaryt kampaniją, kad žmonės praneštų apie nenuleistus bortus ir per metus paskirt tam biudžetą ir sutvarkyt. Bėda turbūt tame, kad bortams paskyrus 100 tūkst. Eur, 50 tūkst. Eur neteks šaligatvių remontas, 20 tūkst. Eur neteks koks nors medžių sodinimas ir t.t. Na ir prasideda tada biudžeto plėšymas ar diskusijos "pliažas vs. šaligatvis".
Pavyzdžiui, prie mano namų kelis metus jau prašau užtaisyti ištrupėjusio šaligatvio plyteles vienoje vietoje, o kitoje vietoje pakloti 2 m2 plytelių ten, kur žmonės ištrypė žolė. Nepadaro niekaip, nors buvo žadėta praėjusiais metais. Bet naujai išasfaltavo įvažiavimą į kiemą, netoli baigia atnaujinti virš 1km pėsčiųjų šaligatvio. Tai toks biški disonansas, bet turbūt kažkur giliai logikos tokiam darbų skirstymui visgi yra.
- 2 patinka
Comment
Comment