Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour

    Nesvarbu, kad tau kaip atrodo tie GPM procentai dyyyyyyyyydelyyyyyyyy...., tačiau vakarietiškų standartų gatvės kainuoja KOSMINIUS/GALAKTINIUS pinigus. Viso Vilniaus infrastruktūrą tektų keisti nuo A iki Z.
    Kadangi tingi pats...

    2017 metais (pagal 2017 vasario mėn. straipsnį) Vilniui turėjo būti skirta ~45% GPM, kas yra ~250 mln. eurų. 100% GPM reikštų, kad Vilniaus biudžetas padidėtų bent 300 mln. eurų, kas yra beveik milijardu litų. Jeigu tamstai tai yra menki pinigėliai, kurie nieko nespręstų - tai nebeturiu ką daugiau ir bepasakyti.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Kadangi tingi pats...

      2017 metais (pagal 2017 vasario mėn. straipsnį) Vilniui turėjo būti skirta ~45% GPM, kas yra ~250 mln. eurų. 100% GPM reikštų, kad Vilniaus biudžetas padidėtų bent 300 mln. eurų, kas yra beveik milijardu litų. Jeigu tamstai tai yra menki pinigėliai, kurie nieko nespręstų - tai nebeturiu ką daugiau ir bepasakyti.
      Aš apie Vilniaus infrasrutktūrą, o tu apie mane.... Nu man tikrai daug, pakaktų net dalelės tų pinigų

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Aš apie Vilniaus infrasrutktūrą, o tu apie mane.... Nu man tikrai daug, pakaktų net dalelės tų pinigų
        Tai paskaičiuojam, nejaugi sunku?

        2017 metais gatvių tvarkymui buvo skirta 22 mln. eurų, išasfaltuota 54 km. Suapvalinam iki tarkim 20 mln. ir 50 km. Tai už 300 mln. eurų galėtum išasfaltuoti 750 km gatvių KASMET. 2008 metais Vilniuje buvo ~1000 km gatvių. Tai kitaip tariant per metus galėtum naujai išasfaltuoti absoliučiai visas gatves, kurioms reikia keisti dangą. Kitais metais galėtum ko gero nupirkti visus naujus autobusus ir troleibusus ir dar padaryti VT nemokamą, 3 metais nutiesti visus reikalingus dviračių takus, 4 metais galėtum visus vilniečius išsiųsti atostogų

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Tai paskaičiuojam, nejaugi sunku?

          2017 metais gatvių tvarkymui buvo skirta 22 mln. eurų, išasfaltuota 54 km. Suapvalinam iki tarkim 20 mln. ir 50 km. Tai už 300 mln. eurų galėtum išasfaltuoti 750 km gatvių KASMET. 2008 metais Vilniuje buvo ~1000 km gatvių. Tai kitaip tariant per metus galėtum naujai išasfaltuoti absoliučiai visas gatves, kurioms reikia keisti dangą.
          Bet čia su tuo nekokybišku asfaltu ir nekokybiškais darbais. Be gatvių dar yra šaligatviai ir želdiniai tiek prie gatvių, tiek prie gyvenamųjų namų. Prie gatvių įtraukei daugiabučių kiemus? Kitas svarbus faktorius, Vilnius negaus 100% GPM ir čia jau pasibaigia diskusijos prasmė.

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą

            Bet čia su tuo nekokybišku asfaltu ir nekokybiškais darbais. Be gatvių dar yra šaligatviai ir želdiniai tiek prie gatvių, tiek prie gyvenamųjų namų. Prie gatvių įtraukei daugiabučių kiemus? Kitas svarbus faktorius, Vilnius negaus 100% GPM ir čia jau pasibaigia diskusijos prasmė.
            Nereikia vartytis, visi mato, kad šūdus sušnekėjai ir bijai tą pripažinti. Užteko pasikelti 3 straipsnius iš Google, kad suvartyčiau. Tai tokia ir "diskusija", monologas labiau.

            Comment


              Pora skaiciu

              Comment


                Dabar visokios Air Lituanicos ir Gugenheimai atrodo kaip absoliutinė nesąmonė, ne ES standarto infrastruktūros fone. Infrastruktūros sutvarkymas ten kur labiausiai sukasi ekonomika ir gyvenimas, primityviai parodys, kad ir valstybė verta būti ne kažkokie egzotiniai posovietiniai rytai, o vidutiniška ES valstybė kaip pvz. vidutiniška JAV valstija

                Man visiškai nesuprantama, kodėl ES valstybė turėtų nesitvarkyti pagal bendrai daugumoje ES valstybių paplitusius standartus. Kodėl mes turime likti nuskriausti? Lyg radiacijos apšvitinti.

                Kai prisiklausau iš žmonių ar žiniasklaidos apie Lietuvos problemas, tai kartais pagalvoju: "ką mes veikiam ES?". Arba "kas per nesąmonė ta ES?". Aišku, geriau jau priklausyti, privalumų asmeniškai matau daugiau: pinigų judėjimas, laisvas keliavimas
                Paskutinis taisė PoDV; 2018.03.21, 12:06.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                  Ar tikrai pasaulinėje rinkoje Vilnius sukeltų kainų bumą? O vietiniams gibonams duoti pinigų daug ir negalima. Jeigu sugeba Vilnius vienu metu statyti belenkiek ofisų ir daugiabučių netolygiai su nelabai ženkliu kainų padidėjimu, tai sugebės ir tiesti kelius.
                  Apie kokią pasaulinę rinką kalbi? Statybos yra vietinis verslas. Net jeigu generalinis rangovas su mandru užsienietišku pavadinimu.

                  Su požiūriu "vietiniams negalima", po to nereikia verkti dėl ekonominių problemų. Kuo daugiau kartų pinigai prasisuka vietinėj ekonomikoj - tuo valstybei geriau.

                  Jei per vienus metus pastatytų visus tuos ofisus ką stato porą dešimtmečių - po metų atsirastų krūva bedarbių. Kurie susižavėję milžiniškom savo algom dar ir būtų pasiėmę krūvą paskolų. Tuo tarpu statant visa tai palengva, žmonės pastoviai užimti darbu. Kol pastatys reikiamus ofisus - senus jau reiks griauti ir statyti jų vietoje naujus...

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Apie kokią pasaulinę rinką kalbi? Statybos yra vietinis verslas. Net jeigu generalinis rangovas su mandru užsienietišku pavadinimu.
                    http://www.merko.lt/apie-merko-2/ šita Merko grupės įmonė, jei gerai pamenu, estų.

                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Su požiūriu "vietiniams negalima", po to nereikia verkti dėl ekonominių problemų. Kuo daugiau kartų pinigai prasisuka vietinėj ekonomikoj - tuo valstybei geriau.
                    Pinigai ne tik ekonomikoje prasisuka, bet dar ir siauros grupės kišenėse. Rokui Masiuliui teks dirbti be išeiginių.

                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Jei per vienus metus pastatytų visus tuos ofisus ką stato porą dešimtmečių - po metų atsirastų krūva bedarbių. Kurie susižavėję milžiniškom savo algom dar ir būtų pasiėmę krūvą paskolų. Tuo tarpu statant visa tai palengva, žmonės pastoviai užimti darbu. Kol pastatys reikiamus ofisus - senus jau reiks griauti ir statyti jų vietoje naujus...
                    Tai ir infrasrutktūrą galima sutvarkyti per 10 metų. Tačiau tam reikia pinigų. Kaip pameni, jei nori naujo buto ir nenori taupyti 40 metų bei gyventi smirdančioje landynėje, ką darai?

                    Comment


                      Parašė mantasm

                      O tu šiaip visiškus šūdus rašinėji ar kažkokį užsibrėžtą tikslą turi?
                      O tu šiaip visiškame šūde gyveni ar kažkokį užsibrėžtą tikslą turi?

                      Comment


                        Gal baigsite nesąmones rašinėti?

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Gal čia ne fenomenas, o dėsnis Kažką esu girdėjęs, kad kuo "didesnė skola", tuo "turtingesnis" Nesakau, kad su šiuo teiginiu besąlygiškai sutinku. Ar tiesa, kad Kaunas pradėjo labiau tvarkytis, nes išmoko skolintis? Gal tai parodo kodėl Vilniaus gatvės yra "Šimašiaus kolūkis" pasak Andriulio?

                          Man atrodo, kad ta infrastruktūra niekam ir nerūpėjo ir tik po krizės įkarščio kažkaip vis dažniau teko išgirst kalbų apie Kauno duobes, o dabar jau ir apie Šimašiaus duobes. Gal mažas buvau, nesidomėjau labai, o ir nerūpėjo. Galvojau, kad čia Eastern European way kažkoks ir basta Lenkai ir baltarusiai apsitvarkė ir truputį neberamu

                          Šimašius paveldėjo nugyventą savivaldybę ir dabar skolintis patapę tabu. Gal jau apmažinęs skolą pradės skolintis daugiau. Kito kelio nėra pakeisti bendrą vaizdą iš esmės.

                          Comment


                            Sukurtas įrankis, palengvinantis užsieniečių integraciją Vilniuje http://www.vilnius.lt/index.php?3462202196

                            „Relocation Guide“ paprastai ir patogiai paaiškina kiekvieną žingsnį, su kuriuo tenka susidurti ir į sostinę atvykusiems naujiems gyventojams, ir tiems, kurie tik pradeda svarstyti čia persikelti – pradedant bazine informacija apie Vilnių, darbo paieška ir reikalingų dokumentų parengimu, baigiant būsto, sporto klubo ar vaikų darželio suradimu bei prisijungimu prie Vilniuje veikiančių bendruomenių ar organizacijų. Gidą galima pasiekti „Go Vilnius“ interneto svetainėje adresu http://www.govilnius.lt/relocation_guide.
                            „Kasdieniame darbe bendraudami su Vilniuje įsikūrusiais užsieniečiais ir talentais iš kitų šalių, svarstančiais galimybę čia atvykti, supratome, kad jiems taptų daug paprasčiau, jei visą įsikūrimui reikalingą informaciją galėtų rasti vienoje vietoje. Tokio tikslo ir siekėme kurdami „Relocation Guide“: kad šio gido pagalba kiekvienas, svarstantis galimybę persikelti į Vilnių, galėtų suplanuoti visus svarbiausius persikėlimo žingsnius“, - sakė „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
                            Kuriant „Relocation Guide“ buvo konsultuojamasi su Vilniuje gyvenančiais ir dirbančiais informacinių technologijų, dizaino, rinkodaros ir kitų sričių specialistais iš Italijos, Ukrainos, Baltarusijos, Ispanijos, Vokietijos, Indijos, Panamos, Kosta Rikos ir kitų šalių. Jų patirtis įsikuriant Vilniuje buvo labai vertinga siekiant įsikūrimo procesą palengvinti kitiems, planuojantiems atvykti į Lietuvos sostinę.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Žinutė Jonui (John):

                              Vilnius švarinasi: valant gatves surinkta 516 tonų nešvarumų
                              https://www.15min.lt/naujiena/aktual...umu-793-947134
                              Praėjusios savaitės pabaigoje sostinėje prasidėjo pavasarinis gatvių valymas nuo per žiemos sezoną susikaupusio smėlio, druskų ir kitų nešvarumų. Šiuo metu gatves valo net 20 specialių vakuuminių mašinų. Jomis kelininkai apima daugiau kaip pusę šimto gatvių – 110 kilometrų teritoriją. Iki gegužės planuojama išvalyti ir likusią dalį – daugiau kaip 500 gatvių.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Žinutė Jonui (John):

                                Vilnius švarinasi: valant gatves surinkta 516 tonų nešvarumų
                                https://www.15min.lt/naujiena/aktual...umu-793-947134
                                Vilnius geriau švarintųsi ne rinkdamas kas pavasarį tas tonas, bet jų neberdamas ant gatvių. Tą druskų mišinį mes visi dabar įkvepiam į plaučius. Druską berti yra grynas barbarizmas o kai kam geras biznis. Pakanka to, kad visi važinėtų geromis padangomis o gatves tik nugreideruotų.

                                Comment


                                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                                  Vilnius geriau švarintųsi ne rinkdamas kas pavasarį tas tonas, bet jų neberdamas ant gatvių. Tą druskų mišinį mes visi dabar įkvepiam į plaučius. Druską berti yra grynas barbarizmas o kai kam geras biznis. Pakanka to, kad visi važinėtų geromis padangomis o gatves tik nugreideruotų.
                                  Pagrindinės Vilniaus gatvės barstomos technine druska (pigia, baltarusiška, kurioje purvo spėju yra kokie 5-10%)
                                  Nepagrindinės Vilniaus Gatvės barstomos smėlio su trupučiu druskos mišiniu (nes tipo pigiau nei tik baltarusiška druska).

                                  Taigi, turint galvoje, kad viskas kainuoja, reiktų siekti pagerėjimo laipsniškai didinant finansavimą šiam reikalui.
                                  Kokius 10-15 metų galėtų būti judama tokia kryptimi:
                                  1. Pirmiausia mažinti išberiamo smėlio su trupučiu druskos kiekį (palikti nebent žvyrkeliams), nes iš tų nepagrindinių gatvių jis pasklinda ir į kitas gatves.
                                  2. Kai nebeliks barstymo smėliu, galima miesto centre pradėti barstyti švaria technine druska be purvo (pvz. švediška, vokiška ar pan.), kuriai ištirpus nelieka to bjauraus purvo.
                                  3. Didinti barstymą švaria druska į miesto pakraščius, kol būtų naudojama tik ji.

                                  Comment


                                    Švedijoje ne druska barsto, o skaldele.

                                    Comment


                                      Šią vasarą nutiesė vieną kelią ir pabarastė skaldele. Nežinau kodėl, gal kokia technologija? Taip palikta buvo pusei vasaros. Važiuojant 40km/h greičiu parėjo skaldelės gabaliukas į priekinį stiklą iš priešpriešiniu eismu važiuojančios mašinos. Teko pakeisti visą stiklą.

                                      Nebent žiemą taip nebūna?

                                      Nebarstyti kelių irgi ne sprendimas. Dabar žmonės skundžiasi, kad per mažai barsto, o kas dėtųsi, jei išvis nebarstytų?

                                      Comment


                                        Švedijoje ne tokia skaldelė, jei teko būti žiemą, turėjote matyti.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Švedijoje ne tokia skaldelė, jei teko būti žiemą, turėjote matyti.
                                          Neteko, dėl to ir domiuosi

                                          Comment

                                          Working...
                                          X