Jokie ekspertai nepadės kol patys neturėsime kultūros. Ir gali pakloti geriausios kokybės šaligatvius, bet plytelės vėl greitai bus tokios pat baisios suskilusios jei ant jų statysi savo SUV.
O tu pats pažiūrėjęs į eigą negali to pamatyti? NIEKADA su dabartiniu Vilniaus biudžetu. Taip pat tai nereiškia, kad visa Lietuva turi Vilniui sumesti ant europietiškų gatvių per kaitaliojimą GPM.
Turi omeny, kad Vilnius mažiau sumestų provincijai jų gatvėms
Turi omeny, kad Vilnius mažiau sumestų provincijai jų gatvėms
O iš kur Vilniuje jauni darbingi žmonės? Negi iš provincijos? Žinoma, provincija numirs natūralia mirtimi ir nepadės jiems nauji šalitgatviai. Tačiau, Vilniaus donaru yra ir didieji miestai - Kaunas ir Klaipėda.
O iš kur Vilniuje jauni darbingi žmonės? Negi iš provincijos? Žinoma, provincija numirs natūralia mirtimi ir nepadės jiems nauji šalitgatviai. Tačiau, Vilniaus donaru yra ir didieji miestai - Kaunas ir Klaipėda.
Tai per GPM Vilnius nusiperka žmones iš jų tėvų? Ar GPM reikalingas vystyti infrastruktūrą, kuria tie žmonės naudojasi?
Jokie ekspertai nepadės kol patys neturėsime kultūros. Ir gali pakloti geriausios kokybės šaligatvius, bet plytelės vėl greitai bus tokios pat baisios suskilusios jei ant jų statysi savo SUV.
Tam tereikia pastatyti KET ženklą. Aš turėjau omeny ekspertus prižiūrinčius darbus, o ne KET taisykles.
Tai per GPM Vilnius nusiperka žmones iš jų tėvų? Ar GPM reikalingas vystyti infrastruktūrą, kuria tie žmonės naudojasi?
Rodos ta pats Kaunas ne visą surinktą GPM gauna?
Jei kiti miestai maitina, tai gal nereikia užraukti šių šaltinių? Kitas dalykas, didesnis GPM iš esmės nieko nepakeis. Sutvarkyti visą Vilniaus infrastruktūrą iki vakarietiškų standartų su keliais pinigėliais neišeis.
Turi omeny, kad Vilnius mažiau sumestų provincijai jų gatvėms
Provincijoje jau viskas sumesta kiek įmanoma iš ES ir valstybės paramos. Kaime trinkelėmis iškloti neįgaliesiems pritaikyti takai, gatvių apšvietimas, nauja stotelė (nors nėra nuolatinių autobusų), pastatytas vandentiekis ir valymo įrengimai, renovuota mokykla. Mokesčių generuoja ~0.
Tam tereikia pastatyti KET ženklą. Aš turėjau omeny ekspertus prižiūrinčius darbus, o ne KET taisykles.
nuo kada stovėjimas ant šaligatvio draudžiamas ženklais?
antravertus, mūsų "kultūroje" niekas nekreipia dėmesio į ženklus. taip kad, taisyklės čia visai ne prie ko.
Pagal Johno logiką Magadanas atrodytų kaip Miunchenas, jei tik ne vietinis blogas meras panašus į Šimašių. O jei Miuncheno meru taptų Šimašius, miestas nusigyventų iki Magadano.
Į Tvarkau Vilnių tenka skambinti. Vienas iš jų problemų sprendimo būdų yra "nu bet tai ten gal niekam netrūūūūkdo?". Įdomu, kiek dar laiko reiks Šimašiui išspręsti šitą problemą ir išmokyti tokius dalbajobus bent jau civilizuotai atsiliepti sumautu telefonu? Nu jau 3 metai kaip ir praėjo. Tai kiek dar reiks?
Kiek kartų Londone skambinot į tvarkau Londoną dėl KET pažeidimų kaip nevietoje pastatytas auto?
nuo kada stovėjimas ant šaligatvio draudžiamas ženklais?
antravertus, mūsų "kultūroje" niekas nekreipia dėmesio į ženklus. taip kad, taisyklės čia visai ne prie ko.
O tai čia merui reikia dėl to skambinti, ar policijai? Kadangi gadinamas turtas, ne vien pažeidžiamos taisyklės, turi būti atlyginta miestui padaryta žala. Nesvarbu, kad žala nėra akivaizdi. Kultūros neturėjimas dar neatleidžia nuo atsakomybės. Jeigu pažeidėjas kartoja nusikaltimą, tai irgi turi būti į tai atsižvelgta. Kitu atveju turintys daug pinigų gali visiškai nesilaikyti KET.
Jei kiti miestai maitina, tai gal nereikia užraukti šių šaltinių? Kitas dalykas, didesnis GPM iš esmės nieko nepakeis. Sutvarkyti visą Vilniaus infrastruktūrą iki vakarietiškų standartų su keliais pinigėliais neišeis.
Pažiūrėjus į demografiją - tie šaltiniai užsirauks nesvarbu kokia dalis GPM išvažiuos į provinciją.
Vilnius šiemet gauna 53%. Padidinti galima toli gražu ne 'keliais pinigėliais"
Pagal Johno logiką Magadanas atrodytų kaip Miunchenas, jei tik ne vietinis blogas meras panašus į Šimašių. O jei Miuncheno meru taptų Šimašius, miestas nusigyventų iki Magadano.
Kiek kartų Londone skambinot į tvarkau Londoną dėl KET pažeidimų kaip nevietoje pastatytas auto?
Londone nėra tokio endemiško problemų masto. O savivaldybė realiai atlieka savo funkcijas. Pabandyk Londone pastatyti mašiną ant šaligatvio
Paskelbtas miestų, kuriuose geriausia gyventi, reitingas: Vilnius – 81-as
Vilnius tarp kaimyninių valstybių miestų atsidūrė aukščiausioje – 81-oje vietoje. Vieta žemiau – Lenkijos sostinė Varšuva, Estijos sostinė Talinas – 87-as, Latvijos sostinė Ryga – 89-a. Maskva ir Minskas liko atitinkamai 167-oje ir 188-oje vietose
Paskelbtas miestų, kuriuose geriausia gyventi, reitingas: Vilnius – 81-as
Na, pagal nemažos dalies forumiečių komentarus - Vilniuje apskritai neįmanoma gyventi. Ištisas siaubas.
Bet gal reikėtų tuomet tai išnaudoti turistų vilionėms? Pvz.:
Pamatyk smėlio audrą Lietuvos sostinėje!
Įveik 200 metrų atkarpą Lietuvišku šaligatviu Lazdynų mikrorajone!
Na ir taip toliau...
Pažiūrėjus į demografiją - tie šaltiniai užsirauks nesvarbu kokia dalis GPM išvažiuos į provinciją.
Vilnius šiemet gauna 53%. Padidinti galima toli gražu ne 'keliais pinigėliais"
Kad vizualiai kažkas pasimatytų kuriam laikui gal ir užtektų tų pinigėlių iš padidinto GPM. Tačiau liaudis greitai pamirštų ir pamatytų kitas problemines vietas ir tada vėl didinti GPM? Nėra ten jau tiek vietos jį didinti. Jeigu nori naujo vakarietiškų standartų buto - eini į banką, arba taupai 40 metų ir tuo tarpu gyveni smirdančioje landynėje visą likusį gyvenimą. Jeigu nori vakarietiškų standartų infrastruktūros ką reikia daryti? Atsakymą sugalvokit.
Kad vizualiai kažkas pasimatytų kuriam laikui gal ir užtektų tų pinigėlių iš padidinto GPM. Tačiau liaudis greitai pamirštų ir pamatytų kitas problemines vietas ir tada vėl didinti GPM? Nėra ten jau tiek vietos jį didinti. Jeigu nori naujo vakarietiškų standartų buto - eini į banką, arba taupai 40 metų ir tuo tarpu gyveni smirdančioje landynėje visą likusį gyvenimą. Jeigu nori vakarietiškų standartų infrastruktūros ką reikia daryti? Atsakymą sugalvokit.
Pasiskaičiuok kiek Vilnius negauna GPM per metus ir nebereiks rašyt absurdų apie "mažus pinigėlius"
Kad vizualiai kažkas pasimatytų kuriam laikui gal ir užtektų tų pinigėlių iš padidinto GPM. Tačiau liaudis greitai pamirštų ir pamatytų kitas problemines vietas ir tada vėl didinti GPM? Nėra ten jau tiek vietos jį didinti. Jeigu nori naujo vakarietiškų standartų buto - eini į banką, arba taupai 40 metų ir tuo tarpu gyveni smirdančioje landynėje visą likusį gyvenimą. Jeigu nori vakarietiškų standartų infrastruktūros ką reikia daryti? Atsakymą sugalvokit.
Su tokiu požiūriu atsirastų daug kitų problemų. Pvz metam krūvą pinigų, atsiranda statybinių kontorų, sutvarko... Ir viskas. Priežiūrai juk reikia n kartų mažiau resursų nei išpūstai statybai. Burbulas baigiasi. Su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. Arba tenka kviestis iš užsienio, tuo pačiu pinigais tiesiog pravalgomi ir išvažiuoja. Ekonomiškai daug naudingiau yra vystyti infrastruktūrą tolygiai. Tuo pačiu pinigams leidžiant cirkuliuoti vietinėje ekonomikoje.
Kritikuojantys Šimašių turbūt ir svajoja apie Uspaskichą arba Tomaševskį.
„Jeigu aš ateisiu į Vilniaus mero poziciją, Vilnių žinos visoje Europoje kaip vieną patraukliausių miestų Europoje“, – pasitikėjimu savimi spinduliavo V. Uspaskichas.
Zuoko atitikmuo su Magadano akcentu . Andriuliui turėtų patikti.
Su tokiu požiūriu atsirastų daug kitų problemų. Pvz metam krūvą pinigų, atsiranda statybinių kontorų, sutvarko... Ir viskas. Priežiūrai juk reikia n kartų mažiau resursų nei išpūstai statybai. Burbulas baigiasi. Su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. Arba tenka kviestis iš užsienio, tuo pačiu pinigais tiesiog pravalgomi ir išvažiuoja. Ekonomiškai daug naudingiau yra vystyti infrastruktūrą tolygiai. Tuo pačiu pinigams leidžiant cirkuliuoti vietinėje ekonomikoje.
Ar tikrai pasaulinėje rinkoje Vilnius sukeltų kainų bumą? O vietiniams gibonams duoti pinigų daug ir negalima. Jeigu sugeba Vilnius vienu metu statyti belenkiek ofisų ir daugiabučių netolygiai su nelabai ženkliu kainų padidėjimu, tai sugebės ir tiesti kelius.
Comment