Benkunskas stengiasi laviruoti. Ir įtikti mašinistams, bet supranta ir strateginius miesto plėtros uždavinius. Kairienės konkurso laimėjimas rodo, kad ateityje galime sulaukti gerų vakarietiškų sprendimų
Galite bandyti laimę vyr. inžinieriaus kėdei užimti
Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu tampa Anton Nikitin
Vilniui siekiant tvaraus miesto tikslų, savivaldybės tvarumo vadovu tampa Anton Nikitin. Iki šiol jis beveik trejus metus ėjo vyriausiojo inžinieriaus pareigas. A. Nikitin rūpinsis darnios plėtros klausimais, miesto tvarumo ir atsparumo klimatui strategija bei kitų tvarumo metodikų įgyvendinimu.
„Savivaldybėje ir jai pavaldžiose įmonėse daug dėmesio skiriame aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir korporatyvinio valdymo (angl. ESG) standartų užtikrinimui. Tikiu, kad A. Nikitin žinios ir patirtis padės tvarumo metodikas mieste pritaikyti dar tinkamiau, taip pat užtikrinti dar platesnį tvarumo rodiklių išmatuojamumą“, – sako Vilniaus miesto administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
A. Nikitin Vilniaus miesto savivaldybėje iki šiol užėmė vyr. inžinieriaus pareigas. Jis rūpinosi gatvių standarto ir naujos kokybės gatvių demo versijų rengimu, žaliųjų erdvių pritaikymu miestui, infrastruktūros įstatymo įgyvendinimu ir kt.
„Tvarumo tema itin plati ir įdomi – Vilnius išrinktas žaliąja sostine, yra tarp 100 Europos misijos miestų, siekiančių klimato neutralumo. Užimdamas tvarumo vadovo pareigas sieksiu, kad šioje srityje Vilnius pasiektų dar didesnį proveržį“, – sako A. Nikitin.
Viešojoje erdvėje buvo kilę klausimų dėl Anton Nikitin paskyrimo vyr. inžinieriaus pozicijai teisėtumo. Vyriausybės atstovas A. Nikitino paskyrimo į vyr. inžinieriaus poziciją teisėtumą jau vertino tris kartus. Dviejų iš šių vertinimų metu jokių pažeidimų nerasta. Savivaldybė nesutinka su paskutiniu vertinimu, tačiau nusprendė neskirti laiko ir resursų ginčams. Primename, kad A. Nikitin į Valstybės tarnybą buvo atrinktas Valstybės tarnybos departamento skelbto konkurso būdu 2020 m. gruodžio mėnesį.
Konkursą vyr. inžinieriaus pareigoms užimti savivaldybė ketina skelbti artimiausiu metu.
Benkunskas stengiasi laviruoti. Ir įtikti mašinistams, bet supranta ir strateginius miesto plėtros uždavinius. Kairienės konkurso laimėjimas rodo, kad ateityje galime sulaukti gerų vakarietiškų sprendimų
Raskite kur nors, visuose rašinėliuose apie Vilnių 2030 kaip klimatui neutralų miestą, bent ką nors apie automobilių eismo mažinimą. Savaitgalį Energetikos muziejuje bus mugė tvarumo tema - man atrodo, transporto tema bus didžiulis dramblys salėje, apie kurį nebus rimtai kalbama.
Tikiuosi Jonas neužsipuls, kad klausiu, bet kuo skirsis VMS tvarumo vadovo funkcijos nuo SĮ "JUDU" tvaraus judumo vadovo funkcijų? Jo ankstesnė darbo vieta užimta, tai panašu sukūrė naują dubliuojančią. Šiaip ar taip, pagal aprašymą siaurinti gatves galės ir toliau. Man nemaišo, jei ką. Dvirtakiai tik iki 2020 m. man rūpėjo.
Patarėjas, tai čia papildoma razinka – papildoma alga. Čia, kaip Pakalnis, su įvairiom pareigybėm per VMS ir dar papildomai SĮ "Susisiekimo paslaugos (JUDU)" etatais. Dėl to ir išeitinė buvo 13 000 Eur. Įsivaizduojat, Pakalnis buvo oficialiai ir už dviračius atsakingas. Lol, aš jam mail'u STR neatitikimus siunčiau, kas jam nebuvo įdomu visai.
Nežinau tinkamesnės temos tad rašau. Juolab, kad ir apie architekto pareigas čia pranešiau tai kaip ir prasitęsia mintis.
Vienas iš VMS narių praneša:
,,Konstatuokime, kad Nikitinas traukiamas iš vyr.inžinieriaus pareigų (įdomu su kokia išeitine), bet...
Jis paskiriamas VMS Tvarumo vadovu! Kas čia per pareigos??? Mes Taryboje neseniai patvirtinome naują VMS administracijos struktūrą. Nėra ten tokių pareigų!''
Nikitin mass medijoj jau skelbiamas kaip 'pakeltas pareigose', o Nemunaitis raitojasi rankoves ir skelbią karą siaurintojams vardan vilniečių gerovės - jis šio tyčiojimosi neatleis. Va tokių banderlogų reikia ir kitai pusei, bet deja atėjo metas kai Nacionalinis Susivienijimas statys visus į vietą. Nikitin neužsibus naujose pareigose.
Comment