Wow
Švietimo ir mokslo ministerija siūlo kas aštuonerius darbo metus pedagogus išleisti į kūrybines atostogas, o pirmaisiais pedagogo darbo metais rengti nacionalines pradedančiųjų stovyklas.
Tai numatyta naujajame Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo plane, kurio koncepciją planuojama priimti 2012 metų pradžioje.
Taip pat siūloma įvesti kvalifikacijos tobulinimo taškų sistemą bei kiekvienoje mokykloje skirti po vieną profesinio tobulinimosi konsultantą, kuris padėtų susidaryti tobulinimosi planą.
„Su nauja pedagogų kvalifikacijos tobulinimo koncepcija mes siūlome pajudėti nuo tos formalios ir į pažymėjimų gavimą orientuotos kvalifikacijos tobulinimo pabaigą“, – antradienį Švietimo ir mokslo ministerijoje vykusioje spaudos konferencijoje teigė ministras Gintaras Steponavičius.
Ministro nuomone, naujovės yra diegiamos ne dėl to, jog mokytojas tobulintųsi vien dėl aukštesnės kvalifikacijos, bet kad turėtų nuoseklų norą ir galimybių tobulėti.
Nuo šių metų liepos 10 dienos įvesta nauja valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų vadovų priėmimo į pareigas tvarka. Kiekvienas pretendentas savo gabumus vadovauti mokyklai pirmiausia turės pasitikrinti Nacionalinėje mokyklų vertinimo agentūroje, o vėliau jo kandidatūra bus įvertinta konkrečioje savivaldybėje iš tėvų, mokytojų bei moksleivių sudarytoje komisijoje.
Tokia tvarka, ministro G. Steponavičiaus nuomone, ne tik apribos politikų įtaką, bet ir plačiau įtrauks mokyklos bendruomenę į ugdymo gerinimo procesą.
„Ši nacionalinė sistema su rimtai paruošta metodika leidžia atrinkti geriausius kandidatus valstybės mastu, o patiems pretendentams įvertinti savo kompetencijas bei pasirengimą vadovauti organizacijai“, – teigė G. Steponavičius.
Tai numatyta naujajame Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo plane, kurio koncepciją planuojama priimti 2012 metų pradžioje.
Taip pat siūloma įvesti kvalifikacijos tobulinimo taškų sistemą bei kiekvienoje mokykloje skirti po vieną profesinio tobulinimosi konsultantą, kuris padėtų susidaryti tobulinimosi planą.
„Su nauja pedagogų kvalifikacijos tobulinimo koncepcija mes siūlome pajudėti nuo tos formalios ir į pažymėjimų gavimą orientuotos kvalifikacijos tobulinimo pabaigą“, – antradienį Švietimo ir mokslo ministerijoje vykusioje spaudos konferencijoje teigė ministras Gintaras Steponavičius.
Ministro nuomone, naujovės yra diegiamos ne dėl to, jog mokytojas tobulintųsi vien dėl aukštesnės kvalifikacijos, bet kad turėtų nuoseklų norą ir galimybių tobulėti.
Nuo šių metų liepos 10 dienos įvesta nauja valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų vadovų priėmimo į pareigas tvarka. Kiekvienas pretendentas savo gabumus vadovauti mokyklai pirmiausia turės pasitikrinti Nacionalinėje mokyklų vertinimo agentūroje, o vėliau jo kandidatūra bus įvertinta konkrečioje savivaldybėje iš tėvų, mokytojų bei moksleivių sudarytoje komisijoje.
Tokia tvarka, ministro G. Steponavičiaus nuomone, ne tik apribos politikų įtaką, bet ir plačiau įtrauks mokyklos bendruomenę į ugdymo gerinimo procesą.
„Ši nacionalinė sistema su rimtai paruošta metodika leidžia atrinkti geriausius kandidatus valstybės mastu, o patiems pretendentams įvertinti savo kompetencijas bei pasirengimą vadovauti organizacijai“, – teigė G. Steponavičius.
Comment