Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Švietimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kiek pamenu pačio vaikai jau ir universitetus baigę. Masinis korepetitorizmas irba privačios mokyklos kokių paskutinių 10 metų tendencija. Kartu su augančiom problemom valstybinėse.
    Antras vaikas dar tik pirmakursis. Jokių korepetitorių ir privačių mokyklų, pas pažįstamus tas pats.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Antras vaikas dar tik pirmakursis. Jokių korepetitorių ir privačių mokyklų, pas pažįstamus tas pats.
      Mano aplinkoj dominuoja darželiniai ir pradinukai. Tai kas gali įpirkt - dominuoja privatus sektorius.

      Comment


        „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas atkreipė dėmesį į rizikas, kylančios iš darbo jėgos trūkumo, ypač atliekant projektavimo darbus. Jo teigimu, „Rail Baltica“ projekto vykdytojai šių darbuotojų yra priversti ieškoti užsienio rinkoje. „Didžiausia problema statant tokius projektus yra projektavimo kompetencijos stoka. Tai yra greitosios linijos ir ta kompetencija mūsų regione neegzistuoja ir ją reikia pirkti užsienyje, o ten vyksta daugybė projektų ir tai stabdo tempą“, – teigė jis.
        Stebėtina, kad įvardintų rizikų galima buvo išvengti, jeigu egzistuotų strateginis palanavimas šalyje.
        Nenoriu čia plėstis, bet per mažai rūpinamasi inžinieriniais kadrais Lietuvoje.
        Klasiokas inžinierius-konstruktorius su didžiule patirtimi spjovė ir išėjo tiesiog į NT biznį, nes nusibodo drebėti dėl padėties projektavimo firmose ir santykių su užsakovais, ypač jei esi specializavęsis kažkokioje srityje.
        Tai mes jau savo karjerą kaip ir užbaiginėjam, o kaip jaunimui jaustis?
        P.S. Per 5-6 metus galima buvo paruošti bent jau vidurinės grandies projektuotojus VGTU su stažuote V.Europoje.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          P.S. Per 5-6 metus galima buvo paruošti bent jau vidurinės grandies projektuotojus VGTU su stažuote V.Europoje.
          Teoriškai galima, bet kaip praktiškai? Į kelių-geležinkelių inžinerijos specialybę jau eilę metų neprirenkama studentų. Nors studijos yra, programa egzistuoja, net ir pakankamai geros darbo/uždarbio galimybės baigus studijas yra. Kitas dalykas, kad problema yra dėl specializacijos būtent į geležinkelius ir būtent į projektavimą. Kokios perspektyvos žmogui rinktis, kad ir prieš tuos 5 metus šią kryptį? 5-10 metų perspektyva yra ir būtent dėl šio projekto, o toliau? Kokius mes čia geležinkelius labai jau projektuojame, kad toks žmogus turėtų darbo ir juo labiau platesnes karjeros galimybės.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Teoriškai galima, bet kaip praktiškai? Į kelių-geležinkelių inžinerijos specialybę jau eilę metų neprirenkama studentų. Nors studijos yra, programa egzistuoja, net ir pakankamai geros darbo/uždarbio galimybės baigus studijas yra. Kitas dalykas, kad problema yra dėl specializacijos būtent į geležinkelius ir būtent į projektavimą. Kokios perspektyvos žmogui rinktis, kad ir prieš tuos 5 metus šią kryptį? 5-10 metų perspektyva yra ir būtent dėl šio projekto, o toliau? Kokius mes čia geležinkelius labai jau projektuojame, kad toks žmogus turėtų darbo ir juo labiau platesnes karjeros galimybės.
            Šiaip tai čia diskusijai kitai, švietimo temai.
            Taip problemų jau susikaupė. Nepagalvojote, kodėl nestoja į inžineriją? KItur stoja, nors perspektyvos labiau miglotos.
            Kai aš stojau dar į VISI, buvo 3 į vieną vietą ir žiauroki stojamieji.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Šiaip tai čia diskusijai kitai, švietimo temai.
              Taip problemų jau susikaupė. Nepagalvojote, kodėl nestoja į inžineriją? KItur stoja, nors perspektyvos labiau miglotos.
              Kai aš stojau dar į VISI, buvo 3 į vieną vietą ir žiauroki stojamieji.
              Tai problemos sisteminės. Per sunku daug kam jau inžinerija. Bet kokiu atveju, pats palietėt šią temą. Nes projektuotojų trūkumas taip paprastai neišsisprendžia, net jei kažkokie veiksmai ir būtų daromi. Kad užsiauginti projektuotojai, tai jis turi ateiti kažkur praktikuotis ir pradėti dirbti, kol įgaus patirties ir gebės savarankiškai atlikti darbą. Kai nėra bazės, kur jie gali tą patirtį įgyti, tai jokios stažuotės iš VGTU to nepadengs. Turi būti įmonė, kuri juos idarbintu ir augintųsi. Kol nėra užsakymų, tai tokia įmonė nesusikuria, arba esamoms - nereikalingas joks pastiprinimas, nes augintis specialistus irgi kainuoja. O jeigu įmonė belaukdama užsakymų atsiras, tai nėra garantijos, kad jie neapsiims projektuoti kažkam kitam (kad ir kaimynams tos pačios RB) ir prireikus Lietuvai jų paslaugų - negalės, nes neturės pajėgumo.

              Comment

              Working...
              X