Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
L. Donskis „(ne)Mylimas miestas“
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Žiūrint kaip kas tą sutvarkymą įsivaizduoja man gražus ir dabar atrodantis Kauno senamiestis. Reikia tik sutvarkyti, kad tinkas ant žmonių galvų nebyrėtų ir kažkiek gražiai turisto akiai atrodytų O vilnietiško pompastiškumo ir fasadų, lyg tai būtų su balinimo priemone praplauta, visai nebūtina.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mielai
Manau kiekvienam gimtasis miestas yra pats mieliausias. Bet kai kurie turi kažkokią aurą, kurią tikrai reikia pajausti. Kaunas tai turi. Ir tai jaučiu nuo mažens, nepaneigsi*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė Irmux Rodyti pranešimąMielai
Manau kiekvienam gimtasis miestas yra pats mieliausias. Bet kai kurie turi kažkokią aurą, kurią tikrai reikia pajausti. Kaunas tai turi. Ir tai jaučiu nuo mažens, nepaneigsi
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąPadažė kelis fasadus? Šiaip jau privatus verslas daugiausiai prisidėjo prie senamiesčio tvarkymo (kartais ir nutvarkymo). Ir beje, Senamiestis dar ir dabar nėra visiškai "atnaujintas".It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Truputi juokingai atrodo kalbos apie Kauno "aura" arba "pajutima". Ko gero, lygiai ta pati galetu pasakyti ir radviliskietis apie Radviliski ar kretingiskis apie Kretinga...
Be abejo, jauciu ypatinga sentimenta Vilniui (is dalies ir Klaipedai bei Palangai), bet tai neturetu trukdyti i viska zvelgti is objektyvios pozicijos.
Tai, kad mano gimtas miestas (siuo atveju, Vilnius) man yra "geriausias miestas pasaulyje", nereiskia, kad turiu uzmerkti akis pries visas negeroves, kurios ten vyksta. Tai taip pat nereiskia, kad negaliu objektyviai lyginti to miesto su kitais salies ar uzsienio miestaiss, vertindamas objektyvius kriterijus ir realybe.
Aisku viena, kad kitu kaltinimas, smerkimas ir niurzgejimas tikrai nieko gero neduos. Tiesiog absurdiskai atrodo privacios komercines kompanijos remimas is savivaldybes lesu (Kauno Zalgiris). Manau, tai rodo, kokio lygio "valdymas" isivyraves Kauno mieste. Gal nuo tokiu dalyku ir reiktu pradeti uzuot aiskinusis, uz kieno pinigus dazomi Vilniaus senamiescio fasadai.
Buciau visas uz tai, kad Vyriausybe skirtu Kaunui tegul ir kelis simtus milijonu Lt miesto nusiurusiems kampams ir fasadams aplopyti (kas, tikiu, prisidetu ir prie miesto turistinio ivaizdzio). Kaip bebutu, visi esam toje pacioje mazoje Lietuvoje, del ko toks priesinimasis del menkniekiu (kam ir is ko skirti pinigai fasadams, tiltui, arenai, stadionui...), atrodo kvailai ir beprasmiskai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAisku viena, kad kitu kaltinimas, smerkimas ir niurzgejimas tikrai nieko gero neduos. Tiesiog absurdiskai atrodo privacios komercines kompanijos remimas is savivaldybes lesu (Kauno Zalgiris). Manau, tai rodo, kokio lygio "valdymas" isivyraves Kauno mieste. Gal nuo tokiu dalyku ir reiktu pradeti uzuot aiskinusis, uz kieno pinigus dazomi Vilniaus senamiescio fasadai.
Comment
-
/\ Atrodo visi vilniečiai ir/ar kauniečiai dėl tų mistiškų "turistinių srautų", "įvaizdžio" ir bla bla bla...sielą galėtų parduoti. Juokinga, kaip kapitalisnis tuštybės muilo burbulas vis pučiasi visų smegeninėse. Miestas turi išpildyti savo funkcijas; išpildžius jas, tai ir "špaklių" ant jo galima dėti.
Miestas turi būti patogus, kompaktiškas, teikiantis geras galimybes dirbti, užsidirbti ir gyventi jo gyventojams, o ne gražus, žavus, turintis savo aurą, kaip "per se"...
Comment
-
Parašė Cezaris Rodyti pranešimąŽalgiris - komercinė kompanija? Kažkaip nepamenu, kad pelną būtu išsidalinę akcininkai kada nors (nors tas pelnas labai seniai buvo, jeigu buvo). Dar gal kokią kompaniją nurodytum kuri rengia su policija akcijas moksleiviams ir kt. visuomenine veikla užsiiminėja, garsina miesta ir šalį, kurią nuolat palaiko daugybę žmonių, kartu džiaugiasi jos pergalėm ar išgyvena dėl pralaimėjimų. Visoj Europoj miestai palaiko krepšinio klubus vienokiu ar kitokiu būdu, ypač su didinga praeitim ir geru vardu. Tai šnekėt apie absurdus kai remiamas Kauno simbolis yra nesąmonė.
O visuomenine veikla uzsiimineja daugelis kompaniju, pradedant bankais, baigiant prekybos tinklais. Nieko cia ypatingo. Butu keista (ir moraliai smerktina), jei jie tuo neuzsiimtu.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą/\ Atrodo visi vilniečiai ir/ar kauniečiai dėl tų mistiškų "turistinių srautų", "įvaizdžio" ir bla bla bla...sielą galėtų parduoti. Juokinga, kaip kapitalisnis tuštybės muilo burbulas vis pučiasi visų smegeninėse. Miestas turi išpildyti savo funkcijas; išpildžius jas, tai ir "špaklių" ant jo galima dėti.
Miestas turi būti patogus, kompaktiškas, teikiantis geras galimybes dirbti, užsidirbti ir gyventi jo gyventojams, o ne gražus, žavus, turintis savo aurą, kaip "per se"...
Tas "miesto fiunkciju ispildymas" ir yra susijes su tavo minima "kapitalistine tustybe". Tokia jau musu geografine situacija, kad esam priversti konkuruoti su kitais stambiais centrais regione (Varsuva, Ryga, ateityje ir Minsku), todel norim ar nenorim, turim "pusti" ta ivaizdzio burbula, nes nuo to didele dalimi prikluaso investicijos, turizmas ir verslo simpatijos, kas nesa miestui ir saliai $. Tokia realybe.
O jei norim turizmo, turim kurti ta "auros" ivaizdi (turiu omeny ne "gimtojo miesto" kompleksus, bet kazka paprastesnio ir suprantamesnio kad ir eiliniam turistui is V.Europos). Net budamas uzsienietis gali greit pajusti miesto "aura" (Paryzius, Bankokas) arba jos nepajusti (Helsinkis, Frankfurtas).
Gal Vilniaus atveju man sunkiau tai vertinti (kadangi esu vietinis), bet, mano supratimu, Vilnius turi pakankamai neblogas marketingo galimybes zaisti su senamiescio "aura" ir taip vilioti svecius is uzsienio.
Aisku, siuo atveju, labiau turiu omeny tai kaip rinkodaros triuka, nei kazkoki superini miesto ispudi, nes Vilnius net regiono (t.y. Lenkijos ir Baltijos saliu) mastu vargiai gali pasiulyti kazka baisiai unikalaus ar idomaus - tiesiog daugmaz eilinis miestas, mazdaug vienas is 5-6 panasaus lygio miestu regione, i kuri galima uzsukti pakeliui is Varsuvos i Ryga. Nors ir tai reikia isnaudoti, nes kitaip liksim apskritai be nieko.
Panasioje sviesoje kalbeti apie Kauna net nera prasmes, nes kazkokia "aura" Kaune gali jausti nebent ten gime ir didele dali gyvenimo praleide individai. Is isores tai atrodo kaip paprastas, apsiures ir vargiai susidomejima keliantis miestas. Dirbtinio marketingo burbulo apie kazkokia "aura" sukurti ten irgi nepavyks, nes jis bematant subliukstu del pakankamai skurdzios realybes.
Vienintelis realus variantas - investiciju ir inovaciju kurimas. Kol kas tai irgi vyksta labai vangiai, o reklamos beveik nulis.
Reiktu i tokius dalykus zvelgti is isorines (outsider'io) perspektyvos. Ar potencialiam investuotojui/turistui/keiautojui tikrai idomus "Kauno zalgiris" ar tai, kad "Kaunas - lietuviskiausias miestas", ar kad "Kaunas - Lietuvos sirdis"? Nemanau. Tai tik vidiniam vartojimui tinkami lozungai, kurie niekam nedaro jokio ispudzio isoreje.
Taigi ir turim, ka turim - "nemylima miesta" - nors, tiesa pasakius, nematau uz ka ji kas nors turetu myleti, isskyrus principingus miesto patriotus, kurie Kauna myli todel, kad tai Kaunas.
Nors tokia "meile vardan meiles" man asocijuojasi su tokiomis vietomis kaip Serbija ar Rusija, kur sovinistinio stiliaus nacionaizmas uzleidzia kovos lauka sveikam protui ir nuovokai. "Myleti" savo sali ir miesta, mano supratimu, reiktu taip, kaip tai daroma Singapure ar Suomijoje t.y. aiski ir konkreti kryptis, darbo nasumo didinimas, inovacijos, investiciju traukimas ir darbas, dirbti ir kurti sugebanciu zmoniu (iskaitant uzsienieciu) pritraukimas ir t.t., o ne verkslenimas ir svaistymasis kaltinimais i visas 4 puses.Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 21:21.
Comment
-
Taip ir maniau, jog iš John'o sulauksiu visos marketingo paskaitos, ir koks tai puikus reiškinys Tačiau norėčiau irgi pateikti savo argumentus, kad ir kokie nihilistiniai įvaizdžio atžvilgiu tai atrodo.
Marketingas nesukurs žymaus vieno/kelių ekonominių sektoriaus didėjimo (bent niekas man neparodė to realiais skaičiais). Reklama neaprengs nei vilniečio, nei pamaitins jį. Mano nuomone,
Reiktu i tokius dalykus zvelgti is isorines (outsider'io) perspektyvos. Ar potencialiam investuotojui/turistui/keiautojui tikrai idomus "Kauno zalgiris" ar tai, kad "Kaunas - lietuviskiausias miestas", ar kad "Kaunas - Lietuvos sirdis"? Nemanau. Tai tik vidiniam vartojimui tinkami lozungai, kurie niekam nedaro jokio ispudzio isoreje.
Vienintelis realus variantas - investiciju ir inovaciju kurimas. Kol kas tai irgi vyksta labai vangiai, o reklamos beveik nulis.
Nudažyti fasadai, taip pat nepamaitins kauniečio. Tai tik maistas akims. Taip visuomet yra miela, kuomet tavo kiemas švarus. Tačiau jei tau jo nesutvarko "mistinis" Vilnius, eik išsikopk kiek gali pats. Tiek Šveicarijoje, tiek Danijoje - patys žmonės susiremontuoja namus, patys imasi iniciatyvos. Užtenka paprasčiausios iniciatyvos, jei gyveni daugiabutyje, ir iškrutinti savo daugiabučio renovacijos klausimą.
Iniciatyva, savęs pagarba, pagarba kitam...tai miestiečio indėlis į miestą, o pastangos dėl miestiečių, o ne dėl pačio miesto švaraus "špaklio" - tai receptas miestui, kad jį mylėtų. Kadangi taip elgiasi, mano supratimu Skandinavijoje, gal todėl ten gyvena laimingiausi žmonės pasaulyje, ar ne?Paskutinis taisė tivoli; 2008.11.29, 22:20.
Comment
-
Tivoli, nepriestarauju tavo paskutiniam postui. Be abejo, reklama ir marketingas patys savaime nieko nekuria.
Visgi zvelgiu is kitos puses. Be reklamos ir marketingo nera nieko, nepriklausomai nuo to, ar realiai kazka turime, ar ne. O si bei ta, kaip minejau, turime, todel tam ir reikalinga reklama - kad pristatytume savo "prekes". Kitu atveju, kad ir kokie geri butume, apie mus paprasciausiai niekas nezinos ir mes nebusim niekam idomus.
Nors, esu tikras, kad ir pats tai kuo puikiausiai supranti
Vilniaus "spaklis" (perdazyti fasadai) tai investicija i turizma (kuriuo Vilnius visgi gali pasigirti - 1,5mln. turistu per metus ir, ko gero, mazu maziausiai apie 0,5mlrd. Lt apyvartos Lietuvos ekonomikai... nors, ko gero, daugiau).
Todel keista, kad kazkam investavimas i tai kelia nuostaba ar pykti. Tai pakankamai elementaru, nes tai nesa didele nauda miestui ir valstybei (Kaunui - taip pat, nors ir netiesiogiai).
Nors, tiesa pasakius, nelabai suprantu, kam tu priestarauji, ir ka bandai pasakyti, nes kol kas jokiu labai konkreciu priesingu nuomoniu vienas kito atzvilgiu lyg ir neissakemePaskutinis taisė John; 2008.11.29, 22:31.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNiekas neneigia, kad Zalgirio krempsinio komanda turi didinga sportine praeiti. Visgi ne tokie yra (turetu buti) miesto prioritetai. Kol kas Kaunui labiausiai turetu rupeti investicine aplinka, infrastruktura, mokslo cluster'iai ir panasus dalykai, o ne pinigu svaistymas remiant privacius klubus.
O visuomenine veikla uzsiimineja daugelis kompaniju, pradedant bankais, baigiant prekybos tinklais. Nieko cia ypatingo. Butu keista (ir moraliai smerktina), jei jie tuo neuzsiimtu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTivoli, nepriestarauju tavo paskutiniam postui. Be abejo, reklama ir marketingas patys savaime nieko nekuria.
Visgi zvelgiu is kitos puses. Be reklamos ir marketingo nera nieko, nepriklausomai nuo to, ar realiai kazka turime, ar ne. O si bei ta, kaip minejau, turime, todel tam ir reikalinga reklama - kad pristatytume savo "prekes". Kitu atveju, kad ir kokie geri butume, apie mus paprasciausiai niekas nezinos ir mes nebusim niekam idomus.
Nors, esu tikras, kad ir pats tai kuo puikiausiai supranti
Vilniaus "spaklis" (perdazyti fasadai) tai investicija i turizma (kuriuo Vilnius visgi gali pasigirti - 1,5mln. turistu per metus ir, ko gero, mazu maziausiai apie 0,5mlrd. Lt apyvartos Lietuvos ekonomikai... nors, ko gero, daugiau).
Todel keista, kad kazkam investavimas i tai kelia nuostaba ar pykti. Tai pakankamai elementaru, nes tai nesa didele nauda miestui ir valstybei (Kaunui - taip pat, nors ir netiesiogiai).
Nors, tiesa pasakius, nelabai suprantu, kam tu priestarauji, ir ka bandai pasakyti, nes kol kas jokiu labai konkreciu priesingu nuomoniu vienas kito atzvilgiu lyg ir neissakeme
Comment
Comment