Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Savivaldybių tarybų ir merų rinkimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš vis galvoju - čia visi dėsto oi miestuo reikia vieno politiko, oi kito politiko. O ar Jūms visiems kartais neatrodo, kad miestui vis tik reikia ne politiko, o gero gero ūkininko? Politikai vis tik peza o apie ūkinius reikalus nei bum bum...

    Comment


      Kaunieciai gal neskaite (busimo kandidato i merus buvusi zmona)
      http://www.moteris.lt/veidai/a-kausp....d?id=66524804

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        Įdomu kas finansuoja kone milijoninės vertės Zuoko piaro kampanijas.... o liūdniausia, kad tuos pinigus po to reikia atidirbti.

        Jei Lietuvos VRK prilygtų bent jau Moldovos analogui, tai Jūsų teisėti klausimai galbūt turėtų perspektyva ir svorį . Dabar tai viso labo tik "leistinas blogis" (ar kaip ten lotyniškai).
        Paskutinis taisė Zosys; 2014.12.02, 19:10.
        blaivumas išlaisvina

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Aš vis galvoju - čia visi dėsto oi miestuo reikia vieno politiko, oi kito politiko. O ar Jūms visiems kartais neatrodo, kad miestui vis tik reikia ne politiko, o gero gero ūkininko? Politikai vis tik peza o apie ūkinius reikalus nei bum bum...
          Problema, kad meras absoliučiai politinis postas, todėl geri ūkininkai kaip pvz. Dargužaitė nenori veltis į tuos nešvarius politinius žaidimus.
          Paskutinis taisė Lettered; 2014.12.02, 23:09.
          Flickr

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Negaliu nurodyt sutvarkytų Kauno gatvių ploto ir ilgio bet galiu šiaip, iš to ką matau pasakyt, tiek forume, tiek realybėj. Vilnius gatves šiek tiek pasitvarkė tik tada, kai gavo lėšų iš Valstybės kad pasitvarkytų prieš ES pirmininkavimą. Buvo sutvarkyta keletas nežymių gatvių. Esmė, kad Vilnius gatves tvarkosi tik tada, kai nubyra kažkokie kąsneliai nuo ES projektų ir pan. Savo lėšų tam skiria minimaliai - 25 mln. Lt. Mažiau, nei AirLituanica Vilniaus biudžetui per metus kainuoja.
            Ne visai tiesa - pvz., Justiniškių gatvė baigiama tvarkyti, pradėta kažkur prieš 2 metus. Tikrai nesusiję su ES projektais ar pirmininkavimu.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Problema, kad meras absoliučiai politinis postas, todėl geri ūkininkai kaip pvz. Dargužaitė nenori veltis į tuos nešvarius politinius žaidimus.
              Dargužaitė ūkininkė? wtf???? Negirdėjau, kad ji būtų pasižymėjusi įmonių valdyme ar ūkininkavime. Na girdėjau apie kažkurią daug kalbančią arogantišką mergą, kuriai niekas nepatiko, išskyrus ji pati.

              Na jei meras turi būti politikas, tada nereikėjo tų rinkimų daryti visai. Nes Kupčinskas pradės kniaukti (tiksliau jau pradėjo), kad meras neturės jokių galių ir pan....
              Paskutinis taisė udrius; 2014.12.03, 05:47.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Dargužaitė ūkininkė? wtf???? Negirdėjau, kad ji būtų pasižymėjusi įmonių valdyme ar ūkininkavime. Na girdėjau apie kažkurią daug kalbančią arogantišką mergą, kuriai niekas nepatiko, išskyrus ji pati.
                Na jei negirdi "Investuok Lietuvoje" pasiekimu, kuria butent Darguzaite pastate ir iskele tada tikrai skaitai ne Lietuvos naujienas. Beje, su jos isejimu (arba socdemu inicijuotu ismetimu) viskas ten ir pradejo vaziuoti zemyn.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Ne visai tiesa - pvz., Justiniškių gatvė baigiama tvarkyti, pradėta kažkur prieš 2 metus. Tikrai nesusiję su ES projektais ar pirmininkavimu.
                  Iš viso Vilniuje per 2 metus sutvarkyta 18 km gatvių (ištisinio asfaltavimo būdu), tai apie 130 tūkst. m2. Vien šiemet sutvarkyta 20 gatvių tokiu būdu.

                  Jau nekalbant kiek buvo A juostų nutiesta, kiek sutvarkytų sankryžų, atnaujintų perėjų (su spec. apšvietimu).

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Kaunieciai gal neskaite (busimo kandidato i merus buvusi zmona)
                    http://www.moteris.lt/veidai/a-kausp....d?id=66524804
                    Daug pazistu emigravusiu kaunieciu, kurie pasiilgsta gimtojo miesto. O pats Kauspedas grizo i Kauna?

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Daug pazistu emigravusiu kaunieciu, kurie pasiilgsta gimtojo miesto. O pats Kauspedas grizo i Kauna?
                      Draugas dirba jo firmoje, tad tikrai Kaušpėdas dirba Vilniuje, o gyvena Vilniaus r. jau daug metų.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Daug pazistu emigravusiu kaunieciu, kurie pasiilgsta gimtojo miesto. O pats Kauspedas grizo i Kauna?
                        Jei isrinks meru, tai gris. Po skyrybu isikele i Vilniu ir ten gyvena kolkas.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Iš viso Vilniuje per 2 metus sutvarkyta 18 km gatvių (ištisinio asfaltavimo būdu), tai apie 130 tūkst. m2. Vien šiemet sutvarkyta 20 gatvių tokiu būdu.

                          Jau nekalbant kiek buvo A juostų nutiesta, kiek sutvarkytų sankryžų, atnaujintų perėjų (su spec. apšvietimu).
                          Man tai atrodo labai mažokai, kitam gal užtenka, bet faktas yra tas, kad vien dotacijos AitLituanicai viršijo miesto investicijas į infrastruktūrą, kas reiškia, jog gatvės galėjo būti tvarkomos dvigubai sparčiau. Jei AirLituanica bankrutuos, o tam yra labai nemažai prielaidų, tai rezultatas gausis vienas - dėl Zuoko darbelių būsim praradę naujas gatves, šaligatvius, parkus ir viadukus. O juk infrastruktūros gerinimas galima sakyti yra pagrindinė miesto funkcija.

                          Apskritai, Zuokas daug ko yra laikomas iniciatyviu, šiuolaikišku, daug darančiu, daug projektų organizuojančiu. Tik kai ateina kadencijos galas ir reikia pasakyti ką gi jis padarė, tai visi grand super duper projektai dingsta, atsiranda 'praplatino gatvę kad A juosta tilptų'.
                          Paskutinis taisė Eidvis; 2014.12.03, 12:19.

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            Jei isrinks meru, tai gris. Po skyrybu isikele i Vilniu ir ten gyvena kolkas.
                            O kodėl turėtų rinkti?
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              O kodėl turėtų rinkti?
                              as tai nezinau. O kodel kitus turetu rinkti? Bent jau ne politikas.

                              Comment


                                Juk Kaušpėdas vilnietis. Tik mokslus baigęs papuolė į Kauną. Persikėlęs atgal į Vilnių net yra sakęs, kad grįžo iš savotiškos tremties.
                                N N N

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Man tai atrodo labai mažokai, kitam gal užtenka, bet faktas yra tas, kad vien dotacijos AitLituanicai viršijo miesto investicijas į infrastruktūrą, kas reiškia, jog gatvės galėjo būti tvarkomos dvigubai sparčiau. Jei AirLituanica bankrutuos, o tam yra labai nemažai prielaidų, tai rezultatas gausis vienas - dėl Zuoko darbelių būsim praradę naujas gatves, šaligatvius, parkus ir viadukus. O juk infrastruktūros gerinimas galima sakyti yra pagrindinė miesto funkcija.

                                  Apskritai, Zuokas daug ko yra laikomas iniciatyviu, šiuolaikišku, daug darančiu, daug projektų organizuojančiu. Tik kai ateina kadencijos galas ir reikia pasakyti ką gi jis padarė, tai visi grand super duper projektai dingsta, atsiranda 'praplatino gatvę kad A juosta tilptų'.
                                  Cha jo. Imsim ir perlydysim visą NT, kuris buvo skirtas AL, į asfaltą.

                                  Paprasčiausiai reikia mokėti blaiviai pažiūrėt. Kai argumentas "Kaunas sutvarkė daugiau gatvių už Vilnių" nepavyksta, tada eina "man čia mažai". Kas po to bus? Arba dar galima pasižiūrėti kiek gatvių buvo sutvarkyta vadovaujant kitiems merams. Ypatingai tiems, kurie vadovavo kadenciją prieš, kai miesto skola padidėjo iki beveik 800 mln. Lt. Ir ko tai neprireikė tam jokių Air Lituanica.

                                  Jau nekalbant apie tai, kad Vilnius turi modernią šviesoforų ir eismo valdymo sistemą, greitai turės ir modernų gatvių apšvietimą. Vilnius turi aplinkkelius, Vilnius turi IKEA. Vilnius turi NMC, Vilnius turi savanorių centrą su jo organizuojamais renginiais, Vilnius turi Dovana Vilniui projektą (visiškai pasiteisinusį ir sėkmingą), Vilnius turi didžiulę elektroninių paslaugų sistemą, visiškai atvirą prieigą prie e. demokratijos, Vilnius turi puikiai apšviestą Žvėryno tiltą, Vilnius turės kūrybinį technologijų parką Sapiegų parke, Vilnius turi sutvarkytą Bernardinų sodą, Vilnius turi krovinių terminalą, Vilnius turi dviračių nuomos sistemą, Vilnius turi pilnai veikiančią ir puikią e. bilieto sistemą su greitaisiais autobusais.

                                  Bet ką gi, Zuokas nieko nepadarė. Tebūnie.
                                  Paskutinis taisė Creatium; 2014.12.03, 17:38.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Cha jo. Imsim ir perlydysim visą NT, kuris buvo skirtas AL, į asfaltą.

                                    Paprasčiausiai reikia mokėti blaiviai pažiūrėt. Kai argumentas "Kaunas sutvarkė daugiau gatvių už Vilnių" nepavyksta, tada eina "man čia mažai". Kas po to bus? Arba dar galima pasižiūrėti kiek gatvių buvo sutvarkyta vadovaujant kitiems merams. Ypatingai tiems, kurie vadovavo kadenciją prieš, kai miesto skola padidėjo iki beveik 800 mln. Lt. Ir ko tai neprireikė tam jokių Air Lituanica.

                                    Jau nekalbant apie tai, kad Vilnius turi modernią šviesoforų ir eismo valdymo sistemą, greitai turės ir modernų gatvių apšvietimą. Vilnius turi aplinkkelius, Vilnius turi IKEA. Vilnius turi NMC, Vilnius turi savanorių centrą su jo organizuojamais renginiais, Vilnius turi Dovana Vilniui projektą (visiškai pasiteisinusį ir sėkmingą), Vilnius turi didžiulę elektroninių paslaugų sistemą, visiškai atvirą prieigą prie e. demokratijos, Vilnius turi puikiai apšviestą Žvėryno tiltą, Vilnius turės kūrybinį technologijų parką Sapiegų parke, Vilnius turi sutvarkytą Bernardinų sodą, Vilnius turi krovinių terminalą, Vilnius turi dviračių nuomos sistemą, Vilnius turi pilnai veikiančią ir puikią e. bilieto sistemą su greitaisiais autobusais.

                                    Bet ką gi, Zuokas nieko nepadarė. Tebūnie.
                                    Na, ir iš viso šio supratau kad visa tai Vilnius turi nepaisant Zuoko. Stiprūs ir atkaklūs žmonės vilniečiai!

                                    Comment


                                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                      Na, ir iš viso šio supratau kad visa tai Vilnius turi nepaisant Zuoko. Stiprūs ir atkaklūs žmonės vilniečiai!
                                      Tą patį galima pasakyti ir dėl absoliučiai visų kitų miestų merų, Vyriausybės, ES ir išvis pasaulio tvarkos.

                                      Kitaip tariant, kiekvieno valia interpretuoti kaip tik norit. Tačiau faktai lieka faktais, ir jūsų interpretacijos, kad ir kokios kūrybingos ir įdomios (not) būtų, jos jokios įtakos bei sąryšio su realybe dažniausiai neturės.

                                      Comment


                                        Vilniaus maždaug milijardo litų biudžete, atmetus visokius darželius, mokyklas, ligonines ir t.t. ir pan., lieka ne tokia jau didelė suma - apie 100 mln. Lt. Tai yra suma, kuria Zuokas, kaip meras, gali variuoti - 25 mln. skyrė infrastruktūrai, panašiai tiek kitoms kartais būtinoms reikmėms ir liūto dalis ėjo AirLituanicai. Sprendžiant apie tai, koks geras yra meras, reikia žinoti, kad to mero galimybės yra labai ribotos. Dėl to nereikia tikėtis stebuklų, tačiau reikia reikalauti, kad tos ribotos lėšos būtų efektyviai panaudotos. Jeigu AirLituanica bankrutuos - bus iššvaistyta didžiausia dalis lėšų, tenkanti miesto infrastruktūros plėtrai. Kai infrastruktūros plėtros rezultate gauni pusę to, ką galima buvo padaryti - mano nuomone tai yra labai neefektyvu.

                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Jau nekalbant apie tai, kad Vilnius turi modernią šviesoforų ir eismo valdymo sistemą, greitai turės ir modernų gatvių apšvietimą. Vilnius turi aplinkkelius, Vilnius turi IKEA. Vilnius turi NMC, Vilnius turi savanorių centrą su jo organizuojamais renginiais, Vilnius turi Dovana Vilniui projektą (visiškai pasiteisinusį ir sėkmingą), Vilnius turi didžiulę elektroninių paslaugų sistemą, visiškai atvirą prieigą prie e. demokratijos, Vilnius turi puikiai apšviestą Žvėryno tiltą, Vilnius turės kūrybinį technologijų parką Sapiegų parke, Vilnius turi sutvarkytą Bernardinų sodą, Vilnius turi krovinių terminalą, Vilnius turi dviračių nuomos sistemą, Vilnius turi pilnai veikiančią ir puikią e. bilieto sistemą su greitaisiais autobusais.

                                        Bet ką gi, Zuokas nieko nepadarė. Tebūnie.
                                        Pamiršai paminėti, kad Vilnius turi vieną didžiausių senamiesčių, už kurį tikriausiai Zuokui dėkot reiktų Dauguma paminėtų tavo projektų, tokie kaip Ikea, aplinkėliai ar intermodaliniai terminalai su Zuoku nieko bendro neturi. Aplinkėliai už ES pinigus buvo ir bus tiesiami prie visų merų, intermodaliai statomi pagal valstybinę programą visuose miestuose, kur numatyti, kaip ir privatūs investuotojai kur investuoti sprendžia ne pagal tai, kas sėdi mero kėdėje.

                                        Nežinau ar jau pasibaigė konkursas dėl LED apšvietimo gatvėse įdiegimo, tačiau šitas konkursas yra organizuojamas ateities skolos sąskaita. T.y. laimėjusi įmonė įsipareigoja įrengti savomis lėšomis, o savivaldybė po to berods 25 metus jam mokės nuomą. Galėtų tiesiog iš banko pasiskolinti ir įrengti tokią sistemą, bet bankai nebeskolina, atitinkamai ir šito konkurso dalyviai vertins savivaldybės kreditingumą ir ta padidinta rizika be abejonės bus įtraukta į galutinę kainą.

                                        Apie pasiteisinusį ir sėkmingą Zuoko projektą 'Dovana Vilniui' turbūt reikėtų kalbėti kiek kukliau. Spėju, kad didžiausia dovana bus kokia nors pasodintų medelių alėja. Tačiau buvo kas ištiesų norėjo padovanoti dovaną Vilniui. Kai buvo sudarytas vienas didžiausių sandorių Lietuvos istorijoje ir parduota Fermento įmonė, jo savininkas pasiryžo tapti pirmuoju Lietuvoje tikruoju mecenetu ir skirti berods 30 mln. Lt kaip dovaną Vilniui pastatant modernaus meno centrą. Jis jau turėjo stovėti. Kur jis? Pasak pačio mecenato - jis savivaldybėje palaikymo nesulaukė. Taigi buvo tik vienas atvejis Lietuvoje per visą nepriklausomybės laikotarpį kai privatus mecenatas norėjo dovanoti tokią nežmonišką sumą miestui, tačiau deja į istoriją tai neįeis, bent jau ne prie Zuoko.

                                        Visi kiti tavo išvardinti Zuoko projektai, tokie kaip e.demokratija, e.bilietas ar Žvėryno tilto apšvietimas, tai visi jie menkaverčiai, o ir tai pusė jų finansuojama pagal tos pačios ES programas (e.bilietas išvis buvo diegiamas pagal bendrą programą trims miestams). Na, gal Žvėryno tilto apšvietimą galima vadinti Zuoko nuopelnu. Jo kaina 90 tūkst. Lt. Arba kitaip sakant - tris šimtus kartų mažiau, nei kad miestas prarado atsisakydamas 30 mln. Lt vertės modernaus meno centro.

                                        Zuokas iššvaistė šimtamilijonines sumas šilumos ūkyje, sukišo miesto infrastruktūros pinigus į bankrutuojančią AirLituanicą ir belieka džiaugtis, kad už 90 tūkst. Lt apšvietė Žveryno tiltą, kai prieš tai išvijo mecenatus kėtinusius miestui 30 mln. Lt dovanoti. Būtų įdomu išgirsti Zuoko kadencijos darbus, kurių vertė bent jau kažkiek prilygtų išvaryto modernaus meno centro vertei ir kurie būtų pastatyti Zuoko, o ne ES dėka.
                                        Paskutinis taisė Eidvis; 2014.12.03, 19:20.

                                        Comment


                                          Aha, tik Kaunas nesugebėjo nusitiesti aplinkkelių, Klaipėda nesugebėjo susitvarkyti esminių savo transporto žiedų. Papasakok dar kiek tai yra "iš viršaus" nuleisti sprendimai.

                                          Tavo sapalionės rodo tavo šališkumą. Tarsi Kaunas tai jau viską iš savo pinigų daro. Koks va matai šaunuolis meras Kauno. Ai tik, pala... Savanorių pr. įkalnei, K. Petrausko g., tiek prasidėsianti Raudondvario plento rekonstrukcija finansuojama iš... ES! Bet čia gi meras padarė taip. Zuokas tai nepadarė. Jam nukrito iš dangaus. Liepė Prietaisas, tai reikia vykdyti. Klaipėda nevykdys, nenori, Kaunas irgi. Bet va Zuokas vykdys. Užtat Kaunas savarankiškas. Va jiems nereikia ES paramos niekam.

                                          O tavo teiginiai apie AL skiriamus pinigus išvis juoką keliantys. Pirmą bent pasidomėk kokio tipo "lėšos" buvo jai skirtos. Nes tavo postus paskaičius susidaro įspūdis, kad ten grynųjų upės tik teka iš savivaldybės į AL.

                                          Apie kitus tavo teiginius net neverta galvot. Niekuo neparemti "man nepatinka" ir jau buvusio "man per mažai" stiliaus argumentai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X