Parašė lietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos administracinis – teritorinis suskirstymas
Collapse
X
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTada neverta rašinėti apie tuos 50 ar 70 km.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
50km čia buvo visiškas maksimumas. Vienetai tokį atstumą važinėja į darbą.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaune ir Klaipėdoj aplinkiniai rajonai irgi sparčiai plečiasi miesto sąskaita
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Miestai išliks. Tuo labiau, kad Druskininkai kaip ir kokia Palanga yra turistiniai miestai.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 20:51.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Jis atstovauja sovietų politiką, kuri stengėsi visus išlaikyti kaime, nes valstybingumas užgimsta miestuose.
Šiaip tai mes nukrypome nuo temos. Ji apie administracinį suskirstymą, o ne apie miestus ir kaimus kaip tokius, darbą, keliones į jį ir pan.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 22:12.
- 1 patinka
Comment
-
Labai toli pabėgote nuo temos apie Matijošaičio pasisakymus būti pilotine savivaldybe jungiant Kauno m. ir Kauno r. sav. Manau yra pliusų ir minusų. Pvz Vilniuje Šiaurinės g. tęsinio iki Pilaitės Vilniaus rajono savivaldybė nenumatė, tai va špyga taukuota nuo rajono savivaldybės. Arba kai per Lentvarį 68 autobusas važiavo nestodamas, nors maršruto tikslas ir yra Lentvarį sujungti su miestu, nes pykosi Trakų ir Vilniaus m. savivaldybės rodos dėl maršruto finansavimo ar tai grafiko tvirtinimo. Skiriasi kaip laisvai leidžia statyti namus rajone ir mieste, kokia infrastruktūra aprūpina savivaldybės. Galų gale skiriasi asfalto kokybė kur miesto zona, ir kur tas pats kelias rajone, pvz. Nemenčinės plentas Iš kitos pusės, tai sujungus rajonai galės skųstis, kad žiūrima ne į juos, o į miesto centrą. Tokiu atveju reikia galvoti, kad seniūnijos įgautų realią įtaką, ne kaip dabar į bent kurią Vilniaus m. seniūniją geriau dėl nieko neiti, ir apskritai neaišku ką be pažymą apie gyvenamąją vietą išrašymo jos daro. Be kita ko rajone gal ir LLRA prarastų įtaką (Vilniaus atveju), bet bendrame ūkyje išliktų pastovi ir galinga jėga, prieinanti prie viso miesto resursų... Tokie pamąstymai.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąAš jau trečią kartą norėčiau apie tai padiskutuoti, bet forumo cenzūra ištrins iš šį kartą. Neapsimoka nei finansiškai nei kaip kitaip važinėti didelių atstumų į darbą. Visi žmonės gyvena ten kur dirba, įskaitant ir visi čia forume, kurie nori išlaikyti kitus kaimeParašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip tai mes nukrypome nuo temos. Ji apie administracinį suskirstymą, o ne apie miestus ir kaimus kaip tokius, darbą, keliones į jį ir pan.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąLabai toli pabėgote nuo temos apie Matijošaičio pasisakymus būti pilotine savivaldybe jungiant Kauno m. ir Kauno r. sav.
Diskusijos apie vidinę migraciją Lietuvoje
Jei bus gerų pasiūlymų, pavadinimą galima tikslinti
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNorint viską geriau suprasti, neišvengiamai turi nusileisti iki detalių - kaip žmonės linkę gyventi. Panaikinus rajono savivaldybes, jų nebeatkurs.
Vilniaus rajoną panaikiname (gali būti bet kuris) - Vilniaus r. dalį, kur nauji namai, tai prie Vilniaus, kur biški toliau pramoninė/sandėlių zona - irgi. O ką daryti su "išorinio rato" žemės ūkio plotais? Jungti prie Šalčininkų, Molėtų, Širvintų? Ar jungti prie Vilniaus?
VMSA yra 1000 ar kiek ten valdininkų, 51 tarybos narys, ir jei nuoširdžiai - jei tie "žemės ūkio" plotai prijungiami - kiek jiems rūpės kaimo problemos? Rinkėjų nuo Vilniaus skaičiaus ten nedaug, jie nieko nelems. Savivalda ir yra problemoms "ant žemės" spręsti.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tai čia manau ir yra didysis klausimas.
Vilniaus rajoną panaikiname (gali būti bet kuris) - Vilniaus r. dalį, kur nauji namai, tai prie Vilniaus, kur biški toliau pramoninė/sandėlių zona - irgi. O ką daryti su "išorinio rato" žemės ūkio plotais? Jungti prie Šalčininkų, Molėtų, Širvintų? Ar jungti prie Vilniaus?
VMSA yra 1000 ar kiek ten valdininkų, 51 tarybos narys, ir jei nuoširdžiai - jei tie "žemės ūkio" plotai prijungiami - kiek jiems rūpės kaimo problemos? Rinkėjų nuo Vilniaus skaičiaus ten nedaug, jie nieko nelems. Savivalda ir yra problemoms "ant žemės" spręsti.Paskutinis taisė Lettered; 2017.12.12, 09:20.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dabartinė situacija, kai Tarandė, Gulbinai yra mieste, o Riešė ar Zujūnai rajone tikrai negera, nes visi jie vienodai naudojasi miesto infrastruktūra, vaikai eina į miesto mokyklas, net miesto VT važinėja, ir pan., nors mokesčius moka rajonui. O realiai kaimiškas vietoves tikrai būtų galima prijungti prie kitų rajonų, ypač prie tų, kurių gyventojų skaičius ir taip labai mažas. Beto savivaldybės realiai vis tiek labai mažai galių ir įtakos turi tas problemas sprendžiant, ne Šveicarija, kur kiekvienas kantonas turi skirtingus įstatymus, mokesčius ir pan. Savivaldybės Lietuvoje tėra tik vyriausybės padaliniai teikti gyventojams paslaugas.
Kas yra vienas vilnietis? Lašas jūroje.
Kas yra vienas neringiškis? Su savo šeima jie gali pastumdyti tarybos sudėtį.
Jei Riešėje būtų tų darželių, būtų poliklinika, mokykla, užlopytos gatvės, apšvietimas, patruliuotų policija, niekas į miestą nenorėtų.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Jei savivaldybė linkusi gerai tvarkytis, tai kuo mažesnės, tuo gyventojui geriau. Nes labiau įsiklausoma, atsižvelgiama, paisoma gyventojų interesų.
Kas yra vienas vilnietis? Lašas jūroje.
Kas yra vienas neringiškis? Su savo šeima jie gali pastumdyti tarybos sudėtį.
Jei Riešėje būtų tų darželių, būtų poliklinika, mokykla, užlopytos gatvės, apšvietimas, patruliuotų policija, niekas į miestą nenorėtų.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Jei savivaldybė linkusi gerai tvarkytis, tai kuo mažesnės, tuo gyventojui geriau. Nes labiau įsiklausoma, atsižvelgiama, paisoma gyventojų interesų.
Kas yra vienas vilnietis? Lašas jūroje.
Kas yra vienas neringiškis? Su savo šeima jie gali pastumdyti tarybos sudėtį.
Jei Riešėje būtų tų darželių, būtų poliklinika, mokykla, užlopytos gatvės, apšvietimas, patruliuotų policija, niekas į miestą nenorėtų.
Comment
-
Na ką turime du regionus
Seniai reikėjo.
„Pagal jį Lietuvos klasifikatoriaus lygmenų atitikmenys yra: 1 lygmuo – Lietuva, 2 lygmuo – Sostinės regionas bei Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas, 3 lygmuo – apskritys. Šis reglamentas Komisijai („Eurostatui“) perduodamiems duomenims taikomas nuo 2018 m. sausio 1 d.“ – rašoma departamento komentare. Minėtame Vyriausybės nutarime ministerijoms rekomenduojama atliekant veiksmus, susijusius su Europos struktūrinių ir investavimo fondų veiklos rezervui skirtų lėšų peržiūra ir naudojimu po 2019 m., atsižvelgti į šias aplinkybes: Sostinės regione esančius vidinius socialinius ir ekonominius skirtumus; Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis galimybių pokyčius Sostinės regione, taip pat Vidurio ir vakarų Lietuvos regione, siekiant padėti regionams prie jų prisitaikyti; Europos Komisijos pateiktą pasiūlymą dėl 2021–2027 metų daugiametės finansinės programos.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=76811757
Oficialus
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...588fb85a3cc84b
- 1 patinka
Comment
Comment