Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nusikalstamumas ir necivilizuotas elgesys Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aukų skaičius jau išaugo iki dviejų

    http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=45784277

    Šio įvykio metu vietoje žuvo pėsčiasis, gimęs 1987 m., ligoninėje mirė nė mėnesio nesulaukusi mergytė.
    užuojauta žuvusiujų ir nukentėjusiujų artimiesiems...

    Comment


      Parašė rat
      Šikau aš ir tapšnojau, tyčinė ar ne. Netyčinė būtų, jei 50 km/h važiuodamas nužudytų.
      O čia marozėliai galimai pirko narkotikus, galimai laikė narkotikus, galimai vartojo narkotikus ir jau žinom, kad lenktyniavo, viršijo greitį, nužudė du žmones ir dar kelis sunkiai sužalojo. Jeigu ne mirties bausmę, tai 70 metų skirt, galima 15 mažiau, jei atskleis iš ko pirko miltus. Tiems su kuriais lenktyniavo kokių 10 metų irgi įkrušt. Visų turtą konfiskuoti, pas giminaičius kratas daryti, tikrinti finansus - jei negali įrodyti, kad turtas įsigytas iš legalių pajamų, jį konfiskuoti.

      Ir nereikia čia žaisti žmogaus teisių su tais, kurie tai traktuoja kaip valstybės silpnumą.
      Aišku, iš emocinės pusės ir aš norėčiau tokiems galvą nuimti arba pasodinti milijonui metų, bet reiktų nusileisti ant žemės. Yra toks dalykas, kaip baudžiamoji teisė, yra tam tikri straipsniai, teismų praktika ir atitinkami nuosprendžiai vadovaujantis šiais dalykais. Jie gana panašūs visoje Europoje ir didžiojoje dalyje civilizuoto pasaulio. Ten labai tiksliai parašyta, kas yra, o kas nėra tyčinė žmogžudystė.

      Nebent tu siūlai iš pagrindų keisti visą teisės sistemą? Nemanau, kad tai nors kiek realu. Pradžiai tektų išstoti iš ES, NATO, Europos Tarybos, taikytis su rimtomis ekonominėmis sankcijomis ir tarptautine izoliacija...
      Paskutinis taisė John; 2011.05.22, 20:51.

      Comment


        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
        Aukų skaičius jau išaugo iki dviejų

        http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=45784277


        Šio įvykio metu vietoje žuvo pėsčiasis, gimęs 1987 m., ligoninėje mirė nė mėnesio nesulaukusi mergytė.
        užuojauta žuvusiujų ir nukentėjusiujų artimiesiems...
        Labiausiai gaila ne tiek tos mergytės, kiek jos tėvų. Ypač jei ta mergytė buvo pirmagimė. Nors dar nesu senas diedas, bet jau iš savo draugų patirties žinau, kad tai tėvams, ypač motinai, uždeda randą labai ilgam, beveik visam gyvenimui.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Nerankios jie tų šiukšlių, juk jau gimė tam, kad būtų ereliais. Negalima tokių į laisvę išleisti. Gal net įdarbinti tokius galima „dviračių minėjais“ — perteklinę elektrą parduodant. Žiūrėk, susodinus kelis tūkstančius, nereikėtų ir Visagine atominės, plius saugi ir ekologiška elektrinė Lukiškėse.
          Aš turėjau omenyje tai...

          bet deja mūsų žemyne tai tipo "žmogaus teisių" pažeidimas...
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            Matai, svarbiausia ne, kad bausmė būtų griežta, o kad nebūtų nebaudžiamumo iliuzijos. Kai žinos, kad vos pamatys kas jį sėdantį girtą į mašiną jis iškart paskambins policijai tada atšoktu tokios fantazijos. O dabar požiūris toks "na negerai daro kaimynas, kad girtas važinėja, bet gi policijai neskųsiu. Vis dėlto kaimynas"... Reikia pakeisti mentalitetą, kad pranešimas apie nusikaltimą būtų laikomas geru teisingu poelgiu, o ne "skundimu". O toks negeras požiūris pas mus diegiamas dar nuo darželio ir netgi tėvai savo vaikams kartais taip aiškina...
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Nerankios jie tų šiukšlių, juk jau gimė tam, kad būtų ereliais. Negalima tokių į laisvę išleisti. Gal net įdarbinti tokius galima „dviračių minėjais“ — perteklinę elektrą parduodant. Žiūrėk, susodinus kelis tūkstančius, nereikėtų ir Visagine atominės, plius saugi ir ekologiška elektrinė Lukiškėse.
              Aš irgi prieš kelis mėnesius su kolegomis darbe ta tema diskutavau. Kaliniams kelėjime sunku surasti jų "kompetencija" atitinkantį darbą. O minti pedalus daug proto nereikia. Taip pat tai ir ekologiška enegijos gamyba. Dar vamzdelį į šikną biodujoms surinkti...

              Comment


                Beje, tame Delfi straipsnyje geriausiai vertinamas skaitytojo komentaras, mano manymu, irgi yra labai teisingas.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Beje, tame Delfi straipsnyje geriausiai vertinamas skaitytojo komentaras, mano manymu, irgi yra labai teisingas.
                  Taip. Ir dar šiaip, manyčiau, už automobilį dideliu ir galingu varikliu (Su kuriuo įmanoma lakstyt) turėtu būti mokamas koks nors mokestis. Pavyzdžiui, jeigu variklis didesnės kubatūros nei 2 l tai mokestis būtų kokie 200 lt nuo automobilio kainos, jeigu virš 3 l ir visi 500 Važinėtu visi su 1,6-1,8 varikliais (Kurių normaliam važinėjimui visiškai užtenka) ir nereiktu lakstyt, nes paprasčiausiai nebūtų galimybės. Tuo labiau, kad 18-kiniai ereliai tikrai neturės pakankamai pinigų mokesčiams susimokėt ir nevažinėtu su 20 metų mašina didžiuliu varikliu.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Baisi tragedija, bet žiniasklaida tokius įvykius tik ir gaudo. Statistika rodo, kad 2010-taisiais žuvusiųjų keliuose buvo 40% mažiau negu 2008-aisiais, o per pastarąjį dešimtmetį Lietuvoje pavyko 60 proc. sumažinti žuvusiųjų keliuose skaičių.

                    Comment


                      Parašė rat
                      Jeigu būčiau Mugabės stiliaus diktatorius sugalvočiau nemažai originalių bausmių, atitinkančių nusikaltimo įvykdymo aplinkybes. Nežinau ar tai mažintų nusikalstamumą, bet tikrai mažintų nusikaltėlių kiekį.
                      Manai, daugelis žmonių labai jau giliai apmąsto ką daro, tuo labiau prisigėrę ar narkotikų pavartoję? Prieš jiems padarant avariją, jie ko gero apsvaigę jau daug metų yra taip važinėję, jie pasitikėjo savimi. JAV bausmės tikrai nėra mažos, šimtai metų kalėjimo, bet nusikaltimų kiekis ne ką mažesnis. Dalinai sutinku dėl ribojimų senesnių automobilių nei 10 metų, bet tik mieste tai turėtų galioti, visgi nesame turtinga šalis. Kuo mažiau mieste automobilių, tuo saugiau pėstiesiams. Ir dar, nėra gerai suteikti teises vairuoti vos sulaukusiems 18 metų, turėtų būti nuo brandesnio amžiaus, pvz. nuo 26 metų.

                      Comment


                        /\ Seimo nariai ir policininkai daro girti avarijas, nors ir patyrę bei įstatymų leidėjai ir gynėjai. Automobilis kaip ginklas, gali kaip tik nori paruošti žmogų jo vairavimui, bet apsisvaiginęs žmogus yra neprognozuojamas. Paauglystėje, mano bendraamžiai iš tėvų pasiimdavo automobilius jiems nežinant ir girti važinėdavosi.
                        Paskutinis taisė andyour; 2011.05.22, 22:29.

                        Comment


                          Pakso žentas buvo baustas daugybę kartų per gan trumpą laikotarpį. Galiausiai norėjo iš jo atimti teises kuriam laikui. Tai jis naglai teisme aiškino, kad automobilis jam gyvybiškai būtinas... Kol tokie dalykai dėsis (kai dešimtis pažeidimų turintys ir toliau važinėja, o teismai priima jų "argumentus" neatimti teisių), tai neiko gero nebus...

                          Comment


                            Parašė rat
                            Naujesni automobiliai ne tik saugesni, bet ir brangesni..
                            Išoriniams "kėgliams" jie vienodai nesaugūs. Esmė idiotiškame "sportiškumo" įrodinėjime. Visai neseniai labai retas legvasis automobilis virš 100 AG turėjo.

                            Comment


                              /\ kaip ir sakiau, automobilis kaip ginklas. Galima būtų kiek įmanoma gatves atitverti atitvarais, panašiai kur dabar yra, kad nevaikščiotų pėstieji, bet kad ir automobiliai nepramuštų tų atitvarų. Pėstiesiams visur įrengti požemines perėjas. Žinoma, tai būtų labai brangu, pigiau mieste uždrausti privačių lengvųjų automobilių eismą

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                o teismai priima jų "argumentus" neatimti teisių
                                nes kita puse neargumentuoja nieko, teismai niesko teisybes, teismai sprendzia gincus

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  Taip. Ir dar šiaip, manyčiau, už automobilį dideliu ir galingu varikliu (Su kuriuo įmanoma lakstyt) turėtu būti mokamas koks nors mokestis. Pavyzdžiui, jeigu variklis didesnės kubatūros nei 2 l tai mokestis būtų kokie 200 lt nuo automobilio kainos, jeigu virš 3 l ir visi 500 Važinėtu visi su 1,6-1,8 varikliais (Kurių normaliam važinėjimui visiškai užtenka) ir nereiktu lakstyt, nes paprasčiausiai nebūtų galimybės. Tuo labiau, kad 18-kiniai ereliai tikrai neturės pakankamai pinigų mokesčiams susimokėt ir nevažinėtu su 20 metų mašina didžiuliu varikliu.
                                  Reikėtų to "žaliojo mokesčio". Ypač jis kirstų per kišenes pacukams, kurie ką tik gavo teises ir įsigijo senesniu modelių BMW. Be kita ko, galima kalbėti ir ape "prabangos prekių" mokestį (pvz jachtos), tačiau Lietuvai reikėtų pasukti kiek retrogradišku keliu ir pripažinti prabangos preke ir pavyzdžiui vadinamasias "britvas" ar a la lenktyninius automobilius. Retrogradiška, bet įstatymų leidėjui reikia atsižvelgti į mūsų praktiką keliuose. Kol vairavimo kultūra nepasikeis ir ženkliai sumažės avaringumas.
                                  Tokios tragedija iškelia daugiau klausimų negu suteikia atsakymų.
                                  Pavyzdžiui, ar nereikėtų prailgti vairavimo praktikos termino ir mokytis jaunuosius vairuotojus be kita ir kultūrngo vairavimo kelyje ? Jeigu neklystu, Vokietijoje to mokoma.
                                  O ta avarija įvyko gatvėje, kurioje, jei atmintis neapleidžia, nėra gulinčių policininkų, galų gale šalia įvyki vietos ir vaikų žaidimo aikštelė ir kiek pamenu, nėra jokių atitvarų nuo kelio. o nukentėjo vaikai ir paaugliai. Tas rajonas yra pakankamai jaunas, aktyvus...

                                  Comment


                                    Teismai nesprendžia ginčių, o baudžia pritaikydami įstatymus. Čia tau ne civilinis bylinėjimasis.

                                    Policija ar prokurorai neargumentuoja? Juk įrodymai kaip pirštu į akį - baustas daugybę kartų ir kartais ne už menkus KET pažeidimus. Kai atsiranda vietos interpretacijoms, tai yra labai blogai. Teismas turi pritaikyti įstatymus, o ne juos interpretuoti.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Teismai nesprendžia ginčių, o baudžia pritaikydami įstatymus. Čia tau ne civilinis bylinėjimasis.

                                      Policija ar prokurorai neargumentuoja? Juk įrodymai kaip pirštu į akį - baustas daugybę kartų ir kartais ne už menkus KET pažeidimus. Kai atsiranda vietos interpretacijoms, tai yra labai blogai. Teismas turi pritaikyti įstatymus, o ne juos interpretuoti.
                                      sprendzia kaltinamojo ir prokuroru (visuomenes) ginca. Baudzia veliau tie kas igyvendina teismo sprendima.

                                      Visai tiketina kad policijai nieks byloje neatstovavo ir negincijo visokiu pasiteisinimu, o jei atstovavo tai prastai dirbo savo darba, be to pirmos instancijos teismo sprendimus galima apskusti, tuo gali pasinaudoti tiek policija tiek kaltinamasis.

                                      beje teises jam ateme http://www.zebra.lt/lt/naujienos/kri...es-188037.html

                                      Comment


                                        Parašė rat
                                        Ten visi lekia nuo pat kartonkių iki šviesoforo, pradedant lengvosiomis, baigiant autobusais. Gal laikas dar vienam šviesoforui? O visų gatvių nuo idiotų neatitversi, kaip ne kaip leistinas greitis 50 km/h, kai kur net 40 km/h.
                                        Vienas iš geresnių sprendimų, bet ko gero brangiausių, kišti po žeme visas gatves. Kinai berods ketina tai padaryti, nors net ir jiems būtų labai nelengva.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Pakso žentas buvo baustas daugybę kartų per gan trumpą laikotarpį. Galiausiai norėjo iš jo atimti teises kuriam laikui. Tai jis naglai teisme aiškino, kad automobilis jam gyvybiškai būtinas... Kol tokie dalykai dėsis (kai dešimtis pažeidimų turintys ir toliau važinėja, o teismai priima jų "argumentus" neatimti teisių), tai neiko gero nebus...
                                          JAm teisės atimtos. Teismas neturi būti inkvizicinis, bet šalies elgesį jis vertina. Jeigu turi n pažeidimų, tai teisės bus atimtos tam tikram laiko tarpui. jei turi vieną pažeidimą, butų neprotinga atimti, aisku, priklausytų nuo pažeidimo. Pavyzdžiui į mane įvažiavo 18likis vaikinas Gel.Vilko žiede, jis kaltas, absurdiška jo klaida, kuri grynai iš nepatyrimo. Pasirodo, skubėjo į darbą ir jam tai buvo pirmoji darbo diena. Išsisprendė taikiai mūsų nuostolių kompensavimo klausimas, bet jeigu dar kartą patektų į avariją, pavyzdžiui, įvažiuotų į kito automobilio galą, įverinus jo amžių ir ankstesnius įvykius, galima kelti klausima ar verta ir ar teisinga būtų atimti. Tačiau jei sistemingai pažeidinėja, chluliganiškai vairuoja ir t.t. - be jokių kalbų atimti ir teismai sprendžia šį klausimą ne per argumento "man gyvybiškai reikia teisių" prizmę. Potencialus, užprogramuotas pažeidėjas. Reikia atskirti, ar tyčia pažeidi KET ar sakykim netyčia. Ar bausti moterį,kuri įlenda tarp dviejų troleibusų netoli Panoramos stotelės norėdama pasukti į dešinę, taip sukeldama avarinę situaciją ar ne. ar pripažinti tai chuliganišku vairavimu, ar ne. As būčiau linkęs pripažinti chuliganišku vairavimu, įvertinęs faktą, jog ji vairuodama tokiu atveju turėjo galimybę pasielgti kitaip (pristabdyti ir persirikiuoti už troleibuso).
                                          Dėl Pakso žentelio. Galiu paskayti,kad šalia gyvennatys lenkai juo labai pasipiktinę yra. Jis kažkur Vilniaus rajone gyvena, bet ten išsidirbinėja kaip kiemo marozas. Kaip supratau, teisės atimtos. Teismo neįitikino jo argumentai.
                                          Teismai nepriima argumentų. Teismai vertina visumą argumentų, bet atsižvegia į kitas faktines aplinkybes, į šalies elgesį prieš pažeidimą, į sistemingumą, į nuobaudų pobūdį etc. Taip kategoriškai teigti kaip jus ta darote,aš nebūčiau linkęs. Kita problema, teismų darbo krūvis. Tokios bylos su KET pažeidimas sudaro nemažą dalį jų darbo, skaičius kitos kategorijos bylų administraciniuose teismuose yra didžliulis. Teismų reformos reikia. Dabar yra toks dalykas kaip susitaikymas su valstybe, jis padeda teismas išvegti smulių bylelių, tačiau tokiu atveju lieka klausimas, ar tas susitaikymas - ilgalaikis aktas ar juo nebus piktnaudžiaujama. Vėlgi,tai priklausp nuo pažedimų pobūdžio ar žalos masto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X