Šūkis "Mes netrukdome eismui - mes esame eismas!" truputėlį klaidingas manyčiau. Eismas, tai visi dalyviai, o ne tik dviratininkai. Ir kaip galima teigti, kad tarkim konkrečiai balandžio 30 dienos kritinė masė netrukdė eismui? Kolona užima visas juostas ta kryptimi kuria juda, dalyviai minėjo, kad tam jog išlaikytų kolonos vientisumą nestoja degant raudonam šviesoforo signalui... tai gal derėtų paaiškint kas yra trukdymas eismui?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nusikalstamumas ir necivilizuotas elgesys Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąŠūkis "Mes netrukdome eismui - mes esame eismas!" truputėlį klaidingas manyčiau. Eismas, tai visi dalyviai, o ne tik dviratininkai. Ir kaip galima teigti, kad tarkim konkrečiai balandžio 30 dienos kritinė masė netrukdė eismui? Kolona užima visas juostas ta kryptimi kuria juda, dalyviai minėjo, kad tam jog išlaikytų kolonos vientisumą nestoja degant raudonam šviesoforo signalui... tai gal derėtų paaiškint kas yra trukdymas eismui?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNa aš tai nesutikčiau kad tas šūkis yra klaidingas. Pagal KET dviračiai turi tokias pat teises važiuoti važiuojamaja gatvės dalimi kaip ir automobiliai. O tą tavo klausimą tai būtų galima paaiškint sulėtėjusiu transportu ir spūstimis sankryžose.
65 - Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems.70 - Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, dviračių vairuotojai privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų signalų.
Problema pas mus yra ne vairuotojų ir dviratininkų tarpusavio nesupratime, o dviračių takų nebuvime. Jei būtų dviračių takai, nereikėtų jokių KM, visi važinėtų sau skirtais takais....
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąPagal KET dviračiai neturi VISAI tokių pat teisių kaip kiti eismo dalyviai:
Problema pas mus yra ne vairuotojų ir dviratininkų tarpusavio nesupratime, o dviračių takų nebuvime. Jei būtų dviračių takai, nereikėtų jokių KM, visi važinėtų sau skirtais takais....
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNa aš tai nesutikčiau kad tas šūkis yra klaidingas. Pagal KET dviračiai turi tokias pat teises važiuoti važiuojamaja gatvės dalimi kaip ir automobiliai. O tą tavo klausimą tai būtų galima paaiškint sulėtėjusiu transportu ir spūstimis sankryžose.
Pagal kuriuos KET straipsnius dviračiai turi tokias pat teises į važiuojamąją kelio dalį? Pavardink tiksliai.
Man iš viso keista, kad dviračiu gatvėje gali važiuoti kas tik nori ir kada nori net nelaikę KET bent jau teorinės dalies egzamino. Kaip žmogus gali tinkamai elgtis kelyje jei jis nėra susipažinęs su taisyklėm? Žinoma daug yra dviratininkų kurie vairuoja ir automobilius taigi KET turėtų žinoti ir egzaminus yra laikę, bet ar visi tokie?
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąSako "Mes netrukdom eismui" bet spūstis sankryžose sukeliam ir transporto srautą lėtinam... tai jei tai vadinama netrukdymu kaip tada trukdymas turėtų atodyt?
Pagal kuriuos KET straipsnius dviračiai turi tokias pat teises į važiuojamąją kelio dalį? Pavardink tiksliai.
Man iš viso keista, kad dviračiu gatvėje gali važiuoti kas tik nori ir kada nori net nelaikę KET bent jau teorinės dalies egzamino. Kaip žmogus gali tinkamai elgtis kelyje jei jis nėra susipažinęs su taisyklėm? Žinoma daug yra dviratininkų kurie vairuoja ir automobilius taigi KET turėtų žinoti ir egzaminus yra laikę, bet ar visi tokie?
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąProblema pas mus yra ne vairuotojų ir dviratininkų tarpusavio nesupratime, o dviračių takų nebuvime. Jei būtų dviračių takai, nereikėtų jokių KM, visi važinėtų sau skirtais takais....
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąSako "Mes netrukdom eismui" bet spūstis sankryžose sukeliam ir transporto srautą lėtinam... tai jei tai vadinama netrukdymu kaip tada trukdymas turėtų atodyt?
Pagal kuriuos KET straipsnius dviračiai turi tokias pat teises į važiuojamąją kelio dalį? Pavardink tiksliai.
Man iš viso keista, kad dviračiu gatvėje gali važiuoti kas tik nori ir kada nori net nelaikę KET bent jau teorinės dalies egzamino. Kaip žmogus gali tinkamai elgtis kelyje jei jis nėra susipažinęs su taisyklėm? Žinoma daug yra dviratininkų kurie vairuoja ir automobilius taigi KET turėtų žinoti ir egzaminus yra laikę, bet ar visi tokie?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai yra tie takai, bet net kai jie yra atsiranda sugalvojančių važiuoti gatve.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąKą tu skaitai "yra dviračių takai" ? VIenas dviračių takas einantis skersai miesto, ar dviračių takai, šalia kiekvienos gatvės? Nes dabartiniai dviračių takai arba veda niekur, arba skirti tik pramogavimui, tai yra PAsivažinėjimui. O atsiranda važiuojančių gatve, spėju dėl to, kad dviračių takas prastas, statūs nuvažiavimai ir pan.Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.02, 12:29.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai dviratis apskritai ir yra skirtas pasivažinėjimui, pramogavimui, o dviračių takų pilna, tikrai ne vienas. Jeigu problema per statūs nuvažiavai tada apskritai nėra ko sėsti ant dviračio ar tuo labiau į gatvę važiuoti.Paskutinis taisė spirit; 2010.05.02, 12:36.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai dviratis apskritai ir yra skirtas pasivažinėjimui, pramogavimui, o dviračių takų pilna, tikrai ne vienas. Jeigu problema per statūs nuvažiavai tada apskritai nėra ko sėsti ant dviračio ar tuo labiau į gatvę važiuoti tokiems lepšiams.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai dviratis apskritai ir yra skirtas pasivažinėjimui, pramogavimui
tada apskritai nėra ko sėsti ant dviračio ar tuo labiau į gatvę važiuoti tokiems lepšiams.*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąO atsiranda važiuojančių gatve, spėju dėl to, kad dviračių takas prastas, statūs nuvažiavimai ir pan.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąTai pasirėmus šita logika aš gal su mašina galiu važiuot šaligatviu jei jis geresnės kokybės nei gatvė?
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąŠitam tavo sakiny logikos išvis nerasta. Panašu, kad jūs su letterd net nenorit įžvelgt problemos šitoj temoj. Tai nelabai yra ką ir diskutuot Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu.*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė Irma Rodyti pranešimąPats taip sugalvojai? Jei būtų tinkamos sąlygos, manau, atsirastų daug daugiau su dviračiais važiuojančių į darbą ir į paskaitas ar kt.
Kas per požiūris.. Išvis dviračiai yra viena geresnių susisiekimo priemonių.
Dviratis pati blogiausia transporto priemonė - nekomfortabili, lėta, nesaugi, nesveika (prisikvėpuoji visokių š), plius dar sušyli, suprakaituoji.
Bet kaip laisvalaikio, sveikatingumo priemonė mano viena mėgstamiausių
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąŠitam tavo sakiny logikos išvis nerasta. Panašu, kad jūs su letterd net nenorit įžvelgt problemos šitoj temoj. Tai nelabai yra ką ir diskutuot Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąŠitam tavo sakiny logikos išvis nerasta. Panašu, kad jūs su letterd net nenorit įžvelgt problemos šitoj temoj. Tai nelabai yra ką ir diskutuot Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu.
Comment
Comment