Kolona važiavo su policijos eskortu, o turbūt turi galvoje dešinio kelkraščio laikymąsi.
P.S. Jau laikas keisti LTSR KET punktus skirtus dviratininkams.
Kolona važiavo su policijos eskortu, o turbūt turi galvoje dešinio kelkraščio laikymąsi.
P.S. Jau laikas keisti LTSR KET punktus skirtus dviratininkams.
O, tai tarkim dvigubos ištisinės juostos kirtimas jau nėra pažeidimas? iš to video matėsi nemažai tokių "eismo dalyvių" kurie buvo išnėrę į priešpriešą.
Visi pilnamečiai toje kolonoje buvo? Net vienas iš sužeistųjų nepilnametis. Ar visi buvo su šalmais kaip to reikalauja KET? O ir tas policijos eskortas toks sąlyginis. Kur buvo? Priekyje ir gale ar ne? Dalyvių buvo taip švelniai tariant "dafiga" o policijos automobilis pasirodė tik po įvykio, matyt atskubėjęs į priekį iš galo. Ar neturėtų būti tų policininkų tokiu atveju daugiau?
O tau sunku nulipti nuo dviračio ir persivesti jį per perėją ar didesnėj sankryžoj? Žinoma yra žmonių kurie sugebės tvarkingai iveikti bet kurią sankryžą, bet ar visi tokie?
Juk lygiai taip pat ir ne visiem vairuotojam dviratininkai kliūna. Man pvz nemaišo dviratininkas kuris važiuoja nors ir viduriu eismo juostos jei jo greitis plius minus kaip automobilio, juk yra ir tokių, bet ar teisinga kai velkasi koks loxas viduriu gatvės tarkim 10km/h? O juk pasitaiko ir tokių. Jei eismas intensyvus ar tai nėra eismo stabdymas? Bet gi jis gali pilna gerkle šaukti jog "AŠ IR ESU EISMAS!!!"
Nesmerkiu tos kritinės masės, bet kartais tai labiau panašu į kažkokių durnų principų demonstravimą nei renginį kuris duoda realios naudos gerinant dviratininkų ir automobilistų santykius.
Man pvz nemaišo dviratininkas kuris važiuoja nors ir viduriu eismo juostos jei jo greitis plius minus kaip automobilio, juk yra ir tokių, bet ar teisinga kai velkasi koks loxas viduriu gatvės tarkim 10km/h? O juk pasitaiko ir tokių. Jei eismas intensyvus ar tai nėra eismo stabdymas? Bet gi jis gali pilna gerkle šaukti jog "AŠ IR ESU EISMAS!!!"
Ir 10 km/h gatve važiuojantis dviratininkas bus teisus. O paskui jį važiuoti negalintis nervų nelaikantis vairuotojas - pi*. Kodėl skardinėje dėžėje sėdintis jau svarbesnis ir manosi turįs daugiau teisių?
Ir 10 km/h gatve važiuojantis dviratininkas bus teisus. O paskui jį važiuoti negalintis nervų nelaikantis vairuotojas - pi*. Kodėl skardinėje dėžėje sėdintis jau svarbesnis ir manosi turįs daugiau teisių?
Tai kad šiuo atveju svarbesniu save kažkodėl laiko važiuojantis su skardiniu rėmu tarp kojų.
Tai kad šiuo atveju svarbesniu save kažkodėl laiko važiuojantis su skardiniu rėmu tarp kojų.
Tas su "skardiniu rėmu" yra pažeidžiamesnis. Šiaip vairuotojai pamiršta, kad ne tik turi nusigauti iš taško A į tašką B, bet ir saugoti aplinkinius. Matai, nepatinka lėtas dviratininkas.. joo keliai TIK mašinoms ir pasipūtusiems jų vairuotojams.
Kad dviračiai svarbu ir kad tai sprendimas transporto srityje mieste, labai pritariu, bet patys dviratininkai, deja, būna kartais kaušai.
Kaip antai, Narbuto gatve leidžiasi žemyn ne taku (kad ir ne visai lygiu), bet pačiu keliu. Nors alternatyva yra. Kaip galima pavadint tokį - balvonu, ieškančiu smerties. Porąsyk papypsinau tokiem ir dar per langą moralą, kurį kaži ar girdėjo, pasakiau. Kareivių gatvėj išvis su rolikais mačiau gatve važiuojantį...
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
O tau sunku nulipti nuo dviračio ir persivesti jį per perėją ar didesnėj sankryžoj? Žinoma yra žmonių kurie sugebės tvarkingai iveikti bet kurią sankryžą, bet ar visi tokie?
Ne sunkumas , o kažkokia važiavimo parodija bus, jei aš kas 100-300 metrų laipiosiu nuo dviračio, ir taip 20 kartų, kol pervažiuosiu miestą. Tuo labiau, kad dažniausiai važiuoju paraleliai pagrindinei gatvei, taigi sukantys ir kertantys mano trajektoriją turi praleisti, ar bent jau turėtų, kaip ir automobilius.
Ne visi ir už vairo tvarkingai važiuoja, net posūkį "v padlu" parodyti.
Nesmerkiu tos kritinės masės, bet kartais tai labiau panašu į kažkokių durnų principų demonstravimą nei renginį kuris duoda realios naudos gerinant dviratininkų ir automobilistų santykius.
Ta kritinė masė man neaktualu, man aktualu kuo patogiau pervažiuoti miestą, ar važinėtis jame, ir į gatves lysti neturiu jokio noro.
Juk lygiai taip pat ir ne visiem vairuotojam dviratininkai kliūna. Man pvz nemaišo dviratininkas kuris važiuoja nors ir viduriu eismo juostos jei jo greitis plius minus kaip automobilio, juk yra ir tokių, bet ar teisinga kai velkasi koks loxas viduriu gatvės tarkim 10km/h? O juk pasitaiko ir tokių. Jei eismas intensyvus ar tai nėra eismo stabdymas? Bet gi jis gali pilna gerkle šaukti jog "AŠ IR ESU EISMAS!!!"
Nepamenu, kada pastarąjį kartą mačiau, kad koks dviratininkas važiuotų viduriu gatvės... Na, nebent gatvė vienkryptė ir vienos juostos, ir dar pristatyta krūvos automobilių, kur galima ir negalima. Bet dviratininkas dėl to juk nekaltas... Sutinku, kad iš senamiesčio, kur gatvės siauresnės, būtų gerai visus automobilius grūst lauk. Kur man pasirašyt?
Bet šiaip būtų idealu, kad dviratininkams apskritai nereikėtų važiuoti viename sraute su automobiliais. Vilniuje vis dar tebėra apstu gatvių, kur būtų visai paprasta įrengti normalius dviračių takus, bet darbai daugelį metų nejuda iš vietos (ir net planų tokių nėra). Taip ir tenka šokinėti nuo aukšto bordiūro ant asfalto, ir vėl atgal... o savivaldybėje kažkas vis pakalba apie metro ar gondolas...
Kalbant apie eismo kultūrą, jos trūksta visiems - ir automobilių, ir dviračių savininkams, ir pėstiesiems. Tik skirtumas tas, kad piktas automobilininkas gerokai pavojingesnis už visus kitus eismo dalyvius...
Ir 10 km/h gatve važiuojantis dviratininkas bus teisus. O paskui jį važiuoti negalintis nervų nelaikantis vairuotojas - pi*. Kodėl skardinėje dėžėje sėdintis jau svarbesnis ir manosi turįs daugiau teisių?
Ir po tokių pareiškimų dviratininkai reikalauja PAGARBOS!!! Aš tau pašikinėsiu, o tu mane GERBK!!! liuks požiūris
Aš eidamas pesčiomis ir prieš tą dviratį jaučiuosi pažeidžiamas. Ar tarkim einant šaligatviu ir išgirdus skambutį už nugaros turėčiau atsisukt ir išdidžiai sakyt "AŠ esu eismas!!! Vilkis iš paskos!"
Nepamenu, kada pastarąjį kartą mačiau, kad koks dviratininkas važiuotų viduriu gatvės...
Na, o man per paskutinę savaitę tas malonumas teko pora kartų Vieną kartelį pasitaikė dviratininkas rimtas matyt, nes maždaug kilometro atkarpą važiavo paskui mane vienodu tempu ~45km/h, gaila kad vėliau keliai išsiskyrė, bet likau sužavėtas. Toks gali važiuoti kur tik nori kelyje, eismo tikrai nestabdo. O va kitą kartą užtaikiau ant porelės matyt gatvę su parkeliu supainiojusius. Važiavo šalia vienas kito, pasikalbėdami ir tikrai neskubėdami. Gerai, kad gatvė dviejų juostų, o šiaip kam nors galėjo ir užkliūti toks jų įsijautimas į "Aš - eismas!" rolę.
Du visiškai skirtingi potyriai. Pasakykit ar abu atvejus galima vertinti vienodai? Ar visi tie dviratininkai turi vienodą teisę vadintis tuo "Eismu"?
Aš eidamas pesčiomis ir prieš tą dviratį jaučiuosi pažeidžiamas. Ar tarkim einant šaligatviu ir išgirdus skambutį už nugaros turėčiau atsisukt ir išdidžiai sakyt "AŠ esu eismas!!! Vilkis iš paskos!"
Apvažiuoja dviratininkai pėsčiuosius. Ką jiems siūlai? Būtų dviračiams pritaikytos trasos, tai niekas niekam netrukdytų. Bet, ir tie patys pėstieji vaikšto dviračiams skirtais takais.
O paskui dviratininką važiuoti 10-20km/h nėra parodija?
Tai ko važiuoji? Tokiu atveju, aš kiek pristabdau ir gražiai aplenkiu. Kame problema?
Ir po tokių pareiškimų dviratininkai reikalauja PAGARBOS!!! Aš tau pašikinėsiu, o tu mane GERBK!!! liuks požiūris
O paskui dviratininką važiuoti 10-20km/h nėra parodija?
Na, o man per paskutinę savaitę tas malonumas teko pora kartų Vieną kartelį pasitaikė dviratininkas rimtas matyt, nes maždaug kilometro atkarpą važiavo paskui mane vienodu tempu ~45km/h, gaila kad vėliau keliai išsiskyrė, bet likau sužavėtas. Toks gali važiuoti kur tik nori kelyje, eismo tikrai nestabdo. O va kitą kartą užtaikiau ant porelės matyt gatvę su parkeliu supainiojusius. Važiavo šalia vienas kito, pasikalbėdami ir tikrai neskubėdami. Gerai, kad gatvė dviejų juostų, o šiaip kam nors galėjo ir užkliūti toks jų įsijautimas į "Aš - eismas!" rolę.
Du visiškai skirtingi potyriai. Pasakykit ar abu atvejus galima vertinti vienodai? Ar visi tie dviratininkai turi vienodą teisę vadintis tuo "Eismu"?
Va aš apie tai. Važiuojantys pagal taisykles dviratininkai turi teisę vadintis eismu nepriklausomai nuo greičio. O tu teigi, kad kelias ne visiems, o tik išrinktiesiems, na ir tiems kurie tau netrukdo.
Ir greitis iš tikrųjų ne esmė - net kai mini 40 km/h greičiu atsiranda pakankamai durnių, kurie mano kad automobilis ir dviratininkas laisvai telpa toje pačioje juostoje.
Ir dar kartą -
O paskui dviratininką važiuoti 10-20km/h nėra parodija?
O kuo tai skiriasi nuo važiavimo paskui kokį traktorių ant 30 km/h? Atsiradus galimybei aplenki ir tiek. Ar jau kažkas baisaus atsitiks kelis šimtus metrų lėčiau pavažiavus?
Apvažiuoja dviratininkai pėsčiuosius. Ką jiems siūlai? Būtų dviračiams pritaikytos trasos, tai niekas niekam netrukdytų. Bet, ir tie patys pėstieji vaikšto dviračiams skirtais takais.
Tai čia kalba apie tai kas būtų jeigu būtų? Tokiu atveju yra labai paprastas sprendimo būdas, jei VISI eisme dalyvautų pagal taisykles ir sveiką protą, tai apskritai niekas niekam netrukdytų.
Va aš apie tai. Važiuojantys pagal taisykles dviratininkai turi teisę vadintis eismu nepriklausomai nuo greičio. O tu teigi, kad kelias ne visiems, o tik išrinktiesiems, na ir tiems kurie tau netrukdo.
Ir greitis iš tikrųjų ne esmė - net kai mini 40 km/h greičiu atsiranda pakankamai durnių, kurie mano kad automobilis ir dviratininkas laisvai telpa toje pačioje juostoje.
Pakankamai durnių yra ne tik tarp automobilistų, bet ir tarp dviratininkų bėje.
O kuo tai skiriasi nuo važiavimo paskui kokį traktorių ant 30 km/h? Atsiradus galimybei aplenki ir tiek. Ar jau kažkas baisaus atsitiks kelis šimtus metrų lėčiau pavažiavus?
O skiriasi tuo, kad traktorius pasispaudžia link dešnio krašto palengvindamas lenkimą, kai tuo tarpu platusis dviratis ne visada būna linkes tai daryti.
Ir pagal KET vairuotojui(o juk dviratininkas yra eismo dalyvis, vairuoja savo transporto priemonę ar ne taip?) yra draudžiama - 140.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;
Mašiną berods jau rado, tai kažką vistiek nuskalpuos už tokį bespridėla...
Tačiau jei būti iki galo principingiems, tai ir didele dalis dviratininkų už KET pažeidimus turėtų būti baudžiama...
Mašina rado mažiau nei po valandos, nes tas degradas pametė savo numerį. Tikiuosi gaus ko nusipelnė.
O, tai tarkim dvigubos ištisinės juostos kirtimas jau nėra pažeidimas? iš to video matėsi nemažai tokių "eismo dalyvių" kurie buvo išnėrę į priešpriešą.
Visi pilnamečiai toje kolonoje buvo? Net vienas iš sužeistųjų nepilnametis. Ar visi buvo su šalmais kaip to reikalauja KET? O ir tas policijos eskortas toks sąlyginis. Kur buvo? Priekyje ir gale ar ne? Dalyvių buvo taip švelniai tariant "dafiga" o policijos automobilis pasirodė tik po įvykio, matyt atskubėjęs į priekį iš galo. Ar neturėtų būti tų policininkų tokiu atveju daugiau?
O tau sunku nulipti nuo dviračio ir persivesti jį per perėją ar didesnėj sankryžoj? Žinoma yra žmonių kurie sugebės tvarkingai iveikti bet kurią sankryžą, bet ar visi tokie?
Juk lygiai taip pat ir ne visiem vairuotojam dviratininkai kliūna. Man pvz nemaišo dviratininkas kuris važiuoja nors ir viduriu eismo juostos jei jo greitis plius minus kaip automobilio, juk yra ir tokių, bet ar teisinga kai velkasi koks loxas viduriu gatvės tarkim 10km/h? O juk pasitaiko ir tokių. Jei eismas intensyvus ar tai nėra eismo stabdymas? Bet gi jis gali pilna gerkle šaukti jog "AŠ IR ESU EISMAS!!!"
Nesmerkiu tos kritinės masės, bet kartais tai labiau panašu į kažkokių durnų principų demonstravimą nei renginį kuris duoda realios naudos gerinant dviratininkų ir automobilistų santykius.
Tu bent žinai kas yra ta kritinė masė ir kokie jos principai? Ar esi bent kartą joje važiavęs. Visų pirma, tai nėra durnų principų demonstravimas. Antra, tai neprivalo duoti jokios naudos gerinant dviratininkų ir automobilistų santykius. Trečia, dviratininkas taip pat yra eismo dalyvis, nesvarbu kokiu greičiu jis važiuoja.
Kiekvienoje masėje yra žmonių, kurie jai vadovauja, t.y. kontroliuoja kad kas nelystų į priešpriešinę juosta, neskubėtų labiau už "vadovus", nevažinėtų šaligatviais (kas yra ypač svarbu), ir t.t. O jei atsiranda kažkokių debilų, kuriems į visa tai nusispjaut - tai jau jų problemos. Esu ne kartą su vadovais juokais kalbėjęs kad tokius reik mušti ilgai ir skaudžiai. Gal tada konors išmoks.
Mašina rado mažiau nei po valandos, nes tas degradas pametė savo numerį. Tikiuosi gaus ko nusipelnė.
Berods jau ir mašinos savininką apklausė. Tas žinoma pagal visas tradicijas automobilio nevairavo, o kas sėdėjo už vairo nežino arba tiesiog nesako Bet kai supras, kad atsakomybė teks jam kaip savininkui transporto priemonės greit atgaus atmintį. Svarbu, kad nuobauda būtų nekukli.
Tu bent žinai kas yra ta kritinė masė ir kokie jos principai? Ar esi bent kartą joje važiavęs. Visų pirma, tai nėra durnų principų demonstravimas. Antra, tai neprivalo duoti jokios naudos gerinant dviratininkų ir automobilistų santykius. Trečia, dviratininkas taip pat yra eismo dalyvis, nesvarbu kokiu greičiu jis važiuoja.
Kiekvienoje masėje yra žmonių, kurie jai vadovauja, t.y. kontroliuoja kad kas nelystų į priešpriešinę juosta, neskubėtų labiau už "vadovus", nevažinėtų šaligatviais (kas yra ypač svarbu), ir t.t. O jei atsiranda kažkokių debilų, kuriems į visa tai nusispjaut - tai jau jų problemos. Esu ne kartą su vadovais juokais kalbėjęs kad tokius reik mušti ilgai ir skaudžiai. Gal tada konors išmoks.
Kaip sako liaudis, trukt už vadžių vėl iš pradžių...
Na tai paaiškink kas ta kritinė masė ir kokie jos principai?
Berods jau ir mašinos savininką apklausė. Tas žinoma pagal visas tradicijas automobilio nevairavo, o kas sėdėjo už vairo nežino arba tiesiog nesako Bet kai supras, kad atsakomybė teks jam kaip savininkui transporto priemonės greit atgaus atmintį. Svarbu, kad nuobauda būtų nekukli.
Kaip sako liaudis, trukt už vadžių vėl iš pradžių...
Na tai paaiškink kas ta kritinė masė ir kokie jos principai?
Kritinė Masė (angl. Critical Mass) - tai visame pasaulyje paskutinį kiekvieno mėnesio penktadienį vykstanti akcija, kurios metu žmonės su dviračiais ir savaeigiu transportu masiškai užima gatves. Kritikai, daugiausia automobilininkai, teigia, jog tai yra sąmoningas trukdymas, neleidžiantis eismui normaliai funkcionuoti. Tačiau mes netrukdome eismui - mes esame eismas!
Kritinė Masė | KM Lietuvoje | Kodėl aš važiuoju Kritinėje Masėje | Organizuok! | Pamąstymai apie eismo dalyvius | Foto ir video
Kaip elgtis Kritinėje Masėje
Draudžiama (kad ir kaip desperatiškai skambėtų) išvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą. Eismas taip nesielgia. Taip pat stengiames tilpti į vieną eismo juostą (taip kolona bus ilgesnė!)
Visada praleiskime specialiųjų tarnybų (greitosios medicinos pagalbos, policijos, gaisrinės) automobilius ir viešąjį transportą (išleiskite troleibusus ir autobusus iš stotelių).
Neprovokuokime policininkų - tik tokiu atveju galėsime tikėtis, kad jie bus mūsų draugai, o ne priešai. Nekeikime motorinio transporto vairuotojų, nerodykime nepadorių gestų. Net kai jie to nusipelno. Verčiau pamojuokime nepatenkintiesiems ranka ir nusišypsokime. Apskritai - nieko neprovokuokime ir su niekuo nekonfliktuokime. Kritinė Masė yra apie pozityviai nusiteikusių žmonių vienybę. Vienybė yra jėga. Jėga yra gėris.
Nepalikime tarpų kolonoje, nes į ją gali įsiterpti kitos motorinės transporto priemonės - tai pavojinga!
Nevažiuokime šaligatviais.
Nelenkime kolonos lyderių. Skubėti nėra kur. Savo sugebėjimus rodykime varžybose su lygiaverčiais priešininkais.
Važiuodami nevartokime svaigalų, nerūkykime, kitaip neiškraipykime važiavimo prasmės.
Galima būtų rast ir daugiau aprašymų, bet esmė yra ta pati.
Comment