Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nusikalstamumas ir necivilizuotas elgesys Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Ne, ne pats, taip yra. Darbo dienomis ryte dviratinkų beveik nematau, o štai savaitgaliais kai gražus oras pilna.
    Dviratis pati blogiausia transporto priemonė - nekomfortabili, lėta, nesaugi, nesveika (prisikvėpuoji visokių š), plius dar sušyli, suprakaituoji.
    Bet kaip laisvalaikio, sveikatingumo priemonė mano viena mėgstamiausių
    Bet juk tu supranti, kad tai tavo asmeninė nuomonė, kiti analogiškai išvardintų teigiamas, jų požiūriu, puses.

    Tai pakankamai greita transporto priemonė, kai eilės mašinų stovi kamščiuose, tai ir tie pėstieji greičiau prasieina
    Dėl sušilimo, juk galima ir persirengti paskui darbo rūbais, nusiprausti. Aš su kulniukais dviračiu tikrai nevažiuočiau Vakaruose pakankamai populiaru įrengti dušo kabinas savo darbuotojams, tiek atsigaivinti šiltą dieną tiek tiems kurie su dviračiai atvažiuoja.
    *******
    Miestai.net Fb

    Comment


      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      Kritinė masė niekaip nesusijusi su dviračių takais. Gali nutiest jų nors ir ant kiekvieno kampo, bet vistiek kritinė masė važinės gatvėmis, nes kritinės masės idėja yra ta, kad žmonės persėstų iš mašinos ant dviračio, ir tie dviračių takai čia yra visai ne prie ko.
      Vat tokiu atveju KET turėtų būti taip sutvarkytos, kad tokius važiuotojus policija turėtų taip traukti, kad jiems nebekiltų noras trankytis gatvėmis, kai šalia yra dviračių takas. Nes tai jau būtų kažkas panašaus į chuliganizmą. Kaip ne kaip dviratis yra lėčiausia iš gatvėmis važiuojančių transporto priemonių.

      O agituoti persėsti ant dviračių lygiai taip pat sėkmingai galima važinėjant dviračių takais... JEI JŲ BUTŲ UŽTEKTINAI....

      p.s. kad neatrodytų, jog aš esu vienas iš tų eismo dalyvių, kurie pamatę dviratininką gatvėje elgiasi taip, kaip bulius pamatęs raudoną skudurą, tai taip, dviratis yra mano labai mėgiama transporto priemonė, ir aš juo važiuoju kaip tik tam yra sąlygos (tame tarpe ir susisiekimui, ne tik pramogai)....
      Paskutinis taisė goolfietis; 2010.05.02, 13:03.
      Mano blogas

      Comment


        Parašė qwe Rodyti pranešimą
        O tai kuo skiriasi mano variantas nuo tavo? Kodėl dviratininkas dėl to, kad jo netenkina dviračių tako kokybė turi teisę važiuoti gatve, o automobilistas jei jo netenkina gatvės kokybė neturi pasirinkimo teisės? Kalbama apie taisyklių laikymasi, bet dviratininkai savo nuožiūra gali jų nesilaikyti? Tai čia kas nori būt lygesni už lygius?
        Logika skiriasi. Dviratis yra transporto priemonė, kuria galima važiuoti ir nevažiuojamąja kelio dalimi, tas numatyta ir taisyklėse. O automobiliui skirta išskirtinai Tik važiuojamoji kelio dalis. Taip, kad tavo anas sulyginimas tikrai neadekvatus.
        *******
        Miestai.net Fb

        Comment


          Parašė Irma Rodyti pranešimą
          Bet juk tu supranti, kad tai tavo asmeninė nuomonė, kiti analogiškai išvardintų teigiamas, jų požiūriu, puses.

          Tai pakankamai greita transporto priemonė, kai eilės mašinų stovi kamščiuose, tai ir tie pėstieji greičiau prasieina
          Dėl sušilimo, juk galima ir persirengti paskui darbo rūbais, nusiprausti. Aš su kulniukais dviračiu tikrai nevažiuočiau Vakaruose pakankamai populiaru įrengti dušo kabinas savo darbuotojams, tiek atsigaivinti šiltą dieną tiek tiems kurie su dviračiai atvažiuoja.
          Aha, labai praktiška, paskui save tampytis aukštakulnius, kitus drabužius į darbą, persirengimo, dušo kabinas įrenginėt. Žodžiu vieni nepatogumai ir trūkumai.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Tame ir esmė, kad aš važinėju ir daug, o tu iš vis nei Vilniuje nei Lietuvoje gyveni, tad ką čia aiškini iš vis.
            Jis Lietuvoj ir gyvena, kad šiuo metu ne čia, ne priežastis aiškinti, kad jis neturi teisės pasisakyti savo nuomonės šiuo atžvilgiu.

            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Aha, labai praktiška, paskui save tampytis aukštakulnius, kitus drabužius į darbą, persirengimo, dušo kabinas įrenginėt. Žodžiu vieni nepatogumai ir trūkumai.
            Nemanau, kad kai kuriems tai sudaro problemą. Kam tai problema važinėja su mašinytėm, ne su dviračiais.
            *******
            Miestai.net Fb

            Comment


              Parašė Irma Rodyti pranešimą
              Logika skiriasi. Dviratis yra transporto priemonė, kuria galima važiuoti ir nevažiuojamąja kelio dalimi, tas numatyta ir taisyklėse. O automobiliui skirta išskirtinai Tik važiuojamoji kelio dalis. Taip, kad tavo anas sulyginimas tikrai neadekvatus.
              Bet pagal KET dviračių taku taip pat automobilis negali važiuoti kaip ir dviratis važiuojamąja kelio dalimi, kai yra šalia dviračių takas. Tad palyginimas labai logiškas ir adekvatus, nes apie tokią situaciją ir kalbama, kai dviračių takas neva per prastas juo važiuot. Tai tik parodo žmogaus visišką nukultūringumą ir egocentriškumą, kai rūpi tik jo paties interesai.
              Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.02, 13:18.
              Flickr

              Comment


                Parašė Irma Rodyti pranešimą
                Jis Lietuvoj ir gyvena, kad šiuo metu ne čia, ne priežastis aiškinti, kad jis neturi teisės pasisakyti savo nuomonės šiuo atžvilgiu.
                Kiekvienas turi teisę sakyti savo nuomonę, aš irgi tokią turiu aiškinti apie kelių ir dviračių takų buklę kur nors pvz. Los Andžele...
                Flickr

                Comment


                  Parašė Irma Rodyti pranešimą
                  Logika skiriasi. Dviratis yra transporto priemonė, kuria galima važiuoti ir nevažiuojamąja kelio dalimi, tas numatyta ir taisyklėse. O automobiliui skirta išskirtinai Tik važiuojamoji kelio dalis. Taip, kad tavo anas sulyginimas tikrai neadekvatus.
                  Bet taisyklėse aiškiai parašyta, jei yra dviračių takas, tai keliu važiuoti NEGALIMA! Ar dviratininkam galima nepaisyti taisyklių? Gal naujas KET leidimas yra koks, numesk nuorodą kokią, norėčiau susipažint.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Kiekvienas turi teisę sakyti savo nuomonę, aš irgi tokią turiu aiškinti apie kelių ir dviračių takų buklę kur nors pvz. Los Andžele...
                    Prašom, jei susirasi auditoriją norinčia ta tema diskutuoti, kodėl gi ne.
                    Paskutinis taisė Irma; 2010.05.02, 13:26.
                    *******
                    Miestai.net Fb

                    Comment


                      Kam tiek daug ginčų dėl dėl dviračių? Ar ne geriau pažiūrėti kaip yra kituose miestuose, kur važinėja daug dviračių? Pvz. Miunchenas, Amsterdamas, Kopenhaga. Ar tenykštė sistema gera? Taip. Ar Vilniuje taip pat gerai? Ne. Ar būtų gerai, jei būtų, kaip ten (t.y. dviračiai naudojami bet kokiam susisiekimui, įskaitant kelionėm į darbą)? Taip.

                      Dviračių transportas yra gėris ir tam yra daugiau nei pakankamai priežasčių:

                      - švarus transportas,
                      - mažiau automobilių grūsčių (dviratis visgi užima amžiau vietos, nei automobilis),
                      - fizinis pratimas žmonėms (mano manymu, bene svarbiausia priežastis). Moterys (na ir vyrai) nebus tokie stori ir turės mažiau širdies ir kitokių ligų.

                      Dėl šių priežasčių, mano nuomone, bet kokia nauja ar rekonstruojama gatvė ar kelias turėtų turėti aiškiai pažymėtą ir adekvatų dviračių taką ar gatvės dalį, skirtą dviračiams, dviračių šviesoforus, kelio ženklus ir t.t.

                      O Lettered yra visiškai neteisus. Vilniuje yra pakankamai daug žmonių, važinėjanči dviračiais (manau, ir šiame forume tokių yra ne vienas) ir komfortas (lyginant su mašina) yra ne tas dalykas, kuris apsprendžia ar naudoti dviratį, ar ne.

                      Kaip pavyzdį galiu paminėti net savo mamą. Žmogus jau ne pirmos jaunystės, bet labai mėgsta pasivažinėti dviračiu. Deja, nepavyksta nuvažiuoti toli, nes nėra tam tinkamų dviračių takų ir infrastruktūros. Manau, tokių nelabai drąsių žmonių, kurie mielai sėstų ant dviračio, jei tik tam būtų geresnės sąlygos, yra tikrai nemažai. Aš ir pats tą daryčiau.
                      Paskutinis taisė John; 2010.05.02, 13:38.

                      Comment


                        Nu tai jei nenori važinėt dviračiu tai pretekstą nesunku surast - ir takų nėra, ir vairuotojai nemandagūs, ir Kubilius blogas. Beprasmė diskusija: kas nori važiuot kažkaip tuos takus suranda, kas nenori - ieško pasiteisinimų.
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                          Nu tai jei nenori važinėt dviračiu tai pretekstą nesunku surast - ir takų nėra, ir vairuotojai nemandagūs, ir Kubilius blogas. Beprasmė diskusija: kas nori važiuot kažkaip tuos takus suranda, kas nenori - ieško pasiteisinimų.
                          Tai labiau galioja entuziastams. Yra didelė masė tokių, kuriuos reikia tam pastūmėti ir paskatinti. O tokiems žmonėms tikrai svarbus pirmasis įspūdis: takų būklė, saugumas ir pan.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Ne, ne pats, taip yra. Darbo dienomis ryte dviratinkų beveik nematau, o štai savaitgaliais kai gražus oras pilna.
                            Dviratis pati blogiausia transporto priemonė - nekomfortabili, lėta, nesaugi, nesveika (prisikvėpuoji visokių š), plius dar sušyli, suprakaituoji.
                            Bet kaip laisvalaikio, sveikatingumo priemonė mano viena mėgstamiausių
                            Tai gal tau geriau yra kai n laiko kamštyje prasėdi kai su dviračiu tą patį maršrutą tuo pat metu gali įveikt bent porą kartų?
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Kam tiek daug ginčų dėl dėl dviračių? Ar ne geriau pažiūrėti kaip yra kituose miestuose, kur važinėja daug dviračių? Pvz. Miunchenas, Amsterdamas, Kopenhaga. Ar tenykštė sistema gera? Taip. Ar Vilniuje taip pat gerai? Ne. Ar būtų gerai, jei būtų, kaip ten (t.y. dviračiai naudojami bet kokiam susisiekimui, įskaitant kelionėm į darbą)? Taip.

                              Dviračių transportas yra gėris ir tam yra daugiau nei pakankamai priežasčių:

                              - švarus transportas,
                              - mažiau automobilių grūsčių (dviratis visgi užima amžiau vietos, nei automobilis),
                              - fizinis pratimas žmonėms (mano manymu, bene svarbiausia priežastis). Moterys (na ir vyrai) nebus tokie stori ir turės mažiau širdies ir kitokių ligų.

                              Dėl šių priežasčių, mano nuomone, bet kokia nauja ar rekonstruojama gatvė ar kelias turėtų turėti aiškiai pažymėtą ir adekvatų dviračių taką ar gatvės dalį, skirtą dviračiams, dviračių šviesoforus, kelio ženklus ir t.t.

                              O Lettered yra visiškai neteisus. Vilniuje yra pakankamai daug žmonių, važinėjanči dviračiais (manau, ir šiame forume tokių yra ne vienas) ir komfortas (lyginant su mašina) yra ne tas dalykas, kuris apsprendžia ar naudoti dviratį, ar ne.

                              Kaip pavyzdį galiu paminėti net savo mamą. Žmogus jau ne pirmos jaunystės, bet labai mėgsta pasivažinėti dviračiu. Deja, nepavyksta nuvažiuoti toli, nes nėra tam tinkamų dviračių takų ir infrastruktūros. Manau, tokių nelabai drąsių žmonių, kurie mielai sėstų ant dviračio, jei tik tam būtų geresnės sąlygos, yra tikrai nemažai. Aš ir pats tą daryčiau.
                              Belieka visiškai pritart tau. Tik norint kad pas mus būtų kažkas panašaus kaip ir kokiam Miunchene vien tik savivaldybės pastangų neužtenka. Reikia kad ir žmonių mentalitetas keistūsi.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Belieka visiškai pritart tau. Tik norint kad pas mus būtų kažkas panašaus kaip ir kokiam Miunchene vien tik savivaldybės pastangų neužtenka. Reikia kad ir žmonių mentalitetas keistūsi.
                                Na, tai rodykit pavyzdį dviratininkai Tobulėt visiem yra kur, bet kažkodėl dažniausiai dėl padėties keliuose kaltinami tik automobilių vairuotojai. Kad atsakingi asmenys tiesdami kelius nesumasto jog ir dviračių takai lygiagrečiai reikalingi, tai juk nėra paprasto skarbonkės vairuotojo kaltė.

                                Comment


                                  Parašė qwe Rodyti pranešimą
                                  Na, tai rodykit pavyzdį dviratininkai Tobulėt visiem yra kur, bet kažkodėl dažniausiai dėl padėties keliuose kaltinami tik automobilių vairuotojai. Kad atsakingi asmenys tiesdami kelius nesumasto jog ir dviračių takai lygiagrečiai reikalingi, tai juk nėra paprasto skarbonkės vairuotojo kaltė.
                                  Būtų didelis poreikis tų takų - būtų ir normalūs takai. O dabar daugkas galvoja kad pas mus dviračių takų sistema bloga, tai nėra ko ant dviračių sėst.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Būtų didelis poreikis tų takų - būtų ir normalūs takai. O dabar daugkas galvoja kad pas mus dviračių takų sistema bloga, tai nėra ko ant dviračių sėst.
                                    Tai taip išeina jog sakai, kad poreikio tiem takam nėra pakankamo? Ar ne taip? Tai jei nėra poreikio ar verta juos daryti? O ar nebus taip, kad pridarius tų takų(kuriem poreikio didelio nėra) jie bus tušti? Ar nekalbės tada žmonės jog pinigai į balą išmesti?

                                    Comment


                                      Parašė qwe Rodyti pranešimą
                                      Tai taip išeina jog sakai, kad poreikio tiem takam nėra pakankamo? Ar ne taip? Tai jei nėra poreikio ar verta juos daryti? O ar nebus taip, kad pridarius tų takų(kuriem poreikio didelio nėra) jie bus tušti? Ar nekalbės tada žmonės jog pinigai į balą išmesti?
                                      Matai, čia yra kaip ir "vištos-kiaušinio" problema. Tikrai manau kad jei atsirastų daug daugiau dviračių entuziastų tai ir kitaip būtų sprendžiama ta problema. O ką turim dabar? Dafiga žmonių, kurie geriau mirtų už vairo, o ne persėstų ant dviračio. Tuo labiau, kad tikrai gerų dviračių takų Vilniuje yra labai mažai, arba beveik nėra. Tų papaišymų ant šaligatvių kitokia spalva ir pastoviai jai besiganančių "kėglių" aš net neroriu vadint dviračių takais.
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Matai, čia yra kaip ir "vištos-kiaušinio" problema. Tikrai manau kad jei atsirastų daug daugiau dviračių entuziastų tai ir kitaip būtų sprendžiama ta problema. O ką turim dabar? Dafiga žmonių, kurie geriau mirtų už vairo, o ne persėstų ant dviračio. Tuo labiau, kad tikrai gerų dviračių takų Vilniuje yra labai mažai, arba beveik nėra. Tų papaišymų ant šaligatvių kitokia spalva ir pastoviai jai besiganančių "kėglių" aš net neroriu vadint dviračių takais.
                                        Iš dalies tai gal ir yra vištos-kiaušinio situacija. Tik su ja viskas aišku: pirmiau turi atsirasti infrastruktūra, tada atsiras ir dviratininkai. Tokie kurie dviratį naudos susisiekimui, o ne tik pramogai. Kitaip niekaip. Dviratininkų tikrai nepradės daugėti, kol jiems reikės maltis tarp automobilių, gatvėse. Ir jokios masės čia nepadės....
                                        Mano blogas

                                        Comment


                                          xe.... tai kritinės masės ir gėjų parodo esmė iš principo ta pati - paskatinti aplinkinius prisijungti prie jų
                                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X