Straipsnyje parašyta — Ignalina statysis sanatoriją. Beje, Ignalina turi pranašumą prieš Druskininkus — realiai funkcionuojantį geležinkelį. Kažin, ar tai negalėtų būti viena iš priežasčių, kodėl Malinauskas nori Druskininkuose nedidelio oro uosto?
Visų pirma Ignalina dabar toli gražu dar neketina konkuruot su Druskininkais, pirmiau reikia nukonkuruot Zarasus bei Anykščius. Kaip žinia Lietuvoj yra keturi kurortai ir keturios kurortinės teritorijos statusą turinčios vietovės (Ignalina, Anykščiai, Zarasai ir Trakai). Visos pastarosios susitelkusios rytinėje Lietuvos dalyje, būtent čia kol kas nėra oficialaus kurorto, kas kaip ir turėtų būti siekiamybė, kad visuose šalies regionuose jų būtų ir t.t. Ignalina pirmoji įgijo tokį statusą ir kol kas rodos pirmauja lenktynėse dėl kurorto statuso.
Pagrindinis krašto pranašumas prieš konkurentus mano galva yra sovietmečiu buvusios tradicijos, gaila, kad per pirmąjį nepriklausomybės pusmetį kone viskas buvo prarasta.
Tuo tarpu pagrindinis trūkumas - įvaizdis. Didžiajai daliai Lietuvos gyventojų Ignalina pirmiausia asocijuojasi ir dar ilgai asocijuosis su IAE, kad ir to paties straipsnio komentaruose netrūksta komentarų apie "radioaktyvų mineralinį vandenį" ir panašių perliukų. Apmaudu dėl visuomenės tamsumo, patiko Ropiaus kažkada žiniasklaidai duotas pavyzdys, kad IAE yra toliau nuo Ignalinos, nei statoma baltarusių elektrinė Vilniaus
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Na, Bankokas bent jau yra punktas, per kurį persiskirto didelė dalis milžiniškų Pietryčių Azijos turizmo srautų. Man keisčiau, kad Riyadas aukščiau už LA. Ten vakariečiai išvis beveik neįleidžiami, o musulmonų international travelers daugiausia domisi Meka ir važiuoja per Jeddah. Tai keista iš kur ten srautai.
Turbūt lengviau būtų paaiškinti, ko ten nevažiuoti.
Reikia palaukti kol Bankoką "atras" kiniečiai, nes kol kas ten jų turistų dar mažoka. Tuomet skaičiai dvigubinsis.
Tai gana populiarus stereotipas tarp tų, kurie ten nėra buvę, bet tai kaip ir nepaaiškina, kodėl turistinėse Bankoko gatvėse dominuoja amerikonų ir rusų šeimos su vaikais ir neplonomis piniginėmis.
Sprendžiant "iš akies", tavo minimo segmento turistai sudaro maks. ~5% užsienietiško kontingento. Nors tikriausiai gerokai mažiau.
Tai gana populiarus stereotipas tarp tų, kurie ten nėra buvę, bet tai kaip ir nepaaiškina, kodėl turistinėse Bankoko gatvėse dominuoja amerikonų ir rusų šeimos su vaikais ir neplonomis piniginėmis.
Sprendžiant "iš akies", tavo minimo segmento turistai sudaro maks. ~5% užsienietiško kontingento. Nors tikriausiai gerokai mažiau.
Stereotipai stereotipais, bet skaičiai irgi daug ką pasako. Įdomu būti sužinoti, ko būtent ten važiuoja, nes man atrodo, kad lyginant su kitais Azijos miestais, nėra nei įspūdinga sena architektūra, nei nauji dangoraižiai. Važiuoja dar daug kas į Tailando kurortus, bet čia jau tik kaip tranzitiniai tokie turistai skaitosi per patį Bankoką. Tad kas dar lieka iš privalumų?
Comment