Bus labai džiugu, jeigu projektas pasiteisins ir didesnėje akvatorijoje. "Mirties sritys" yra opi Baltijos jūros problema.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Technologijų naujienos
Collapse
X
-
Šiek apie sunkvežimius..
„Volvo“ plečia savo alternatyviųjų degalų programą ir tampa pirmuoju Europos sunkvežimių gamintoju, kurio naujasis dujomis varomas vilkikas „Volvo FM MethaneDiesel“ atitinka regioniniams ir tolimiesiems gabenimams taikomus reikalavimus.
„Mūsų naujasis metano-dyzelinis sunkvežimis žymi naują etapą dujomis varomų sunkvežimių rinkoje. Naudodami suskystintas dujas našumu pasižyminčiame dyzeliniame variklyje, suteikiame galimybę naudoti dujinius sunkvežimius sunkesnėms transportavimo užduotims ir tolimiesiems gabenimams,“ – sako „Volvo Trucks“ Europos padalinio prezidentas Claesas Nilssonas.
Serijinė „Volvo FM MethaneDiesel“ gamyba prasideda rugpjūtį, tačiau šį ribotos serijos modelį galima užsisakyti jau dabar. Pirmiausia šiais sunkvežimiais bus pradėta prekiauti Nyderlanduose, Jungtinėje Karalystėje ir Švedijoje – šalyse, kuriose labiausiai išplėtota suskystintų metano dujų infrastruktūra. Planuojama, kad šiemet bus pagaminta apie 100 metano dujomis ir dyzelinu varomų vilkikų.
(c) balsas.lt
'Volvo FM MethaneDiesel'
Didesnis našumas, mažesnė tarša
Naujajame „Volvo FM MethaneDiesel“ montuojamas 13 litrų darbinio tūrio 460 AG, 2300 Nm maksimalaus sukimo momento variklis, varomas degalų mišiniu, kurį sudaro iki 75 % suskystintų metano dujų ir 25 % dyzelino, tačiau ši proporcija gali skirtis atsižvelgiant į sunkvežimio eksploatacijos būdą. Metano dujos dažnai yra gerokai pigesnės už dyzeliną, todėl tai leidžia sumažinti išlaidas degalams.
Lyginant su įprastais dujiniais varikliais, kuriuose degalai uždegami naudojant žvakes, metano-dyzelinis variklis yra 30–40% našesnis, todėl jo degalų sąnaudos yra iki 25% mažesnės. Varant sunkvežimį biodujomis, anglies dvideginio išmetimas, lyginant su įprastu dyzeliniu varikliu, sumažėja iki 70%.
Pagrindas – dyzelinio variklio technologija
Techniniu požiūriu „Volvo FM MethaneDiesel“ variklis yra įprastas dyzelinis variklis, kuriame įrengti dujų purkštuvai, specialus termoizoliacinis degalų bakas suskystintoms dujoms (jos laikomos -140ºC temperatūroje) ir specialus katalizatorius. Naudojant suskystintas dujas į baką telpa daugiau degalų nei jas suslėgus, todėl metanu ir dyzelinu varomas sunkvežimis gali nuvažiuoti didesnį atstumą už įprastus dujinius-benzininius sunkvežimius. Bake esančių dujų pakanka įveikti iki 500 km atstumą įprastomis važiavimo sąlygomis, kai bendra autotraukinio masė yra 40 tonų.
Atliekant bandymus nustatyta, kad „Volvo Trucks“ metano-dyzelino technologijos eksploatacinis patikimumas ir važiavimo savybės iš esmės nesiskiria nuo įprasto sunkvežimio, varomo dyzeliniu varikliu. Jei baigiasi dujos, sistema automatiškai įjungia dyzelinį režimą. Vairuotojui apie tai praneša įspėjamoji lemputė prietaisų skydelyje.
„Jei viskas klostysis sėkmingai, per kelerius artimiausius metus kasmet tikimės parduoti apie 400 metano dujomis ir dyzelinu varomų sunkvežimių. Per tą laiką turėtume pradėti juos pardavinėti šešiose ar aštuoniose Europos rinkose. Šių sunkvežimių pardavimas ateityje, žinoma, labai priklausys nuo to, kaip Europoje bus plečiamas sunkvežimiams skirtų suskystintų dujų degalinių tinklas,“ – sako Claes Nilsson.
(c) balsas.lt
Sunkvežimio dujų bakas.
www.balsas.ltPaskutinis taisė Silber418; 2011.06.01, 17:46.
Comment
-
Honda U3-X: A Japanese Segway
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Comment
-
(c) Gamintojo nuotrauka
„Volvo” automobilių kompanija bando naują sistemą, kuri turėtų apsaugoti vairuotoją nuo susidūrimo su laukiniais žvėrimis. Sistema turėtų automatiškai atpažinti žvėris ir net pati sustabdytų automobilį kilus pavojui.
Tokia sistema rinkoje turėtų debiutuoti maždaug po dvejų – trejų metų.
Ši sistema – tai dalis „Volvo” kompanijos keliamo tikslo. Švedai nori, kad nuo 2020 metų visi naujų „Volvo“ automobilių pirkėjai net didžiausiose avarijose nepatirtų rimtų sužalojimų.
Naujoji sistema veiks tokiu pat principu, kaip ir ta, kuri saugo nuo susidūrimų su pėsčiaisiais.
Sistema susideda iš radaro ir infraraudonųjų spindulių kameros, kuri skanuoja tai, kas vyksta automobilio priekyje. Tokia kamera veikia nepriklausomai nuo to ar lauke diena, ar naktis.
Jeigu sistema užfiksuoja kliūtį, ji garsiniu signalu apie tai praneša vairuotojui. Jeigu vairuotojas nereaguoja, automobilis pats automatiškai pradeda stabdyti. <..>
Sunkiausia užduotis kuriant šią sistemą – išmokyti ją atpažinti įvairius žvėris ir numatyti, kokių veiksmų jie gali imtis toliau. Šiuo metu vyksta įvairių žvėrių skanavimas – „Volvo” inžinieriai daug laiko praleidžia laukinių žvėrių parkuose, kur kompiuteris įsimena įvairių dydžių gyvūnus. <..>
Kol kas švedai daug detalių apie šios sistemos veikimą neatskleidžia, tačiau užtikrina, kad tai bus labai efektyvus pagalbininkas kelyje.
www.delfi.lt
Comment
-
Inžinierius iš Australijos Chris Malloy sukūrė pirmojo pasaulyje skraidančio motociklo prototipą - „Hoverbike“. C.Malloy tikina, kad jis įgyvendins fantastinių filmų ir knygų gerbėjų svajonę.
Netrukus dienos šviesą turėtų išvysti skraidantys motociklai. Kaip bebūtų, Chris tvirtina, kad sukūrė pirmąjį pasaulyje šią skraidančią transporto priemonę.
Tai įgyvendindamas australas panaudojo ir sujungė du keturtakčius 80 kW galingumo variklius. Chris tikina, kad pagal techninius reikalavimus to“Hoverbike“ pakaks pakilti į trijų kilometrų aukščio ir judėti iki 278 km/val greičiu. Tačiau toks aukštis ir greitis „Hoverbike“ nėra būtinas. C.Malloy mano, kad jis skries vieno-penkių metrų aukštyje.
Kol kas inžinierius atliko pirmuosius skraidančio motociklo bandymus, kurių metų netradicinis motociklas prie žemės buvo prikabintas virvėmis. Netrukus, tikina australas, jis atliks paskutinius eksperimentus ir aprūpintas parašiutu motociklas skries oru.
Jei viskas klostytis sėkmingai C.Malloy skraidančius motociklus ketina pardavinėti po 40 tūkstančių dolerių. Chris mano, kad per metus bus nupirkta po tūkstantį neįtikėtinų transporto priemonių.
Comment
-
Parašė Furbo Rodyti pranešimą
Kol kas inžinierius atliko pirmuosius skraidančio motociklo bandymus, kurių metų netradicinis motociklas prie žemės buvo prikabintas virvėmis. Netrukus, tikina australas, jis atliks paskutinius eksperimentus ir aprūpintas parašiutu motociklas skries oru.
Jei viskas klostytis sėkmingai C.Malloy skraidančius motociklus ketina pardavinėti po 40 tūkstančių dolerių. Chris mano, kad per metus bus nupirkta po tūkstantį neįtikėtinų transporto priemonių.
Molleris (http://www.moller.com/) jau nežinau kiek laiko peza apie panašias skraidančias mašinas. Po kol kas viskas apsiriboja virvėmis pririštos mašinos pagazavimu. Jau minimum 10 metų per discovery rodo filmus, kur jis spangsta, kaip jo mašinos skraidys virtualiais tuneliais nesusidurdamos...
Tas pats ir su tuo motociklu.
Comment
-
/\
/\makaronai ant ausų... ypač patiko jo max greitis - 278 km/val.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
"Volvo" goes mobile..
Tadas Markevičius, specialiai DELFI, iš Geteborgo,
www.DELFI.lt
2011 liepos mėn. 14 d.
„Volvo“ vizija: automobiliu bus galima rezervuoti staliuką restorane
© Gamintojo nuotr.
Nuo šiol „Volvo“ savininkams didelėse prekybos centrų aikštelėse nebereikės bandyti prisiminti, kad automobilį pastatė prie „penktos gėlytės“ ar „aštuntos braškės“. O išsiblaškiusiems vairuotojams nebebus būtina grįžti prie savojo „Volvo“ patikrinti, ar tikrai mašina užrakinta. Užteks žvilgtelėti į mobilųjį telefoną ir visa informacija apie automobilį – kaip ant delno.
„iPhone“ ir „Android“ operacinę sistemą naudojantiems išmaniesiems telefonams „Volvo“ sukūrė programėlę, kuri leidžia kontroliuoti ir stebėti automobilį bet kur ir bet kada.
„Logiška, kad reikia turėti galimybę kontroliuoti automobilį net ir po to, kai paliekate jį stovėjimo aikštelėje“, – sakė „Volvo Car“ vadovas ir prezidentas Stefanas Jacoby.
Nauja programėlė mobiliesiems telefonams yra dalis „Volvo On Call“ sistemos, kuri automobilyje padeda iškviesti pagalbą nelaimės atveju. Šiuo metu ši sistema veikia 14-oje valstybių: Švedijoje, Norvegijoje, Didžiojoje Britanijoje, Belgijoje, Liuksemburge Nyderlanduose, Prancūzijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Šveicarijoje, Italijoje, Ispanijoje, taip pat ir Rusijoje bei Brazilijoje.
„Logiška, kad reikia turėti galimybę kontroliuoti automobilį net ir po to, kai paliekate jį stovėjimo aikštelėje“, – sakė „Volvo Car“ vadovas ir prezidentas Stefanas Jacoby.
Lietuvoje šios naujienos teks palaukti. Gamintojo atstovai kol kas neturi informacijos, kada „Volvo On Call“ pradės veikti Baltijos šalyse.
Naudinga kompanijos automobiliams
Nuo šiol „Volvo On Call“ pavadinimas nebebus linksniuojamas kaip vien tik saugumą užtikrinanti sistema. Visų nuo 2012 metų modelio „Volvo“ automobilių, turinčių „Volvo On Call“ sistemą, savininkai „iPhone“ ir „Android“ telefonams gali parsisiųsti programėlę, kuri tarsi jungia vairuotoją su automobiliu nepaisant to, kokiu atstumu jie būtų vienas nuo kito.
„Volvo“ savininkams naudojantis internetu tereikia susikurti profilį, prie kurio galima prisijungti ir telefonu, ir kompiuteriu.
Naudojantis programėle mobiliajame telefone visada galima matyti automobilio buvimo vietą, o skaitmeninis kompasas padeda rasti savąjį „Volvo“ net ir pamiršus kur jį palikai. Jeigu ir tai nepadeda rasti mašinos, nuotoliniu būdu galima įjungti garsinę automobilio signalizaciją. O automobilio vagystės atveju vairuotoją apie tai informuos telefonas.
Vairuotojas taip pat bet kuriuo metu galės patikrinti ar užrakintos durelės ir uždaryti langai ir vienu mygtuko paspaudimu galės užrakinti/atrakinti. O jeigu lauke bus žemesnė nei 15 laipsnių temperatūra, prieš sėdant į automobilį iš anksto bus galima įjungti šildymą.
Šios programėlės privalumus turėtų įvertinti ir kompanijos, turinčios „Volvo“ automobilius. Įdiegus šią programėlę bus galima žinoti paskutinių 40 dienų važiavimo istoriją, vidutines degalų sąnaudas, nuvažiuotą atstumą, degalų likutį ir pan. Be to, vairuotojas ir telefone galės patikrinti, ar neperdegusios žibintų lemputės, ar netrūksta alyvos, stabdžių skysčio ir pan.
Norint telefone prisijungti prie sukurto profilio, kaskart tenka įvesti slaptažodį. Švedijoje išbandę programėlės sąsają su automobiliu įsitikinome, kad kur kas paprasčiau yra slaptažodį įvesti į telefono atmintį. Tačiau kaip ir naudojantis kompiuteriu, tokiu atveju sumažėja duomenų saugumas, tad pametus telefoną kyla grėsmė netekti automobilio ar jame esančio turto. Vis dėlto apie tai pagalvojo ir programėlės kūrėjai – išmanaus telefono pagalba nėra galimybės užvesti variklį, o pametus telefoną rekomenduojama kuo skubiau savo profilį išjungti internetu arba paskambinus „Volvo On Call“ operatoriams.
Rezervuos staliuką restorane
Saugumui skirtą „Volvo On Call“ sistemą transformavę į universalesnę programą švedai tikisi pasiekti dar daugiau.
Pagal naują „Volvo Connectivity“ filosofiją, automobilis turi galėti priimti informaciją iš aplinkos, ją apdoroti ir reikiamu laiku ją perduoti vairuotojui. Pavyzdžiui, švedai įsitikinę, kad važiuojant įtemptu režimu ir naudojantis laisvų rankų sistema, automobilio kompiuteris turi blokuoti telefono skambučius.
Ateityje planuojama, kad automobilio kompiuteris įvertins kaip naudojamas automobilis ir jo nustatymai bus parenkami pagal poreikius. Naudodamasis internetu automobilio kompiuteris galės tapti ir gidu, pasakojančiu apie vietovę, kurioje važiuojate.
Šiuo metu naudojantis automobilio navigacijos sistema galima ne tik rasti norimą objektą, bet ir artimiausią šalia jo automobilių stovėjimo aikštelę. „Volvo“ žada, kad ateityje, naudojantis interneto prieiga, automobilio kompiuteriu bus galima ne tik sužinoti kaip nuvykti iki norimo restorano, bet ir jame rezervuoti staliuką.
Švedijos automobilių gamintojas jau greitai ruošiasi pristatyti dar daugiau „Volvo Connectivity“ galimybių – keleiviai galės naršyti internete, o automobilio ir interneto ryšys palengvins mašinos priežiūrą. Pavyzdžiui, „Volvo“ kompiuteris aptinka, kad reikia keisti stabdžių trinkeles, todėl laukia neišvengiamas vizitas servise. Kompiuteris elektroniniame automobilio savininko darbo kalendoriuje aptinka, kad jis turi laisvą trečiadienio popietę, tuo metu automatiškai rezervuoja apsilankymo laiką automobilį prižiūrinčiame servise ir praneša, kokius serviso darbus reikės atlikti.
Tai tik keli pavyzdžiai, kaip galima išnaudoti pažangaus automobilio ir interneto galimybes. „Volvo“ tikisi, kad ateityje toks ryšys tarp vairuotojo ir automobilio gali pakeisti vairuotojų elgesį kelyje.Paskutinis taisė Silber418; 2011.07.14, 18:48.
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąNe, ne. Tik pasitikslinau.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąBet Volvo jau priklauso kinų bendrovei Geely
Be to, skirkime "Vovo cars" ir "Volvo AB".Paskutinis taisė Silber418; 2011.07.14, 22:46.
Comment
Comment