<...> nei Lietuvoje, nei visoje Europoje tokių televizorių niekas negamina <...>
Dar reik japonus su korėjiečiais ir visa Pietryčių Azija pastatyt į vietą. Kurdami unikalų produktą Europoje, galėtume po truputį perimti jos rinką. Juo labiau vietinę Lietuvos rinką. Neabejoju, kad ES skatintų produkto, gaminamo ES šalyje, pirkimą. Blogai yra tai, kad „Tauras“ parduoda savo produkciją trimis prekės ženklais (dar yra „SAGA“ ir „LEVELUX“), turint vieną prekės ženklą, jį būtų lengviau ir pigiau išreklamuoti. Aplamai, gaminant produktą, kurio negamina jokia kita Europos valstybė, reikėtų tai pabrėžti ir vien šio fakto dėka galima sukurti gerą įvaizdį. O ką gali įvaizdis, žino kiekvienas, kuris už panašios kokybės, pavyzdžiui, „Sony“ televizorių sumoka kur kas brangiau, kitaip sakant, įvaizdis - pinigai. Ir, be abejo, didesnė paklausa.
Lietuvos metų gaminys, aukso medalis - Angel E 32 (LCD):
Pagrindinis dėmesys – naujų projektų LCD TV gamybai
Kovo mėnesį patvirtintas 2007-ųjų ŠTT verslo planas, pagrindinis dokumentas, kuriame numatyti įmonės strateginiai tikslai ir veiksmų taktika..
Šiemet išskirtinis dėmesys bus skiriamas televizorių skystųjų kristalų ekranais gamybai ir šių produktų pristatymui įvairiose Europos rinkose. Labai aiški orientacija ir į Lietuvos rinką. Bendrovės gaminami LCD televizoriai turi būti pasiekiami ir džiuginti daugumą šalies gyventojų.
Pernai 35 proc. įmonės televizorių buvo skystųjų kristalų ekranais, šiemet jų dalis sieks apie 50 proc.
Įmonės specialistai šiuo metu įgyvendina kelis svarbius projektus. Gegužės mėnesį planuojama pradėti gaminti televizorius su integruotais skaitmeniniais imtuvais. Šie televizoriai bus skirti priimti visų skaitmeninių formatų TV signalus: eterinius, kabelinius, sutankinto MPEG – 2 ir MPEG -4 standartų, didelės raiškos, su sąlyginiu prievadu koduotiems signalams. Tikimasi, kad šie produktai sudomins Lietuvos pirkėją ir sustiprins ŠTT pozicijas rinkoje.
Kovo mėnesį patvirtintas 2007-ųjų ŠTT verslo planas, pagrindinis dokumentas, kuriame numatyti įmonės strateginiai tikslai ir veiksmų taktika..
Šiemet išskirtinis dėmesys bus skiriamas televizorių skystųjų kristalų ekranais gamybai ir šių produktų pristatymui įvairiose Europos rinkose. Labai aiški orientacija ir į Lietuvos rinką. Bendrovės gaminami LCD televizoriai turi būti pasiekiami ir džiuginti daugumą šalies gyventojų.
Pernai 35 proc. įmonės televizorių buvo skystųjų kristalų ekranais, šiemet jų dalis sieks apie 50 proc.
Įmonės specialistai šiuo metu įgyvendina kelis svarbius projektus. Gegužės mėnesį planuojama pradėti gaminti televizorius su integruotais skaitmeniniais imtuvais. Šie televizoriai bus skirti priimti visų skaitmeninių formatų TV signalus: eterinius, kabelinius, sutankinto MPEG – 2 ir MPEG -4 standartų, didelės raiškos, su sąlyginiu prievadu koduotiems signalams. Tikimasi, kad šie produktai sudomins Lietuvos pirkėją ir sustiprins ŠTT pozicijas rinkoje.
Comment