Juokingiausia kad Vilniaus reklama labiausiai susirūpine ne vilniečiai (kaip ir jau beveik sugriuvusiu Gedimino kalnu ar vargše Lukiškiu aikšte be Vyčio), o gal eikite jūs į vieną miestą kuris randasi Peru ir neaiškinkite kaip čia mum tvarkytis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąJuokingingiausia kad Vilniaus reklama labiausiai susirūpine ne vilniečiai (kaip ir jau beveik sugriuvusiu Gedimino kalnu ar vargše Lukiškiu aikšte be Vyčio), o gal eikite jūs į vieną miestą kuris randasi Peru ir neaiškinkite kaip čia mum tvarkytis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
juokingiausia, kad reklama kenkia ne Vilniui o Lietuvai. Todėl patys ir eikite į tą Peru miestą
Denialism: what drives people to reject the truth https://www.theguardian.com/news/201...ject-the-truth
p.s.šiaip būtų sveika įvesti aiškią taisyklę, kad kavianskų komentarams apie Vilnių uždedamas specialus violetinis tagas, kad kiti aiškiai matytų, kas per paukštis komentuoja šikdamas bet kuria proga.
p.p.s. Ir gali įkurti crowdfunding'ą bilieto į tą Peru miestą finansavimui. Tau vienam manau būtų verta nupirkti be teisės sugrišti paliekant tame mieste. Kavianskas atitiktų kontekstą.Paskutinis taisė Arunasx; 2018.08.15, 10:18.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąUdrių purto vien išgirdus Vilniaus pavadinimą. Užtenka paskaityti jo žinutes apie VNO. Įrodinės bet kokią nesąmonę.
Parašė udrius Rodyti pranešimąBeje, Vilniuje 2017 metais apsilankė 1,07 mlj turistų ir tai yra NET 3,7 proc daugiau nei 2016 metais, kai tuo tarpu Rygoje 2017 metais apsilankė 1,4 mlj turistų, ir augimas buvo 11,4 proc. Manau klausimų nekyla, kuri strategija geresnė.
2. Ne tik reklamos, strategijos ir biurokratų darbas lemia turizmą - tą lemia daugybė faktorių.
3. +3,7% augimas nėra 'tik', tai vis dar augimas, viršijantis šalies ekonomikos augimą
4. Net kaimo vaikis žino, jog pernai Vilniaus oro uostas buvo uždarytas daugiau nei mėnesiui pačiu aktyviausiu turizmo laikotarpiu ir kad tai turėjo didelės įtakos turistų skaičiui. Kaip turizme dirbantis asmuo turėtum apie tai būti girdėjęs.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą3. +3,7% augimas nėra 'tik', tai vis dar augimas, viršijantis šalies ekonomikos augimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokia prasmė lyginti turistų kiekį su BVP?
Comment
-
Ok nepatinka 2017, galima 2016 imti Vilnius 1,03 mlj, augimas 5,5 proc vs Ryga 1,25 mlj ir 7 proc augimas. Nesuprantu tokių beviltiškų žmonių - patys mato kad sėdi uodegoje ir bando rasti kažkokius vaikiškus pasiteisinimus - auga geriau nei BVP, mes gražesni tiesiog nes gražesni. Jūs rimtai ? Jūs visada ignoruosite realybę? Kad Ryga ir Talinas šimtas metų kai nušluostę Vilniui nosį?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Aš ne su BVP lyginau, o su ekonomikos augimo greičiu. Prasmė tokia, kad ekonomika auga tada, kada auga jos tam tikri sektoriai - uostas, pramonė, žemės ūkis, turizmas ir t.t. Pagal tai, ar jie auga greičiau už bendrą ekonomikos augimą, ar lėčiau, galima suprasti ar tos konkrečios srities indėlis į šalies ekonomiką didėja ar mažėja.
Comment
-
o tuo tarpu Talinas, na....
Visos Europos futbolo mėgėjų akys trečiadienio vakarą bus įsmeigtos į Estijos sostinės Talino mažytį „Lilleküla Arena“ stadioną. Supertaurės rungtynes UEFA vadovai šį kartą patikėjo surengti šaliai, kuri 2,5 karto yra mažesnė už Lietuvą, bet kurios vadovai, užuot bandę suplėšyti vieną paklodę ir riedamiesi tarpusavyje, žvelgia ta pačia kryptimi, drąsiai žengia į priekį ir raško saldžius pripažinimo vaisius
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/sportas/naujien...1014346?copied
Vilniaus hipsteriai vis dar nesupranta, kad tik suknistas juodas darbas gali duoti rezultatų.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turistų kiekio augimas nebūtinai koreliuoja su turizmo indėliu į šalies ekonomiką.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jau į visiškas pievas važiuojama, tai gal čia ir pabaigsiu.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąOk nepatinka 2017, galima 2016 imti Vilnius 1,03 mlj, augimas 5,5 proc vs Ryga 1,25 mlj ir 7 proc augimas. Nesuprantu tokių beviltiškų žmonių - patys mato kad sėdi uodegoje ir bando rasti kažkokius vaikiškus pasiteisinimus - auga geriau nei BVP, mes gražesni tiesiog nes gražesni. Jūs rimtai ? Jūs visada ignoruosite realybę? Kad Ryga ir Talinas šimtas metų kai nušluostę Vilniui nosį?
Parašė udrius Rodyti pranešimą
tai kad Jūs ponas važiuojate į pievas. Kuo dėtas BVP , turistų skaičius Rygoje ir Vilniuje? Gal Latvijos BVP augimas 11 proc?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jau į visiškas pievas važiuojama, tai gal čia ir pabaigsiu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąo apie tai, kad beveik 4% turizmo augimas nėra blogas rezultatas, daugumoje šalių toks rezultatas nėra pasiekiamas.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Gal juokauji...
Bet aš nesuprantu ką tu čia tuo nori pasakyti? Kad Vilnius neišnaudoja savo turizmo potencialo - su tuo aš tikrai nesiginčysiu, bet kaip tai susiję su aptarinėjama Vilniaus reklama, kuri pirmą kartą buvo tokia sėkminga, kad apskriejo visą pasaulį. Tai jeigu su turizmu Vilniuje buvo blogai - vadinas reikia kažką keisti ir šita reklama yra puikus to pavyzdys.Paskutinis taisė Eidvis; 2018.08.15, 11:06.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąatsakau dar kartą DLIA OSOBENNO TUPYCH.
Dar kaip tyčia vakar buvome susitikę su turizmo firmų atstovais ir visų nuomonė vienoda. Nėra aiškios strategijos 5 - 10 metų.
Dar kartą - pats sakei, kad lietuviai sukūrė labai gerą reklamą Latvijai. Tie patys lietuviai sako, kad ši G reklama yra labai gera. Kaip tą pakomentuotum (be nukrypimų į 10 metų strategijas)?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠią Vilniaus reklamą vadinti turistine reklama yra lygiai tas pats kaip Tave ir mane vadinti balerina. Pagaliau patys reklamos užsakovai sako - mūsų tikslas yra viešinimas, o ne turistinio Vilniaus reklama
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDar kartą - pats sakei, kad lietuviai sukūrė labai gerą reklamą Latvijai. Tie patys lietuviai sako, kad ši G reklama yra labai gera. Kaip tą pakomentuotum (be nukrypimų į 10 metų strategijas)?
Parašė udrius Rodyti pranešimąBeje Sex ad campaign: Lithuania capital Vilnius the 'G-spot of Europe'
Ir daugybė kitų antraščių ta tema - Jūs man dar pasakykite , tipo vakariečiai supranta metaforas Ir kur čia tas supratimas? Daugiau kaip trečdalis tekstų neigiami.
Deakin University marketing and management lecturer Michael Callaghan disagrees. When asked for his assessment of the campaign, he told The New Daily that sex still sells.
“Simply using semi-naked bodies or sexual suggestions is the lowest common denominator, but once you become creative on top of that, like in this case, that does demonstrate a slightly evolved approach to using sex to sell,” Dr Callaghan said.
“It may be the oldest marketing trick in the book, but it’s still an effective marketing tool because it works.”
Dr Callaghan said the campaign was also “quite clever” because it used visual clues to fill in the story, effectively avoiding laws restricting explicit advertising content.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment